MYYDÄÄN Fun Factory Share "strap on" dildo

tuulikki90

Eli olis kaupan tämän näköinen kaveri: https://www.funfactory.com/en/dildos/share/
värissä vaaleanpunainen.
Ostin juuri ennen eroa ja jäänyt siten laatikkoon lojumaan. Siis käyttämätön! Uutena maksoin siitä n. 70€, pyydän siitä 50€.

Oiva kapine kaikille naispareille! On super joustava ja mukavan tuntuista materiaalia. Tässä demonstraatio video: https://www.youtube.com/watch?v=QzsZC-uthgg
Googlailemalla löytyypi lisää!

Ota rohkeasti yhteyttä: [email protected] niin tehään kaupat !!
Joulu on antamisen aikaa ;)

21

1167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vauhdinhurmaaa

      Onko jollakin kokemuksia juuri tästä vempeleestä? Olen miettinyt enemmänkin sitä Feeldoeta. Tää näytti kauhean lötköltä siis löysältä. Pysyykö tää sisällä ja onnistuuko seksi vähän kovemmassakin tahdissa?

      • Feeldoefan

        Ehdottomasti Feeldoe, on paljon jämäkämpi.


    • Hejuop

      Ei pysy ainakaan itsellän :’D

    • Yökksss

      Hyihitto,kuka idiotti haluu käyttää toisten käytettyjä vempaimia !

      • EpäileväTuomass

        Niinpä! Tosin ap. sanoo lelun olevan käyttämätön, mutta mistäpä voit olla varma?


      • Niinpä! Miesten ja naisten välisissä seksisuhteissa usein ajatellaan, että jos toinen on jo harrastanut seksiä jonkun muun kanssa, niin hän on "likaantunut". No, seksitauteja on tietenkin olemassa, joten ei se täysin tuulesta temmattu ajatus ole. Tämä likaantumisen ajatus lienee kuitenkin hyvin vanhaa perua. Satojen vuosien takaista perinnettä. Edelleen maailmassa kuitenkin valitettavasti jopa kivitetään kuoliaaksi mm. "likaantuneita naisia". Tunnistan tuon ajatuksen kyllä itsekin. Jopa niin, että ajattelen voinko/haluanko suudella jotakuta, joka on aiemmin kuolannut jonkin muun tyypin kanssa. Vielä pahempi tilanne on, jos tuo entinen kuolaaja on joku minun mielestä inhottava tyyppi. Naisia viime aikoina miettiessäni olen pohtinut myös esimerkiksi rintojen pussailua (😁). Olisi ällöä ajatella, että joku typerä lehmä on laiduntanut minua ennen sillä reviirillä. Ainakaan minä en ajattele, että tykkäämäni ihmisen suussa olisi bakteereja ja ällöttävää kuolaa ihan omasta takaa, vaan minä täysin irrationaalisesti mietin, että tykkäämäni henkilö on saanut kamalia bakteereja ja ällöttävää kuolaa eksiltään. Aika kreisiä. Useimmat meistä peseytyvät niin tiheästi, ettei aiemmista kehon kontakteista jää kyllä yhtään mitään muistoja ellei sitten juuri niitä tauteja saa riesakseen. Tuollaiset dildot ja muut lelut on kyllä helpompia puhdistaa ja desinfioida kuin ihmisen kropan onkalot. Tietenkin on eri juttu, jos tuotteen pinta on päässyt vaurioitumaan tai jotain muuta selkeää haittaa on syntynyt.

        Ihan toinen juttu on, että kirppareita suhteellisen aktiivisesti käyttävänä, on pakko todeta hintapyynnin olevan korkea. Valitettavasti on nimittäin niin, että tuotteen hinta romahtaa aina huomattavan paljon sillä hetkellä kun uusi tavara kannetaan kaupan kynnyksen yli tai tarkemmin ottaen silloin, kun tuotteen palautusoikeus umpeutuu. Sen jälkeen tavaran hinta on alkuperäistä ostohintaa huomattavasti halvempi, vaikka tuote olisi täysin käyttämätön. Hinta laskee entisestään, jos tuote ei ole enää alkuperäispakkauksessaan tai jos sellaista ei ole ollutkaan. Silloin myyjän on nimittäin vaikea todistaa, ettei tuotetta ole käytetty. Kaikki käytön jäljet laskevat hintaa entisestään. Vain harvojen kovasti haluttujen tuotteiden hinta säilyy hyvällä tasolla tai jopa nousee alkuperäisestä. Tällaisia tuotteita ovat mm. jotkut harvinaiset muumimukit. Arabian astioissakin on paljon sellaisia, jotka eivät mene kaupaksi millään hinnalla. Tämän pitkän alustuksen jälkeen sanoisin, että tuon tuotteen käypä hinta voisi olla välillä 20-40€. Jos olisin hankkimassa, kipurajani menisi varmaan noin 30 eurossa. Olen tänäkin vuonna tehnyt tosi monia aivan huippuhyviä kirppariostoksia, mutta olen myös tehnyt hutiostoja. Jokainen hutiostos opettaa, niinkuin pitääkin 😊 Myyn myös itse kirpparilla ja myyjän rooli opettaa tavaroiden arvosta varmaan enemmän kuin ostaminen.

        Mitä sitten tulee tuohon leluun ja ensimmäiseen kappaleeseen, jonka vuoksi joku fanaatikko jo varmaan kirjoittaa kanteluviestiä seriffille (hyi hitto, mies-sana mainittu lesbojen palstalla!), kannustan kokeilemaan lelun myymistä myös muille kuin lepakoille. Ehkä hetskut tulisivat kyseeseen homoukkojen sijasta. Mietin myös, ottaisiko joku seksikauppa näitä käyttämättömiksi jääneitä tai erittäin hyväkuntoisia kamoja myyntiin. Kannattaisi ehkä googlailla.


      • Onmuitakinmielipiteitä

        Sinä se olet sitten kaikkitietävä, oli asia sitten mikä vaan! Aamen!


      • AsiaMikäVaan_
        Höpsööntynyt kirjoitti:

        Niinpä! Miesten ja naisten välisissä seksisuhteissa usein ajatellaan, että jos toinen on jo harrastanut seksiä jonkun muun kanssa, niin hän on "likaantunut". No, seksitauteja on tietenkin olemassa, joten ei se täysin tuulesta temmattu ajatus ole. Tämä likaantumisen ajatus lienee kuitenkin hyvin vanhaa perua. Satojen vuosien takaista perinnettä. Edelleen maailmassa kuitenkin valitettavasti jopa kivitetään kuoliaaksi mm. "likaantuneita naisia". Tunnistan tuon ajatuksen kyllä itsekin. Jopa niin, että ajattelen voinko/haluanko suudella jotakuta, joka on aiemmin kuolannut jonkin muun tyypin kanssa. Vielä pahempi tilanne on, jos tuo entinen kuolaaja on joku minun mielestä inhottava tyyppi. Naisia viime aikoina miettiessäni olen pohtinut myös esimerkiksi rintojen pussailua (😁). Olisi ällöä ajatella, että joku typerä lehmä on laiduntanut minua ennen sillä reviirillä. Ainakaan minä en ajattele, että tykkäämäni ihmisen suussa olisi bakteereja ja ällöttävää kuolaa ihan omasta takaa, vaan minä täysin irrationaalisesti mietin, että tykkäämäni henkilö on saanut kamalia bakteereja ja ällöttävää kuolaa eksiltään. Aika kreisiä. Useimmat meistä peseytyvät niin tiheästi, ettei aiemmista kehon kontakteista jää kyllä yhtään mitään muistoja ellei sitten juuri niitä tauteja saa riesakseen. Tuollaiset dildot ja muut lelut on kyllä helpompia puhdistaa ja desinfioida kuin ihmisen kropan onkalot. Tietenkin on eri juttu, jos tuotteen pinta on päässyt vaurioitumaan tai jotain muuta selkeää haittaa on syntynyt.

        Ihan toinen juttu on, että kirppareita suhteellisen aktiivisesti käyttävänä, on pakko todeta hintapyynnin olevan korkea. Valitettavasti on nimittäin niin, että tuotteen hinta romahtaa aina huomattavan paljon sillä hetkellä kun uusi tavara kannetaan kaupan kynnyksen yli tai tarkemmin ottaen silloin, kun tuotteen palautusoikeus umpeutuu. Sen jälkeen tavaran hinta on alkuperäistä ostohintaa huomattavasti halvempi, vaikka tuote olisi täysin käyttämätön. Hinta laskee entisestään, jos tuote ei ole enää alkuperäispakkauksessaan tai jos sellaista ei ole ollutkaan. Silloin myyjän on nimittäin vaikea todistaa, ettei tuotetta ole käytetty. Kaikki käytön jäljet laskevat hintaa entisestään. Vain harvojen kovasti haluttujen tuotteiden hinta säilyy hyvällä tasolla tai jopa nousee alkuperäisestä. Tällaisia tuotteita ovat mm. jotkut harvinaiset muumimukit. Arabian astioissakin on paljon sellaisia, jotka eivät mene kaupaksi millään hinnalla. Tämän pitkän alustuksen jälkeen sanoisin, että tuon tuotteen käypä hinta voisi olla välillä 20-40€. Jos olisin hankkimassa, kipurajani menisi varmaan noin 30 eurossa. Olen tänäkin vuonna tehnyt tosi monia aivan huippuhyviä kirppariostoksia, mutta olen myös tehnyt hutiostoja. Jokainen hutiostos opettaa, niinkuin pitääkin 😊 Myyn myös itse kirpparilla ja myyjän rooli opettaa tavaroiden arvosta varmaan enemmän kuin ostaminen.

        Mitä sitten tulee tuohon leluun ja ensimmäiseen kappaleeseen, jonka vuoksi joku fanaatikko jo varmaan kirjoittaa kanteluviestiä seriffille (hyi hitto, mies-sana mainittu lesbojen palstalla!), kannustan kokeilemaan lelun myymistä myös muille kuin lepakoille. Ehkä hetskut tulisivat kyseeseen homoukkojen sijasta. Mietin myös, ottaisiko joku seksikauppa näitä käyttämättömiksi jääneitä tai erittäin hyväkuntoisia kamoja myyntiin. Kannattaisi ehkä googlailla.

        Kaikentietävälle sellainen viesti, että jokaisen suussa on omasta takaa bakteereja ja kuolaa, vaikka ikinä eläessään ei olisi ketään pussaillut tai harrastanut seksiä. Samaa koskee alapäätäkin. Siellä on omasta takaa bakteereja ja niin pitääkin olla. Epätoivottuja ja toivottuja bakteereja. Niitä epätoivottuja voit ihan itse itseesikin tartutella mitä erilaisimmilla konsteilla.


      • JaahasJaahas__
        Höpsööntynyt kirjoitti:

        Niinpä! Miesten ja naisten välisissä seksisuhteissa usein ajatellaan, että jos toinen on jo harrastanut seksiä jonkun muun kanssa, niin hän on "likaantunut". No, seksitauteja on tietenkin olemassa, joten ei se täysin tuulesta temmattu ajatus ole. Tämä likaantumisen ajatus lienee kuitenkin hyvin vanhaa perua. Satojen vuosien takaista perinnettä. Edelleen maailmassa kuitenkin valitettavasti jopa kivitetään kuoliaaksi mm. "likaantuneita naisia". Tunnistan tuon ajatuksen kyllä itsekin. Jopa niin, että ajattelen voinko/haluanko suudella jotakuta, joka on aiemmin kuolannut jonkin muun tyypin kanssa. Vielä pahempi tilanne on, jos tuo entinen kuolaaja on joku minun mielestä inhottava tyyppi. Naisia viime aikoina miettiessäni olen pohtinut myös esimerkiksi rintojen pussailua (😁). Olisi ällöä ajatella, että joku typerä lehmä on laiduntanut minua ennen sillä reviirillä. Ainakaan minä en ajattele, että tykkäämäni ihmisen suussa olisi bakteereja ja ällöttävää kuolaa ihan omasta takaa, vaan minä täysin irrationaalisesti mietin, että tykkäämäni henkilö on saanut kamalia bakteereja ja ällöttävää kuolaa eksiltään. Aika kreisiä. Useimmat meistä peseytyvät niin tiheästi, ettei aiemmista kehon kontakteista jää kyllä yhtään mitään muistoja ellei sitten juuri niitä tauteja saa riesakseen. Tuollaiset dildot ja muut lelut on kyllä helpompia puhdistaa ja desinfioida kuin ihmisen kropan onkalot. Tietenkin on eri juttu, jos tuotteen pinta on päässyt vaurioitumaan tai jotain muuta selkeää haittaa on syntynyt.

        Ihan toinen juttu on, että kirppareita suhteellisen aktiivisesti käyttävänä, on pakko todeta hintapyynnin olevan korkea. Valitettavasti on nimittäin niin, että tuotteen hinta romahtaa aina huomattavan paljon sillä hetkellä kun uusi tavara kannetaan kaupan kynnyksen yli tai tarkemmin ottaen silloin, kun tuotteen palautusoikeus umpeutuu. Sen jälkeen tavaran hinta on alkuperäistä ostohintaa huomattavasti halvempi, vaikka tuote olisi täysin käyttämätön. Hinta laskee entisestään, jos tuote ei ole enää alkuperäispakkauksessaan tai jos sellaista ei ole ollutkaan. Silloin myyjän on nimittäin vaikea todistaa, ettei tuotetta ole käytetty. Kaikki käytön jäljet laskevat hintaa entisestään. Vain harvojen kovasti haluttujen tuotteiden hinta säilyy hyvällä tasolla tai jopa nousee alkuperäisestä. Tällaisia tuotteita ovat mm. jotkut harvinaiset muumimukit. Arabian astioissakin on paljon sellaisia, jotka eivät mene kaupaksi millään hinnalla. Tämän pitkän alustuksen jälkeen sanoisin, että tuon tuotteen käypä hinta voisi olla välillä 20-40€. Jos olisin hankkimassa, kipurajani menisi varmaan noin 30 eurossa. Olen tänäkin vuonna tehnyt tosi monia aivan huippuhyviä kirppariostoksia, mutta olen myös tehnyt hutiostoja. Jokainen hutiostos opettaa, niinkuin pitääkin 😊 Myyn myös itse kirpparilla ja myyjän rooli opettaa tavaroiden arvosta varmaan enemmän kuin ostaminen.

        Mitä sitten tulee tuohon leluun ja ensimmäiseen kappaleeseen, jonka vuoksi joku fanaatikko jo varmaan kirjoittaa kanteluviestiä seriffille (hyi hitto, mies-sana mainittu lesbojen palstalla!), kannustan kokeilemaan lelun myymistä myös muille kuin lepakoille. Ehkä hetskut tulisivat kyseeseen homoukkojen sijasta. Mietin myös, ottaisiko joku seksikauppa näitä käyttämättömiksi jääneitä tai erittäin hyväkuntoisia kamoja myyntiin. Kannattaisi ehkä googlailla.

        Aivan. Ehkä mieluiten noita dildoja ostaisivat ne perverssit varatut (?)hetero/bimiehet ja työntäisivät sitä omaan perspuoleensa etenkin jos niille mainostais, että on nainen, lesbo/bi ja lelu on paljon käytetty, vahva pillun tuoksu ja mahdollisimman likainen, tahmainen. Sitten on varmaan niitä pervoperttibi/heteroja, jotka haluaisivat, että se lelu tuoksahtelee naisen kakkoselle. Niiltä kun sitä rahaa lohkeaa helposti tuollaiseen perverssiin hömppään. Mitä likaisempaa ja perverssimpää, sitä parempi.


      • Onmuitakinmielipiteitä
        AsiaMikäVaan_ kirjoitti:

        Kaikentietävälle sellainen viesti, että jokaisen suussa on omasta takaa bakteereja ja kuolaa, vaikka ikinä eläessään ei olisi ketään pussaillut tai harrastanut seksiä. Samaa koskee alapäätäkin. Siellä on omasta takaa bakteereja ja niin pitääkin olla. Epätoivottuja ja toivottuja bakteereja. Niitä epätoivottuja voit ihan itse itseesikin tartutella mitä erilaisimmilla konsteilla.

        Joo, en tarvi sulta yhtään enempää informatiota ko. aiheesta. Ilmeisesti et ymmärrä lukemaasi.


      • Näköjään
        Onmuitakinmielipiteitä kirjoitti:

        Joo, en tarvi sulta yhtään enempää informatiota ko. aiheesta. Ilmeisesti et ymmärrä lukemaasi.

        On taas besserwisseri saapunut hoodeille...


      • Poisbissetpois
        Höpsööntynyt kirjoitti:

        Niinpä! Miesten ja naisten välisissä seksisuhteissa usein ajatellaan, että jos toinen on jo harrastanut seksiä jonkun muun kanssa, niin hän on "likaantunut". No, seksitauteja on tietenkin olemassa, joten ei se täysin tuulesta temmattu ajatus ole. Tämä likaantumisen ajatus lienee kuitenkin hyvin vanhaa perua. Satojen vuosien takaista perinnettä. Edelleen maailmassa kuitenkin valitettavasti jopa kivitetään kuoliaaksi mm. "likaantuneita naisia". Tunnistan tuon ajatuksen kyllä itsekin. Jopa niin, että ajattelen voinko/haluanko suudella jotakuta, joka on aiemmin kuolannut jonkin muun tyypin kanssa. Vielä pahempi tilanne on, jos tuo entinen kuolaaja on joku minun mielestä inhottava tyyppi. Naisia viime aikoina miettiessäni olen pohtinut myös esimerkiksi rintojen pussailua (😁). Olisi ällöä ajatella, että joku typerä lehmä on laiduntanut minua ennen sillä reviirillä. Ainakaan minä en ajattele, että tykkäämäni ihmisen suussa olisi bakteereja ja ällöttävää kuolaa ihan omasta takaa, vaan minä täysin irrationaalisesti mietin, että tykkäämäni henkilö on saanut kamalia bakteereja ja ällöttävää kuolaa eksiltään. Aika kreisiä. Useimmat meistä peseytyvät niin tiheästi, ettei aiemmista kehon kontakteista jää kyllä yhtään mitään muistoja ellei sitten juuri niitä tauteja saa riesakseen. Tuollaiset dildot ja muut lelut on kyllä helpompia puhdistaa ja desinfioida kuin ihmisen kropan onkalot. Tietenkin on eri juttu, jos tuotteen pinta on päässyt vaurioitumaan tai jotain muuta selkeää haittaa on syntynyt.

        Ihan toinen juttu on, että kirppareita suhteellisen aktiivisesti käyttävänä, on pakko todeta hintapyynnin olevan korkea. Valitettavasti on nimittäin niin, että tuotteen hinta romahtaa aina huomattavan paljon sillä hetkellä kun uusi tavara kannetaan kaupan kynnyksen yli tai tarkemmin ottaen silloin, kun tuotteen palautusoikeus umpeutuu. Sen jälkeen tavaran hinta on alkuperäistä ostohintaa huomattavasti halvempi, vaikka tuote olisi täysin käyttämätön. Hinta laskee entisestään, jos tuote ei ole enää alkuperäispakkauksessaan tai jos sellaista ei ole ollutkaan. Silloin myyjän on nimittäin vaikea todistaa, ettei tuotetta ole käytetty. Kaikki käytön jäljet laskevat hintaa entisestään. Vain harvojen kovasti haluttujen tuotteiden hinta säilyy hyvällä tasolla tai jopa nousee alkuperäisestä. Tällaisia tuotteita ovat mm. jotkut harvinaiset muumimukit. Arabian astioissakin on paljon sellaisia, jotka eivät mene kaupaksi millään hinnalla. Tämän pitkän alustuksen jälkeen sanoisin, että tuon tuotteen käypä hinta voisi olla välillä 20-40€. Jos olisin hankkimassa, kipurajani menisi varmaan noin 30 eurossa. Olen tänäkin vuonna tehnyt tosi monia aivan huippuhyviä kirppariostoksia, mutta olen myös tehnyt hutiostoja. Jokainen hutiostos opettaa, niinkuin pitääkin 😊 Myyn myös itse kirpparilla ja myyjän rooli opettaa tavaroiden arvosta varmaan enemmän kuin ostaminen.

        Mitä sitten tulee tuohon leluun ja ensimmäiseen kappaleeseen, jonka vuoksi joku fanaatikko jo varmaan kirjoittaa kanteluviestiä seriffille (hyi hitto, mies-sana mainittu lesbojen palstalla!), kannustan kokeilemaan lelun myymistä myös muille kuin lepakoille. Ehkä hetskut tulisivat kyseeseen homoukkojen sijasta. Mietin myös, ottaisiko joku seksikauppa näitä käyttämättömiksi jääneitä tai erittäin hyväkuntoisia kamoja myyntiin. Kannattaisi ehkä googlailla.

        Bisset voivat mennä sössösttämään omia typeriä juttujaan bi palstalle! Täällä on turha aivopestä!


      • HusHusPois__

        Niimpä. Bissesössötykset pois lesbopalstalta, hus hus!!

        Eikä meille lesboille tarvitse muutenkaan sössöttää ja leperrellä kuin vähä-älyiselle pikkulapselle. Lesbous ei ole mikään älyllinen kehitysvamma eikä sairaus.


    • Tuulikki90:
      Ootko sä varma, ettet vielä itse tarvitse joskus tuota? Meinaan vaan, että vaikka eron kokeekin, niin ei sen tarvitse tarkoittaa loppuelämän yksin olemista. Ja mitä taas yksin olemiseen tulee, niin silloin saattaa olla hyvinkin iloa dildosta...

    • pisnesidea

      Myy se jolleken pervopertti heterolle kertomalla että se haisee römpsällesi.

      • JaahasJaahas__

        Tai sitten nimenomaan kannattaa myydä jollekin pervoperttiheterolle niin, että mainostaa sen tuoksahtelevan sopivasti römpsälle.


    • Suuri ja vilpitön kiitos kommentaattoreille illan piristyksestä 😁 😂
      Ei varmaan Tuulikki aloitusta tehdessään arvannut, millaista kuhinaa ja kihinää saa täällä aikaiseksi. Kaupat tietysti on vielä hieman vaiheessa. Toivotaan, että nekin mahdollisimman pian syntyy 👍

      • Juu, mäkin sain aamunaurut 😂😂😂


      • Poisbissetpoiss

        Juu-u, Mä sain parhaimmat aamunaurut teistä typeristä bisseistä!!! HÄ HÄ HÄÄÄ! 😆😂😂😂😂


      • Poisbissetpoiss kirjoitti:

        Juu-u, Mä sain parhaimmat aamunaurut teistä typeristä bisseistä!!! HÄ HÄ HÄÄÄ! 😆😂😂😂😂

        Jep. Arvelinkin, että sanomista taas tulee, kun eksyy tänne puolelle 😏
        Tiedätkö, niinhän se kuuluu sanontakin, että "se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa" Ja sä olit vielä hetki sitten viimeinen 😁
        Ja onhan tuosta myös muutama muu sanonta, kuten "se parhaiten nauraa, joka toiselle kuoppaa kaivaa" ja "se parhaiten nauraa, jolla on kovin lääkitys"

        Hyvää itsenäisyyspäivää sullekin 🇫🇮 😘


    • loppuikoelämä

      Eli on hieno nimi nimien määrässä.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe