Ollaan juteltu tän tytön kans kuukauden ja ollaan nähty kolme kertaa. Tästä henkilöstä on tullu tosi lyhyessä ajassa jotenkin tärkeeksi mulle. Ei olla yhdessä muttei myöskään kavereita. Alussa meillä meni tosi hyvin ja hänellä oli aina hyvä olla mun kaa vaikka. Mutta sitten häntä alko ahdistaa eikä tiedä syytä siihen. Oon ottanu etäisyyttä, antaa tilaa ja aikaa, kun ajattelin jos jossain vaiheessa hänen olo paranisi ja että selvisi meille mikä häntä ahdistaa tässä meijän jutussa. Mietin koko ajan häntä enkä oo sen jälkeen saanu nukuttua kunnolla koska ennen meitä häntä ei tosiaan ahdistanu mikään. Koen että oon tehny jotain tai että vikaa olis nyt mussa. Toivottavasti hän sanoo jos oon oikeesti tehnyt jotain, haluan korjata asiat ennen kuin on liian myöhäistä.
No sitten hän laitto mulle viestii että nyt on hyvä fiilis ja on sitä mieltä että haluaisi tavata mut. Mutta sit seuraavana päivänä mieli vaihtu että nyt ei oo sellaista fiilistä et haluaisi mut tavata. Tilanne vaan jatkui. En oo vieläkään luovuttanut koska välitän hänestä ja hänen tunteista ja mun tunteet häntä kohtaan on pysyny tähän asti ihan samallailla eikä mua oo ärsyttäny se sit lainkaan että hän käyttäytyy välillä kun mua ei olisikaan. Hänen tunteet ei oo väärin, eikä kenenkään muunkaan. Ehkä tämä onkin se syy mikä saa mut jaksamaan vieläkin että tunteille ei voi vaan mitään.
No sitten eilen hän laitto viestii mulle ja sano yhtäkkiä ettei enää halua tavata mua ja kysy multa että haluanko että hän poistaa mut somesta jos unohtaisin hänet helpommin ja sano senkin että hänestä vaan tuntuu että käytän aikaani häneen ihan turhaan. Olin eri mieltä. Teen mitä tunteet haluaa tehdä.
Voinko tehdä asialle vielä jotain? Tuntuu että jotain on jääny tekemättä. Oon aina kertonu hänelle tunteistani, oliko ne millaisia tahansa. Mutta en oo kertonu koskaan miten tärkeä hän on mulle ja oon miettiny pari päivää niin musta tuntuu että rakastan tätä tyttöä ja tulevaisuudessa haluan huolehtia vain hänestä. En oo koskaan kokenut tällaista aiemmin ja tää on ihan uutta. Olisin kiitollinen jos joku osaisi antaa neuvoja.
Ihastuksella on ahdistus..
3
260
Vastaukset
- elämääjonähnyt
Tytöllä saattaa olla taustalla hylkäämistä jopa lapsuudesta saakka ja hän on pettynyt ystävyys- ja ihmissuhteissaan ja ei uskalla ottaa riskiä. Mieluummin hylkää itse ettei tulisi jälleen kokemaan että jätettiin. Jospa vain nyt rohkeasti kirjoitat hänelle viestin ja kerrot tunteistasi. Helppoa sinulla ei tietenkään tule olemaan hänen kanssaan jos hän on hyvin rikkinäinen ihminen.
- MiikkaelRT
se on voimakeino se ahdistus
Hei Abcd98
Kerrot, miten kovasti haluaisit rakentaa tämän tapaamasi ihastuksen kanssa suhdetta pidemmälle. Mitään ihmissuhdetta ei kuitenkaan voi ylläpitää yksipuolisesti. Olipa tytön syy mikä tahansa, jos hän ei tahdo tavata sinua, et voi muuta kuin hyväksyä tilanteen ja surra asia pois. Roikkumalla tai painostamalla et saa vapaaehtoista ja vastavuoroista suhdetta. Olet yrittänyt parhaasi, jos se ei nyt johda syvempään suhteeseen, niin sitten vain on.
Ole iloinen siitä, että olet kyennyt ihastumaan ja näyttämään sen toiselle. Vaikka tämä ihastuksen kohde poistuukin elämästäsi, nämä taitosi ihastua ja osoittaa tunteitasi jäävät sinun omiksi voimavaroiksesi ja kantavat elämässä seuraavaan suhteeseen. Tämäkin kokemus on osa sinun tarinaasi. Mihin tarina jatkuu, sitä ei vielä voi tietää. Se selviää elämällä
Merja,diakoni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446