Tämä on loppu

Väsynytelämään

Niin se on,kaikki on lopussa en jaksan enää...en saa nukuttua,syön lääkkeet mutta ne ei auta,ei ole ystäviä,olen vain niin yksin ketään ei kiinnosta miten minulla menee..olen vain sisällä koska en enää uskalla mennä ulos,kaikki pelottaa nykyään en pysty edes vastaamaan puhelimeen,vihaan itseäni,jos tappasin itseni ketään ei kiinnostaisi...

26

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eineäänuori

      Jos et pääse muuten eteenpäin niin soitta vaikka hätänumeroon. Jumala kuulee huutosi ja rukouksesi.

      • Hahaahaha

        Itse jumalako hätäkeskuksessa päivystää?


      • JeesusVoiAuttaa

        Kyllä Taivas kanava on auki,


    • Garbollaonasiaa

      Sosiaalisten tilanteiden ahdistus vähenee yleensä iän karttuessa, samoin muu ahdistuneisuus. Tehokkain tapa hoitaa ongelmaa on etsiä uusi ala, eli joko työpaikka tai opiskelupaikka. Unohda sössötys siitä, että pitäisi löytää oma unelma-ammatti. Todellisuudessa työ opettaa tekijäänsä ja ammattiin kuin ammattiin tottuu, vaikka alun perin epäilisi ettei sovellu jollekin alalle tai johonkin tehtävään.

      Suurin ongelmasi on, että elämäsi on jämähtänyt paikalleen, eikä johda mihinkään. Pidä tautisi omana tietonasi ja ryhdy etsimään töitä tai opiskelupaikkaa. Kun sinulle tulee paikka jota varten pitää herätä aamuisin ja tekemistä, elämäsi lähtee taas liikenteeseen ja muut oireet helpottuvat ja voivat jopa kadota aikaa myöten.

      Tiesitkö muuten, että liikunta on tutkitusti yhtä tehokas masennusta ja ahdistusta lieventävä hoitokeino, kuin lääkkeet. Liikunnaksi ei sitten riitä että lantustaa naaman hevosen peräpään näköisenä postilaatikolle ja takaisin, vaan tarvitaan vähintään 45 minuutin pituisia suorituksia 4-5 kertaa viikossa. Jos et käy töissä, niin kengät jalkaan ja reipas kävelylenkki. Ahdistuneisuus ei ole mikään este, kun kävellä voi vaikka keskellä yötä, aikaisin aamulla tai silloin kun suurin osa on töissä ja kouluissa.

      • Raharanka

        Unohda unelmat, tee töitä?

        Haista tyhjyys.


      • Umpeepee

        Jaahas, taas yksi "ota itseäni niskasta kiinni" tyyppi täällä neuvomassa. Jumalauta, mistä noita sikiää?


    • HDMIx6

      Itselläkin ahdistaa monesti lähtä ulos. Pelkään ikkunoita ja ajattelen aina että joku katsoo sieltä. (En tosin tiedä mitä sekään haittaisi). Kotonakin pidän aina pimeällä verhot kiinni ettei naapurit näe sisälle. Töissä ja kaupassa käyminen pakottaa kuitenkin ulos tiettyinä kellon aikoina, jolloin pelot hälvenevät kun näkee ettei siellä mitään olekaan pelättävää. Mutta toisinaan huomaan pelon tulevan vahvana, mutta pakko on lähteä. Olen kai jonkinlainen rajatapaus.

      • Terve.vaanmenoa

        No entä sitten? Senkus pidät verhot kiinni. Piruako tuosta valitat


      • Terve.vaanmenoa

        Vai luuletko olevasi joku he**vetin tärkeä ihminen. Ketään naapuria ei kiinnosta koirankikkareen vertaa sun elämäs


      • Jo.Nähnytkin

        Ei vaan ehkä hän pelkää kohtaavansa kaltaisesi henkisen kuilun? Tai sitten ihan jotain muuta. Mutta miten sinä eksyit tänne mokailemaan ehkä elämäsi isoimpia mokia? Olisiko tämä kohdatlon johdatusta, "Terve.vaanmenoa", onko "menosi" aluillaan? Älä huoli, se koituu paremmaksi kuin mikään mitä olet kokenut... Toivotaan näin.

        Voimia, HDMIx6, meitä tuon kokeneita on muitakin, ja siitä pääsee yli.


      • Coicicickgkgkggk

        Kiitos. Ja aiempaan kommenttiin vastaan, että sitä toivonkin ettei ketään kiinnostaisi.


      • Jo.Nähnytkin

        Ei siihen mitään kannata vastata, suotta "kuilulle" puhut...

        Mutta olet vissiin yksinäinen - miksi? Tai minkä myötä? Ehkä voisit etsiä seuraa... jotain kautta?


      • Jo.Nähnytkin

        ...Tuo "verhojen sulkemisen" -vaihe noin konkreettisesti kannattaa taistella läpi, ja toivon sinulle siihen voimia. Olen itse kokenut samankaltaisen, vaikean masennuksen, ja siitä kyllä pääsee yli, vaikka olo on välittömän helvetillinen... Halusin vain sanoa tämän, vaikka se ei auta suoraan ehkä mitään... Voimaa & siunausta (jos tahdot) päiviin ja hetkiin! Kyllä niitä parempia koittaa...


      • Jo.Nähnyt-luullutkin

        ...Tai ehkä tulkitsin sitten väärin jotain kuitenkin... Joka tapauksessa, ehkä on hyvä miettiä, mistä nuo nähdyksi tulemisen pelot tulevat. Miksi et halua joskus lähteä ulos, tai olet omaankin havaintoosi joskus äkkiä arka kotona jne.? Mistä joku voimistunut pelko jossain tietyissä tilanteissa herää, ja mikä sen taustana voisi olla? Mistä se muistuttaa...?


    • Kokemusta.on

      Haluatko soittaa minulle? On aikaa ajatusten vaihtoon ja käytännön toimiinkin.

      • Terve.vaanmenoa

        No jokos ne verhot ovat avautuneet elämään väsyneeĺle? Olet ainakin saanut " hyviä" neuvoja näiltä omaan napaansa tuijottavilta kyökkipsykologeilta


      • Jo.nähnytkin

        Uppoa sinä vaan "kyökkiisi", mätäpaise. Etkö osaa itse sulkea verhoja, vai mikä vittu mättää?


    • AhdistunutMies

      Itse pystyn kyllä käymään lenkillä ja matkustamaan esim bussilla mutta kauppaan meneminen tai ihmisten kanssa tekemisissä oleminen on todella vaikeaa ja töissä en voisi edes kuvitella käyväni. En kuitenkaan enää varsinaisesti pelkää sitä jos joku ihminen kyylää mua. Ajattelen että jos jotain kiinnostaa kyylätä mua niin kyylätköön saatana.

      • Toivoaonyhä

        Kuinka pärjäät taloudessasi, onko rahahuolia?


    • itsemurha17

      toisella puolella nähdään, godspeed.

      • Jo.nähnytkin

        Ehditään tässäkin vielä näkyillä, älä hätäile. God is Speed as well as Stay.


    • 77879867

      Eli jälleen kerran tapaus, että mielialalääke ei todellakaan auta.

      Joku lääkäri on vaan kirjoittanut sitten sinulle reseptejä niin kuin lääkäreiden oppikirjoihin on kirjoitettu, mutta ei ajatellut pätkääkään mielialalääkkeen haittaa eli sitä itsemurha-ajatusten esilletuloa mielialalääkettä käyttävillä. On nimittäin se vakavin haitta näillä lääkkeillä tuo itsaritaipumuksen lisääntyminen.

      Kannattaa lopettaa niin lääke kuin alkon juominen.

      • Terve.vaanmenoa

        Vielä parempi ku lopettaa syömisen


      • Jo.nähnytkin

        En tiedä, haluanko nähdä, "Terve.vaanmenoa", millaisessa tuskassa sinä vielä palat. Pyydätkö silloin apua näiltä kärsiviltä, joita yritit murjoa? Koitahan miettiä, ennen kuin on myöhäistä...


      • Jo.nähnytkin

        Ottakaa ne lääkkeet. Se on viisainta. Myöhemmin ne voi jättää pois. Onnistuu kyllä.


    • Jo.nähnytkin

      Kyllä tuo menee ohi ajan kanssa. Ottakaa lääkkeet ja hakekaa apua vaan. Luotettavat ihmiset lähettyvillä on tärkeitä, ja ne apukontaktit. Voimia! Kirjoitelkaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe