Verot korkealla, rahat pois taskuista. Jee jee ihanaa on!
Vasurit ne rahatkin viimeiset vie, ei köyhälle jäljelle mitään jää.
Veroja on kiva maksaa, se on niin ihanaa.
Vasurit saa hyvänolon tyydytystä kun ihmiset veroja maksaa.
Vasurihippipoliitikot kaikkea pahaa kavahtaa.
Itte ekana veroja nostaa.
Verot on mielessä niin, että 24/7 eli koko ajan.
Aina köyhiä kehutaan, sitten vaan veroja lisätään.
Köyhät yhtä köyhiä kohta kuin kirkonrotat.
Arhinmäki siellä viinaa ryyppäilee, kesken pelien katsomaan sammahtaa.
On sammalta jo päässä, ajatukset sammaltuneet, puhekin sammaltelee, sen se viina teettää, aivosolutki pian kuolee, nuori mies, ajatuskin päässä kenties, mutta viinasta eroon kai pääse ei, on viina miestä vienyt niin ja verot ne vasureita koko ajan vie, koko ajan alemmas kannatus menee, kiitos verojen noston.
Vitsailua vasemmistoliitosta
VELLUOHIKIITÄJÄ
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771334Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109863
- 73856