Pop-Up Suomibaarien kukoistus Suomi 100.

TunnenKaikki

Suomalaiset on sadan vuoden aikana siirtyneet tänne Pattayalle harjoittamaan liiketoimintaa, onhan tämä rantakaistaleen eteen rakennettu metropoli Thaimaan toiseksi suosituin kohde.

Minä omalta osaltani olen suorittanut kaikkea sitä PR-työtä vuosien aikana jota on tullut tehtyä tällä palstalla, joka on tuonut tuloksia.
Nyt voin ylpeänä kävellä baarista baariin taas walkkarilla.

Mutta tuosta Suomibaarien Pop-Up noususta, menestyksestä ja kituuttamisesta hieman seuraavassa PR-työtäni, koska tunnen kaikki yrittäjät.

Melkein kaikilla Pattayan suomibaarien pitäjillä on jokin bisnes Suomessa, joka varmistaa sen ettei tarvi nälkää nähdä ja duunaa selkä vääränä.

Kolikkokauppa tehnyt monista vapaaherroja viimeisen kahden vuoden aikana.

On sijoittajia, perijöitä, metsänomistajia, firman myyneitä, yksi omistaa Viron suurimman mansikkapellon jne.

Aika monelle se baari on melkeinpä pelkkä harrastus ja kavereiden kohtauspaikka.

Harva sillä elää pelkästään.

En usko että kukaan saa mitään muuta Chiang Maissakaan baarinpitämisistä kuin työllistämisen ilon.

Kun pääomaa on tarpeeksi niin voi tehdä siinä sivussa vaikka kiinteistökauppaa ja vuokrausta, mutta pelkkä baarin pitäminen ei ole bisnes, vaikka niin koetat väittää ressukka.

Kaikki ei halua elää kuin köyhä thaimaalainen.

Silloin pitää olla älliä ja pätäkkää.

Ajatelkaa kaikki minun lukuisat Pattayan Eliittirakkaat, Ystäväni Viron suurimman mansikkapellonkin omistaja on päätynyt pitämään Suomibaaria täällä helmessä vain tarkoituksenaan pelkkä harrastus ja kavereiden kohtauspaikka.

Minun mielestäni on hienoa, että tänne meidän kaikkien ykköshelmeen saapuu sijoittajia, perijöitä, firmansa myyneitä, jotka sivussa harjoittaa vaikka kiinteistökauppaa rahoittaakseen tämän harrastuksen, sen mahdollistaen meille kohtauspaikan.

Tämä on todellista eliittielämää jonka minun vuosien PR-työni nyt kantaa vihdoin hedelmää jopa siinä määrin, että Chon Burin matkailijamääräluvut on Pattayan matkailijamääriä.

AJATELKAA RAKKAAT TÄTÄ.

44

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HarrastelkaaPojut

      Kerrankin asiaa aiheesta.
      Pattiksella ei oo yhtään suomibaaria, joiden luokitus ylittäisi räkälän.

    • tzatzzaa

      Kuten itsekkin olet monasti maininnut,

      MITEN JONKUN KAUPUNGIN BAARIEN MENESTYS TAI TEKEMISET VAIKUTTAVAT SINUN (JOKA ASUT N 800KM PÄÄSSÄ, TOISESSA KAUPUNGISSA) JA HAMMASLÄÄKÄRI VAIMOSI ELÄMÄÄN??

      Olet näköjään kirjoittanut aloitukseesi yhden myötäilevän vastauksenkin. Voi sinua resuperse reppana

      • 35Numball

        Resuperse voit olla oikeassa, muuta mitä vittua sinua kiinnostaa jokIn baari jonka nimeä et edes tiedä ja jossa et ole koskaan käynyt etkä todennäköisesti tule koskaan käymäänkään ja joka sijaitsee maleksimisalueestasi 10.000 kilsan päässä... Minusta tuo vasta on outoa...


      • zaxatsataa

        No mutta HuutoMaijako se siinä junttilasta MONASTI kirjoitelleena taas purkautuu.

        Kiitos kysymästä, ei vaikuta elämääni millään tavalla, kunhan kiusaan idiootteja.

        Toki myötäilen, miksi kaikki pitäisi olla myötäilemätöntä.

        Onko sinulla muuta sydämellä tänään, kerro.


      • xazatTaiJotainSinnePäin
        zaxatsataa kirjoitti:

        No mutta HuutoMaijako se siinä junttilasta MONASTI kirjoitelleena taas purkautuu.

        Kiitos kysymästä, ei vaikuta elämääni millään tavalla, kunhan kiusaan idiootteja.

        Toki myötäilen, miksi kaikki pitäisi olla myötäilemätöntä.

        Onko sinulla muuta sydämellä tänään, kerro.

        Hieman jatkan kun kysytään ja vastataan.

        No mites Maija sun ja sen nääs taas vakiintuneen huoras elämään vaikuttaa Chiang Main ravintoloiden menestys tai tekemiset ?


      • Faktorix
        35Numball kirjoitti:

        Resuperse voit olla oikeassa, muuta mitä vittua sinua kiinnostaa jokIn baari jonka nimeä et edes tiedä ja jossa et ole koskaan käynyt etkä todennäköisesti tule koskaan käymäänkään ja joka sijaitsee maleksimisalueestasi 10.000 kilsan päässä... Minusta tuo vasta on outoa...

        35NumBall. Puhut taas hammaslääkärin miehen puolesta.
        Sinun piti olla jo matkalla Suomen suurlähetystöön juhlimaan itsenäisyyttä.
        Kerroit että kaikki suomalaiset upseerit Thaimaasta on kutsuttu. Sinut myös. Matkustat Herra Eversti-Luutnantin kanssa samalla kyydillä.

        Pienen kysymyksen jos saan heittää...? Onko sinulla aikakone ja siihen Väisälän patentti? Nimittäin kun suurlähetystön juhlat olivat viime sunnuntaina. Tänään lähetystö on suljettu ja kaikilla vapaapäivä.
        Suomen suurlähetystöön Bangkokiin Athenee Toweriin ei mahdu muutenkaan paljoa väkeä, eikä siten kaikkia Thaimaassa asuvia entisiä kapiaisia missään nimessä kutsuttaisi sinne muutenkaan. Et ole tainnut koskaan edes käydä siellä?

        Niin että otetaanpas uudestaan. Mihin juhliin olet menossa vai dokaatko himassa?


      • tortillopilluun

        Aloittaja näköjään jatkaa, eri nimimerkillä. Sähän se tiedätkin missä mä olen käynyt? Todennäköisesti en tule käymään ainakaan muutamissa paikoissa.... koskaan... Yksi on sinun kuviteltu Nanan condosi, toinen on sinun kuvitellun hammaslääkäri vaimosi yksityisvastaanotto, kolmas kuviteltu bistro ketju CM:ssa. En usko että pääsen niin vahvasti pääsi sisälle, että vierailu näissä höpö höpö paikoissa onnistuisi.

        Ehe ehe. " joka sijaitsee maleksimisalueestasi 10.000 kilsan päässä... Minusta tuo vasta on outoa... "

        Minusta on outoa, että 60< mies joka höpöttää paskaa Suomi24 sivustoilla 12 tuntia vuorokaudessa ja siinä sivussa kasvattelee kukkia??? Yleensä kehtaa edes jutella, että joku maleksii?


      • xaxattajo
        xazatTaiJotainSinnePäin kirjoitti:

        Hieman jatkan kun kysytään ja vastataan.

        No mites Maija sun ja sen nääs taas vakiintuneen huoras elämään vaikuttaa Chiang Main ravintoloiden menestys tai tekemiset ?

        Kiitos kysymästä, ei vaikuta elämääni millään tavalla, kunhan kiusaan idiootteja.


      • menetöihin
        xazatTaiJotainSinnePäin kirjoitti:

        Hieman jatkan kun kysytään ja vastataan.

        No mites Maija sun ja sen nääs taas vakiintuneen huoras elämään vaikuttaa Chiang Main ravintoloiden menestys tai tekemiset ?

        Haaveilet Pattayasta ja ravintolasta Thaimaassa. Haaveilet myös puolisosta ja lapsista. Haaveilet moottoripyörästä ja talosta. Haaveilet huvilasta ja veneestä. Haaveilet kavereista ja sosiaalisesta elämästä.
        Ei se tuolla tavalla toteudu koskaan. Koeta vielä kerran päästä töihin ja lopeta se kotona murjottaminen lääkkeiden ja viinaksien kanssa. Hyvää itsenäisyyspäivää anyway.


      • SenseiAviomies
        tortillopilluun kirjoitti:

        Aloittaja näköjään jatkaa, eri nimimerkillä. Sähän se tiedätkin missä mä olen käynyt? Todennäköisesti en tule käymään ainakaan muutamissa paikoissa.... koskaan... Yksi on sinun kuviteltu Nanan condosi, toinen on sinun kuvitellun hammaslääkäri vaimosi yksityisvastaanotto, kolmas kuviteltu bistro ketju CM:ssa. En usko että pääsen niin vahvasti pääsi sisälle, että vierailu näissä höpö höpö paikoissa onnistuisi.

        Ehe ehe. " joka sijaitsee maleksimisalueestasi 10.000 kilsan päässä... Minusta tuo vasta on outoa... "

        Minusta on outoa, että 60< mies joka höpöttää paskaa Suomi24 sivustoilla 12 tuntia vuorokaudessa ja siinä sivussa kasvattelee kukkia??? Yleensä kehtaa edes jutella, että joku maleksii?

        Kuules nyt Tortillapillu.

        Ensinnäkin aloittajana en ole sanallakaan puhunut missä sinä olet käynyt tai et käynyt.
        Nimimerkit on vapaasti käytettävissä ja eliittirakkailla niitä on arviolta 10.000.

        Minulla ei ole Condoa, vaan koti Chiang Maissa ja huvila Phuketissa, etkä sinä ole tervetullut kumpaankaan, joten et varmasti tule käymään.

        Vaimoni ei palvele idiootteja.

        Bistroketjun kanssa minulla ei ole mitään tekemistä, joten ei siitä sen enmpää.

        En ole 60 vuotias.

        Muuhun ei aihetta kommentoida.

        Mikäli sinulla on jotain lausuttavaa suomiräkälöistä, niin sana on vapaa.


      • jenkatappi

        Ai "kukkienkastelija" vaihtoi hammaslääkärin onnelisen aviomies moodin vaihteeksi päälle.


      • SenseiAviomies
        jenkatappi kirjoitti:

        Ai "kukkienkastelija" vaihtoi hammaslääkärin onnelisen aviomies moodin vaihteeksi päälle.

        Etkö todellakaan tajua, että minä määrään päivittäin minkä aloituksen alla keskustelut käydään.

        TAJUA....Sun tehtäväs on oireilla pääsääntöisesti tässä keskustelussa, TAJUATKO ?

        Mutta muista.......... Ei sanaakaan itse aiheesta, eli siitä että Pattayalla ei ole yhtäkään räkälätasoa ylittävää suomibaaria.


      • jabucci
        SenseiAviomies kirjoitti:

        Kuules nyt Tortillapillu.

        Ensinnäkin aloittajana en ole sanallakaan puhunut missä sinä olet käynyt tai et käynyt.
        Nimimerkit on vapaasti käytettävissä ja eliittirakkailla niitä on arviolta 10.000.

        Minulla ei ole Condoa, vaan koti Chiang Maissa ja huvila Phuketissa, etkä sinä ole tervetullut kumpaankaan, joten et varmasti tule käymään.

        Vaimoni ei palvele idiootteja.

        Bistroketjun kanssa minulla ei ole mitään tekemistä, joten ei siitä sen enmpää.

        En ole 60 vuotias.

        Muuhun ei aihetta kommentoida.

        Mikäli sinulla on jotain lausuttavaa suomiräkälöistä, niin sana on vapaa.

        Minulla ei ole Condoa, vaan koti Chiang Maissa, huvila Phuketissa, sekä asun HuaHinissä, etkä sinä ole tervetullut , joten et varmasti tule käymään.

        Vaimoni ei palvele idiootteja. Siksi joudun tekemään ruokani itse, leikkaamaan kynteni itse, sekä käyttämään imukupilla yöpöytääni kiinnitettävää anustappia itsenäisissä lemmenleikeissä joita on tiedossa kun taas jouluna vuokraan prosenttijengimme kylpylästä sen huoneen, jossa on kattotuuletin. Eräs liiviveli lupasi tulla käymään, tiedän että veljellä on samankaltainen käsitys omasta onnellisuudestaan kuin minulla.


      • Cap.H.On-nro1
        jabucci kirjoitti:

        Minulla ei ole Condoa, vaan koti Chiang Maissa, huvila Phuketissa, sekä asun HuaHinissä, etkä sinä ole tervetullut , joten et varmasti tule käymään.

        Vaimoni ei palvele idiootteja. Siksi joudun tekemään ruokani itse, leikkaamaan kynteni itse, sekä käyttämään imukupilla yöpöytääni kiinnitettävää anustappia itsenäisissä lemmenleikeissä joita on tiedossa kun taas jouluna vuokraan prosenttijengimme kylpylästä sen huoneen, jossa on kattotuuletin. Eräs liiviveli lupasi tulla käymään, tiedän että veljellä on samankaltainen käsitys omasta onnellisuudestaan kuin minulla.

        Älä koskaan milloinkaan, varsinkaan itsenäisyyspäivänä tule tänne väheksymään Kapteeni Hydron saavutuksia ja merkitystä Suomen ilmailulle hemmetin korsettipäällikkö!!!
        Tiesitkö että Hydro, myös Lerppana tunnettu, on paraikaa everstin kanssa suurlähetystössä. Harmin paikka ettei siellä ole muita, koska siellä ei ole juhlia, mutta Kapteeni Hydro ja everstiluutnantti pärjäävät komiasti keskenäänkin!
        Ilman Kapteeni Hydroa monenlaiset ilma-alukset eivät tänä päivänä olisi sitä mitä ne ovat nyt. Hydron patentit Väisälänsaaressa Hirvensalmessa ovat korvaamattomia myös avaruustekniikalle.
        Joten pidä sinä pää kiinni asioista joita et ymmärrä ja arvosta!!


      • 35NumBall

        Resu on taas ollut todella isänmaallinen, anus ja korsetti jutuillaan... onnea 100 vuotiaalle suomelle joka mahdollistaa sinunkin sosiaaliavun, reppana.


      • 35Numball
        tortillopilluun kirjoitti:

        Aloittaja näköjään jatkaa, eri nimimerkillä. Sähän se tiedätkin missä mä olen käynyt? Todennäköisesti en tule käymään ainakaan muutamissa paikoissa.... koskaan... Yksi on sinun kuviteltu Nanan condosi, toinen on sinun kuvitellun hammaslääkäri vaimosi yksityisvastaanotto, kolmas kuviteltu bistro ketju CM:ssa. En usko että pääsen niin vahvasti pääsi sisälle, että vierailu näissä höpö höpö paikoissa onnistuisi.

        Ehe ehe. " joka sijaitsee maleksimisalueestasi 10.000 kilsan päässä... Minusta tuo vasta on outoa... "

        Minusta on outoa, että 60< mies joka höpöttää paskaa Suomi24 sivustoilla 12 tuntia vuorokaudessa ja siinä sivussa kasvattelee kukkia??? Yleensä kehtaa edes jutella, että joku maleksii?

        Minusta on tosiaan outoa ottaa kantaa suomibaariin jonka nimeä ei tiedä ja maleksimisalue on tosiaan 10.000 kilsanbpäässä... Eikä juttusi nyt muutenkaan ole aivan terveen pään tuotetta,


    • 55555520105555555

      Mistä huomaa että Tortillapillu-Maija-2010 menetti hermonsa ?

      Siitä että alkaa tulla moden poistamia.

      • Harrastelijat5555555

        Hyvin letkautit.

        Suomiräkälöissähän ei muita ookkaan kuin moden ja vaimon poistamia kevätkääryleen kokoisia.

        Kierrän kaukaa nuo harrastelijoiden pitämät juottolat.


      • pilikitkilluun

        Ai sä pyörit taas täällä, oletko kuitenkin muistanut nukkua välillä?.... "Onnellinen aviomies"


      • SianmaanFani
        pilikitkilluun kirjoitti:

        Ai sä pyörit taas täällä, oletko kuitenkin muistanut nukkua välillä?.... "Onnellinen aviomies"

        Älä häiritse Pohjoisen Onnellisimman miehen kiireistä itsenäisyyspäivän viettoa!!! Siellä on kuules CM:ssä tuvat täynnä liiviporukkaa ja ruokaa kannetaan tien toiselta puolelta nälkäisille. Juomaa on nyt vielä kun hän vasta täytti kaapit ja muut painaa niska limassa hommia 12 kuukautta ja sitten pitävät kuukauden lomaa omistusasunnoissaan koko konsernin johto sekä henkilökunta.
        Anna Pohjoisen Onnellisen vetää rellua ja sikareita ihan rauhassa äläkä puutu asiaan.


      • 55201055
        SianmaanFani kirjoitti:

        Älä häiritse Pohjoisen Onnellisimman miehen kiireistä itsenäisyyspäivän viettoa!!! Siellä on kuules CM:ssä tuvat täynnä liiviporukkaa ja ruokaa kannetaan tien toiselta puolelta nälkäisille. Juomaa on nyt vielä kun hän vasta täytti kaapit ja muut painaa niska limassa hommia 12 kuukautta ja sitten pitävät kuukauden lomaa omistusasunnoissaan koko konsernin johto sekä henkilökunta.
        Anna Pohjoisen Onnellisen vetää rellua ja sikareita ihan rauhassa äläkä puutu asiaan.

        Tee tehtäväsi, pinnistä.

        Tälle aloitukselle täytyy saada vähintään 30 kommenttia päivän aikana.

        Laita siis kuvaa, tarinaa, laulua, mitä nyt sitten rusinasi tuottaakaan.

        MUTTA MUISTA, SINUT ON OHJELMOITU AJATTELEMAAN AVIOMIESTÄ, JOTEN AJATTELE, AJATTELE, AJATTELE............AJATTELE..........URPO.


    • SenseiAviomies

      ravinto-loitsija.Pattaya 15.5.2017 12:38

      En ainoastaan myönnä vaan mainostan Pattayaa kolmessa eri sosiaalisessa mediassa. 

      65% ravintolamme suomalaisista asiakkaista tulee sosiaalisen median kautta.

      Pattayassa tuntuu olevan sellainen taika, että jengi tulee tänne uudestaan ja uudestaan vuodesta toiseen.

      Viimeisen kolmen vuoden aikana pariskuntien määrä on hurjasti kasvanut ja viime talvena niiden osuus on noussut yksinmatkaajien rinnalle määrällisesti ainakin meidän asiakaspiirissä.

      Myynti kasvoi viime tänä talvena 40% verrattuna edelliseen.

      ravinto-loitsija.Pattaya 25.6.2017 14:30

      Meidän ravintolassa 2/3 osaa on thairuokaa.

      Siitä ruoasta vastaa 3-5 thaimaalaista.

      Sitäpaitsi pippuripihvit ja lihapullat ovat suomalaisten arvostamia herkkuruokia.

      Miksi suomalainen ei siis saisi syödä sitä mitä he haluavat syödä?

      Itse syön noin 50/50 thairuokaa ja suomiruokaa myös Suomessa.

      Meillä on ruokalistassa myös kiinalaista viiden eri maan kahveja.

      AJATELKAA...........

      Pelkästään keittiössä duunissa 3-5 thaimaalaista, montako mahtaa olla salin puolella.

      MAHTAVAA.........

      Lihapullia ja kiinalaisia kahveja.

      VIUDE VAUDE TÄÄHÄN ON IHAN YLIVETO JUTTU, MIKÄ OSOITE ???????

      Missä kolmessa sosiaalisessa meediassa, vai onko salaisuuss ?

      MARKKINOINNIN MAAILMAN ENNÄTYS.

      65 prossaa sburguista pukkaa bablaamaan gagaa kyseiseen räkälään saatuaan vinkkiä sosiaalisessa meediassa.

      • Kurpanleppilat

        Mikä on liivimiesten täyttöaste Lerpan kuppilassa nyt? 103%? Vaikutat tosi kiireiseltä tänään. Vasta muutama sata kirjoitusta joissa pyydät ajattelemaan itseäsi ja mietit miesten mahoja. Et nyt ihan perusheterolta kuulosta puhumattakaan että sulla on työ ja perhe.


      • SenseiAviomies
        Kurpanleppilat kirjoitti:

        Mikä on liivimiesten täyttöaste Lerpan kuppilassa nyt? 103%? Vaikutat tosi kiireiseltä tänään. Vasta muutama sata kirjoitusta joissa pyydät ajattelemaan itseäsi ja mietit miesten mahoja. Et nyt ihan perusheterolta kuulosta puhumattakaan että sulla on työ ja perhe.

        En koskaan ole miettinyt miesten mahoja.

        Sinä et nyt ihan perusterveeltä kuullosta.

        Asiakkasmäärä ok, varsinkin kun ei ole 3-5 henkeä lihapullia pyörittelemässä.

        En pyydä, vaan olen määrännyt sinut ajattelemaan minua ja tiedätkö mitä vaikka et sitä tajuakaan........ SINÄ AJATTELET.........URPO.


      • RavintoloitsijaEsbo
        SenseiAviomies kirjoitti:

        En koskaan ole miettinyt miesten mahoja.

        Sinä et nyt ihan perusterveeltä kuullosta.

        Asiakkasmäärä ok, varsinkin kun ei ole 3-5 henkeä lihapullia pyörittelemässä.

        En pyydä, vaan olen määrännyt sinut ajattelemaan minua ja tiedätkö mitä vaikka et sitä tajuakaan........ SINÄ AJATTELET.........URPO.

        Täytyy olla aikamoinen ruokaravintola kun keittiöhenkilökuntaa 3-5.

        Varmaan ihan lihabullagurmee.

        Siinä pojut myydään muuta tumjami ja kiinalainen teekupponen että sähköt ja palkat tulee maksettua.


    • TurreMansestaNääs

      Mikä on se sosiaalinen media jonka perusteella 65 % suomalaisista asiakkaista tulee asiakkaaksi?

      Selväksi on tehty että ei tämä palsta numban ja aviomiehen takia.
      Keronen on tuomittu ja thaiklubi on apinoiden.

      Siis mikä sosiaalinen meedia, vai onko asia niin että tuo huikea määrä asiakkaita tulee jonkun salaisen meedian innoittamana?

    • KonserninJohtaja

      Ajatelkaa minun rakkaat eliittipojut seuraavaa.

      Chon Burin kaikki matkailijat janoisina ja nälkäisinä suuntaavat Cityyn.

      Viron suurimmat mansikkapellot omistava kielimuuriton heppunen joka on salaisen nettimainonnan virtuoosi haalii asiakkaita netillä 65 prossaa ja asiakkaita on pukannu 40 % lisää.

      Keittiössä lihapullia, kaalikääryleitä ja mielihyväjauhoista perunamuusia vääntää 5 thaimaalaista.

      Mansikkamies kielimuurittomana viihdyttää asiakkaita suomeksi, englanniksi, thain kielellä ja bablaa sujuvasti kiinaa ja mandariinia, onhan hänellä viikottaiset tietokilpailutkin vetonaulanaan,

      Kuitenkin koska ravintolatoiminta yksin ei ole kannattavaa, mansikkamies vuokrailee muutamaa huonetta ja vuokraa mopoja, sekä järjestää sukellus- ja kalareissuja kolmikerroksisella 15 metriä pitkällä paatillaan, jossa 3 hengen miehistö.

      Asiaan vihkiytymättömänä minua kuitenkin ihmetyttää, miksi mansikkamies ei laajenna tuota toimintaansa esimerkiksi vuokraamalla suomesta niin lukuisin määrin hänen asiakkaikseen matkustavile eliittitason turreille Harley-Davidson moottoripyöriä ja Ferrari autoja ???

      Voisi myös vuokrata Condoja.

      Voi tuolla mansikkapeltojen mahdollistamalla suurella varallisuudella voisi tehdä niin paljon tuottavaa liiketoimintaa maailman parhaassa matkailukohteessa, jolloin ei tarvitsisi elää niin rikasta elämää, että täytyy lomailutekosyyllä antaa kenkää koko ravintolahenkilökunnalle kun ei ole varaa maksaa palkkoja ja sähköjä.

      Olenko väärässä rakkaat ?

    • Lerpanitsenäissyspäivä

      Lerpalla ollut todella mielenkiintoinen itsenäisyyspäivä, on saanut viettää sen ainoan harrastuksensa parissa suomi 24 palstalla.

    • KortsuPippeli

      Saako Mansikkamieheltä niitä mansikan makuisia, joita Vuodesta 2010 tykkää imeskellä saaden niistä kestoseisokin.

    • Maija2010Maija

      Mainitsen nyt tässä sen, että tutuissa suomibaareissa useampi kuin yksi henkilö osaa tehdä ruokaa, siis kokata, sekä tarjoilla että rahastaa.
      YMMÄRTÄKÄÄ AMMATTITAITO.......SIIS KOKKI, TARJOILIJA JA RAHASTAJA SAMA HENKILÖ.
      MAHTAVAA AMMATTITAITOA RAHASTAJA PYÖRÄYTTÄÄ LIHAPULLIA.

      Se on käytännöllistä työvuorojen suhteen.
      KÄYTÄNNÖLLISTÄ, MIKSI TÄTÄ EI OLE HUOMATTU ESIMERKIKSI SUOMESSA.

      Ei tarvitse yhden kokin olla aamu ysistä yö kahteen töissä.
      NIIN EI TARVITSE MAKSAA PALKKAA AMMATTITAITOISILLE TYÖNTEKIJÖILLE.

      Tsekatkaa nyt vaikka Ravintola Helmi facebookista jos haluatte tietää jotakin suomalaisesta ravintolatoiminnasta Pattayalla.

      Pete haalii asiakkaat pitkälti facesta.
      AJATELKAA.....AJATELKAA MIKÄ KYKY HAALIA ASIAKKAITA.

      Mutta jos alat häiriköimään siellä tai alat levittelemään paskapuheita niin sinut etsitään ja sinut löydetään ja sinut hoidellaan asiaankuuluvasti.
      YMMÄRTÄKÄÄ SIIS........RAVINTOLA-ARVOSTELUT MIKÄLI NEGATIIVISIA, PATAAN TULEE.
      JATKAKAA SIIS MUIDEN KUTEN MAIKAN JA KEROSEN HAUKKUMISTA, TIETYSTI UNOHTAMATTA POHJOISEN MIESTÄ.

      Suosittelen Ravintola Helmeä Jomtienin mutkassa.
      Löytyy lohet ja omat savustusvehkeet sun muuta.
      HIENOA, JOPA SAVUSTUSVEHKEET JOITA JOKA JÄTKÄLLÄ KOTONAAN NIIN THAIMAASSA KUIN SUOMESSA HINTAAN 20 EUROA.
      LÖYTYY LOHTA........VAUDE.

    • Aviomies8356
      • asunvieressä

        Mitä sä taas raivoat yksiksesi isoilla kirjaimilla? Olisit onnellinen jos sulla on asiat hyvin? Tuota kuvan ravintolaa ei ole ollut vuoteen olemassa. Se on googlemies siellä alempana nykyään ja on neljä kertaa isompi kuin tuo vanha. Itse en usein syö suomirafloissa mutta Helmi on ihan ok joskus. Saa sieltä thaikkuruokaakin.


      • Aviomies7234
        asunvieressä kirjoitti:

        Mitä sä taas raivoat yksiksesi isoilla kirjaimilla? Olisit onnellinen jos sulla on asiat hyvin? Tuota kuvan ravintolaa ei ole ollut vuoteen olemassa. Se on googlemies siellä alempana nykyään ja on neljä kertaa isompi kuin tuo vanha. Itse en usein syö suomirafloissa mutta Helmi on ihan ok joskus. Saa sieltä thaikkuruokaakin.

        Missä iso kirjain ?
        Olen onnellinen ja siitä mulle päivittäin piruillaan.
        Nettimainonn ammattilaisella siis ei ole edes saman vuoden kuvaa kioskistaan.
        Google kyllä tässä tapauksessa koska naamasivuja en selaa.
        Sama missä syöt ja mitä syöt.

        RÄKÄLÄ AINAKIN TUO KIOSKI JA HUHHUH 7 ARVOSTELUA, MYÖS 4 KERTAA ISOMPANA VERRANTTUNA MEIDÄN RAVINTOLAAN.


      • Aviomies6345
        Aviomies7234 kirjoitti:

        Missä iso kirjain ?
        Olen onnellinen ja siitä mulle päivittäin piruillaan.
        Nettimainonn ammattilaisella siis ei ole edes saman vuoden kuvaa kioskistaan.
        Google kyllä tässä tapauksessa koska naamasivuja en selaa.
        Sama missä syöt ja mitä syöt.

        RÄKÄLÄ AINAKIN TUO KIOSKI JA HUHHUH 7 ARVOSTELUA, MYÖS 4 KERTAA ISOMPANA VERRANTTUNA MEIDÄN RAVINTOLAAN.

        Katos ainakin 20 asiakaspaikkaa ja vaude, auki ......katsokaa itse.

        https://yellow.place/en/ravintola-helmi-pattaya-thailand

        KIOSKI.


      • Aviomies6453
        Aviomies6345 kirjoitti:

        Katos ainakin 20 asiakaspaikkaa ja vaude, auki ......katsokaa itse.

        https://yellow.place/en/ravintola-helmi-pattaya-thailand

        KIOSKI.

        Ei jumankekka mä olin oikeassa.....BINGOA.

        Menkää ny hel......tiin saa.....nan aivokääpiöt Pattayan eliittirakkaat.


      • Prmn
        Aviomies6453 kirjoitti:

        Ei jumankekka mä olin oikeassa.....BINGOA.

        Menkää ny hel......tiin saa.....nan aivokääpiöt Pattayan eliittirakkaat.

        Ihmiset ja ravintolat käyttävät nykyään mainonnassa Facebookia, jossa on realiaikaiset päivitykset, ruokalistat, tarjoukset, tykkäykset, fotot jne. Asiakkaat eivät mene keltaisille sivuille kuten sinä googlen kautta etsiskelemään tietoja nimeltä tai muuten tietämästään suomiravintolasta. Oliskohan Petellä 40 paikkaa alhaalla ja yläterassilla parikymmentä lisää. Eilen oli tupa täynnä juhlan kunniaksi. Usko tai älä mutta eläkeikäiset suomalaiset tykkää bingosta.
        Sä poitsu paljastat koko ajan totaalista tietämättömyyttäsi lisää. Et tunne suomalaisia, et tunne ravintolatoimintaa, et tunne tapoja, et kulttuuria etkä mitään muutakaan. Silti pullistelet sikari suussa ja leikit menestyvää thaimaalaista ravintolanpitäjää ja kerrot vielä tekeväsi sen ilmaiseksi. Ei ole pienintäkään todistetta että asuisit edes Thaimaassa puhumattakaan että pitäisit ravintoloita. Olet Suomessa. Lupaan syödä kilon paskaa jos todistat olevasi Chiang Maissa ravintoloitsijana. Teen sen livelähetyksenä Facebookissa.


      • niinsemeni
        Prmn kirjoitti:

        Ihmiset ja ravintolat käyttävät nykyään mainonnassa Facebookia, jossa on realiaikaiset päivitykset, ruokalistat, tarjoukset, tykkäykset, fotot jne. Asiakkaat eivät mene keltaisille sivuille kuten sinä googlen kautta etsiskelemään tietoja nimeltä tai muuten tietämästään suomiravintolasta. Oliskohan Petellä 40 paikkaa alhaalla ja yläterassilla parikymmentä lisää. Eilen oli tupa täynnä juhlan kunniaksi. Usko tai älä mutta eläkeikäiset suomalaiset tykkää bingosta.
        Sä poitsu paljastat koko ajan totaalista tietämättömyyttäsi lisää. Et tunne suomalaisia, et tunne ravintolatoimintaa, et tunne tapoja, et kulttuuria etkä mitään muutakaan. Silti pullistelet sikari suussa ja leikit menestyvää thaimaalaista ravintolanpitäjää ja kerrot vielä tekeväsi sen ilmaiseksi. Ei ole pienintäkään todistetta että asuisit edes Thaimaassa puhumattakaan että pitäisit ravintoloita. Olet Suomessa. Lupaan syödä kilon paskaa jos todistat olevasi Chiang Maissa ravintoloitsijana. Teen sen livelähetyksenä Facebookissa.

        ...Ja tapahtui niinä päivinä, että samaan aikaan katosivat sekä etelän että pohjoisen lerpat. Raivottuaan sitä ennen siitä kun jotkut suomalaiset syö suomalaista ruokaa ja viihtyvät maanmiestensäkin kanssa. Se on kamalaa varsinkin ulkomailla, jos on suomalainen ja puhuu suomea. Se on lerppalogiikan mukaan epäthaimaalaista.
        Suomalaisesta ei tule koskaan thaimaalaista eikä thaimaalaisesta koskaan suomalaista. Mutta he tulevat loistavasti juttuun keskenänsä jos vain haluavat. Ja miksi eivät haluaisi? Sukulaissieluja. Kun pelataan puhtailla korteilla, niin ei mitään ongelmaa.
        Ainoa tosiasia minkä Lerppa sanoi tänään oli se että kävi ostamassa viinaa. Sammunut jo.


      • Aviomies8356
        Prmn kirjoitti:

        Ihmiset ja ravintolat käyttävät nykyään mainonnassa Facebookia, jossa on realiaikaiset päivitykset, ruokalistat, tarjoukset, tykkäykset, fotot jne. Asiakkaat eivät mene keltaisille sivuille kuten sinä googlen kautta etsiskelemään tietoja nimeltä tai muuten tietämästään suomiravintolasta. Oliskohan Petellä 40 paikkaa alhaalla ja yläterassilla parikymmentä lisää. Eilen oli tupa täynnä juhlan kunniaksi. Usko tai älä mutta eläkeikäiset suomalaiset tykkää bingosta.
        Sä poitsu paljastat koko ajan totaalista tietämättömyyttäsi lisää. Et tunne suomalaisia, et tunne ravintolatoimintaa, et tunne tapoja, et kulttuuria etkä mitään muutakaan. Silti pullistelet sikari suussa ja leikit menestyvää thaimaalaista ravintolanpitäjää ja kerrot vielä tekeväsi sen ilmaiseksi. Ei ole pienintäkään todistetta että asuisit edes Thaimaassa puhumattakaan että pitäisit ravintoloita. Olet Suomessa. Lupaan syödä kilon paskaa jos todistat olevasi Chiang Maissa ravintoloitsijana. Teen sen livelähetyksenä Facebookissa.

        Ihmiset mustamaalaavat tällä palstalla toisiaan ja toisten ravintoloita Maija-Prmn-2010.

        Minä googlasin koska vain nimi tuli tietoon.

        NYT TIEDOKSI JA VAIN TÄMÄN KERRAN !

        Tämän palstan kaikki, siis kaikki mustamaalaus loppuu tähän päivään......

        JA JOS EI LOPU MIELISAIRAALATASOISET, NIIN.....

        Minä alan huomisesta ( suomen aikaan ) pitämään ystävästänne Petestä ja Helmestä saman tasoista mainoskirjoittelua, mitä meidän ravintoloista, minusta ja perheestäni, sekä vaimoni suvusta tältä palstalta voi lukea.

        Oppia otan majatalo ja keronen ym. mollauksista kuten tietysti minuun kohdistuneista, eli onhan selvää että tuo Pete transu, vai onko, se on teitän päätettävissä.

        Tarkoittaa myös lerpatusta.

        SIIS VIIMEISEN JA AINOAN KERRAN TÄMÄN KIRJOITAN JA PALLO ON NYT TEILLÄ RAKKAAT SIITÄ HUOLIMATTA MONTAKO TEITÄ ON JA KUKA MINKÄKIN NIMIMERKIN TAKANA ON.

        YKSI POIKKEUS....... MIKÄLI TUO YKSI AKTIIVI-IDIOOTTI EI KUULU RYHMÄÄNNE, NIIN SE EDELLYTTÄÄ TEIDÄN PUUTTUMISTA HÄNEN KIRJOITUKSIINSA LERPATUSAKTIIVISUUDELLANNE.

        VIELÄ KERRAN, EN UUDISTA TÄTÄ SANOMAA.


      • Aviomies9345
        Prmn kirjoitti:

        Ihmiset ja ravintolat käyttävät nykyään mainonnassa Facebookia, jossa on realiaikaiset päivitykset, ruokalistat, tarjoukset, tykkäykset, fotot jne. Asiakkaat eivät mene keltaisille sivuille kuten sinä googlen kautta etsiskelemään tietoja nimeltä tai muuten tietämästään suomiravintolasta. Oliskohan Petellä 40 paikkaa alhaalla ja yläterassilla parikymmentä lisää. Eilen oli tupa täynnä juhlan kunniaksi. Usko tai älä mutta eläkeikäiset suomalaiset tykkää bingosta.
        Sä poitsu paljastat koko ajan totaalista tietämättömyyttäsi lisää. Et tunne suomalaisia, et tunne ravintolatoimintaa, et tunne tapoja, et kulttuuria etkä mitään muutakaan. Silti pullistelet sikari suussa ja leikit menestyvää thaimaalaista ravintolanpitäjää ja kerrot vielä tekeväsi sen ilmaiseksi. Ei ole pienintäkään todistetta että asuisit edes Thaimaassa puhumattakaan että pitäisit ravintoloita. Olet Suomessa. Lupaan syödä kilon paskaa jos todistat olevasi Chiang Maissa ravintoloitsijana. Teen sen livelähetyksenä Facebookissa.

        Jaa että eilen oli tupa täynnä suljettuna olevassa läävässä ???


      • Aviomies8356
        Prmn kirjoitti:

        Ihmiset ja ravintolat käyttävät nykyään mainonnassa Facebookia, jossa on realiaikaiset päivitykset, ruokalistat, tarjoukset, tykkäykset, fotot jne. Asiakkaat eivät mene keltaisille sivuille kuten sinä googlen kautta etsiskelemään tietoja nimeltä tai muuten tietämästään suomiravintolasta. Oliskohan Petellä 40 paikkaa alhaalla ja yläterassilla parikymmentä lisää. Eilen oli tupa täynnä juhlan kunniaksi. Usko tai älä mutta eläkeikäiset suomalaiset tykkää bingosta.
        Sä poitsu paljastat koko ajan totaalista tietämättömyyttäsi lisää. Et tunne suomalaisia, et tunne ravintolatoimintaa, et tunne tapoja, et kulttuuria etkä mitään muutakaan. Silti pullistelet sikari suussa ja leikit menestyvää thaimaalaista ravintolanpitäjää ja kerrot vielä tekeväsi sen ilmaiseksi. Ei ole pienintäkään todistetta että asuisit edes Thaimaassa puhumattakaan että pitäisit ravintoloita. Olet Suomessa. Lupaan syödä kilon paskaa jos todistat olevasi Chiang Maissa ravintoloitsijana. Teen sen livelähetyksenä Facebookissa.

        Alkaa mukavasti aukeneen näitä juttuja kun vähän googlaa Eliittirakkaiden juottajaa, oikeen suomalaisella lonkerolla Petri Repoa.

        Harrikatkin kovin suosittuja, kas kummaa ja miten ollakaan Tuusulasta.

        http://elamantahden.blogspot.fi/search/label/Harley Davidson


      • Lerpanloitsut
        Aviomies8356 kirjoitti:

        Ihmiset mustamaalaavat tällä palstalla toisiaan ja toisten ravintoloita Maija-Prmn-2010.

        Minä googlasin koska vain nimi tuli tietoon.

        NYT TIEDOKSI JA VAIN TÄMÄN KERRAN !

        Tämän palstan kaikki, siis kaikki mustamaalaus loppuu tähän päivään......

        JA JOS EI LOPU MIELISAIRAALATASOISET, NIIN.....

        Minä alan huomisesta ( suomen aikaan ) pitämään ystävästänne Petestä ja Helmestä saman tasoista mainoskirjoittelua, mitä meidän ravintoloista, minusta ja perheestäni, sekä vaimoni suvusta tältä palstalta voi lukea.

        Oppia otan majatalo ja keronen ym. mollauksista kuten tietysti minuun kohdistuneista, eli onhan selvää että tuo Pete transu, vai onko, se on teitän päätettävissä.

        Tarkoittaa myös lerpatusta.

        SIIS VIIMEISEN JA AINOAN KERRAN TÄMÄN KIRJOITAN JA PALLO ON NYT TEILLÄ RAKKAAT SIITÄ HUOLIMATTA MONTAKO TEITÄ ON JA KUKA MINKÄKIN NIMIMERKIN TAKANA ON.

        YKSI POIKKEUS....... MIKÄLI TUO YKSI AKTIIVI-IDIOOTTI EI KUULU RYHMÄÄNNE, NIIN SE EDELLYTTÄÄ TEIDÄN PUUTTUMISTA HÄNEN KIRJOITUKSIINSA LERPATUSAKTIIVISUUDELLANNE.

        VIELÄ KERRAN, EN UUDISTA TÄTÄ SANOMAA.

        Joit Lerppa vielä tänäänkin. Kamalaa! Trollaaja uhkailee trollaamisella. Sä olet Lerppa superpelottavalla tuulella.


      • mahtavaalerppa
        Aviomies8356 kirjoitti:

        Alkaa mukavasti aukeneen näitä juttuja kun vähän googlaa Eliittirakkaiden juottajaa, oikeen suomalaisella lonkerolla Petri Repoa.

        Harrikatkin kovin suosittuja, kas kummaa ja miten ollakaan Tuusulasta.

        http://elamantahden.blogspot.fi/search/label/Harley Davidson

        Homolerpan mieleen on jonkun uskovaisen Jorman haavemopomatkat. Että oikein kolme kilometriä taittui mukavasti. Selvähän tämä sitten. Masturboitko samalla kun luet mopotarinoita?


      • Aviomies7356
        Lerpanloitsut kirjoitti:

        Joit Lerppa vielä tänäänkin. Kamalaa! Trollaaja uhkailee trollaamisella. Sä olet Lerppa superpelottavalla tuulella.

        Trollaaja uhkaa trollailemisella.......

        Kyllä nimenomaan, eli nyt alan käyttämään samoja sääntöjä, mikäli niin tahdotaan ja se on helppoa, kopsaa vaan Inglesin Kuparipannuidiotismit ja muuttaa ravintolan nimeksi Helmi ja ravintolassa kännissä öykkäröivän isännän nimeksi Pete joka pitää 2 kerroksen terassilla kerran viikkoon homoille bingoa.


    • persläpilerpantyö

      Persläpilerppa jaksaa huutaen vouhottaa, raivotauti vallannut koko lantaläjän, itsenäisyyspäivä jo nähtiin, hullulla ainoa tapahtuma oli aamusta iltaan täällä ja näin tulee käymään myös päivittäin, joulu ja uusivuosi mukaanlukien.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe