Onkohan se erilaisuus

mitämieltäoot

kun vetää puoleensa, vaiko mikä????

9

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ptppyåyåy

      Vastakohtien viehättävyys on pelkkä myytti.
      Tai no, pitää paikkaansa silloin jos ihminen ei pidä itsestään. Silloin voi ihastua vastakohtaan, mutta tunteet silloin harvemmin molemminpuoleisia.
      Esim. epävarma voi ihastua itsevarmaan, hiljainen menevään, tyhmä älykkääseen, itkupilli vahvaan, mutta toisin päin tämä harvoin toimii.
      Yleensä ihmisiä vetää enemmän puoleen henkilö jolla on samoja luonteenpiirteitä kuin itsellä on.

    • itselläAinakin

      Elämän tilanne muuttaa myös ettei voi luotettavasti puhua erillaisuudesta.

    • tätämieltäminäolen

      Joku ihminen vetää puoleensa eikä siitä saa silmiään irti. Olemus naulitsee ääni saa kananlihalle. Jotain tuttua ja turvallista. Sama arvomaailma sama maku monissa asioissa. Sukulaissielu.

      • hgdrg

        Ihan samat ajatukset eräästä naisesta. Ei olla nähty aikoihin ja voi olla ettei enää nähdäkään. Ajatuskin siitä ahdistaa älyttömästi. Ei minkäänlaisia joulufiiliksiä ole, ei sit minkäänlaisia. Niin paskana, hyvä kun aamuisin jaksaa enää nousta ollenkaan.


      • itsensäkiusaamistatuoll
        hgdrg kirjoitti:

        Ihan samat ajatukset eräästä naisesta. Ei olla nähty aikoihin ja voi olla ettei enää nähdäkään. Ajatuskin siitä ahdistaa älyttömästi. Ei minkäänlaisia joulufiiliksiä ole, ei sit minkäänlaisia. Niin paskana, hyvä kun aamuisin jaksaa enää nousta ollenkaan.

        No ota hyvä mies yhteyttä siihen naiseen!


    • Elluhalloyb

      Mä uskon tähän....
      Mystisyys kiehtoo....
      Ettei toinen ihminen ole ihan perus kamaa..
      No ei tietenkään ihan heihei saa olla...
      Mut sellainen pieni vire...♥😂

    • Näintälkertasss

      Niin erilaiset yhdessä ollaan, mut mun elämässä riittää kun oot tässä
      Katsoo kai toiset ristiin ja nollaan, se ei haittaa yhtään tuli sulattaa jään
      Niin erilaiset yhdessä ollaan
      Oot tyttöni mun, oon tiukasti sun
      Niin erilaiset yhdessä ollaan

    • haappo

      Ajankohtainen asia itsellenikin,kun nainen vetää puoleensa vaikka on 8v vanhempikin,lapset täysikäsiä. Itsellä ei yhtään. Itse teen raavasta työtä ja nainen toimistotyötä,mutta eipä se siinä niin merkitse mitä tekee. On kai sekin jo erilaisuutta jos on aika suuri ikäero,vaikka suuresta voisi puhua vasta 10v ylöspäin. Oikeastaan ensi kerta kun näin tykästyy erilaiseen ihmiseen ja se tunne tuntuu aidolta. Erilainen ihminen antaa erilaisen näkökulman moneen asiaan ja opettaa myös toista ajattelemaan ja elämäänkin eritavalla.

    • Häntä.ajatellen

      Sen kun tietäisi. Ehkä juuri erilaisuus, mutta toisaalta minussa ja hänessä on myös paljon samaa. Tunteita on ihan liikaa. Niitä ei pitäisi olla koska hän seurustelee. Ja silti hän on nytkin ajatuksissani.
      Joka päivä hänen kanssaan on kaikesta huolimatta oltava tekemisissä. Vaikka se ihanaa onkin niin silti myös kiduttavaa. Toivon että ajan kanssa nämä tunteet katoavat mutta hän pysyy elämässäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe