Kyllä nyt kelepaa....................

Rintarottingilla

Valtioneuvoston kanslia alkoi postittamaan tekstiviestejä tänään klo 10.00 alkaen. Niitä on tulossa n. 7 milj. kpl. Mun kännykkä piippasi klo 10.03 eli sain onnitteluviestin ihan pian eli olin listalla ihan kärkisijoilla.

46

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ö-Öö

      Väärin

      Valtioneuvoston kanslia ei ole lähettänyt ensimmäistäkään tekstiviestiä tässä tapauksessa kenellekkään. Puhelinliittymien operaattorit net lähettää.

      Kuka maksaa viulut? No ei ainakaan valtioneuvoston kanslia, ei matkapuhelinoperaattorit. Lasku ujutetaan liittymien asiakkaitten laskuihin. Ei mikään liikeyritys tee mitään ilmaiseksi, olkoon itsenäisyyspäivä tai mikä muu tahansa päivä.Eli, ite maksoit itelles lähetetyn viestin.

      Mulla salainen numero. Kun viesti tuli, melkein säikähdin, että joku murtautuu puhelimeeni jne. Lähettäjä "100", hitto, ois ollut mainittu edes, että lähettäjä on operaattori. Tollasessa oikeesti mahdollisuus aika isoihinkin rikollisiin asioihin, erittäin epäluotettavan oloinen viesti kaikkinensa. Kun ei pitäis tulla mitään tuntemattoman lähettäjän viestejä. Kaikki mainosestotkin on.

      Sitäpaitsi, mitenkä tollanen massapostaus mahtaa vaikuttaa teleliikenteeseen kuormituksen kautta, entäpä operaattorien konehuoneitten rasituksiin? Paskalla tsäkällä oisivat pian kaataneet koko suomen puhelinverkon.

      Että kiitti vaan vitusti, joutavasta roskatekstarista ja siitä aiheutuneista ihmwtyksistä, harmeista ja vitutuksista, joita po. viesti ihan varmasti monille aiheuttanut. Juu ja kiitti rahanmenosta. Ei tekstari paljoa maksa, mutten ois halunnut maksaa typerätä tekstarista itselleni. Tilaamattani sellaista.

      =DW=

      • Kuka minunkaan salaisen numeroni olisi jollekin valtioneuvoston kanslian kanslistille paljastanut ja tämä heti viestiä lähettämään.


      • Taikuritässä

        Voiko viestiin vastata?


      • ei.numeroa
        Taikuritässä kirjoitti:

        Voiko viestiin vastata?

        Kokeile onnistuuko.


      • Juu, kyllä ne operaattorit lähettää, valtioneuvosto on ikäänkuin toimeksiantaja.
        Jotta molempi totta.
        Sanoivat, että linja pitää olla auki, jälkikäteen ei tule.
        Mulla oli kyllä auki, tuli joskus aamupäivällä.


      • Tietosuojalaki-rikottu

        Salaiset agentit on minunkin liittymät, ja läpi tuli että heilahti. Tässähän alkaa olla yksityisyydensuojan rikkomisen makua.
        Ittellä on 100 Mbits liittymillä, 5000 min puhe 5000 tekstaria. Jos tuon paketin päälle veloittavat valtion lähettämistä viesteistä, sanon sopimukset irti.
        Itse käytän noin 10 tekstaria per kuukausi ja puhetta 10 - 30 minuuttia.

        Sitä paitsi miksi minua onnitellaan suomi100 hengessä? En ole äänestänyt koskaan, en ole yhtään luotia ampunut isänmaan edun nimissä, en ole ryöminyt juoksuhaudoissa. Paitsi kerran hönössä tipahdin sodanaikaiseen juoksuhautaan. Tapahtui noin 45 vuotta sitten.


      • Kuubassa-kaikki-toisin

        Nämä eivät saaneet puhelimiin testaria. Saivat suoraan aivoihinsa. Napattu Hesarista:

        "LÄÄKÄRIT ovat havainneet aivojen rakenteellisia muutoksia potilaissa, jotka altistuivat väitetyille äänihyökkäyksille työskennellessään Yhdysvaltain suurlähetystössä Kuubassa. Asiasta kertoo uutistoimisto AP.

        Lääkärit havaitsivat muutoksia potilaiden aivojen niin sanotun valkean aineen hermokimpuissa. Valkealla aineella on keskeinen tehtävä tiedon välittämisessä aivojen eri osien välillä.

        Lääkärit eivät AP:n mukaan osaa selittää, miten muutokset aivoissa ovat syntyneet. Viranomaiset eivät myöskään kertoneet, löytyikö vastaavia muutoksia kaikilta yli 20 potilaalta vai vain osalta.

        Kyse on toistaiseksi konkreettisimmasta havainnosta liittyen Yhdysvaltain ja Kuuban välejä vuoden ajan kiristäneeseen tapaukseen, jossa yhdysvaltalaiset lähetystötyöntekijät ovat kertoneet kärsineensä muun muassa kuulo-, näkö-, tasapaino- ja muistihäiriöistä.

        AIEMMIN neurologit ovat arvelleet, että potilaiden oireet olisivat massahysteriaa. Tuore havainto vahvistaa käsitystä siitä, että lähetystötyöntekijät todella joutuivat jonkinlaisen häirinnän kohteeksi. Viranomaiset kuitenkin uskovat, että kyse ei ollut varsinaisesta ääniaseesta vaan raportoidut äänet saattoivat olla sivutuote jostain muusta.

        Ääniaalloilla ei tiettävästi ole vaikutusta aivojen valkeaan aineeseen.

        Kuuba on kiistänyt Yhdysvaltain väitteet häirinnästä. "


    • ö-Öö

      Iltasanomissa oli hinta

      "Teleoperaattorit maksavat onnitteluviestikampanjan kulut. Suomi 100 -organisaatiossa on laskettu, että seitsemän miljoonan tekstiviestin hinnaksi tulisi tavalliselle kuluttajalle 500–600 000 euroa. "

      Pisnes se on se, mikä kannattaa. Kiitti vitusti, että sai tostakin lystistä maksaa. Mua muutenkin ällöttää tämä itsenäisyyspäivällä rahastaminen, joopa "suomi 100" vessaharjahan tässä pitäiski ostaa.

      Ihmettelen, miks lähikauppa ei lähettänyt paalia "suomi 100" vessapaperia himaan, han vaan itsenäisyyspäivän kunniaksi, ja ihan ilmaiseksi....

      =DW=

      • No voihan nenä.
        Selvähän se sitten on, että kuluttaja ne maksaa.
        Rupesi naurattamaan tuo vessaharjajuttu, en ole sellaista nähnytkään.


      • ö-Öö
        eppu2 kirjoitti:

        No voihan nenä.
        Selvähän se sitten on, että kuluttaja ne maksaa.
        Rupesi naurattamaan tuo vessaharjajuttu, en ole sellaista nähnytkään.

        Mnaah

        Krääsää löytyy lakaisuharjasta ruisleivän kautta ruumisarkkuihin. Kato saitti, on siellä se vessanharjakin. Pisnes on pisnestä, maksaa, kuka haluaa. Mitään vitun tekstareita en ois halunnut maksaa. Kyse vähän lakiasioistakin.

        https://www.instagram.com/paskatsuomi100tuotteet/?hl=fi

        =DW=


      • ö-Öö kirjoitti:

        Mnaah

        Krääsää löytyy lakaisuharjasta ruisleivän kautta ruumisarkkuihin. Kato saitti, on siellä se vessanharjakin. Pisnes on pisnestä, maksaa, kuka haluaa. Mitään vitun tekstareita en ois halunnut maksaa. Kyse vähän lakiasioistakin.

        https://www.instagram.com/paskatsuomi100tuotteet/?hl=fi

        =DW=

        "teevee"

        Olehan kuitenkin ylpeä minusta.
        Saisit ihan ylistääkin. :)
        Minun mukini ei ole mukana luettelossa.

        H.


      • ö-Öö kirjoitti:

        Mnaah

        Krääsää löytyy lakaisuharjasta ruisleivän kautta ruumisarkkuihin. Kato saitti, on siellä se vessanharjakin. Pisnes on pisnestä, maksaa, kuka haluaa. Mitään vitun tekstareita en ois halunnut maksaa. Kyse vähän lakiasioistakin.

        https://www.instagram.com/paskatsuomi100tuotteet/?hl=fi

        =DW=

        Katsoin linkkisi, voi taivas, vessan pönttäkin. Mautonta.
        Joku tyylikäs pieni muistoesine ehkä paikallaan, mutta tuo krääsä.
        Kyllä on markkinahenkilöt olleet hereillä.


      • Valmiiksivärjättyinä

        Suomi100 alkkarit pitäisi saada. Joissa olisi rusketusraidat ja keltaläikät valmiina.


      • Montakos senttiä tuosta tuli kuluttajaa kohti?
        Minkäs verran yksi keskari maksaa?

        No jo nyt on järkyttäviä tapahtunut, kun on tullut puhelimeen viesti.
        Minulle operaattori lähettää viestin noin kerran kuukaudessa, eivätkä edes onnittele. En ole säikähtänyt sitä vielä kertaakaan.


    • suoli100

      Ei ole tullut viestiä,
      eikä tule,
      kun ei ole kännykkää.

      • RingringOotkokotona

        Kato vaan, lankapuhelimesi kilisee ensi yönä.


    • hehehehee

      Että pitää olla ikäviä ihmisiä. Varsinkin tuo @ö-Öö on tällä kertaa ikävimmästä päästä.
      Hyvää itsenäisyyspäivää @ö-Öö! Koitahan piristyä, äläkä ole kuin Ö Aapisen kannessa.

      "Suomi-krääsä on parasta, mitä isänmaallisuudelle on tapahtunut pitkään aikaan
      Se, että Suomen lippu ja sen värit otetaan käyttöön hivenen kepeämmässä hengessä, on suuri palvelus suomalaisille. Se antaa isänmaallisuudelle enemmän vivahteita ja tunneskaalaa." https://www.hs.fi/mielipide/art-2000005473157.html?share=672939a5b5d2090dacea13140001630f
      Tätä mieltä olen ja mielipiteessäni pysyn!

      Ilahduin suuresti Suomi 100:n lähettämästä tekstarista. Olenhan suomalainen - 100-vuotiaan itsenäisen Suomen kansalainen ja tämä päivä on meidän kaikkien suomalaisten juhlapäivä. Me suomalaiset emme juhli edustajiemme välityksellä. (Emmekä rakastakaan sillai.)

      Sain onnitteluviestin, vaikka minulla on salainen numero ja kaikki estot.

    • Minullekin tuli viesti, johon oli merkitty lähettäjäksi ”Suomi 100” , eikä minkäänlaista lähettäjän osoitetta, eikä siihen voinut lähettää vastausta.
      Oli minusta aivan älytön juttu ja viesti oli lähetetty sekä luettelossa olevaan että myös salaiseen puhelinnumerooni.

      Ilahtuiko joku suomalainen onnitteluviestistä?
      Entä ulkomaalaiset, suomalaisen puhelinnumeron haltijat, mitä he mahtavat ajatella?

      • hehehehee

        @optimisti-orvokki

        Ilahtui. Lue yllä.
        Moni ilahtui!
        Ja vuolaasti facebookissa Suomi Finland 100-sivulla suomalaiset kiittelevät saamistaan onnitteluista.


      • Taikuritässä

        16.05 tuli viesti. Oisko rahoille ollut parempaa käyttöä?
        Rihkama menee poistoihin ellei niitä hilata joulupukin pajaan joulumyyntiin.
        Miks mä ymmärrän ö-öö:tä?


      • hehehehee
        Taikuritässä kirjoitti:

        16.05 tuli viesti. Oisko rahoille ollut parempaa käyttöä?
        Rihkama menee poistoihin ellei niitä hilata joulupukin pajaan joulumyyntiin.
        Miks mä ymmärrän ö-öö:tä?

        @Taikuritässä
        Siksi sinä ymmärrät ö-Öö:tä, koska olet ikävä ihminen kuten hän.


      • Heikunkeikku

        Ilahtui kyllä. Minä.
        11:56 viesti tuli.

        "Eikä siihen voinut lähettää vastausta."
        Jos vastauksen olisi voinut lähettää, niin mitä olisit vastannut?
        Kuhan utelen :) Vastaus vapaaehtoista.

        Olisitko vastannut, että "Mitää heeeevettiä te lähettelette tuommosia ÄLYTTÖMIÄ juttuja."


      • Taikuritässä

        Olisin kysynyt kuinka mones olen?
        tai
        Kiitos samoin.
        tai
        Miten menee?


      • Taikuritässä
        hehehehee kirjoitti:

        @Taikuritässä
        Siksi sinä ymmärrät ö-Öö:tä, koska olet ikävä ihminen kuten hän.

        Ja sä et?


      • Heikunkeikku
        Taikuritässä kirjoitti:

        Olisin kysynyt kuinka mones olen?
        tai
        Kiitos samoin.
        tai
        Miten menee?

        Ok. Vastasit varmaan minulle?
        Minä puolestani kysyin optimisti-orvokilta.
        Mutta ei haittaa, vaikka vastasit minulle:)

        Menisikö nuo lähettämiset aakkosjärjestyksessä?
        Toisaaltaan onko väliiii :)


      • hehehehee
        Taikuritässä kirjoitti:

        Ja sä et?

        @Taikuritässä

        Aina vaan varmistuu. Se sun ja ö-Öö: samankaltaisuus = ikävyys.
        Kysymyksellä kysymykseen vastaaminen on niin ikävää.


      • Saga.Kabinetti

        Minä olen poistanut ko. viestin 11:04. Ihmettelin sitä ja deletoin heti.


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        Ok. Vastasit varmaan minulle?
        Minä puolestani kysyin optimisti-orvokilta.
        Mutta ei haittaa, vaikka vastasit minulle:)

        Menisikö nuo lähettämiset aakkosjärjestyksessä?
        Toisaaltaan onko väliiii :)

        Tuskin lähtivät ja tulivat aakkosjärjestyksessä, minulle tuli eka klo. 10.13 ja toiseen puhelimeen klo. 11.30, enkä ole aakkosten alkupäässä.
        Eikä ole mitään välii, missä järjestyksessä olivat.


      • Taikuritässä

        Entä itse? Kivako? Kivaako nyt? Hyvä mielikö? Menitköhän henkilöihin? Fiksuako?
        Eihän Ö kirjoittanut täällä olevista pahaa, vaan kommentoi noihin turhakkeisiin itsenäisyyspäivän nimiin.

        Minusta päivä on arvokas ja juhlava. Sen mukaan pitäisi mennä.
        Ihmettelen kauppojen aukioloa. Miksi?

        Sinäpä sitten kivasti haukut ja pitänet itseäsi ei-ikävänä? Hyi.

        Todella sitä mieltä, että rahoille olisi fiksumpaa käyttöä
        Onhan täällä muitakin kriittisesti ajattelevia - onneksi.


      • Taikuritässä kirjoitti:

        Entä itse? Kivako? Kivaako nyt? Hyvä mielikö? Menitköhän henkilöihin? Fiksuako?
        Eihän Ö kirjoittanut täällä olevista pahaa, vaan kommentoi noihin turhakkeisiin itsenäisyyspäivän nimiin.

        Minusta päivä on arvokas ja juhlava. Sen mukaan pitäisi mennä.
        Ihmettelen kauppojen aukioloa. Miksi?

        Sinäpä sitten kivasti haukut ja pitänet itseäsi ei-ikävänä? Hyi.

        Todella sitä mieltä, että rahoille olisi fiksumpaa käyttöä
        Onhan täällä muitakin kriittisesti ajattelevia - onneksi.

        Olen samaa mieltä.
        Päivä on arvokas ja juhlava, itse en ostaisi Suomi-100 vessapyttyä tai -harjaa.
        En ole huumorintajutonkaan, mutta ei se huumori joka paikkaan sovi.
        On tietysti eri asia, jos ei kunnioita Suomen itsenäisyyttä ja heitä, jotka sen meille hankkivat.
        Mitä tulee onnitteluviestiin, se sinällään ihan mukava asia, mutta tosi on niin, kuinka Öö sanoi, kuluttajathan sen maksavat.


      • hehehehee
        Taikuritässä kirjoitti:

        Entä itse? Kivako? Kivaako nyt? Hyvä mielikö? Menitköhän henkilöihin? Fiksuako?
        Eihän Ö kirjoittanut täällä olevista pahaa, vaan kommentoi noihin turhakkeisiin itsenäisyyspäivän nimiin.

        Minusta päivä on arvokas ja juhlava. Sen mukaan pitäisi mennä.
        Ihmettelen kauppojen aukioloa. Miksi?

        Sinäpä sitten kivasti haukut ja pitänet itseäsi ei-ikävänä? Hyi.

        Todella sitä mieltä, että rahoille olisi fiksumpaa käyttöä
        Onhan täällä muitakin kriittisesti ajattelevia - onneksi.

        @Taikuritässä

        Älähän nyt. Leikillänihän minä suurimmaksi osaksi kirjoitin ja vain ihan pikkasen paheksuin iloisen itsenäisyyspäivän vietosta ei-innostumistanne.


      • Taikuritässä

        Itsenäisyyspäivää olen viettänyt vierainenkin tuossa iltapäivällä.
        Tulkinta on virheellinen, mitä tulee innostumista.
        Tiedostan erittäin hyvin edesmenneen isäni kautta päivän merkityksen.
        Tällä päivällä on syvällinen merkitys - ei pinnallinen.


      • hehehehee kirjoitti:

        @Taikuritässä

        Älähän nyt. Leikillänihän minä suurimmaksi osaksi kirjoitin ja vain ihan pikkasen paheksuin iloisen itsenäisyyspäivän vietosta ei-innostumistanne.

        "hehehehee"

        Idiootin, eikä muittenkaan pidä puolustella typeryyttään "huumorilla".
        Etenkään kun sitä ei huomattavasti ole ollut.
        Pitää ajatella ennen kirjoittamistaan.

        H.


      • hehehehee
        Taikuritässä kirjoitti:

        Itsenäisyyspäivää olen viettänyt vierainenkin tuossa iltapäivällä.
        Tulkinta on virheellinen, mitä tulee innostumista.
        Tiedostan erittäin hyvin edesmenneen isäni kautta päivän merkityksen.
        Tällä päivällä on syvällinen merkitys - ei pinnallinen.

        @Taikuritässä
        Tällä päivällä on syvällinen merkitys - ei pinnallinen.

        Tuossa tuli esiin juuri se.
        Minun mielestäni iloisen synonyymi ei ole pinnallinen.
        Eikä myöskään surullisen, vihaisenvakavan synonyymi ole syvällinen.


      • Heikunkeikku
        Ancelina kirjoitti:

        Tuskin lähtivät ja tulivat aakkosjärjestyksessä, minulle tuli eka klo. 10.13 ja toiseen puhelimeen klo. 11.30, enkä ole aakkosten alkupäässä.
        Eikä ole mitään välii, missä järjestyksessä olivat.

        Pah, olin siis väärässä. Minä kun ajattelin, että ratkaisin asian.
        Oli niin tai näin, niin ei sillä mitään väliä.

        Oikeastaan minua harmittaa, että vaikka mitä tapahtuu, niin yllättävän moni asennoituu aivan valtavan negatiivisesti.
        Tuntuu, että ensiksi ajatellaan, että mikäs ketunhäntä tässä nyt on, eikä tule mieleen ajatella, että jotakin tehdään vilpittömästi ilahduttaakseen tai muuta sellaista.

        Noh, se siitä. olkoot. Kuhan visertelin:)
        Hyvää Itsenäisyyspäivää Ancelina sinulle!


      • Taikuritässä
        hehehehee kirjoitti:

        @Taikuritässä
        Tällä päivällä on syvällinen merkitys - ei pinnallinen.

        Tuossa tuli esiin juuri se.
        Minun mielestäni iloisen synonyymi ei ole pinnallinen.
        Eikä myöskään surullisen, vihaisenvakavan synonyymi ole syvällinen.

        Päätitkö tulla riitelemään.
        Menepä nukkumaan, ettei sulta tule ylilyöntejä turhan takia.
        Tunnistettavissa sävysi.


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        Pah, olin siis väärässä. Minä kun ajattelin, että ratkaisin asian.
        Oli niin tai näin, niin ei sillä mitään väliä.

        Oikeastaan minua harmittaa, että vaikka mitä tapahtuu, niin yllättävän moni asennoituu aivan valtavan negatiivisesti.
        Tuntuu, että ensiksi ajatellaan, että mikäs ketunhäntä tässä nyt on, eikä tule mieleen ajatella, että jotakin tehdään vilpittömästi ilahduttaakseen tai muuta sellaista.

        Noh, se siitä. olkoot. Kuhan visertelin:)
        Hyvää Itsenäisyyspäivää Ancelina sinulle!

        Kyllä minä tykkäsin, kun viestit sain, harvoin enää tekstiviestejä tuleekaan.
        Kaikenlaista whatsappia ja messengeriä vaan lykkäävät.

        Kiitos, Oikein Hyvää Itsenäisyyspäivää myös sinulle Heikunkeikku!


      • hehehehee
        Taikuritässä kirjoitti:

        Päätitkö tulla riitelemään.
        Menepä nukkumaan, ettei sulta tule ylilyöntejä turhan takia.
        Tunnistettavissa sävysi.

        @Taikuritässä

        "mielipiteitä saa ja pitää olla
        vaikka ne eriävät toisistaan,
        se ei ole v i h a p u h e t t a !"
        Näin kirjoitti @asioista-pitää-keskustel 4.12.2017 0:18 toisessa ketjussa.
        Se, että on eri mieltä ei ole myöskään riitelemistä.

        Iloinen kaiken kansan isänmaallisuus tekstareineen, sinivalkoisine tilpehööreineen on minun mielestäni tervetullutta Suomeen.


      • Ancelina kirjoitti:

        Tuskin lähtivät ja tulivat aakkosjärjestyksessä, minulle tuli eka klo. 10.13 ja toiseen puhelimeen klo. 11.30, enkä ole aakkosten alkupäässä.
        Eikä ole mitään välii, missä järjestyksessä olivat.

        Jep, jossain oli, etteivät tule minkäänlaisessa järjestyksessä.


      • Taikuritässä
        hehehehee kirjoitti:

        @Taikuritässä

        "mielipiteitä saa ja pitää olla
        vaikka ne eriävät toisistaan,
        se ei ole v i h a p u h e t t a !"
        Näin kirjoitti @asioista-pitää-keskustel 4.12.2017 0:18 toisessa ketjussa.
        Se, että on eri mieltä ei ole myöskään riitelemistä.

        Iloinen kaiken kansan isänmaallisuus tekstareineen, sinivalkoisine tilpehööreineen on minun mielestäni tervetullutta Suomeen.

        @ ?
        Menepä nukkumaan.


      • O-Orvokki
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Ilahtui kyllä. Minä.
        11:56 viesti tuli.

        "Eikä siihen voinut lähettää vastausta."
        Jos vastauksen olisi voinut lähettää, niin mitä olisit vastannut?
        Kuhan utelen :) Vastaus vapaaehtoista.

        Olisitko vastannut, että "Mitää heeeevettiä te lähettelette tuommosia ÄLYTTÖMIÄ juttuja."

        Tuskin olisin vastannut mitään, mutta olisin säästynyt sen pohtimiselta, että voisiko ehkä kyseessä olla joku ilkivaltainen viruksen levittäjä tai jopa joku sabotööri, joka haluaa vahingoittaa koko valtakunnallista tai vielä laajempaa puhelinliikennettä tai aiheuttaa todellisen katastrofin ja tuhota sen kokonaan.
        - No, ajatus meni nopeasti ohi, mutta poistin viestit kuitenkin heti ne luettuani ja kurkistin nettiin.

        Tuli mieleeni, että kuvittelivatko viestin lähettämisestä päättäneet henkilöt, että suomalaiset eivät tietäisi Suomen täyttävän sata vuotta tai etteivät suomalaiset tietäisi milloin juhlia vietetään ja miksi. - Älytön idea ja todella turhaa tuhlausta.


      • Ps. Heikunkeikun käyttämää sanastoa en osaisi kuvitella käyttäväni missään. Ei ole minun juttuni.


    • ei.turhan.meilaaja

      Enemmän hämmästyin kun ilostuin tai harmistuin, kun tulee viesti ilman lähettäjää. Ajattelin ensin, että joku virus, mutta kun kumppanillekin putkahti, niin pääteltiin että operaattorit kai.
      Minulla on isompi huoli. Onnittelin Väyrystä heti kun lipukemäärä täyttyi ja toivotin vaalionnea, kuten aina ennenkin. Ei ole vastannut, missä se mies viipeltää. Aina ennen on vastannut, eli kaikkien vaalien aikaan ehkä kolme meiliä yhteensä vuosien varrella. Kumppani uhkasi laittaa koneelleni salaa Väyrys-eston.

    • toimii-ilmankin-

      Globetel ei lähettänyt mitään viestiä. Taitaa katsoa liittymän pitämisen ilman käyttöä liian joutavana, joten ei muista edes itsenäisyyspäivänä. Muistaa kuitenkin laskuttaa sen muutaman euron joka kuukausi.

    • AhdistustaLisännyt

      400.000 jäi ilman viestiä.
      Hei vihreät, nyt vahingonkorvausvaatimusta kehiin! Tarvitseehan tuo asia kärsimyskorvausta.

    • On siinä varmaan tällä keinoin testattu, miten kriisitilanteissa tällainen joukkoviestintä onnistuu tekstiviestein.
      Näin saatu kokemusta vähän huomaamattomasti. Muuten joku heikkohermoinen olisi saanut hepulikohtauksen.
      Niin näyttää nytkin saaneen tästä viattomasta viestistä.
      Onhan siinä nyt jo huomattu, ettei yksi operaattori saanut viestejä lähtemään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe