odotatko multa

enymmärräsua

vielä viestiä tai jonkunlaista aloitetta?

70

2735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • josolisithän

      Odotan mutta varmaankin turhaan!!

    • Jossopiii

      En odota, äläkä odota sinäkään..vielä

      • mieheltnaiselle

        Pitäis kyllä tietää,mitä voisi odottaa?


    • Naiseltamiehelle

      Odotan yhdeltä mieheltä josta ei ole kuulunut pitkään aikaan, mutta varmaan turhaan😕

    • kukkulan.kuningatar

      Joo, olis kiva kuulla oletko elossa.

    • wornout

      Odotin. Nyt ei jaksa enää....

    • Mieheltänaiselletää

      Odotan. Tiedät että odotan.

      • Odotammekaikki

        Miksi odotat vain hänen aloitettaan? Vai onko niin, että olet jo tehnyt oman siirtosi ja odotat häneltä jatkoa? Eli hän tietäisi ajatuksesi hänen suhteensa.


    • en.tiedä.kuka.olet

      Saat tehdä kuule ihan niin kuin itsestäsi tuntuu. En halua, jos et itse halua. Ja, jos haluat niin tahdon, että teet niin.

    • KaiSinä

      itse odotat, koska kysyit!

    • Ykshölmönainen

      No sanotaan näin, että en ODOTA häneltä eräältä mieheltä mitään lähestymistä, koska tiedän hyvin ettei sitä tule. Mutta olisihan se ihanaa, jos tietäisi hänellä olevan lämpimiä tunteita mua kohtaan. Vaikka sitten jäisi ikuisesti vain siihen tietoon.

      Jos joku aikoo kysyä olenko varma, ettei hänellä tunteita ole mua kohtaan, niin vastaan melko lailla varma. Hän on asiallinen, enempää en voi pyytää.

      • yksitonttumies

        Kunpa tietäisit miten vaikeaa on säilyttää se asiallisuus. Monta kertaa olen ajatellut tekeväni hänelle ehdotuksen jonkinlaisesta tapaamisesta jossain muualla kuin missä nyt nähdään. Minä haluaisin tutustua häneen enemmän. Mutta jotenkin minusta tuntuu, että minä en voi tehdä sitä.. En oikein tiedä mitä kaikkea tapahtuisi jos menisin ehdottelemaan jotain. Pääsisinkö lööppeihin asti.

        Tarvitsisin häneltä jonkin vinkin. Ehkä sitten uskaltaisi avautua itsekin. Kovasti tuo nainen kuitenkin kiinnostaa..


      • Ykshölmönainen

        Sinun tapauksessasi este on siis ympäristö jossa näette? Vai onko muutakin? Jotenkin surullista, niin monet kaipaavat salaa jotakuta, osassa tapauksissa ehkä molemminpuolista, ja siltikin se menee hukkaan, kun ei uskalla / voi tehä asialle mitään.

        Etkö voisi jutella hänelle enemmän siellä missä näette, vai törmäättekö vain harvoin? Ja tarkoitan nyt aivan normaalia keskustelua, jonka lomassa saattaisit saada merkkejä siitä, kiinnostaako häntä. :)


      • anna_joku_tunniste
        yksitonttumies kirjoitti:

        Kunpa tietäisit miten vaikeaa on säilyttää se asiallisuus. Monta kertaa olen ajatellut tekeväni hänelle ehdotuksen jonkinlaisesta tapaamisesta jossain muualla kuin missä nyt nähdään. Minä haluaisin tutustua häneen enemmän. Mutta jotenkin minusta tuntuu, että minä en voi tehdä sitä.. En oikein tiedä mitä kaikkea tapahtuisi jos menisin ehdottelemaan jotain. Pääsisinkö lööppeihin asti.

        Tarvitsisin häneltä jonkin vinkin. Ehkä sitten uskaltaisi avautua itsekin. Kovasti tuo nainen kuitenkin kiinnostaa..

        Millä kirjaimella naisen nimi alkaa?
        Tai joku muu tunniste?


      • yksitonttumies
        Ykshölmönainen kirjoitti:

        Sinun tapauksessasi este on siis ympäristö jossa näette? Vai onko muutakin? Jotenkin surullista, niin monet kaipaavat salaa jotakuta, osassa tapauksissa ehkä molemminpuolista, ja siltikin se menee hukkaan, kun ei uskalla / voi tehä asialle mitään.

        Etkö voisi jutella hänelle enemmän siellä missä näette, vai törmäättekö vain harvoin? Ja tarkoitan nyt aivan normaalia keskustelua, jonka lomassa saattaisit saada merkkejä siitä, kiinnostaako häntä. :)

        Ympäristö voi olla joskus etu ja toisinaan haitta. Tässä tapauksessa varmaan molempia. Minun puolestani muita esteitä ei ole. Hänestä en oikein tiedä kun hän on hyvin vähän kertonut itsestään. Monesti olenkin miettinyt, että mistä se varautuneisuus johtuu. Yleensä naiset kertovat tavalla tai toisella heti alussa miehestään tai poikaystävästään. En tiedä miksi he niin toimivat, mutta hän ei ole sitäkään kertonut.

        Olen aika huono tulkitsemaan niitä merkkejä siitä kiinnostuksesta keskustelun perusteella. Minkähänlaisia ne voisivat olla? Ehkä jos hän lähettäisi keskustelun lomassa sydämenmuotoisia savumerkkejä saattaisin jotenkin ymmärtää. Yleensä olen niin uppoutunut keskustelun aikana hänen silmiinsä, että keskustelun sisältö saattaa mennä ohi.


      • yksitonttumies
        Ykshölmönainen kirjoitti:

        Sinun tapauksessasi este on siis ympäristö jossa näette? Vai onko muutakin? Jotenkin surullista, niin monet kaipaavat salaa jotakuta, osassa tapauksissa ehkä molemminpuolista, ja siltikin se menee hukkaan, kun ei uskalla / voi tehä asialle mitään.

        Etkö voisi jutella hänelle enemmän siellä missä näette, vai törmäättekö vain harvoin? Ja tarkoitan nyt aivan normaalia keskustelua, jonka lomassa saattaisit saada merkkejä siitä, kiinnostaako häntä. :)

        Lisään vielä, että mielestäni nähdään ihan liian harvoin enkä voi tuolle asialle tehdä oikein mitään.


      • Ykshölmönainen

        Jos olet vapaa mies tekemään mitä tahdot, niin pyydä ihmeessä häntä joskus vaikka kahville. Vaikka ymmärrän kyllä hyvin, että pelkäät torjuntaa, kyllähän itsekin pelkään sitä. Sen jälkeen olisi niin kiusallista olla tekemisissä.

        Mun ei tarvitse miettiä tässä tilanteessa mitään aloitteita puolin tai toisin, koska tiedän missä mennään.

        Mitähän merkkejä voisi olla...jos hän selvästi haluaa olla seurassasi, niin sehän kertoo jo paljon. Toki myös kaverimielessä voi toisen seurassa viihtyä, siksihän nämä ns. Merkit ovatkin niin epävarmoja.

        Musta tulee hermostunut kun tuo mies on lähellä, saattaa kädet täristä yms. Ja jos hän puhuu mulle on vaikea olla hymyilemättä koko ajan kuin täysi ääliö. :D


      • Ykshölmönainen

        Ai niin, ja tuo vaitonaisuus omasta elämäntilanteesta voi johtua monestakin syystä. Ehkä hän ei vain koe tarpeelliseksi kertoa siitä, jos olettaa ettei sua kiinnosta tietää tarkemmin hänen elämästään?

        Voi toki olla myös varattu eikä jostain syystä sitä halua sulle kertoa. Tai voi olla ihan sinkku eikä vain halua vaikuttaa tyrkyltä ja antaa sellaista vähän epätoivoista vaikutelmaa. Vaikea sanoa toisen ajatuksista.

        Itse en näe tarpeelliseksi puhua parisuhdetilanteestani, koska hän on ensinnäkin jo varattu, ja muutenkin on sellainen saavuttamaton mulle. Eikä meidän lyhyet keskustelut mutenkaan sivua tuota aihetta. Hän kyllä monesti puhuu kuulteni omasta rakkaastaan, joka on hyvin selkeä viesti pysyä erossa.


      • yksitonttumies

        Muuten voisit olla noiden juttujesi perusteella minun hän, mutta minä en ole varattu enkä mielestäni ole hänelle mitään sellaista koskaan kertonut. Keskustelut ovat myös meillä lyhyitä. Alussa yritin kertoa vähän jotain itsestäni toivoen samalla josko saisin hänetkin kertomaan jotain myös itsestään, mutta myöhemmin meidän keskustelut ovat sitten olleet enemmän yleisemmällä tasolla. Olen yrittänyt kysellä vähän hänen tekemisistään ja suunnitelmistaan. En oikein tiedä onko se ollut hyvä vai huono asia. Välillä minusta on jopa tuntunut siltä, että hän on vähän kiusaantunut siitä. Joskus en nähnyt häntä pitkiin aikoihin ja jo vähän ajattelin, että olen tehnyt jotain hölmöä ja hän ei halua enää nähdä.

        Jos ihmiset olisivat samanlaisia niin tuo tulkitseminen olisi paljon helpompaa. Itselläni vielä välillä tuntuu tuo mielikuvituskin lähtevän laukalle ja kun samalla maailmaa katsoo vaaleanpunaisten ihastuneen ihmisen lasien läpi niin ei siitä oikein hyvää seuraa. Samalla pitäisi yrittää olla asiallinen..


      • Ykshölmönainen

        Helposti sitä tulkitsee kaikki merkit niin, että toinenkin on ihastunut, koska tietysti HALUAA uskoa niin. Ihan luonnollista.

        Häviätkö sitten mitään siinä, jos yrität vaan yksinkertaisesti vaikka pyytää häntä johonkin kanssasi, tai kerrot tunteistasi suoraan? Eli onko teillä kyseessä työpaikka tms. Ja näin ollen olisi vaikeaa olla jatkossa tekemisissä, jos hän antaisi pakit? Muita varmoja keinoja kun ei ole saada totuus selville. :)

        Lohduttavaa, että miehetkin painiskelevat samojen pulmien kanssa. Välillä tuntee itsensä niin säälittäväksi, vaikka ei ole edes tehnyt mitään typerää. Onneksi täällä voi purkaa tunteitaan rauhassa.


      • yksitonttumies
        Ykshölmönainen kirjoitti:

        Helposti sitä tulkitsee kaikki merkit niin, että toinenkin on ihastunut, koska tietysti HALUAA uskoa niin. Ihan luonnollista.

        Häviätkö sitten mitään siinä, jos yrität vaan yksinkertaisesti vaikka pyytää häntä johonkin kanssasi, tai kerrot tunteistasi suoraan? Eli onko teillä kyseessä työpaikka tms. Ja näin ollen olisi vaikeaa olla jatkossa tekemisissä, jos hän antaisi pakit? Muita varmoja keinoja kun ei ole saada totuus selville. :)

        Lohduttavaa, että miehetkin painiskelevat samojen pulmien kanssa. Välillä tuntee itsensä niin säälittäväksi, vaikka ei ole edes tehnyt mitään typerää. Onneksi täällä voi purkaa tunteitaan rauhassa.

        Minusta taas tuntuu, että yritän paremminkin löytää jotain merkkejä ihastumisesta. Mutta olen niin huono tulkitsemaan naisia, että en niitä kaikkia varmaan ymmärrä.

        Toistaiseksi pidän todennäköisempänä, että häviän kaiken kuin että siinä voisi käydä hyvin. Siksi tarvitsisin jonkinlaisen vihjeen rohkaisuksi. Ja niitä vihjeitähän minä en taas sitten oikein ymmärrä. Niin, että vähän hankala tilanne.

        Ympäristö on vähän hankala, mutta toisaalta ilman sitä ympäristöä en varmaan olisi häntä ikinä tavannutkaan. Paikka on ikäänkuin yhdistelmä tuota työpaikkaa ja sitä tms:sää.

        Luulen, että tämäkin jää ikuiseksi arvoitukseksi, mutta onhan se kiva haaveilla. Tuohan se jotain piristystä tähän muuten niin harmaaseen arkeen.


      • BlownAway
        yksitonttumies kirjoitti:

        Minusta taas tuntuu, että yritän paremminkin löytää jotain merkkejä ihastumisesta. Mutta olen niin huono tulkitsemaan naisia, että en niitä kaikkia varmaan ymmärrä.

        Toistaiseksi pidän todennäköisempänä, että häviän kaiken kuin että siinä voisi käydä hyvin. Siksi tarvitsisin jonkinlaisen vihjeen rohkaisuksi. Ja niitä vihjeitähän minä en taas sitten oikein ymmärrä. Niin, että vähän hankala tilanne.

        Ympäristö on vähän hankala, mutta toisaalta ilman sitä ympäristöä en varmaan olisi häntä ikinä tavannutkaan. Paikka on ikäänkuin yhdistelmä tuota työpaikkaa ja sitä tms:sää.

        Luulen, että tämäkin jää ikuiseksi arvoitukseksi, mutta onhan se kiva haaveilla. Tuohan se jotain piristystä tähän muuten niin harmaaseen arkeen.

        Höykin täältä sivusta... Ihan villiä.... mutta millä kirjaimella alkaa nimesi?

        Kirjoitat hyvin, voisit olla hän jota töissä kaipaan jopa niin, että en halua enää nähdä tai kuulla, koska kaipaus menee vain pahemmaksi.


      • j---k
        anna_joku_tunniste kirjoitti:

        Millä kirjaimella naisen nimi alkaa?
        Tai joku muu tunniste?

        Minun tunteiden kohde alkaa P-kirjaimella


      • VoinkoOlla

        Ja j...k tarkoittaako nimeäsi?


      • j---k
        VoinkoOlla kirjoitti:

        Ja j...k tarkoittaako nimeäsi?

        Kyllä tarkoittaa, mutta sinä tiedät numeronikin, soitit niin usein aamuin illoin


      • Jklle

        No nyt osui 100%sti. Kerrotko vielä jotain minusta?


    • otavaan.terv.mies

      Joo ois hauska jos puhuttais jostain josdei ujosteltas 😶

      • Ujostelupois

        Tää jotenkin hymyilytti. :) toivottavasti ujostelu helpottaa.


      • Nainenkysyy

        Kenelle viestisi menee?


    • enodota

      En minä sitä odota. Tiedostan vain, että jos meidän välillemme jotain vielä joskus tulisi niin sinun pitäisi tehdä aloite. Tilanne on nyt vaan sellainen.

      • jäitmieleeni

        Minulla on on tunteita häntä kohtaan. Jos elämäntilanteeni muuttuisi en tiedä siltikään voisinko ottaa enää yhteyttä. Olen varmaan käsittänyt sinut väärin....


      • enodota

        Tuossa tarkoittamani ihminen saisi ottaa minuun yhteyttä, koska minulla on edelleen paljon tunteita häntä kohtaan. En siis vaan usko, että niin käy. Todella iloinen yllätys olisi....


    • MAmies.MAnaiselle

      Olen tuonut kiinnostukeseni hyvin esille. Toivoisin vastausta takaisin.

      • ukäännök

        Mitä asiaa...👄


      • muttaunohtaapitää

        siinä vastaus ❤


    • uusituttavuusmielessä

      Yhdeltä tietyltä kyllä. En pidä enää tärkeänä kauas menneisyyteen liittyviä asioita. Olen sinut niiden kanssa.

      • Haluaisintietää

        Kuinka kauas menneisyyteen liittyviä asioita et pidä tärkeinä?


    • Saatanolla

      höperö, mutta en idiootti.

    • itsekunnioitus

      En odota enää. Kiitos somen, kerrankin.

    • Antaaheittää

      En odota enää mitään. Mies on pelkkä säätäjä. Kymmenen naista jonossa. Onneksi valkeni ajoissa. So long.

      • Justmenoksivaan

        Joo, ei kannata itkeä tuollaisen perään. Muutenkaan, miehen perään ei kannata itkeä. Jokaiselle on olemassa vastapari. Kiitä luojaa, että säästyit hänen kanssaan suuremmilta harmeilta.


    • Tpuujalka

      jep, odotan

    • IhastunutnAinen

      En siltä, jolle pakit annoin, mutta häneltä odotan jonka kanssa ei katseita enempää ole ollut.

    • voimatonnyt

      Odotin kauan.Puhumista ja kohtaamista.Väsymys ja pettymys ovat jääneet tunteisiini päällimäisiksi.On ollut vaikea ymmärtää tunteiden herättelyä ja ylläpitoa ilman niiden ilmaisemista ja kohtaamista yhdessä.Kasvotusten.Olipa kummankin elämäntilanne mikä tahansa.

    • HyvääJatkoa

      En, mulla on nyt mies ollut jo jonkin aikaa.
      Toivottavasti säkin löydät jonkun.

      • hienovalheitsellesi

        Tulet siis ikävä-palstalle vain kertomaan jollekin miehelle että sinulla on uusi mies :D Just!


      • HyvääJatkoa

        Jep, juurikin näin, koska haluan tehdä lopun tästä oudoksi menneestä hommasta. Eihän tässä ole mitään järkeä enää, menettikö hän järkensä tai jotain, en tiedä.


      • ässällemetin
        HyvääJatkoa kirjoitti:

        Jep, juurikin näin, koska haluan tehdä lopun tästä oudoksi menneestä hommasta. Eihän tässä ole mitään järkeä enää, menettikö hän järkensä tai jotain, en tiedä.

        Menetin :(


      • Naisenajatuksia
        ässällemetin kirjoitti:

        Menetin :(

        Se on kyllä huomattu, miten se ihminen on vienyt oman identiteettisi. Hirveesti harmittaa, että hän vei susta sen omimman pois ja muutti sua mieleisekseen ja lopulta hylkäsi. Älä anna ikinä enää kenenkään pyörittää sua ja tunteitasi, vaan pyri pitämään puoliasi ja kiinni myös siitä omasta elämästä, vain siten sä tulet kelpaamaan ja riittämään omana itsenäsi. Parisuhde on kompromisseja puolin toisin, ei sitä, että vain sä joustat tunnehuumassasi ja muutut toisen mielen mukaan ja lopulta toiselle osapuolelle ei riitä sekään. Se on myös ikävää, että loukkasit minua.


      • Naisenajatuksia
        Naisenajatuksia kirjoitti:

        Se on kyllä huomattu, miten se ihminen on vienyt oman identiteettisi. Hirveesti harmittaa, että hän vei susta sen omimman pois ja muutti sua mieleisekseen ja lopulta hylkäsi. Älä anna ikinä enää kenenkään pyörittää sua ja tunteitasi, vaan pyri pitämään puoliasi ja kiinni myös siitä omasta elämästä, vain siten sä tulet kelpaamaan ja riittämään omana itsenäsi. Parisuhde on kompromisseja puolin toisin, ei sitä, että vain sä joustat tunnehuumassasi ja muutut toisen mielen mukaan ja lopulta toiselle osapuolelle ei riitä sekään. Se on myös ikävää, että loukkasit minua.

        Lisäyksenä vielä:Kirjoitin tähän saumaan ajatuksiani siksi, jotta ne olisivat apuna sinulle tuntematon kirjoittaja ja samalla käsittelen omaa seitsemän kuukautta sitten karille ajautunutta monivuotista suhdettani ja puran ajatuksiani edelleen kaivattuani kohtaan, ei ole ketään muuta.


      • Naisenajatuksia
        Naisenajatuksia kirjoitti:

        Lisäyksenä vielä:Kirjoitin tähän saumaan ajatuksiani siksi, jotta ne olisivat apuna sinulle tuntematon kirjoittaja ja samalla käsittelen omaa seitsemän kuukautta sitten karille ajautunutta monivuotista suhdettani ja puran ajatuksiani edelleen kaivattuani kohtaan, ei ole ketään muuta.

        Ja todella toivon, että voitas puhdistaa pöytä, kun tulet järkiisi:) Yötä


    • Pusut

      Odotin ja toivoin. Ja vieläkin.

    • aikalainenaiaijaijai

      Meillä on aikaa................

    • Enodota

      Joskus muinoin toivoin, vaikka silloinkin tiesin että niin ei tulisi koskaan tapahtumaan.

    • mitämitämiksi

      jos sais joskus kysymyksiin vastaukset!

    • Tilannettakun

      ei ole voinut käydä läpi tilanteena vaan ilmeisesti jollain henkien tasolla niin vaikee sanoa mitään tänne kun ei jaksa selata näitä ja miettiä. Vastaus kysymykseen että mikäli sellainen mahdollisuus että viesti/aloite on mahdollinen näissä olosuhteissa niin jokin merkki siitä kyllä kelpais.

      • KiinnostaaTämä

        Mitä tarkoitat tuolla "henkien tasolla"?
        Millaista merkkiä toivot?


      • Ed--------
        KiinnostaaTämä kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tuolla "henkien tasolla"?
        Millaista merkkiä toivot?

        Mulle tää palstalla juttelu on sama kuin henkien tasolla. Eli ei tiedä mikä keskustelusta on kuvitelmaa ja mikä totta kun ei tiedä kuka vastaa. Lopullista varmuutta ei saa millään. Tai ehkä se on joillekin helpompaa jos kiinnostaa palstat niin paljon. Merkki voi olla mikä hyvänsä merkki näissä olosuhteissa kunhan se on varma.


    • Valluveeti3nsaatauskoa

      K uulw joo piatäpaljonko.

    • Tiedäksä_että

      Kyllä, vieläkin odottelen. <<3

    • ratavartija

      Odotan jos kerrankin sanot rehellisesti ja suoraan mitä oot vailla ja voidaan puhua niin kuin ihmiset puhuu. Eikä sillä lailla kuin sosiaaliluokassasi on tapana että sanotaan yhtä ja tarkoitetaan toista. Olisi ikävää viritellä mitään säätöä jos kumpikin sisimmässään yhä halveksuu toista puolet ajasta.

      • jopasoli

        Toivottavasti hän ei sano sulle mitään. Halveksuisit häntä kumminkin puolet ajasta, kuten nytkin halveksut sisimmässäsi.


    • Hyujh

      En odota

    • TyhmäKymysys

      Tietenkin odotan. En laisinkaan ymmärrä, miten hän saa pidäteltyä itsensä pysymään minusta erossa... :D

      • joskusvieläme

        Meitä on siis kaksi samoin ajattelevaa. Se tekeekin tästä tilanteesta hankalan, muttei mahdottoman.


    • moraaliaontaieiole

      En siedä että toisen selän takana säädetään. En osallistu sellaiseen.

      • Onkosinut

        kutsuttu moraalittomuuksiin?


    • valintatehtyjo

      Kyllä pitää muistaa edes Merkkipäivät jos ei muuta. Odotan siis edes sitä esittämistä sinulta kuinka muistat.

    • turhaahantämä

      Odotan vaikka tiedänkin ettei se tule tapahtumaan :((

    • Wiltsumiina1

      En odota. Oli eri tarkoituksella liikenteessä. Jo kaksi kertaa olen unohtanut, mutta sitten ottaa taas yhteyttä, repii. Henkistä kiusaamista. Mene pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe