Sekaisin oleva

Mielisairas00

Olen niin sekaisin,äänet kiduttavat koko ajan,en saa mitään rauhaa.ne kieltävät syömiset,ulkona olot,puhumiset,apua pyynnöt..olen nin loppu..lääkeitä en saa syödä ellen ota itsemurhä ajatuksissa..mitä teen.nyt äänet ovat vihaisia anteeksi kaikki

11

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyydäapuaystävältä

      ota ystävään yhteyttä ja ppydä apua ja sano,että olet tosissasi,että yksin et nyt pärjää asian kanssa

    • MiikkaelRT

      tottele ääniä, mitä ne haluavat? ne ovat ehkä lähin ystäväsi

    • ToimittajatOnPaskaa

      no voi vittu mitä sitten. Hanki elämä.

      • rauhoitujooko

        Kamala kommentti. Miksi kiroilet?


    • Leppoistaja

      Aloittajan hankalaan tilanteeseen ehkä voisi auttaa elämän täydellinen leppoistaminen. Kun viettää aikaa itsekseen kotona ja pitää rutiinit suht koht samoina, voi olo helpottaa. Myös itselle sopivan asuinpaikan löytäminen on hyvin tärkeää. Virallisten hoitosuositusten neuvot usein ylläpitävät vain oireita, joka tietenkin ymmärrettävää.

      Tietenkään kaikille ei sovi ja toimi välttämättä samat ohjeet, mutta tässäpä omia hyviksi havaitsemiani selviytymiskeinoja. Pitää löytää ne omat keinot, joilla huomaa oireita olevan mahdollisimman vähän.

      Itse samaistun päähenkilöön elokuvassa nimeltä Pianisti, joka siis kertoo puolanjuutalaisen muusikon selviytymistarinan toisessa maailmansodassa. Eli skitsofreenikkona joutuu vähän samankaltaiseen eristyksen tilaan. Ensin aikalailla pakolla, mutta se on lopulta täysin vapaaehtoista ollen keinona selviytyä.

      • Terve.vaanmenoa

        Jep. Minä samaistuin elokuvassa Rahikaiseen, joka oli armoton sutki ja naistenmies. Siis Tuntematon sotilas


      • Anonyymi

        "Yksinään rauhassa olo" voi olla skitsofreenikolle ja ääniä kuulevalle pahinta. Ainakin mulle on.


    • HerraAurinkoinen

      mä en jaksa enää tätä.

      ap, miten sä jaksat jauhaa näitä juttuja vuodesta toiseen? oikeasti?

    • KiltitSaavatLahjat

      Minkäköhän diagnoosin ap saisi psykiatrilta? On se niin sekaisi. Sekaisin kuin seinäkello :-))

    • Kohtalotoverisi

      Itsellänikin oli kauan sitten psykoosi, joka parani lievällä lääkeannoksella useiden vuosien kuluessa, pääosin avohoidossa. Läheiseni joutui olemaan pari vuotta sairaalassa. Kehoittaisin sinua ensitilassa maanantaina soittamaan kuntasi tai kaupunkisi mielenterveystoimistoon, ja varaamaan ajan psykiatrille, niin itsekin pääsin vuosien jälkeen taas terveeksi ja lääkkeettömäksi, omaksi itsekseni taas. Jos käytät ns. laittomia päihteitä, niin lopeta kaikki sellaiset heti tai pikkuhiljaa lääkärin avulla. Ota iisisti, ja päätä hakea apua heti kuin mahdollista, päätä mennä sairaalaan, sitoutua hoitoon ja tulla taas kuntoon ennen pitkää, pikkuhiljaa. Voi monta vuottakin olla vaikeaa, mutta oireet voivat poistuakin lopulta, ja lääkityksen tarve, näin kävi itselläni, ja nyt on kaikki aika hyvin. Iisisti vain, lääkäriin, hoitoon ja lopulta uuteen terveeseen, ihanaan aikaan, ja vaikka mihin. Älä huoli, ihminen, kaikki on hyvin ja paranee, ole huoleti.

    • Anonyymi

      Olen bipo. Saako niin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe