Ikävä on suurimmillaan, kun toista ei enää ole olemassa ja toiseksi suurimmillaan, kun on toisen lähellä ja tietää, ettei kosketa toista eikä niin myöskään saa tehdä.
Milloin teidän ikävä on suurimmillaan?
Väite teille palstalaiset
16
429
Vastaukset
- ikäväonsuuri
Kahden tuopin jälkeen
- Avaaja
Nyt loppu se juominen ja ala ryppäämään! Pedon pitää lähteä irti!
- KyImis_
Avaaja kirjoitti:
Nyt loppu se juominen ja ala ryppäämään! Pedon pitää lähteä irti!
Saattaa pian rakastua Antti Anakonda Tuiskuun.
- Avaaja
KyImis_ kirjoitti:
Saattaa pian rakastua Antti Anakonda Tuiskuun.
Niin kuka?
Juuri silloin, kun näkee vierestä kun toinen liukuu pois, kädestä kiinnipitäen ja nukkuen hiljaa syvää, viimeiseen uneen.
Sitä hetkeä en unohda koskaan, päivittäin mielessä, sillä se hetki oli elämäni kauhein päivä.- Avaaja
Otan osaa. Vaikka tietää, että se hetki koittaa kohta, ei siihen pysty kunnolla valmistautumaan. Se on silloin niin lopullista. Mutta ainakin tiedät olleesi tukena loppuun saakka.
Avaaja kirjoitti:
Otan osaa. Vaikka tietää, että se hetki koittaa kohta, ei siihen pysty kunnolla valmistautumaan. Se on silloin niin lopullista. Mutta ainakin tiedät olleesi tukena loppuun saakka.
Se oli todella molemmille suuri pettymys. Hän ei olisi halunnut luopua elämästä, mutta ei Luojan suuri käsi, ei ihmisten apukaan mahtanut sille mitään.
Kaikki tuli kuin jääkylmää vettä saunakuumalle iholle, täytenä shokkina.- Avaaja
YksK-Nainen kirjoitti:
Se oli todella molemmille suuri pettymys. Hän ei olisi halunnut luopua elämästä, mutta ei Luojan suuri käsi, ei ihmisten apukaan mahtanut sille mitään.
Kaikki tuli kuin jääkylmää vettä saunakuumalle iholle, täytenä shokkina.Mitä sitten on tapahtunutkaan niin kuulostaa kamalalta. Tuntee itsensä varmaan niin avuttomaksi tuollaisessa tilanteessa. Ja kuulostaa myös epäreilulta, miksei ihmisten anneta elää?
Avaaja kirjoitti:
Mitä sitten on tapahtunutkaan niin kuulostaa kamalalta. Tuntee itsensä varmaan niin avuttomaksi tuollaisessa tilanteessa. Ja kuulostaa myös epäreilulta, miksei ihmisten anneta elää?
Syy: Akuutti leukemia.
- Avaaja
YksK-Nainen kirjoitti:
Syy: Akuutti leukemia.
En osaa varmaan edes kuvitella, mitä olet joutunut käymään tuossa tilanteessa läpi tai mitä edelleen käyt läpi. Miten olet itse toipunut siitä?
Avaaja kirjoitti:
En osaa varmaan edes kuvitella, mitä olet joutunut käymään tuossa tilanteessa läpi tai mitä edelleen käyt läpi. Miten olet itse toipunut siitä?
Pakkohan se on ollut elämää jatkaa. Kauan kesti päästä sen pahimman vaiheen yli, vuosia.
Unohdu se ei ikinä, mutta ole sopeutunut siihen tilanteeseen, se on ollut pakko.- Avaaja
YksK-Nainen kirjoitti:
Pakkohan se on ollut elämää jatkaa. Kauan kesti päästä sen pahimman vaiheen yli, vuosia.
Unohdu se ei ikinä, mutta ole sopeutunut siihen tilanteeseen, se on ollut pakko.Hän on varmasti sinusta ylpeä jossain tuolla pilven reunalla ja toivoo elämääsi vain hyvää niin kuin sinä toivoit/toivot hänelle.
- siinäseh
Zipppp
- Eiyksin
Se voi olla kaunistakin.
- Seonsitä
Kaipaamasi voi vaikka kuolla juuri tällä hetkellä etkä tiedä siitä mitään. Et ole siinä hänen lähellään etkä tule hautajaisiin. Saatat ehkä kuulla huhuja kuinka dramaattista ja siinäpä sitten elät lopun elämäsi kun tiedät sen, että kaipaamasi on jo haudassaan.
- nahua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781731
- 108987
- 94864
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24445