2016 lupasi, että elämäni muuttuu täysin,rahaa oli tulossa ensin jostain lotosta 50.000 ja seuraavassa kuussa jo miljoonia? Lupauksia tuli joka viikko, että ensi kuussa ja oikeat numerot eurojackpottiin ym. Ja ,kuuluisa tietäjä neuvoi häntä auttamaan minua ja lisäksi olin toinen onnekas,joka saa haaveilemansa rikkauden ,rakkaan ja onnellisen loppuelämän. Tätä ennustamistaan hän jatkoi toista vuotta joka viikko, koskaan en nähnyt ainoatakaan lottovoittoa ja kun kysyin,että minä vuonna voitan, niin aina samat litaniat ja taas uusi voittopäivä? Sitten hän kertoi amerikkalaisesta naisesta, joka oli hänen ennustuksiaan noudattamalla saanut miljoonia, eleli hienossa talossa nykyään ym. Kun kysyin naisen sähköpostiosoitetta, että voin kysyä, voittiko hän ja onko edes olemassa vai keksitty juttu, niin ei ikinä vastannut kysymyksiin? Sanoin,että laitan amerikkaan ilmoituksen, että onko kukaan Latezian neuvoilla saanut elämäänsä kuntoon?Niin, mitähän tapahtui? Latezian ennustussivuille en pääse, sähköpostiin ei huoli minun postejani ym. Kun löytyisi joku oikea ennustaja, joka ei vastaile ympäripyöreitä juttuja, vaan tietäisikin jotain muuta, kuin että huomenna on torstai ja menen eteenpäin
Ennustaja Latezia ei tiedä mitään
2
126
Vastaukset
- Älähukkaarahojasi
Teimme testin sen sivuille. Ystäväni sai samat ennustukset kuin minä sähköpostiini. Kaikki saa saman ennustuksen muistakaa se!
- Kristalliboltsi
Tsiigasin boltsista sun juttuus.
Siin näky ,et sä oot tullu paljon viisaammaks kun et enää usko hänen juttuihin. Sunhan on kannattanu bungaa sille näkijälle vastineeks oot oppinut et fyrkat on kadonnu eikä mitään oo tullu tilalle. Kaikkii näkijöit ei kandee uskoo.
Multa kun frogaa näkyä, nii kaikki mitä mä hittaan boltsista ja skrivaan siitä toteutuu kans romanin hetkessä. Jos ei tapahdu,nii mulle voi antaa palautteen. Sellast ei oo vaa tapahtunut tähän päivään mennessä.
Sulleki muutoksen tuulet puhaltaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379