Ennustaja Latezia ei tiedä mitään

j---k-

2016 lupasi, että elämäni muuttuu täysin,rahaa oli tulossa ensin jostain lotosta 50.000 ja seuraavassa kuussa jo miljoonia? Lupauksia tuli joka viikko, että ensi kuussa ja oikeat numerot eurojackpottiin ym. Ja ,kuuluisa tietäjä neuvoi häntä auttamaan minua ja lisäksi olin toinen onnekas,joka saa haaveilemansa rikkauden ,rakkaan ja onnellisen loppuelämän. Tätä ennustamistaan hän jatkoi toista vuotta joka viikko, koskaan en nähnyt ainoatakaan lottovoittoa ja kun kysyin,että minä vuonna voitan, niin aina samat litaniat ja taas uusi voittopäivä? Sitten hän kertoi amerikkalaisesta naisesta, joka oli hänen ennustuksiaan noudattamalla saanut miljoonia, eleli hienossa talossa nykyään ym. Kun kysyin naisen sähköpostiosoitetta, että voin kysyä, voittiko hän ja onko edes olemassa vai keksitty juttu, niin ei ikinä vastannut kysymyksiin? Sanoin,että laitan amerikkaan ilmoituksen, että onko kukaan Latezian neuvoilla saanut elämäänsä kuntoon?Niin, mitähän tapahtui? Latezian ennustussivuille en pääse, sähköpostiin ei huoli minun postejani ym. Kun löytyisi joku oikea ennustaja, joka ei vastaile ympäripyöreitä juttuja, vaan tietäisikin jotain muuta, kuin että huomenna on torstai ja menen eteenpäin

2

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älähukkaarahojasi

      Teimme testin sen sivuille. Ystäväni sai samat ennustukset kuin minä sähköpostiini. Kaikki saa saman ennustuksen muistakaa se!

    • Kristalliboltsi

      Tsiigasin boltsista sun juttuus.
      Siin näky ,et sä oot tullu paljon viisaammaks kun et enää usko hänen juttuihin. Sunhan on kannattanu bungaa sille näkijälle vastineeks oot oppinut et fyrkat on kadonnu eikä mitään oo tullu tilalle. Kaikkii näkijöit ei kandee uskoo.
      Multa kun frogaa näkyä, nii kaikki mitä mä hittaan boltsista ja skrivaan siitä toteutuu kans romanin hetkessä. Jos ei tapahdu,nii mulle voi antaa palautteen. Sellast ei oo vaa tapahtunut tähän päivään mennessä.
      Sulleki muutoksen tuulet puhaltaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe