Enkelikanavointi viidelle

Enkelikanavoija

Teen enkelikanavoinnin viidelle ensimmäiselle, kysy yksi kysymys johon haluat ohjausta enkeleiltä. Palkkioksi pyydän palautteen kanavoinnista.

Muistathan että enkelit eivät ole ennustajia vaan vastaavat sinulle/antavat ohjausta sielunsuunnitelmaasi pohjautuen.

<3

38

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LostSoul73

      Minun on vaikea löytää mitään hyvää elämästä enää, tapahtuuko siis mitään mikä muuttaisi mieleni? Kaikki on huonosti...

      • Enkelikanavoija

        Olet ollut monta kertaa ennenkin samassa tilanteessa. Olet selvinnyt aina. Sinua on koeteltu monta kertaa sillä olet saanut olla sellaisessa tilanteessa ennenkin. Saat olla oman ja seurasi tilanteen mukaan seurallesi rehellinen. Olet saanut häneltä sellaisen sopimuksen jonka olet seuraavaksi oppiva ja sitten pääset eteenpäin. Olen ollut kanssasi, enkelisi.


      • LostSoul73
        Enkelikanavoija kirjoitti:

        Olet ollut monta kertaa ennenkin samassa tilanteessa. Olet selvinnyt aina. Sinua on koeteltu monta kertaa sillä olet saanut olla sellaisessa tilanteessa ennenkin. Saat olla oman ja seurasi tilanteen mukaan seurallesi rehellinen. Olet saanut häneltä sellaisen sopimuksen jonka olet seuraavaksi oppiva ja sitten pääset eteenpäin. Olen ollut kanssasi, enkelisi.

        Huh,pelottavan oikeassa korttisi on :o Kiitos paljon!


    • kultakopois

      Nyt on minulla älytön huoli. Tämä mieheni lähtee töihin muualle. Näetkö mitä tulee tapahtumaan. Muutanko hänen luokseen? Mahdollisuus olisi kevään mittaan.
      Rakkautta meillä on. Unohtaako mies minut kun menee tuonne suureen maailmaan?

      • Enkelikanavoija

        Enkelisi on sanonutsen että sinä saat muuttaa mutta hän on sinulle väärä mies. Enkelisi on huomannut että oma elämäsi on pysähtynyt kun tapasit hänet. Enkelten on mahdoton sanoa miten käy sillä sinulla on vapaa tahto olla menemättä tai mennä mutta ole rehellinen siitä onko sinun tunteesi häntä kohtaan aitoja.


      • kultakopois

        Juuri näin kuin sanoit. Siinä on se mutta. Pysähtynyt kun menee niin paljon aikaa hänen asioihin. Ainut tässä. Olin naimisissa 20 vuotta. Sitten tapasin tämän miehen kun olin lapsia kasvattanut maailmalle. olin lasten kanssa yli kymmenen vuotta ja pyysin enkeleiltä oikeaa rakkautta. Tämä mies tuli ja minä huolehtinut hänestä ja hän minusta. Rakkaus vain kasvoi vuosi vuodelta häneen. Hänellä minuun. Hänellä vain nämä arkihuolet vienyt energiaa hänestä minusta. En oikein enää voisi rakastua kehenkään tämän jälkeen. Tämä on tosi rakkautta. En ole koskaan rakastunut elämässäni kuin häneen. Se on tärkeää. Yhdessä olo on mukava olo ei vaikeaa. On vain lämmin olo sydämessä. Nyt kävi vielä niin ettei lähdekkään sinne työpaikkaan. Näetkö mitä enkelit näkisi meneekö hän pitkällä viiveellä sinne tai saako hän töitä täältä? Tunnen vain jos muutan saisin minäkin elämään lisää sisältöä. Lapsetkin lähempänä sitten ja muut omaiset. Täälä ei minua mikään pirättele.


    • Rahatloppussa

      Talouden järjestämiseen jotain neuvoja kaipaisin.

      • Enkelikanavoija

        Olet saanut monta oppiläksyä rahaan liittyen. Saat raha-asiasi kuntoon kun saat töitä ja olet päässyt oppiläksysi yli. Enkelisi on sanonut sinulle monta kertaa että sinun on huolehdittava rahan käytöstäsi paremmin mutta ole huoleti sillä kaikki järjestyy paremmaksi kuin uskotkaan. Enkelisi on sanonut että saat mennä töihin ja sitten saat paremman taloudellisen tilanteen.


      • Rahatloppussa

        Hei, kiitos tuo on niin täysin totta, että olen saanut monta tilaisuutta korjata oman rahankäyttöni. Olen itse itseni vaikeuksiin saattanut mutta otan kiitollisena avun vastaan enkeliltä.


    • Janita77

      Hei,
      Mitä sanotaan minun ja sielunkumppanini välisestä yhteydestä? Tulemmeko koskaan tapaamaan uudelleen?

      • Enkelikanavoija

        Enkelisi on huomannut että sielunkumppanisi on oleva se jonka olet ajatellutkin sen olevan mutta hänen tehtävänsä on täytetty ja hän on pois sinun elämästäsi. Ole huoleti sillä pian sinä tapaat seuraavan sielunkumppanisi ja olet saava olla hänen kanssaan onnellinen.


      • Janita77

        Kiitos paljon! Tämä vastaus on minulle hyvin lohdullinen. Onhan meillä monta sielunkumppania. :) Kiitos että katsoit minulle ja mukavaa joulun aikaa Sinulle!


      • Enkelikanavoija

        Kiitos <3 Kaikkea hyvää sinulle ja mukavaa joulun aikaa :)


    • Enkeleille

      Meneekö haluamani ero nykyisestä hyvin,lähteekö hän nätisti? Onko minun tarkoitettu yhteen ristiverisen miehen kanssa,tässä on mielestäni jotain?

      • Enkelikanavoija

        Sinun miehesi lähtee kyllä mutta seuraa hänen käytöstään sillä hän saattaa olla aggressiivinen sillä hän haluaa olla kanssasi. Enkelisi haluaa sinun muistavan että saat olla surullinen mutta olet saava paremman miehen hyvin pian. Olet saanut hänet elämääsi pitämään sinusta huolta. Seuraavan kerran kun olet hänen kanssaan hän sanoo sinulle jotain kaunista mutta sinun kannattaa olla varovainen sillä hän haluaa vain jotain sellaista sinulta mitä olet saava hänelle antaa mutta olet myös saava muistaa oman arvosi ja olla antamatta.


      • Enkeleille

        Hei kiitos paljon, tätä vähän pelkään juuri, että hän voi käyttäytyä aggressiivisesti, mutta mielestäni en voi paljoa enää lykätä eroa eteenpäin. Tämä toinen mies..häneen olen nyt jollain ihmeellisellä tavalla jäänyt kiinni, vaikka emme ole enempää tekemisissä"kaukaista ihailua" molemmilla ainakin toistaiseksi ollut tosi kauan. Onkohan kyse tästä miehestä, työpaikalla häntä näen?


    • Enkelikanavoija

      Kiitos teille viidelle, vastaan kaikille huomisen päivän aikana <3 Muistttehan antaa jokainen palautetta, se on pyyntöni kanavoinnista <3

      • Janita77

        Kiitos Sinulle. Annan kyllä palautetta.
        Sielunkumppanistani sen verran että tapasin hänet nuorena, siitä on jo kymmeniä vuosia. Hän on siitä asti ollut usein ajatuksissani. Mietin ajatteleeko hän minua, Kohtaavatko polkumme joskus tulevaisuudessa.


      • Enkelikanavoija

        Hei kaikille, ikäväkseni joudun kertomaan että olen eilen sairastunut ja tänään ollut kipeänä joten teen kanavoinnit heti kun olen tervehtynyt <3 Toivon mukaan huomenna olen kunnossa.
        Pahoitteluni ja kiitos jos jaksatte odottaa vielä vähän <3


      • Enkelikanavoija

        Hei, huomenna teen kanavoinnit! Tulossa on siis <3


    • marjavaann

      Hei jos vielä katsoisit yhdelle.. :)
      Talous on aika tiukoilla kuinka tässä joulu menee ja alkuvuosikin, tuleeko mitään helpotusta? Kiitos kiitos kovasti! (ja kyllähän se ihmissuhdekin kiinnostaisi myös)
      (koneeni oikkuaa enkä pääse lähettämään mutta toivon...)

    • Mivainn

      Katsotko minullekin 😊 mitä enkeli sanoo parisuhteestani,tapasin vanhan tutun ja olemme nyt hetkisen tapailleet,onko hän se loppuelämäni rakkaus?

    • g.kh

      Minulla on kanavatyö joka esittää enkeliä. Miten pääsisin otuksesta ekologisesti eroon?

    • Rahatloppussa

      Hei, parane rauhassa, minä ainakin ehdin odottaa

      • Enkelikanavoija

        Kiitos <3


    • Pimeydessäkulkeva

      Vaikka kyse oli vaan viidestä, niin kysynpä minäkin jotain. Tämä vuosi on ollut henkisesti tosi raskasta aikaa ja haluaisin tietää, ett järjestyykö asiat edes kohtuullisesti ja miks yks taho niin nuivasti suhtautuu mun avunpyyntöihini. Mä uskon enkeleihin, vähän aikaa sitten tapahtui jotain sellasta millä ei ole mitään järjellistä selitystä, mutt antoi mulle pikkasen toivoa pimeyden keskelle.

      • Enkelikanavoija

        Hei, 5 ensimmäisen lisäksi enkelit sanoivat että he haluavat sanoa sinulle jotain:
        Rakas, olet seuraavan kerran onnellinen kun muistat sopimuksen joka sanoo enkelisi on vaikea auttaa sinua sillä olet kovin surullinen mutta ole huoleti sillä olemme tukenasi koko ajan. Ole huoleti sillä pian helpottaa. <3


      • Kiitoksia_sinulle
        Enkelikanavoija kirjoitti:

        Hei, 5 ensimmäisen lisäksi enkelit sanoivat että he haluavat sanoa sinulle jotain:
        Rakas, olet seuraavan kerran onnellinen kun muistat sopimuksen joka sanoo enkelisi on vaikea auttaa sinua sillä olet kovin surullinen mutta ole huoleti sillä olemme tukenasi koko ajan. Ole huoleti sillä pian helpottaa. <3

        Kiitoksia sinulle. Olen tosiaan pitkään ollut surullinen johtuen läheiseni sairaudesta ja nyt lisäks tänä vuonna sattuneen poismenon takia. Ja on muutakin mikä on tehnyt olon surulliseksi. Joskus on ollut läheltä piti tilanteita ja silloin on ollut tunne, ett joku on katsonut mun perään ettei hullusti käy. On myös tapahtunut sellasia asioita, jotka ovat antaneet lohtua toivottomuuden ja surun keskelle. Jospa asiat jotenkin järjestyisi, kaikkeen eivät enkelitkään voi vaikuttaa, mutt he voivat antaa lohtua ja olla tukena. Toivotan sulle rauhaisaa Joulun aikaa ja kiitos, kun vastasit minulle.


    • marjavaann

      Laskujen mukaan olisin ollut se viides....

      • Sivustakaskija

        Olit kuudes.


    • Linssit

      EKSYTYSTÄ
      JUMALA EI LÄHETÄ ENKELEITÄÄN TÄLLÄISEEN TYÖHÖN.

      • Oletkovarma

        Onko se sulta pois, jos ihminen saa toivoa jostain ajatuksesta, ett joku suurempi voima on olemassa. Onhan esim. Norjan ent.prinsessa julkisesti kertonut näkevänsä enkeleitä. Kyllä ihmiset enkeleitä tarvitsee tässä maailmassa. Jokaisella on varmasti joskus joku kokemus siitä, ett just kun olet eniten apua tarvinnut, niin melkein tyhjästä on se apu tullut.


      • Dr.Doom
        Oletkovarma kirjoitti:

        Onko se sulta pois, jos ihminen saa toivoa jostain ajatuksesta, ett joku suurempi voima on olemassa. Onhan esim. Norjan ent.prinsessa julkisesti kertonut näkevänsä enkeleitä. Kyllä ihmiset enkeleitä tarvitsee tässä maailmassa. Jokaisella on varmasti joskus joku kokemus siitä, ett just kun olet eniten apua tarvinnut, niin melkein tyhjästä on se apu tullut.

        Ei ole minulta pois, mutta hyväuskoisilta ressukoilta jotka kokeneet vastoinkäymisiä elämässään on. Näitä helvetin enkeli- ja ykssarviskursseja on netti pullollaan. Homman nimi on rahat pois hölmöiltä, ei mitään muuta. Mitäs enkelit siihen sanoo?


      • Dr.Doom
        Oletkovarma kirjoitti:

        Onko se sulta pois, jos ihminen saa toivoa jostain ajatuksesta, ett joku suurempi voima on olemassa. Onhan esim. Norjan ent.prinsessa julkisesti kertonut näkevänsä enkeleitä. Kyllä ihmiset enkeleitä tarvitsee tässä maailmassa. Jokaisella on varmasti joskus joku kokemus siitä, ett just kun olet eniten apua tarvinnut, niin melkein tyhjästä on se apu tullut.

        Saattaa olla yllätys mutta prinsessat niin kuin muutkin kuninkaalliset ovat vain ihmisiä ja päästään yhtä viturallaan kuin kuka tahansa kadun tallaaja. Itse asiassa eristetty ja valvottu ympäristö jossa elämäänsä viettävät, edesauttaa sen nupin sekoamista. Eli prinsessalla vaan vähän viiraa päässä, ei sen kummempaa...


    • armahdaHerra

      "Kysykää tulevaisia minulta, sanoo Raamatun Jumala, joka jo alussa loi taivaan ja maan".
      Enkeliusko on demoneista lähtöisin.
      Jumala lähettää enkeleitä avuksi vain hätä tapauksessa, ei meidän vaatimuksista, pyynnöistä tai oikuista.
      Jeesus on Herra, ja vain Hänen kauttaan on meillä rukouksessa pääsy Iankaikkisen Taivaallisen Isän armoistuimen eteen.
      Jeesus on tie, totuus ja elämä.
      Älkää hyvät ihmiset kyselkö vainaja- ja tietäjähengiltä mitään. Riivaajat ovat ikuisia olentoja, joka on nähnyt ihmiset vauvasta alkaen. Ne tietävät jokaisen heikot kohdat, ja pyrkivät johdattamaan ihmisiä ihmisen itse haluamaan suuntaan. Ovat myös valehtelevia henkiä, jotka koittavat eksyttää pois ihmisen Elävästä Jumalasta ja elävästä uskosta Jeesukseen Kristukseen.
      Jeesus kuoli Golgatan ristillä jokaisen syntiinlangenneen ihmisen puolesta. Hän vuodatti verensä syntien anteeksiantamiseksi kaikille, jotka uskovat Hänen nimeensä.
      Tämän ajallisen kuoleman jälkeen on vain 2 paikkaa jonne ihminen päätyy: Taivas tai helvetti.
      Lukekaa Raamattua. Etsikää sieltä viisautta. Pyytäkää Jumalaa avaamaan Raamatun Sanaa Pyhän Henkensä kautta, niin te löydätte levon sieluillenne, löydätte Jumalan antaman Rauhan ja turvallisuuden. Löydätte Jumalan Rakkauden. Ja ennenkaikkea pelastutte iankaikkiseen Taivaan Kotiin, jonne Jeesus meni ylösnoustuaan kuolleista valmistamaan meille, (jotka uskomme Häneen) Ikuista asumusta.

    • Erinainenko

      Olen myöhässä,mutta yritän kuitenkin.Elämässäni on kaikki muuten hyvin ,mutta kaipaan rinnalleni ihmistä jonka kanssa voisin tuntea olevani rakastettu.Onhan niitä miehiä ollut,mutta nyt olen jo vuosia ollut yksin.Väliin minulla on sellainen olo ,että olenko ihminen jota on helppo käyttää hyväksi? Viimeisin suhteeni oli valtava tunne vyöry joka päättyi olosuhteiden pakosta.Annan ksikkeni silloin kun rakastun.Yritän taistella vastaan ,jään häviölle ja taas kaikki menee poskelleen
      Mitä minä teen väärin?

    • Jouluinenhaaveilija

      Toivon sinulle paranemista enkelikanavoija. Olen iloinen kaikkien niiden puolesta, joille olet vastauksia antanut. Tiedän, että olen jo järjestyksessä ylimääräinen vaan jos jaksat olen tosi onnellinen kanavoinnista minulle.
      Elämäni on kaikin puolin nyt aika hyvin. Toiveita tietysti olisi, että olisi sopu entiseen ja lapsilleni toivoisin niin hyvät parisuhteet, jotta jaksavat ja pystyvät olemaan tasapainoisia vanhempia lapsenlapsilleni. Olen molemmista lapsistani hieman huolissani. Onkohan oma päätökseni parisuhteeni suhteen oikea. Aion nimittäin vakinaistaa sen. Saattaa tulla liikaa mutta ystävättäreni on vakavasti sairas, hänelle toivon sydämestäni paranemista ja lisää aikaa elämään täällä meidän keskuudessamme.
      Lämpimiä ajatuksia ja kaikkea hyvää

    • Enkelikananpää

      Näköjään tolvanoita kusetetaan taas enkelihöpinöillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe