Nyt se on sitten taas kerran todistettu, minkä kaikki koiranomistajat jo tietävät. Että koirien aivoissa on enemmän toimintaa kuin kissoilla. Koirien aivokuoressa on kaksi kertaa niin paljon ajattelusta, suunnittelusta ja käytöksestä vastaavia hermosoluja kuin kissoilla.
No tuota noutajien ajatustoiminnan vilkkautta toki vähän epäilen. Ne kun on aika nössöjä, melkein kissamaisia otuksia.
http://www.iltalehti.fi/fiidi/201712042200579074_fb.shtml
Koirat vs. kissat - aivokapasiteetti
5
154
Vastaukset
- tr4e6we464we
Uutisen ensimmäisessä lauseessa todetaan, että asia ei liity älykkyyteen ja että koira on helpompi käskytettävä:
"Koirien ja kissojen älykkyyttä ei ole vielä vertailtu vedenpitävästi, mutta hermosolujen suurempi määrä kertoo siitä, että koiria on helpompi kouluttaa. "
Tämä selittää, miksi koiranomistajat useimmiten kärsivät narsistisesta persoonallisuushäiriöstä. He haluavat vierelleen helpon käskytettävän, joka tekee niinkuin käsketään - paitsi mitä nyt joskus vähän raatelee ihmisiä.- chic2s
Näytä minulle chihuahua joka raatelee ihmisiä, niin tunnustan persoonallisuushäirikköni.
- persoonallisuushäiriköll
chic2s kirjoitti:
Näytä minulle chihuahua joka raatelee ihmisiä, niin tunnustan persoonallisuushäirikköni.
Chihuahua raateli nukahtanutta omistajaansa. Oli purrut pyörtyneen omistajan kaulavaltimon auki.
Artikkelin lopussa kerrotaan tapahtumat.
https://www.dn.se/nyheter/nyheter-hem/magdalena-ribbing-att-ta-med-sin-hund-ar-ingen-mansklig-rattighet/
- Surkeaa
Tutkijoiden älykkyys ei ainakaan ole kovin korkeaa tasoa: "Tutkijat huomasivat, että eläimillä, joilla oli isommat aivot, oli myös enemmän hermosoluja."
Hieno havainto. Milloinkahan he tutkivat onko isommalla eläimellä pienempää enemmän iho-, lihas ym. soluja. Tai olisiko syytä tutkia onko isompi eläin painavampi kuin pienempi. - turha_laittaa
tuolle yhdelle palstaterroristille mitään positiivisia asioita koirista. Hän on päätöksensä tehnyt vihata kaikkia koiria, joten turha käyttää energiaa häneen. Pitäköön rauhassa mielipiteensä. Narsistin kanssa on turha alkaa väittelemään, koska hän on aina oikeassa omasta mielestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204774
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831722Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871586Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741544Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351167Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651053