Ensirekisteröinnit marraskuu 2017

Vikawagenin alamäki jatkuu:

Merkki kumulatiivinen muutos 1-11/2017 vs 1-11/2016
Audi -4,5 %
Skoda +4,8 %
Toyota +18,5 %
Vikawagen -2,6 %

lähde: Trafi.fi
2
Ilmianna
Jaa

69 Vastausta



ihme ettei ole tipahtanut enemmän kaikkien päästö-, DSG-, yms. skandaalien jälkeen
2
Ilmianna
Jaa
Myynti laskee ja välillä nousee, mitä merkitystä autoilijalle???
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
jatkuvat tekniikkaongelmat, kansien halkeilut, öljynkulutukset, vuodessa puhki ruostuvat korit näkyvät tippuneena myyntiluvuissa vw konsernin rotteloissa ja siihen jo toistamiseen 2017 laatutilaston viimeiset sijat skodalla ja volkkarilla.
1
Ilmianna
Jaa
Niin, mutta jos vain laskee niinkuin volksvaakenilla niin onhan siihen syynsä. Autoilijat valitsevat jonkin muun merkin ja sehän tietää jälleenmyyntiarvon jyrkempää laskua silloin. Volkkarin myynti ei vaan nouse vaan jatkaa hurjaa laskuaan. Kyllä minulle ainakin sillä on isokin merkitys jos se ei kelpaa vaihdossakaan ilman koneremppakuittia. Silloin siitä on tullut takiaismerkki josta ei pääse eroon muuten kuin vaihtamalla taas ongelmamerkkiin?
1
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
"Merkki kumulatiivinen muutos 1-11/2017 vs 1-11/2016
Audi -4,5 %
Skoda +4,8 %
Toyota +18,5 %
Vikawagen -2,6 %

lähde: Trafi.fi"

VW -2.6%
Toyota + 18,5 %

Melkoinen ero!
1
Ilmianna
Jaa
vw tuli upeasti kolmanneksi heti toyotan jälkeen, repikää siitä köyhät, premium myisi mutta kun köyhillä suomalaisilla ei ole varaa premium volkkareihin niin kauppa ei käy, lue lisää TM 19/2017
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
mitä onko paskantulo tyrehtynyt, suoli24/7 ummessa
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
" ei ole varaa premium volkkareihin "

Mitä, vikainen, laatufeikki kansanautoko premiumia? Justjoo!
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Miten testivoittajat voi hävitä myynnissä?
1
Ilmianna
Jaa
VW on on edelleen täysin omassa luokassaan kun katsotaan rekisteröintitilastoa.

VW 30.000 (Volsu, Audi, Seat, Skoda)
Toyota 14.000 (Toyota, Lexus)

On se kurko. VW:tä ostetaan suurinpiirtein yhtä paljon kuin sijoilla 2-4 olevia tojoa, Fordia ja Volvoa yhteensä. Suomi on ollut VW-maa jo pitkään ja sama meno jatkuu. Mitä paremmin Suomalaisilla menee, sitä enemmän ostetaan voittaja-autoa. Onnea 100 vuotiaalle Suomelle, Olemme vauraampia kuin koskaan ja meillä on varaa ostaa parempia autoja kuin koskaan. Siksi VW..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
mikä sua vaivaa, eikö lobotomia auttanut aivopesuun, aivan sairas yksilö puolustaa huijarfirmaa jonka kuolikellot on jo kajahtaneet, TM 19/2017 soitti kelloja js myynti kääntyi laskuun, vain loputtomien alennusmyyntien avulla saatiin edes muutama romu myytyä.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Minun tai sinun kirjoittelut täällä suolipalstalla ovat aivan ykshailee. Suomen kansa ostaa autot todellisessa maailmassa, ei palstahörhöjen harhoissa.

VW 30.000 (Volsu, Audi, Seat, Skoda)
Toyota 14.000 (Toyota, Lexus)

Tämä on se todellisuus. Sen voi joko hyväksyä tai paeta omaan mielikuvitusmaailmaan. Oma valinta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
näin.todellisuudessa kirjoitti:
Minun tai sinun kirjoittelut täällä suolipalstalla ovat aivan ykshailee. Suomen kansa ostaa autot todellisessa maailmassa, ei palstahörhöjen harhoissa.

VW 30.000 (Volsu, Audi, Seat, Skoda)
Toyota 14.000 (Toyota, Lexus)

Tämä on se todellisuus. Sen voi joko hyväksyä tai paeta omaan mielikuvitusmaailmaan. Oma valinta.
Ei kylläkään Trafi, Suomen virallinen ensirekisteröintivirasto näköjään ymmärrä hädäalaista tilaasi. Otamme osaa ja yritämme myötäelää paniikissasi. PS. ei ole oma valinta, vaan luetun tekstin ja virallisen tilaston faktatiedon ymmärtäminen.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Muutama joo? Taitaa harmittaa? Miksi, eihän sulla ole edes Volkkaria?
Eikä ole pakko ostaakaan. Miksi siis kiukuttelet ja valitat?
Ilmianna
Jaa
Lexus ei ole Toyota eikä Seat, Audi ja Skoda ole Volkkari. Kaikki ovat omia merkkejään. laatu- ja luotettavuustutkimuksissa Audi on kärkipäässä Toyotan kanssa mutta VW ja Skoda vihon viimeisiä. Onko silloin sama auto ja merkki? Kaikki ovat itsenäisiä valmistajia ja tulosyksiköitä omistajakonserneista riippumatta.
1
Ilmianna
Jaa
"VW 30.000 (Volsu, Audi, Seat, Skoda)
Toyota 14.000 (Toyota, Lexus)"
Mistä kohtaa läysit ensirekisteröintitilastosta tällaisen rivin?
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jokainen voi ajatella myös omilla aivoillaan ja laskea Trafin tilastojen rivejä yhteen. Ei kaikkien tarvitse olla tyhmiä lampaita.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
VW sukeltaa jo noususuhdanteessakin. Ui omissa liemissään!
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Miten se sinun arkeasi koskettaa, vaikka vw sukeltaisi?
Haittaako se jotenkin?
Etkö osaa elää ilman volkkaria, vai miksi kommentoit?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
valittajatvalittaa kirjoitti:
Miten se sinun arkeasi koskettaa, vaikka vw sukeltaisi?
Haittaako se jotenkin?
Etkö osaa elää ilman volkkaria, vai miksi kommentoit?
Sinulle tuntuu käyvän aika kipeästi Volkswagen-konsernin romahdus totuuden alkaessa valjeta kaikelle kansalle. Minusta tuntuu että Toyotan solvaamisesi on johtanut vain siihen että Toyota on kerännyt sympatiat nöyränä valmistajana. Vw-konsernin öykkäröivä käyttäytyminen ja ylimielinen suhtautuminen asiakkaiden tehdasvioista aiheutuneisiin ongelmiin on taas johtanut siihen etteivät ihmiset uskalla ottaa riskiä ostamalla ongelmapesiä.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/renault-nissan-nousi-maailman-suurimmaksi-autonvalmistajaksi/EV3aTcKt

Mikä sukellus? VW on noussut Toyotan ohi tänä vuonna.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Pää.pois.perseestä kirjoitti:
Ei ole tämä vuosi vielä edes päättynyt a linkkisikin viittaa jonnekkin omistuskonserneihin joilla paljon eri merkkien valmistajia omistuksessa. Ostajaa kiinnostaa vain automerkki. Ei alkuunkaan ole sama asia ostaa Nissania tai ranskan rapeaa renutinta vaikka samaan konserniin kuuluvatkin. Toyotahan merkkinä on ylivoimaisesti eniten myydyin maailmassa ja Suomessakin. Onhan se ollut aina laatuykkönen ja suvereeni luottoauto kaikkialla maailmassa.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
"Sinulle tuntuu käyvän aika kipeästi Volkswagen-konsernin romahdus totuuden alkaessa valjeta kaikelle kansalle."

VW 30.000 (Volsu, Audi, Seat, Skoda)
Toyota 14.000 (Toyota, Lexus)

Tämä suoraan Trafin tilastoista. VW konserni on täysin ylivoimainen Tojoon verrattuna.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
"Toyota +18,5 %
Vikawagen -2,6 %

lähde: Trafi.fi"

Että näin, karmea totuutta vääristelemättä ja venkoilematta!
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
"VW sukeltaa jo noususuhdanteessakin. Ui omissa liemissään"

VW sukellus on täysin sun oman todellisuuden tuotetta.
Ilmianna
Jaa
"Miten se sinun arkeasi koskettaa, vaikka vw sukeltaisi?
Haittaako se jotenkin?
Etkö osaa elää ilman volkkaria, vai miksi kommentoit?"

Kyllä se volkkarin omistajana on noloa ja häpeällistä kun tietää,syyn, miksi se sukeltaa. Ei ihan kestä päivänvaloa!
1
Ilmianna
Jaa
Ei minulla ole volkkaria. Jos haluat jotenkin ivata tai loukata minua, kuten haluat loukata kaikkia volkkarin omistajia, syystä jota en tiedä, niin minuun ei tuo tehoa. Luontainen ilkeytesi ei minuun tehoa, siksi olen tuollaisia ns koulukiusaajia vastaan.
Kommentointini aiheuttaa joskus närää trolleissa, kun eivät saa vapaasti sanoa haluamaansa. Kusipäisyyttänne ei tarvitse kenenkään sietää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Niin mutta kun minulla on Volkkari ja nyt harmittaa.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
" Kusipäisyyttänne ei tarvitse kenenkään sietää". Miten sinua nyt on loukattu kun VW-toiminnasta kerrotaan totuus??
Kukas se solvaa ihmisiä kusipäisiksi, vai miten se nyt meni?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Miksi volkkarin omistajaa loukkaa jos Volkkari huijaa?
1
Ilmianna
Jaa
montakohan kertaa omapoika vesa on jo kertonut ettei sitä vituta vw nega lainkaan, siis vaikka kukaan ei ole edes kysynyt häneltä että vituttaako lukea negaa, niin hän päättää aina ilmoittaa netissä että häntäpä ei sitten vituta että siitä vaan

eli volkkari on maailman paskin auto, siitä ollaan kaikki vesan kanssa samaa mieltä. vesa inhoaa volkkareita mutta työnsä puolesta joutuu trollaamaan
1
Ilmianna
Jaa
Mielenkiintoista on että audin ja VW pudotus heijastuu suoraan toyotan myynnin kasvuun

eikö mikään muu merkki kiinnosta.Kialla ja hynyllä olis pitkä takuu
1
Ilmianna
Jaa
Miksi se myynti, takuu tai tekniikka kuitenkin trolleja kiinnostaa?
Ihan paska auto ja VW-sana on kuitenkin trollin huulilla ja näppäimistöllä joka päivä.
On sillä vaan niin suuri voima ja status tuolla automerkillä,
Ilman ette näköjään voi olla erossa siitä päivääkään.
Tuo intohimo on toiselta nimeltään rakkaus.
Olette salaa rakastuneita volkkariin, vaikka tietysti kiellätte sen.
Joka päivä lähetän sille kuitenkin kirjeen. Sellaista se rakkaus teettää.
No, eipä olisi kukaan uskonut että trolli voisi rakastua volkkariin!!
Tietysti se naisen puute siellä näppäimistön takana ajaa tuollaisiinkin mielitekoihin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Aikka paljon tunteita pelkistä numeroista tilastossa.
VW 30.000 (Volsu, Audi, Seat, Skoda)
Toyota 14.000 (Toyota, Lexus)

Aika yksinkertaista eikä kenenkään fanitukset tai dissaukset muuta tätä miksikään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
monellako olis jääny seat,skoda tai audi ostamatta kun olis tienny että VW moottori pellin alla?
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
meetoohuijausVW kirjoitti:
monellako olis jääny seat,skoda tai audi ostamatta kun olis tienny että VW moottori pellin alla?
Luuletko oikeasti että joku ko. auton ostajista ei tietäisi että nämä kaikki autot tulevat samalta pajalta? Mieti vähän mitä kirjoitat
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
suomen kansa hylkäsi volkkarit, TM 19/2017 oli kansalle viimeinen niitti
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
VW 30.000 (Volsu, Audi, Seat, Skoda)
Toyota 14.000 (Toyota, Lexus)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
VW:n alamäki jyrkkenee vuoden alusta kun romutuspalkkion aiottu yläraja on 110g/km. Volkkarilla ei taida löytyä yhtään bensamoottoria tuon alle ja Toyotan puolella Auriksen farkutkin menee tuon rajan alle hybridinä.
Tosin tuo romutuspalkkio esitys on nyt vedetty takasin, kun huomattiin sen suosivan oikeastaan pelkästään Toyotaa. Lisäksi siihen nyt viilataan vielä sitä vuoden omistusjuttua.
Tiesittekö muuten, että uuden auton voi jo ostaa alennetulla autoverolla jos auto rekistöröidään ensi vuoden puolella
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
VW 30.000 (Volsu, Audi, Seat, Skoda)
Toyota 14.000 (Toyota, Lexus)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Missä.alamäki kirjoitti:
VW 30.000 (Volsu, Audi, Seat, Skoda)
Toyota 14.000 (Toyota, Lexus)
mieti sitä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
VW on aivan omassa sarjassaan kansansuosikkina. Pitää laskea yhteen tojon, Fordin ja Volvon myyntiluvut että päästään samoille luvuille kuin VWtä ostetaan. Joka vuosi sama juttu. Kun tekee parhaat autot niin tämä on lopputulos. Tyytyväiset asiakkaat tulevat ostamaan seuraavankin auton samasta liikkeestä. Näin pyörii markkinatalous.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Eu alueella saksassa TOYOTA ei kelpaa turkkilaisille matonkutojillekaan sijoitus tipahtanut yli 40 paikkeille saksassa ei makseta Toyotasta romuraudan hintaa kun on puolet ilmaa raudassa ruostuu käsiin..
Ilmianna
Jaa
Tuosta kirjoittelun ajankohdasta muutama sana. Jos vw trollaaja kirjoittaa puoliyhdeltä ja vastaan siihen yhdeltä, niin minä olenkin se hullu kirjoittelija?
Vitut minä teidän ajankohdistanne välitän. Kirjoitan silloin, kun huvittaa ja olen päässyt töistä, vaikka se olisi keskellä yötä.
Ilmianna
Jaa
Ilmianna
Jaa
eniten täytyy ihmetellä miksi Suomalaiset hankkii Tojoa niin innokkaasti?!?!

Olen useampaa Tojoa ajanut mutta kaikki yhtä hirveitä muovikasoja...
Meinaisin jo hankkia hybridi Auriksen mutta ei pysty, sen bensamoottori on kamala,
samoin cvt vaihteisto, ei vaan pysty
Ilmianna
Jaa
Lokakuun myyntiluvut Euroopassa
1 Volkswagen 133536
2 Renault 88698
3 Ford 79538
4 Peugeot 77399
5 Mercedes-Benz 71669
6 Opel/Vauxhall 68124
7 Audi 66249
8 BMW 58730
9 Skoda 56418
10 Fiat 54347
11 Toyota 53747
Ilmianna
Jaa
Hei tilastopelle, olemme suomessa ja suomen myynti laskenut huijausten takia, ketään ei kiinnosta montako volkkaria on myyty kiinassa tai intiassa.

Eli suomessa TM 19/2017 jättipaljastus kadotti valtavan määrän asiakkaita ja iso osa oli kadonnut jo päästöskandaalin myötä. Alamäki vaan jatkuu ja jatkuu. Esim uudet TDI ja TSI moottoriset autot ei enää myy lainkaan, joku täysin tietämätön erkki saattaa kaupoille erehtyä ja sekös ketään haittaa, ostakaa romuja niin paljon kuin huvittaa, omatpahan on ongelmanne paskan laadun kanssa, sinä siis maksat mieluusti tehtaan valmistusvirheet niin eipä käy kateeksi lainkaan, itse ajan ihan muilla kun VAG konsernin romu ropposilla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Hei Tojopelle, minua kiinnostaa se, että Mersuakin myydään rikkaissa maissa enemmän kuin Tojoa. Köyhät suomalaiset ostavat,mitä pystyvät eivät mitä haluaisivat. Tuollainen Volkkarin mollaaminen ei minua hetkauta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Olet.huvittava kirjoitti:
Hei Tojopelle, minua kiinnostaa se, että Mersuakin myydään rikkaissa maissa enemmän kuin Tojoa. Köyhät suomalaiset ostavat,mitä pystyvät eivät mitä haluaisivat. Tuollainen Volkkarin mollaaminen ei minua hetkauta.
vituttaako noin paljon totuuden lukeminen :)

VV ei vaan myy enää suomessa, ei myy ei niin mitään, aivan kuusessa koko puljunen
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kusesa kirjoitti:
vituttaako noin paljon totuuden lukeminen :)

VV ei vaan myy enää suomessa, ei myy ei niin mitään, aivan kuusessa koko puljunen
Suomessa myydään noin 1% Euroopan uusista autoista. Ihan sama minkä kipon tuulipuvussa tai harmaissa verkkareissa kulkevat ostavat. Halpuus se ratkaisee.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kusesa kirjoitti:
vituttaako noin paljon totuuden lukeminen :)

VV ei vaan myy enää suomessa, ei myy ei niin mitään, aivan kuusessa koko puljunen
VW 30.000 (Volsu, Audi, Seat, Skoda)
Toyota 14.000 (Toyota, Lexus)

Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? VW on ollut ylivoimainen jo vuosikausia ja sama tulee olemaan jatkossakin. Turha nillittää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
"Luuletko oikeasti että joku ko. auton ostajista ei tietäisi että nämä kaikki autot tulevat samalta pajalta? Mieti vähän mitä kirjoitat"
No nyt kuulin, vaikka tiedän että kaikilla niillä on oma valmistaja, eikä Audia tehdä samassa pajassa Skodan kanssa. Nehän on kaikki ihan eri merkkejä ja autoja niinkuin Trafikin ne virallisesti luokittelee. Kaikkiko Jo tulevat Skodan entisestä tsekin neuvostovalmistamosta, ainakin laadusta päätellen, vai missä se paja sijaitsee jossa niitä kaikkia valmistetaan? Tulevatko huijausmoottorit kaikki samalta palalta jakopäävikasten öljypolttimoitten kanssa, en tiedä, enkä ala arvailemaan, eikä edes kiinnosta , aivan sama!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
"enkä ala arvailemaan, eikä edes kiinnosta , aivan sama!"

Jos ei kiinnosta niin miksi edes kommentoit koko asiaa. Sun kinnostuksista huolimatta tämän vuoden Trafin tilastot ovat seuraavanlaiset:
VW 30.000 (Volsu, Audi, Seat, Skoda)
Toyota 14.000 (Toyota, Lexus)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kaikkea se Tojon nostaminen epäjumalakseen saa ajattelemaan ja kirjoittamaan. Varo, ettet sekoa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Just näin. Ei yhtään kiinnosta mutta silti pitää postata mnta viestiä asiasta joka päivä. Voiko pahemmin itseään puhua pussiin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
yksi.totuus kirjoitti:
"enkä ala arvailemaan, eikä edes kiinnosta , aivan sama!"

Jos ei kiinnosta niin miksi edes kommentoit koko asiaa. Sun kinnostuksista huolimatta tämän vuoden Trafin tilastot ovat seuraavanlaiset:
VW 30.000 (Volsu, Audi, Seat, Skoda)
Toyota 14.000 (Toyota, Lexus)
Aloittajalla näkyy olevan oikea tieto asiasta. Tarkistin tilastosta. Ei siellä ollut mitään konsernimerkkejä laskettu yhteen millään konsernilla, Toyotalla näkyy olevan melkoinen etumatka ja Volkkarin takamatka vaan pitenee. En ymmärrä mistä olet oman tuunatun tilastosi kaivanut. kukaan ei ainakaan ole julkaissut. Trafi julkaisee merkkikohtaisen ensirekisteritilaston joka kuukausi, joka kelpaa meille ja muille mutta ei sinulle. Mikä sinun ongelma on?
Merkki kumulatiivinen muutos 1-11/2017 vs 1-11/2016
Audi -4,5 %
Skoda +4,8 %
Toyota +18,5 %
Vikawagen -2,6 %

lähde: Trafi.fi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005480635.html

Suomessa olisi tuomitu puoleksi vuodeksi ehdonalaiseen,kaksi viikkoa yhdyskuntapalvelua ja kultainen kädenpuristus kärsimyksistä.
Ilmianna
Jaa
kuka tilasi poiston sille vv auton huohotin skandaali postaukselle, no maahatuoja tietenkin, voisiko suoli24 valvonta perustella miksi faktaa ei saa esittää jos se on vv autolle kiusallista :)
Ilmianna
Jaa
Mikä osa tästä on suoli24 sääntöjen vastaista, etsi kaikki "laittomuudet", vai eikö VV auton tekemiä kusetuksia saa julki kertoa Keskon omistamalla palstalla?

Mielenkiintoista tietoa, tämä todistaa kuinka maahantuoja valehtelee autojen vioista.

1. Tuulilasissa oli aiemmin toimittaja Tapio Ketonen joka vastaili lukijoiden teknisiin kysymyksiin, vuonna 2011 hän vastasi näin moottorin huohotukseen liittyvään kysymykseen

http://www.kolumbus.fi/keni1/Tuulilasi_Tapio_Ketonen_huohotus2.jpg

Eli huohotus johtuu aina moottorin viasta, joko sylinterit ovat kuluneet väljiksi tai männänrenkaat ovat jumissa ja tästä aiheutuu myös kovaa öljynkulutusta. TM 19/2017 kirjoitti tästä ongelmasta.

2. Tuolloin 2012 kun minun autoani tutkittiin, VV Auton asiakaspalvelupäällikkönä oli toinen Ketonen, Petri Ketonen, näin Petri kirjoitti sähköpostissaan lähes uudesta autostani joka kulutti uudesta alkaen aivan tolkuttomasti öljyä, hän kertoi että tehdas suunnittelee uudenlaista öljynkeräilyä jolla huohottuvan öljyn saisi paremmin talteen. Jos vertaatte Petri Ketosen vastausta Tapio Ketosen vastaukseen niin helppo havaita että Petri Ketonen valehteli viasta ja sen korjaamisesta jotta maahantuoja välttyisi moottorin korjaamiselta.

Petri Ketonen huohotuksesta, väitti että tehdas kehittää huohotukseen korjausta.
http://www.kolumbus.fi/keni1/huohohottuu.jpg

3. Korjaukseen ei ollut edes dokumenttia olemassa mutta maahantuoja vakuutti että sen sana on sama kuin dokumentti? Eli dokumentin tai korjauksen olemassa olon voi todistaa vain väittämällä?

http://www.kolumbus.fi/keni1/ei_dokumenttia.jpg

4. Tässä se paras kohta, korjaus tuli saataville, letku. Siis vaikka ainoa korjaus huohottavalle eli väljälle moottorille on joko moottoriremontti sylintereitä ja mäntiä myöten tai uuden moottorin vaihto, niin maaahantuoja tarjosi vain letkua.

http://www.kolumbus.fi/keni1/letkukorjaus.jpg

Maahantuoja siis valehtelee asiakkaille ettei sen tarvitsisi korjata autoja asiallisesti, keksii mitä ihmeellisempiä selityksiä. Kokonaan toinen asia on se, että miksi uuden auton moottori oli jo heti uutena korjauskunnossa eli väljä?

5. VV Auton merkkiliikkeet joutuu kysymään korjauksista maahantuojalta vaikka heillä on omat kuolutetut huoltomekaanikot, mistä on kyse muusta kuin asiakkaiden kusettamisesta VV Auton toimesta, kontrolloi kaikkea korjaamista kuin diktaattori ikään.

http://www.kolumbus.fi/keni1/korjaus.jpg

Sellasta vaan suomessa ja nyt hys hys ette ole edes kuulleet tästä, äkkiä kaupoille...
Ilmianna
Jaa
Katsokaan tuosta vähän muidenkin merkkien ongelmia. Mites vaikka Toyota D4D.
https://www.autotie.fi/tyyppivika/Toyota/Avensis
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
"Lukemattomia kannen löystymisiä D4D-moottoreissa. Tyyppivika, joka juontaa alumiiniblokista. Kannenpulttien kierteet eivät kestä. Eikoisen paljon 2006 - 2007 malleissa. Vuoto alkaa hiljaa ja huomaamatta kaasuttaessa. Kasvaa muutaman vuoden kuluessa jatkuvaksi. Tuntomerkkejä jäähdyttimen paisuntasäiliön nestehukka, valkoiset nesteraidan paisuntasäilön korkin luona, nokeentunut neste. Takuu 100 tkm tai 3 v. Ilmenee yleisimmin 150 tkm ... 250 tkm välillä. Ei korjattavissa. Moottorinvaihto. Todella yleinen. Jopa satakunta tapausta yhdellä keskikokoisella merkkiliikkeellä."
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Alotus on satavarmasti sinunlaisen Tojopeelon käsialaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No, mutta, jos sieltä letkusta huohottaa, niin tietenkin korjaus on vaihtaa tilalle parempi letku. Letkustahan se huohotus tulee eikä mistään väljästä koneesta. Pikkuvika. Toisilla kone väljistyy satojentuhansien kilometrien jälkeen, mutta VW:ssa se on väljä jo uutena.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Jep mutta kun autossa ei ollut mitään vikaa huohotuksessa tai huohottimen letkussa, se oli vasta 20 tkm ajettu ja uudesta alkaen kulutti öljyä 0,5 litraa tonnilla, tuossa ei siis ollut kyse huohottimen vaan öljynkulutuksen korjaamisesta ja se korjaus ei ole mikään pikkujuttu, koneremppa tai uusi moottori ainoat vaihtoehdot, letkulla ei öljynsyöntejä lopetella, mutta tuota korjausta VV Auto aina tarjoaa, edelleen.

Että heti kun VV auto julkaisee kyseisen huohotinkorjauksen dokumentit niin saatetaan uskoa että parannuksia tehdään, kummasti on jakoketjut kestäneet entiseen malliin vaikka muka parannettuja ketjujakin vaihdettu, samaa paskaa ne tilalle laittaa eikä mikään muutu, hetkellisesti korjaa.

Lähes uuden auton huohotinletkun vaihtaminen uuteen letkuun ei lopeta järjetöntä öljynkulutusta, varsinkin kun sama moottorityyppi oli ollut käytössä jo 7 vuotta niin mikä ihme tarve tuli suunnitella huohotin uusiksi yht'äkkiä ja miksi kaikissa näissä moottoreissa ei ollut samaa öljynsyönti ongelmaa?

http://www.kolumbus.fi/keni1/yksilo.jpg
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
yksilöitä.kaikki.vw kirjoitti:
Jep mutta kun autossa ei ollut mitään vikaa huohotuksessa tai huohottimen letkussa, se oli vasta 20 tkm ajettu ja uudesta alkaen kulutti öljyä 0,5 litraa tonnilla, tuossa ei siis ollut kyse huohottimen vaan öljynkulutuksen korjaamisesta ja se korjaus ei ole mikään pikkujuttu, koneremppa tai uusi moottori ainoat vaihtoehdot, letkulla ei öljynsyöntejä lopetella, mutta tuota korjausta VV Auto aina tarjoaa, edelleen.

Että heti kun VV auto julkaisee kyseisen huohotinkorjauksen dokumentit niin saatetaan uskoa että parannuksia tehdään, kummasti on jakoketjut kestäneet entiseen malliin vaikka muka parannettuja ketjujakin vaihdettu, samaa paskaa ne tilalle laittaa eikä mikään muutu, hetkellisesti korjaa.

Lähes uuden auton huohotinletkun vaihtaminen uuteen letkuun ei lopeta järjetöntä öljynkulutusta, varsinkin kun sama moottorityyppi oli ollut käytössä jo 7 vuotta niin mikä ihme tarve tuli suunnitella huohotin uusiksi yht'äkkiä ja miksi kaikissa näissä moottoreissa ei ollut samaa öljynsyönti ongelmaa?

http://www.kolumbus.fi/keni1/yksilo.jpg
Ei kone huohota jos se ei ole väljä, eli puhaltaa ohi mäntien painetta kampikammioon ja sen serauksena siellä olevaa öljysymua yläkertaan. Kun kone on väljä niin voiteluöjlyä pääsee myös ohi männänrenkaiden palotilaan. Huohotuksen seurauksena öljysumu kulkeutuu huohotinletkua pitkin venttiilikopasta imusarjaan ja sieltä taas mäntien päälle ja palaa. karstottaa ja lopulta särkee koko koneen. Mitä tekee VW? Kehittelee jonkinsorttista öljyerotinta siihen kumiletkun päähän? Varsinaista vikaa, eli väljää konetta ei kuitenkaan haluta korjata, koska se maksaa ja paljon. Kaikki öljynkeruuviritelmät ovat saattohoitoa ja ongelman siirtoa eteenpäin asiakkaan ongelmaksi. Venkoiluksi ja vastuun pakoiluksikin sitä meilläpäin rehelliset ihmiset kutsuvat. Kyllä TM uskalsi mainostulojen menettämisenkin uhalla kirjoittaa niinkuin asia on. Jos joku uskoo jonkin öljysumukeruun parantavan koneen ,niin sitten vaan uskoo ja pettää itseään, Taaatusti ei tule "parempaan kuntoon"!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Eiparempankuntoon kirjoitti:
Ei kone huohota jos se ei ole väljä, eli puhaltaa ohi mäntien painetta kampikammioon ja sen serauksena siellä olevaa öljysymua yläkertaan. Kun kone on väljä niin voiteluöjlyä pääsee myös ohi männänrenkaiden palotilaan. Huohotuksen seurauksena öljysumu kulkeutuu huohotinletkua pitkin venttiilikopasta imusarjaan ja sieltä taas mäntien päälle ja palaa. karstottaa ja lopulta särkee koko koneen. Mitä tekee VW? Kehittelee jonkinsorttista öljyerotinta siihen kumiletkun päähän? Varsinaista vikaa, eli väljää konetta ei kuitenkaan haluta korjata, koska se maksaa ja paljon. Kaikki öljynkeruuviritelmät ovat saattohoitoa ja ongelman siirtoa eteenpäin asiakkaan ongelmaksi. Venkoiluksi ja vastuun pakoiluksikin sitä meilläpäin rehelliset ihmiset kutsuvat. Kyllä TM uskalsi mainostulojen menettämisenkin uhalla kirjoittaa niinkuin asia on. Jos joku uskoo jonkin öljysumukeruun parantavan koneen ,niin sitten vaan uskoo ja pettää itseään, Taaatusti ei tule "parempaan kuntoon"!
http://www.moottorihiomo.fi/moottorin-oljynkulutus.html

tämä yritys varmaan tietää mistä on kysymys

olisko Suomen ensimmäinen ryhmäkanne tuloillaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Täällä meillä on oikein tosimiehiä keskustelemassa hiekkalaatikolla autoista... Toyotamiehet masturboivat kirjottaessaan ja kehuessaan autojaan täällä. Volkkarilla on premiumia ja Toyotalla ei ole mitään lähellekkään. Toyotat ovat yleensä jaloissa tienpäällä ja köröttelevät alinopeutta. Volkkarit vie öljyä ja Toyotat on huonoja ajaa. Kumpaakaan en näistä ostaisi! Aivan sama, kuin heittäisi rahaa pois, koska arvo laskee nopeasti. Miksi pilata nättiä pihansa rumalla autolla?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
VW ei ole auto
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ensirekisteröinnit marraskuu 2017

Vikawagenin alamäki jatkuu:

Merkki kumulatiivinen muutos 1-11/2017 vs 1-11/2016
Audi -4,5 %
Skoda +4,8 %
Toyota +18,5 %
Vikawagen -2,6 %

lähde: Trafi.fi

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta