Miksi tykkään?

Naisenpäässä

Hei mies. En pidä sinusta siksi, että olet hyvännäköinen ja olemuksesi on ihanan miehekäs, tai koska saat minut läsnäolollasi ajoittain hyvin kuumottavaan olotilaan. Pidän sinusta erityisesti siksi, että olet mukava ihminen. Voisin sanoa varovasti tietämykseni perusteella että olet jopa aivan upea persoona. Olisi niin ihanaa jutella kanssasi ummet lammet, päästä sisälle ajatuksiisi, nauraa jutuillesi... Sitä minä kaipaan. Koska olet ihana. Minä näen sinussa jotakin erityistä. Haluaisin enemmän. Olla kanssasi rauhassa.

Olet hieno ihminen. Pussaisin jos pystyisin, poskelle. En tyrkytä itseäni tässä tilanteessa intiimimmin edes palstalla.

44

1652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varovaan

      Kuitenkin yksipuolista ja petyt pahemman kerran.

    • VoitkoSanoa

      Millä kirjaimella nimesi alkaa muuten?

    • Benzyskowski

      Voimme keskustella ja tehdä hyviä asioita. Samoin sinulle olet kiva ihminen.

    • turhaRoikottaaJokaista

      Armahda suurinta osaa miehistä ja kerro nimikirjaimet.

      • Niinonkin

        Tää oli hyvä! Koska armoa tässä kyllä kaivataan.


    • vaaleat

      Mitään muuta en odotakkaan, tiedän että toiveesi tulee toteutumaan.

    • kuka_hän_onnekas

      Siinäpä kivaa textiä jollekulle miehelle...Saat varmaankin pussausluvan koskavaan...eikä palstalla paljon hyödytäkkään lähestyä mutta livenä se olisikin moninverroin kivempaa...

    • haaveilusijatkukoon

      Mies on täysi 10 ja sinä olet suomi24-norsu?

    • neon-

      Ulkomuoto ei ole ratkaiseva , se on vain niin että muut tekikijät ratkaisee.
      Yleesä huomaa heti jos joku kiinnostaa, voi olla jo ensimmäinen kohtaamisessa on sellainen tunnelma hänet minä haluan.

      • mievaansievaan

        Naiset säikähtää heti jos ajattelee noin....


    • onkosullalasit

      Näet jotain todella erityistä, jota en itsekään näe.

      • sullenainen

        😘, se on katseeseen kätketty.


    • hienoaajatuksia

      Minusta tämä aloitus on TODELLA hyvä.

      En odota tunnisteita enkä usko että kyse on minusta vaan ylipäätään mielestäni ajatukset ovat juuri sen suuntaisia kuin naiselta toivoisinkin.

      Se että tulee olo että toisen kanssa haluaisi jutella ja olla toisen seurassa on hyvä merkki.
      Tietysti siihen pitää liittyä mukavuuden rinnalla intohimoakin, mutta jos ajatus keskustelusta kyllästyttää niin ei siitä voi tulla mitään.

      Itsekkin tahtoisin naisen jonka kanssa olisi ihana keskustella mistä tahansa.

      Harmi että heitä on harvassa, paljon harvemmassa kuin niitä naisia jotka muuten ovat viehättäviä.

    • Kuumakahvivirkistää

      No tuo aloitus on kyllä aika pitkälle sitä mitä toivoisinkin :)
      Päästä lähemmäksi ajatusmaailmaa.
      Ummet ja lammet yrittänny mut kissaa ei oikein edes sanotuksi saa, kuitenkin tiedän että jotain spessua sinussa neito on, jotain.

    • kunhankirjoitin

      Tämä on upeaa tekstiä.
      Olen harvasanainen mies.
      Joka määrän päänsä ties.

    • karu_selli

      Kiitos Kulta. oli ikävä sua tänään. Oltais voitu yhdessä nähdä kaikkee kaunista... :(
      Ehkä ehditään vielä nähdä...

      • merrygoround

        Mitä tapahtui tai on tapahtumassa? Joudutko vankilaan?


      • jsjsjsj
        merrygoround kirjoitti:

        Mitä tapahtui tai on tapahtumassa? Joudutko vankilaan?

        En joudu vankilaan, toivottavasti :) Mutta siis kauneutta ei ehkä sitten enää tarjolla siellä samassa mittakaavassa... Tosin sinulla taitaa edelleen olla se teinimorsian, joten en tiedä miksi odotat minun tekevän jotain radikaalia...läpällä?


    • Sydänsanoonäinsulle

      Toivottavasti saat antaa pusun juuri kyseisen miehen poskelle.

    • Naisenpäässä

      Kaikki te jotka olette vastanneet.. Ehkä joku teistä on sinä.

      Sielujen avoin, syvä yhteys. Sydämet jotka ymmärtävät saman tärkeyden, kädet jotka ojentautuvat samankaltaisille haluille, jalat jotka vetävät samankaltaisille poluille. Siinä unelmamieheni.

      Ainoa tunniste on, että olen yli 30, alle 40.

      Ihanaa iltaa kaikille.

      • kerrothantoki

        Etunimesi eka kirjain?


      • Ikäsisopii

        Millä välillä miehen ikä?


      • JoitakinVuosia
        Ikäsisopii kirjoitti:

        Millä välillä miehen ikä?

        Hieman vanhempi...


      • Ikäsisopii
        JoitakinVuosia kirjoitti:

        Hieman vanhempi...

        Sekin sopii, mutta ei sillä vielä pitkälle pötkitä.


      • Mukavanainennn

        Alkaako nimesi H- kirjaimella?


      • Ikäsisopii
        Mukavanainennn kirjoitti:

        Alkaako nimesi H- kirjaimella?

        Ei ala. Ikäni yli 40. Tykkään hänestä aina vaan enemmän.


      • Sivuhuomio
        Ikäsisopii kirjoitti:

        Ei ala. Ikäni yli 40. Tykkään hänestä aina vaan enemmän.

        Aloitus ei ole oikein minun tyylinen, vaikka jollain lailla sopisikin. Mutta nuo ikämääreet sopii tännekin...


      • Ikäsopii
        Sivuhuomio kirjoitti:

        Aloitus ei ole oikein minun tyylinen, vaikka jollain lailla sopisikin. Mutta nuo ikämääreet sopii tännekin...

        Sama juttu. Aloitus ei ole hänen tyylinen, mutta koska tilanne ja iät sopivat, niin toin itseni esille sivuhuomioita varten. :) Ei ole pitkä aika siitä kun nähtiin.


      • arvasinko
        JoitakinVuosia kirjoitti:

        Hieman vanhempi...

        Neljä vuotta siis.


      • Sivuhuomio
        Ikäsopii kirjoitti:

        Sama juttu. Aloitus ei ole hänen tyylinen, mutta koska tilanne ja iät sopivat, niin toin itseni esille sivuhuomioita varten. :) Ei ole pitkä aika siitä kun nähtiin.

        Se on tietysti suhteellinen käsite, onko pitkä aika vai ei. Mutta valitettavasti meillä on aika pitkä aika siitä. Ainakin niin, että olisi oikeasti kumpikin varmasti nähty toisemme.


      • ettaida

        Yksi k-nainen tuli mieleeni tästä.


      • Ikäsisopii
        arvasinko kirjoitti:

        Neljä vuotta siis.

        Neljä vuotta osuu mulle.


      • arvasinko
        Ikäsisopii kirjoitti:

        Neljä vuotta osuu mulle.

        Sano sinä joku tunniste niin sanon osuuko.


      • Ikäsisopii
        arvasinko kirjoitti:

        Sano sinä joku tunniste niin sanon osuuko.

        Nainen. Etunimessä viisi kirjainta.


      • Sivuhuomio

        Tähän on nyt laitettu parinkin kirjoittajan toimesta tunnisteita naisesta. Voisikos mieskirjoittajat laittaa jotain tunnisteita itsestään?


      • TäältäPäin
        Sivuhuomio kirjoitti:

        Tähän on nyt laitettu parinkin kirjoittajan toimesta tunnisteita naisesta. Voisikos mieskirjoittajat laittaa jotain tunnisteita itsestään?

        Nainen 5. Kirjainta, loppuu aahan.


    • tykkyysmietityttää

      Eeh, pakaroilleni en voi mitään. Verhoankin vartaloa siksiosin farkkuihin ja mieluiten merkillisiin. Niitä kun on pilvin pimein näillä markkinoilla.

    • vaginaaa

      ei se haittaa.. kyllä se on tutkittu, että siihen tottuu..

    • pärttyli

      Todennäköisesti saat olla aivan rauhassa hiivoinesi.

    • 7cardcharlie

      Tiedän täsmällisesti mistä johtuu että jotkut naiset eivät pidä minusta, syy on tuo: excessive use of alcohol, eli voin käyttää paljon alkoholia, ja lisäksi poltan myös tupakkaakin.

      • 5cardcharlie

        Olen vähentänyt kyllä juomista sekä tupakkaa ja siirtymässä kokonaan näihin höyryjuttuihin, ostinkin niitä erilaisia jo monia.

        En ostele enää kaljaa kaupasta lavoittain, kuten joskus, enkä tai no joskus viskiä viinakaupasta ehkä pari kertaa vuodessa.

        Joku tyttö taisi olla joka todellakin sanoi että lopeta tuo Johnny Cash -elämä, aivan rehellisesti sanoi, ja tottelin, tai yritän totella, en kyllä muista kuka tyttö oli joka tuollaisen viisauden sanoi.


    • 5cardcharlie

      Tulikin hyvä idea mieleen, jos kerran pystyn tottelemaan tyttöjen määräyksiä tai kehotuksia, siis sellaisilta tytöiltä joita voin kunnioittaa itse...

      Hypoteesi, on kylläkin totta tuollainen, olen huomannut.

    • Try_next_please

      Kiitos mutta ei kiitos. En ole virtuaalipanoja vailla.

      • 5cardcharlie

        Ei kiitos sinullekin myös koska olet varaton, ehkä opiskelija ensi syksynä :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3910
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      604
      3717
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3702
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2351
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      63
      2291
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      327
      1988
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1967
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1806
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1479
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1372
    Aihe