Väite teille palstalaiset

Avaaja

Ikävä on suurimmillaan, kun toista ei enää ole olemassa ja toiseksi suurimmillaan, kun on toisen lähellä ja tietää, ettei kosketa toista eikä niin myöskään saa tehdä.

Milloin teidän ikävä on suurimmillaan?

16

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikäväonsuuri

      Kahden tuopin jälkeen

      • Avaaja

        Nyt loppu se juominen ja ala ryppäämään! Pedon pitää lähteä irti!


      • KyImis_
        Avaaja kirjoitti:

        Nyt loppu se juominen ja ala ryppäämään! Pedon pitää lähteä irti!

        Saattaa pian rakastua Antti Anakonda Tuiskuun.


      • Avaaja
        KyImis_ kirjoitti:

        Saattaa pian rakastua Antti Anakonda Tuiskuun.

        Niin kuka?


    • Juuri silloin, kun näkee vierestä kun toinen liukuu pois, kädestä kiinnipitäen ja nukkuen hiljaa syvää, viimeiseen uneen.
      Sitä hetkeä en unohda koskaan, päivittäin mielessä, sillä se hetki oli elämäni kauhein päivä.

      • Avaaja

        Otan osaa. Vaikka tietää, että se hetki koittaa kohta, ei siihen pysty kunnolla valmistautumaan. Se on silloin niin lopullista. Mutta ainakin tiedät olleesi tukena loppuun saakka.


      • Avaaja kirjoitti:

        Otan osaa. Vaikka tietää, että se hetki koittaa kohta, ei siihen pysty kunnolla valmistautumaan. Se on silloin niin lopullista. Mutta ainakin tiedät olleesi tukena loppuun saakka.

        Se oli todella molemmille suuri pettymys. Hän ei olisi halunnut luopua elämästä, mutta ei Luojan suuri käsi, ei ihmisten apukaan mahtanut sille mitään.
        Kaikki tuli kuin jääkylmää vettä saunakuumalle iholle, täytenä shokkina.


      • Avaaja
        YksK-Nainen kirjoitti:

        Se oli todella molemmille suuri pettymys. Hän ei olisi halunnut luopua elämästä, mutta ei Luojan suuri käsi, ei ihmisten apukaan mahtanut sille mitään.
        Kaikki tuli kuin jääkylmää vettä saunakuumalle iholle, täytenä shokkina.

        Mitä sitten on tapahtunutkaan niin kuulostaa kamalalta. Tuntee itsensä varmaan niin avuttomaksi tuollaisessa tilanteessa. Ja kuulostaa myös epäreilulta, miksei ihmisten anneta elää?


      • Avaaja kirjoitti:

        Mitä sitten on tapahtunutkaan niin kuulostaa kamalalta. Tuntee itsensä varmaan niin avuttomaksi tuollaisessa tilanteessa. Ja kuulostaa myös epäreilulta, miksei ihmisten anneta elää?

        Syy: Akuutti leukemia.


      • Avaaja
        YksK-Nainen kirjoitti:

        Syy: Akuutti leukemia.

        En osaa varmaan edes kuvitella, mitä olet joutunut käymään tuossa tilanteessa läpi tai mitä edelleen käyt läpi. Miten olet itse toipunut siitä?


      • Avaaja kirjoitti:

        En osaa varmaan edes kuvitella, mitä olet joutunut käymään tuossa tilanteessa läpi tai mitä edelleen käyt läpi. Miten olet itse toipunut siitä?

        Pakkohan se on ollut elämää jatkaa. Kauan kesti päästä sen pahimman vaiheen yli, vuosia.
        Unohdu se ei ikinä, mutta ole sopeutunut siihen tilanteeseen, se on ollut pakko.


      • Avaaja
        YksK-Nainen kirjoitti:

        Pakkohan se on ollut elämää jatkaa. Kauan kesti päästä sen pahimman vaiheen yli, vuosia.
        Unohdu se ei ikinä, mutta ole sopeutunut siihen tilanteeseen, se on ollut pakko.

        Hän on varmasti sinusta ylpeä jossain tuolla pilven reunalla ja toivoo elämääsi vain hyvää niin kuin sinä toivoit/toivot hänelle.


    • siinäseh

      Zipppp

    • Eiyksin

      Se voi olla kaunistakin.

    • Seonsitä

      Kaipaamasi voi vaikka kuolla juuri tällä hetkellä etkä tiedä siitä mitään. Et ole siinä hänen lähellään etkä tule hautajaisiin. Saatat ehkä kuulla huhuja kuinka dramaattista ja siinäpä sitten elät lopun elämäsi kun tiedät sen, että kaipaamasi on jo haudassaan.

    • nahua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe