Onko kukaan täällä kiinostunut petplaysta? Itse olisin kiinnostunut kokeilemaan, kissana olisi kiva olla dominoivalle miehelle (itse olen alistuva osapuoli). Petplay käsittääkseni kuuluu BDSM-kategoriaan, ainakin jos roolit ovat perinteisesti dom/sub.
Petplaysta kiinnostuneita?
9
491
Vastaukset
- Tonttu91
Todella kivaa hommaa kun molemmat osaa heittäytyä rooliinsa oikein. Kaulapanta, jolla ohjataan pikkukisun liikettä haluttavalla tavalla. Ite oon ollu nimenomaan dom ja kisu ollut sub. :) kai sitä muutenkin voi kokeilla jos haluaa. :D
Nuori kisu tai koiranpentu... ...hmm
Olisi kiva...- Et-se-siitä
M52Hki kirjoitti:
Ei mulla noin pa$kasia fantasioita sentään ole,kerro vaan reilusti ihan omistasi...
Sun omaa ilmoitusta: mies hakee tyttöjä ja poikia kidutuskammioonsa
Et-se-siitä kirjoitti:
Ai😯missä...?.?
- Se_on_sairas
Et-se-siitä kirjoitti:
Et kai oikeasti usko sen mielenterveyspotilaan (Kutsuni---) listauksia.
- Detroitdeleter
Se_on_sairas kirjoitti:
Et kai oikeasti usko sen mielenterveyspotilaan (Kutsuni---) listauksia.
Joku tuntuu uskovan,ja heittävän 'lisää vettä myllyyn',ehkä viereiseltä niuvan osastolta?
- nahka-asussa
Voisi olla aika jännää olla mustassa nahka-asussa ja koiran muotoinen huppu päässä. Sopivasti kahlittuna ja talutettavana. Jopa parin luona koirana.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511