Hankintamiehen seikkailut

SenseiHDbusinessMies

Hain tänään tukusta 10 laatikkoa Finlandia vodkaa ja Sang Somia. Olutta meillä ei mene koska prosenttimiehet ei juo olutta.
Kun olin lastannut juomat ravintolaamme, niin katsoin kysyvästi vaimon veljeä ja kassakonetta. En saanut aikaan mitään reaktiota.

Yskiskelin siinä sitten huomiota herättävästi ja osoitin sormellani kassakonetta. Lankomies katsoi sormeani ja kysyi ollako sormi kipeä?
Yskin siinä lisää ja yritin avata kassakonetta mutta se oli lukossa.

Lankomies sanoi että ei ole kurkkupastilli kassakoneessa.
Sanoin sille että haluan rahat viinoista. Lankomies sanoi että mene rahoittaja ulos, pelotat asiakkaita ja työnsi minut vauhdilla pihalle.

Kaaduin naamalleni autotielle ja meinasin jäädä auton alle. Sikari meni kaatuessa väärään kurkkuun ja olin tukehtua. Ylähampaat tuli huulen läpi. Lihava kiinalaismies otti Heimlichin otteen ja runnoi kunnes sikari lensi kaaressa kanavaan. Kiittelin miestä kovasti, mutta pian huomasin lompakkoni kadonneen.

Ei ollut rahaa tuktukiin ja Vawesta oli bensa loppu. Könysin verissäpäin kotiin jossa vaimo odottelikin jo viikkorahaa siskojensa kanssa. Sain pankkiohjelmalla siirrettyä jokaiselle 25000 bahtia. Olivat kuulema menossa jalkahierontaan ja tarvivat siihen vähän kyhnyä.

Maksoin siinä poikani ratamaksut samalla, joka on sikäli outoa, että poikani myi minun hänelle ostaman moottoripyörän jo 8 vuotta sitten samalla kun ajettavan ruohonleikkurinkin. Annoin vielä bensarahaa 39000 bahtia.

Anoppi tuli käymään ja toi keitettyä riisiä tuliaisiksi, jonka hän itse söi ja pölli lusikan. Anopin koira oli sairastunut bulimiaan ja se piti kiireesti leikata Etelä-Ranskassa ja anoppi tarvitsi rahaa leikkaukseen ja lentolippuihin. Juokseviin kuluihin annoin vielä 60000 bahtia ja ostin hälle seiskasta lisää puheaikaa IPhone Note kasiin, jonka ostin hänelle nimipäivälahjaksi ja appiukolle samanlaisen, vaikka tämä on ollut tuhkana jo 17 vuotta. Kuulema Buddha voi soittaa sitten appiukolle, kun on kunnon vehkeet.

Täytyy lähteä hoitamaan taas konsernin bisneksiä. Ikkunat pitää kuulema pestä ja pöytäliinat. Menee myöhään tänään mutta tällaista se on liikemiehen elämä.

Moromuikkelis maijat!

13

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nöyrä_kumartaja

      On se pakko myöntää että on siinä semmoinen bisnesarska tuo baarisensei, ettei moista ole nähty pohjoisella pallonpuoliskolla tällä vuosituhannella.

    • Aviomies7243

      Kiitos rantakaistaleen eliittirakkaat että toden teolla ajattelette minua.

      Se on terveellisempää kuin alituinen homottelu, huorittelu ja transuksi nimittäminen.

      Siinä sitten samalla jää vähemmälle pullistelu omasta ylivertaisuudestakin.

    • Aviomies5347

      Ihmiset mustamaalaavat tällä palstalla toisiaan ja toisten ravintoloita Maija-Prmn-2010.

      Minä googlasin koska vain nimi tuli tietoon.

      NYT TIEDOKSI JA VAIN TÄMÄN KERRAN !

      Tämän palstan kaikki, siis kaikki mustamaalaus loppuu tähän päivään......

      JA JOS EI LOPU MIELISAIRAALATASOISET, NIIN.....

      Minä alan huomisesta ( suomen aikaan ) pitämään ystävästänne Petestä ja Helmestä saman tasoista mainoskirjoittelua, mitä meidän ravintoloista, minusta ja perheestäni, sekä vaimoni suvusta tältä palstalta voi lukea.

      Oppia otan majatalo ja keronen ym. mollauksista kuten tietysti minuun kohdistuneista, eli onhan selvää että tuo Pete transu, vai onko, se on teitän päätettävissä.

      Tarkoittaa myös lerpatusta.

      SIIS VIIMEISEN JA AINOAN KERRAN TÄMÄN KIRJOITAN JA PALLO ON NYT TEILLÄ RAKKAAT SIITÄ HUOLIMATTA MONTAKO TEITÄ ON JA KUKA MINKÄKIN NIMIMERKIN TAKANA ON.

      YKSI POIKKEUS....... MIKÄLI TUO YKSI AKTIIVI-IDIOOTTI EI KUULU RYHMÄÄNNE, NIIN SE EDELLYTTÄÄ TEIDÄN PUUTTUMISTA HÄNEN KIRJOITUKSIINSA LERPATUSAKTIIVISUUDELLANNE.

      VIELÄ KERRAN, EN UUDISTA TÄTÄ SANOMAA.

      • butweiser

        Anna mennä TransuEssi, kirjoita mitä ikinä mieleesi tulee. ei sua kukaan tunnista. e luulee et sä bunkkaat ChiangMaissa, n ei tiedä että sä oot n 8000km päässä sieltä. ne ettii jotain sun luomaa hahmoo, eikä ne sitä löyä vaikka haluuvatkin. ne luulee että sulla on fiksu vaimo, ei ne tiiä ettet oo edes koskaan nukkunu kun äites vieressä, ne ettii jotain jolla on ravintoloita. Ne etsii mielikuvituksesi luomaa henkilöhahmoa, joka on onnellinen. Ei ne voi löytää sua. Ei ne etsi romahtanutta, yksinäistä sairaseläkeläistä suomesta. Ne etsii henkilöä joka olet kertonut olevasi. Ne kusee omille kintailleen, Jatka Essi rauhassa tärinöitäsi, jos se helpottaa oloosi. Senkin ÖTÖKKÄ


    • varmastilopetan

      Oi perseiCM, vannon, että en koskaan perseiksi, enkä persläpilerpaksi herra suurherraa hauku, mikäli lopetat tuon "hullun höpinät", jota olet harrastanut jo kait vuosia.

      • Aviomies6724

        Suosittelen harkintaa, en ole tätä aloitusta tehnyt, enkä ole palstalla harrastanut yhtään mitään ennen kesää 2016.


      • ämmähankielämä
        Aviomies6724 kirjoitti:

        Suosittelen harkintaa, en ole tätä aloitusta tehnyt, enkä ole palstalla harrastanut yhtään mitään ennen kesää 2016.

        Tarkoitat pohjoisen hahmoa.Katsos sinä ja muut hahmosi kerrotte kuvitellun elämäntarinanne kukaan normaali ei rupea selittelemään itseään oikiden ihmisten ei tarvitse.
        Sinun sepustuksia aika monta olen lukenut et vaan välillä huomaa vastanneesi väärällä hahmolla.


      • KohteliasNimimerkki
        ämmähankielämä kirjoitti:

        Tarkoitat pohjoisen hahmoa.Katsos sinä ja muut hahmosi kerrotte kuvitellun elämäntarinanne kukaan normaali ei rupea selittelemään itseään oikiden ihmisten ei tarvitse.
        Sinun sepustuksia aika monta olen lukenut et vaan välillä huomaa vastanneesi väärällä hahmolla.

        Palstaa seuranneena olen havainnut aviomiehen painivan eri sarjassa, joten kehotan harkitsemaan mikä on asianmukaista ja mikä ei.


      • treveeenmerkki
        KohteliasNimimerkki kirjoitti:

        Palstaa seuranneena olen havainnut aviomiehen painivan eri sarjassa, joten kehotan harkitsemaan mikä on asianmukaista ja mikä ei.

        No missä sarjassa tämä hahmo painii ja miksi varoittelet jostain trollista.
        Meinaatko et se yhtä äkkiä nousee pyörätuolistaan ja lähtee kurittamaan pattayn matkailijoita.


    • ämmähankielämä

      Nyt sä sitten kerrot juttuja jonkun ravintolasta.Jään odottamaan.

    • pohjoisen_luuseri

      joskus tulee mieleen että elämä Oulussa sossun rahoilla oli helpompaa kun olla Thaimaassa lompakko.

      • Nettomaksaja.stadista

        Eikös elämä työtätekevien rahoilla ole aina helppoa.


    • JormaJortikkainen

      Hyvä aloitus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe