Kaduttaako yhtään?

myöhästelijä

Olisit saattanut saada elämäsi ihmisen rinnallesi loppuelämäksesi silloin kun se oli mahdollista. Mutta et toiminut mitenkään ja nyt on liian MYÖHÄISTÄ.

88

3677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melkokovatluullot

      Kuka voi tosissaan sanoa itseään toisen elämän ihmiseksi?

    • ihan.vattasta.ottaa

      Kaikkihan me saatetaan saada vaikka mitä. Syvällistä itsenäisyyspäivän jatkoa sinnekin. 😂

    • Sain elää, ne vuodet, ne on elämäni parhaita vuosia, ja niitä vuosia ei kukaan voi viedä, eikä kumota muistoistani edes.
      Tulevaisuudesta en tiedä, kaikki on auki, mutta sen tulevaisuus näyttää, ja siihen tulevaisuuteen nojaan,,,

    • Hyisaastaolet

      Aloittaja kuvittelee olevansa korvaamaton saalis, mutta tollaset aapeen tyyliset tapaukset on kaikkee muuta, lääkitystä vailla olevia mielipuolia. Manipuloivia persoonallisuushäiriöisiä.

      • myöhästelijä

        Millä tavalla olen persoonallisuushäiriöinen?


      • PrinsessanaOloKallista

        Ylimielinen aloitus, itsekäs, loukkaava sävy toista kohtaan. Selkeästi oletan prinsessamaiseksi ajatuksiltasi? Ei kanna pitkälle, ainakaan myönteisellä tavalla.


      • Napoleon_Solo

        Kun luet uudelleen tekstin, niin huomaat, että voisit tulkita koko viestin myös toisin. Kirjoittaja voi myös tarkoittaa itseään virheen tekijänä. "Jääkiekkosuomea"


    • Mitenvoitaisollakkaan

      Saako vetää ranteet auki? Nyt heti?(rankempaa huumoria)
      Mietin aina et Mitäs Jos?
      Näin yhtenä yönä unta et hän ja hänen naisystävänsä menivät naimisiin..
      Elämä on!

    • EstoniaNainen

      Henk. koht. ei kaduttaa yhtään!
      Hän tuli minun elämään, hän oli minun elämässä pienen hetken, hän lähti minun elämästä vapaaehtosesti!
      -K-

      • Iäkkäämpineiti

        Lähti ehkä vapaaehtoisesti mutta 100 ja 1 syytä mukanaan.


      • EstoniaNainen
        Iäkkäämpineiti kirjoitti:

        Lähti ehkä vapaaehtoisesti mutta 100 ja 1 syytä mukanaan.

        Kerro, mikä oli 100 ja 1 syytä?
        Vaikka hän lähti, mutta minun sydämssä hän on edelleen <3


    • 5cardcharlie

      Google, eli kuukkeli on avannut muitakin väyliä youtubeenkin Suomen kunniaksi, huomasin :D

      Vain vuorokauden ja GMT ajoilla.

    • kirjoitanNyt

      Ei valittamista. Mistä minä tietäisin, mitä olisin saanut., jos olisin valinnut toisin. Turha sitä on lähteä spekuloimaan, vaan elää tätä hetkeä. Purkiä elämään ja selviämään, nauttimaan pienistä hetkistä.Tyytyväinen olen.

    • muttatasaneimeeasiat

      Lapset on mulle äärettömän tärkeät ja jos niiden vuoksi, aikaa kuluen, ratkaisuja tekien ja muuta sellaista menettää mahdollisuuksia parisuhdetakkauteen niin ei voi mitään. Enhän minä toki uskonut ja kuvitellut, että ladyen vuoksi muutoinkaan jää aikuisrakkausrintamalla sitten loppuiäksi yksin.

    • eikivaamuttaelämäon

      Sinä et kyllä ole hän, mutta kaduttaa minua omassa tilanteessani se, että menetin hänet. Hän oli minulle mielettömän sopiva ja tunsin häntä kohtaan todella voimakkaasti, tunnen vieläkin. Minä vaan en ollut hänen ihanteidensa mukainen ja ymmärrän sen.

      • vaikeaaseon

        Ajattelen muuten samoin kuin sinä, mutta miten voi katua sitä, että menetti?
        Ainakaan minä en tiedä, mitä olisin voinut tehdä toisin. Tai ainakaan silloin en olisi osannut. Tein, minkä pystyin. Tai on yksi asia, mutta tuskin se olisi lopputulosta muuttanut. Mutta ei tämä aloitus selvästi ollut häneltäkään.


      • eikivaamuttaelämäon
        vaikeaaseon kirjoitti:

        Ajattelen muuten samoin kuin sinä, mutta miten voi katua sitä, että menetti?
        Ainakaan minä en tiedä, mitä olisin voinut tehdä toisin. Tai ainakaan silloin en olisi osannut. Tein, minkä pystyin. Tai on yksi asia, mutta tuskin se olisi lopputulosta muuttanut. Mutta ei tämä aloitus selvästi ollut häneltäkään.

        Kadun siksi kun omakaan käytökseni ei varmasti ollut kaikissa tilanteissa parasta mahdollista. Ei varmaan hänenkään. Pienellä hienosäädöllä tilanne olisi nyt eri. Järjellä kun miettii niin kai se eroaminen oli sitten ihan hyvä asia jos toinen vaan jäi kaipaamaan.


      • hgdr
        eikivaamuttaelämäon kirjoitti:

        Kadun siksi kun omakaan käytökseni ei varmasti ollut kaikissa tilanteissa parasta mahdollista. Ei varmaan hänenkään. Pienellä hienosäädöllä tilanne olisi nyt eri. Järjellä kun miettii niin kai se eroaminen oli sitten ihan hyvä asia jos toinen vaan jäi kaipaamaan.

        Ainakin mun tapauksessa ei kyl ollut ero hyvä asia ollenkaan :( Mä jäin ainakin kaipaamaan, aivan järkyttynyt on olo nyt.


      • eikivaamuttaelämäon
        hgdr kirjoitti:

        Ainakin mun tapauksessa ei kyl ollut ero hyvä asia ollenkaan :( Mä jäin ainakin kaipaamaan, aivan järkyttynyt on olo nyt.

        Pitää yrittää nähdä sen oman pahan olon yli mikä jää kun tajuaa ettei se toinen tunnekaan enää mitään minua kohtaan. Sellaisen suhteen pitääkin loppua, sehän on ihan selvää. Mutta ei se sitä poista että jotenkin sitä vielä ikävöi toista ja toivoo ihmettä, että hän huomaisikin niitä tunteita sittenkin olevan.

        Sitten on eroaminen todella huono asia jos molemmille jää tunteita.


    • eritapajatella

      En ymmärrä miksi pitäisi kaduttaa, kun yksin olemisessa ei ole mitään ongelmaa.

    • dodgetabullet

      Luulen, että sillä kävi tsägä.

    • miksiedeskysyt

      Ei tuolla kysymykselläsi ole mitään merkitystä, koska mielestäsi nyt on "liian myöhäistä"

    • Koska_olin_pelkuri

      En tiedä kuka olet, mutta kaduttaa kyllä erään miehen kohdalla etten käyttänyt mahdollisuuttani silloin kun sellainen oli..:(

      • 2.pelkuri-n

        Samoin vastaan:(


    • Enkaduyhtään

      Ei kaduta. Anteeksi vaan, mutta en olisi halunnut sinua rinnalleni etkä olisi ollut elämäni ihminen. Tiedät sen itsekin, kun hetken mietit. Oliko sulla isotkin vedonlyöntirahat kyseessä, kun sitä rakkaudentunnustusta vain odotit? Sieltä ylempää katsoenhan minä en ole yhtään mitään.

    • masasiivojahelsinki

      kyllä en ollut varmaa sopiva hänelle mutta säilytän hänet aina syhdämesäni.

    • 5cardcharlie

      Niin milloin tuollainen olisi mahdollista sitten? Kerro vain päivämäärä jotta voin varautua.

    • juuso.sisu

      Arvelin sinun aikaisemmin kysyneen palstalla: mies, miksi tarviit niin monta ystävää? En vastannut. Nyt vastaan; koska olen alfamies.
      Heitä on naisissa, alfanaisia tietenkin enemmän kuin alfamiehiä. Edelleen. Heidän tunnusmerkkinsä on verkostoituminen.
      He eivät ikinä laita kykyjään yhteen tallelokeroon. Ee. He kärsisivät siitä. Se tuhoaisi heidän minuutensa.
      En halunnut tulla kahlituksi kanssasi vaikka kävin kuumana sinuun kuin hellanloukku. Ystävä hyvä: libidosi on vaan riittämätön minulle. Olet liian passiivinen.
      Ohhoh! Vuodet ovat kuluneet tässä.Kepaisit minun iltatähdekseni NYT kun olen jo ikäloppu.
      Toisin vain lyhytaikaista lohtua ja paljon surua. Tuen sinua (muka) joka päivä löytämään minua paljon nuoremman kaverin itselleni. Voisit vielä saada nainen lapsenkin hänen kanssaan.
      Minä pärjään 'varapatruunoillani' ihan hyvin omillanikin.

      • 5cardcharlie

        varmastikin joku erilainen tyttöjen höpötysjuttu, mutta niin montako ilmatorjunta alustaa sinulla on yksityisenä nyt valmiina laukaisuun, minulla on 1.


      • liianmontakokkia

        Mä jotenkin tunnistin / samastuin ja en sitten kuitenkaan
        Tähän soppaan on turha enää maustehia tuhlata, pohjaanpalaneen makua ei peitä enää mikää


      • juuso.sisuton

        Hyvin nukutun yön jälkeen. Tota...provosoiduin hänen viestinsä sanomasta. Turhaanko? Ei toki niin. Aiheetonta tunteenpurkausta.


    • 5cardcharlie
    • eikannatakisata

      Sitä ei kukaan voi säästää tai varastaa, järjen ja tunteiden heittelehtiessä. Kaikki muu on vain jollainlailla vetoamista ja hyväksikäyttöä. Mukun on tunnistettava mulkku itsessän, ja ajoissa.

    • Parempinäin

      Mitähän syyllistämistä tämä taas on? Ei kaduta hetkeäkään, että heitin myöhästelijän ulos elämästäni juuri sopivaan aikaan.

    • Erilainentapa.puhua

      Kuulostaa miesten puheilta ei naisten.
      Vai olenko jotenkin erilainen?

      • Naarasgorilla

        Tarkoitin apinoiden.


    • eofflf

      Eihän se ole koskaan ollut mahdollista eikä varsinkaan näiden elämänkokemusten jälkeen jatkossakaan.

      • mikäsolis

        mahdollista tuntemattoman ihmisen kanssa. aika monella täällä näyttää olevan käsityskyky teillä tuntemattomilla.


      • edoifol

        En ole vielä tähänpäivään mennessä tuntenut ketään käsityskyvyllistä esittäjiä kyllä.


    • Saattanut

      Siis saattanut ???

    • Koskaanollutossunalla

      Ei kukaan nainen voi kesyttää mua, sori vaan. Olen kukkojen kukko.

    • portaillasikerran

      Ei kaduta kun sulla ei ollut parempaa tarjota. Valitsin siis täysin oikean. Joskus toki mietin roikkumisesi syitä. Luulitko että ystävyys olisi jatkunut? Älä naurata. Tiedän miten yrität esittää. Minä se makeimmat naurut olen saanut tähän mennessä.

    • Mistäpäsinävoisit

      Tietää olisitko ollut lähelläkään hänen ihmistään, olisitte voinut olla täysin epäsopivat ihmiset toisilleen.

    • 5cardcharlie

      En tiedä mistä on kysymys, mutta sanonta: totuuden puhujaa tuskin mikään sanonominen kaduttaa.

      • Niin sanoi Tri Phillkin ohjelmassaan. Ja vain se voi kertoa kaiken jolla ei ole mitään salattavaa.


    • Joskerranon

      Myöhäistä niin miksi vaivauduit mitään kirjoittamaan.

    • paljonjäiepäselväksi

      Jos sinä, niin tuolla toisaalla kirjoitit et vaikka tykkäsit niin olisin kuitenkin ollut sinulle täydellisen epäsopiva. Mikä siis olisi voinut ylipäätään olla mahdollista ja miksi sua olis sit edes pitänyt lähestyä? Annoit tosi ristiriitaista viestintää koko ajan (minäkin hetkittäin). Oli kokoajan vahva mutu ettet tiennyt itsekään mitä haluat tai edes halusitko ylipäätään mitään. Mitä siis mun olis pitänyt tehdä ja ennenkaikkea miksi?

      • PaljonEpäselvyyksiä

        Kenelleköhän tämä viesti on kirjoitettu? Luen nyt vasta ensimmäisen kerran tätä.

        Jos olisi minulle, niin en ole kirjoittanut missään, että olisit epäsopiva. Kirjoitus, jonka olet lukenut ja jossa on tuollaista sanottu, ei ole minun kirjoittamani. Asia kun on aivan täysin päinvastoin... Tämä on juuri se ongelma, jos luulet jotain yleismaailmallista kirjoitusta, jossa ei ole mitään tunnisteita ja joka voisi olla melkein keneltä vain melkein kenelle vain, minun kirjoittamakseni. Sitten luulet asioista aivan päinvastaista ja väärää.

        Tiesin kyllä koko ajan, mitä halusin, mutta koin, etten voi näyttää tunteitani sinun ristiriitaisen käytöksen vuoksi. Kamppailin jatkuvasti sen kanssa, mitä voin tehdä, näyttää ja sanoa, ja mitä en. Ja toisaalta taas en olisi halunnut antaa vaikutelmaa, ettei minua kiinnosta, koska minua kiinnosti erittäin paljon, ja halusinkin, että jotenkin kuitenkin tiedät sen. Minun ristiriitainen käytös oli enemmänkin epävarmuutta sinun tunteistasi ja siitä, mitä voin tai en voi tehdä. Sinun ristiriitainen käytös taas oli hieman erilaista, sitä ei voi laittaa ujouden tms. piikkiin, vaan annoit selvästi ymmärtää jotain muuta kuin että haluaisit jotakin. Tiedän toki, etten ole ollut helposti ymmärrettävä, mutta ei tilannekaan ole ollut minulle kovin helppo, etkä sinä ole kovinkaan paljoa tehnyt sen helpottamiseksi.

        Voisin myös kysyä sinulta kysymyksen. Miten minun olisi pitänyt tehdä ja toimia? Erityisesti sinun pamautustesi kanssa ja niiden jälkeen? Sinäkään et koskaan kertonut tai osoittanut suoraan, mitä halusit. Ne sanat, jotka suorimmin sanoit, antoi ymmärtää sellaista, ettet halunnut mitään.


      • KaipaanVastakaikua
        PaljonEpäselvyyksiä kirjoitti:

        Kenelleköhän tämä viesti on kirjoitettu? Luen nyt vasta ensimmäisen kerran tätä.

        Jos olisi minulle, niin en ole kirjoittanut missään, että olisit epäsopiva. Kirjoitus, jonka olet lukenut ja jossa on tuollaista sanottu, ei ole minun kirjoittamani. Asia kun on aivan täysin päinvastoin... Tämä on juuri se ongelma, jos luulet jotain yleismaailmallista kirjoitusta, jossa ei ole mitään tunnisteita ja joka voisi olla melkein keneltä vain melkein kenelle vain, minun kirjoittamakseni. Sitten luulet asioista aivan päinvastaista ja väärää.

        Tiesin kyllä koko ajan, mitä halusin, mutta koin, etten voi näyttää tunteitani sinun ristiriitaisen käytöksen vuoksi. Kamppailin jatkuvasti sen kanssa, mitä voin tehdä, näyttää ja sanoa, ja mitä en. Ja toisaalta taas en olisi halunnut antaa vaikutelmaa, ettei minua kiinnosta, koska minua kiinnosti erittäin paljon, ja halusinkin, että jotenkin kuitenkin tiedät sen. Minun ristiriitainen käytös oli enemmänkin epävarmuutta sinun tunteistasi ja siitä, mitä voin tai en voi tehdä. Sinun ristiriitainen käytös taas oli hieman erilaista, sitä ei voi laittaa ujouden tms. piikkiin, vaan annoit selvästi ymmärtää jotain muuta kuin että haluaisit jotakin. Tiedän toki, etten ole ollut helposti ymmärrettävä, mutta ei tilannekaan ole ollut minulle kovin helppo, etkä sinä ole kovinkaan paljoa tehnyt sen helpottamiseksi.

        Voisin myös kysyä sinulta kysymyksen. Miten minun olisi pitänyt tehdä ja toimia? Erityisesti sinun pamautustesi kanssa ja niiden jälkeen? Sinäkään et koskaan kertonut tai osoittanut suoraan, mitä halusit. Ne sanat, jotka suorimmin sanoit, antoi ymmärtää sellaista, ettet halunnut mitään.

        Entäs kenelleköhän sinä viestisi kirjoitit? En ole se jolle vastasit, mutta sinun kirjoituksesi taas herätti minun mielenkiintoni.

        Miten tämän henkilön (onko muuten mies?) ristiriitainen käytös oikein ilmeni? Mistä pamautuksista puhuit tekstissäsi?


      • Uteliasnum2
        PaljonEpäselvyyksiä kirjoitti:

        Kenelleköhän tämä viesti on kirjoitettu? Luen nyt vasta ensimmäisen kerran tätä.

        Jos olisi minulle, niin en ole kirjoittanut missään, että olisit epäsopiva. Kirjoitus, jonka olet lukenut ja jossa on tuollaista sanottu, ei ole minun kirjoittamani. Asia kun on aivan täysin päinvastoin... Tämä on juuri se ongelma, jos luulet jotain yleismaailmallista kirjoitusta, jossa ei ole mitään tunnisteita ja joka voisi olla melkein keneltä vain melkein kenelle vain, minun kirjoittamakseni. Sitten luulet asioista aivan päinvastaista ja väärää.

        Tiesin kyllä koko ajan, mitä halusin, mutta koin, etten voi näyttää tunteitani sinun ristiriitaisen käytöksen vuoksi. Kamppailin jatkuvasti sen kanssa, mitä voin tehdä, näyttää ja sanoa, ja mitä en. Ja toisaalta taas en olisi halunnut antaa vaikutelmaa, ettei minua kiinnosta, koska minua kiinnosti erittäin paljon, ja halusinkin, että jotenkin kuitenkin tiedät sen. Minun ristiriitainen käytös oli enemmänkin epävarmuutta sinun tunteistasi ja siitä, mitä voin tai en voi tehdä. Sinun ristiriitainen käytös taas oli hieman erilaista, sitä ei voi laittaa ujouden tms. piikkiin, vaan annoit selvästi ymmärtää jotain muuta kuin että haluaisit jotakin. Tiedän toki, etten ole ollut helposti ymmärrettävä, mutta ei tilannekaan ole ollut minulle kovin helppo, etkä sinä ole kovinkaan paljoa tehnyt sen helpottamiseksi.

        Voisin myös kysyä sinulta kysymyksen. Miten minun olisi pitänyt tehdä ja toimia? Erityisesti sinun pamautustesi kanssa ja niiden jälkeen? Sinäkään et koskaan kertonut tai osoittanut suoraan, mitä halusit. Ne sanat, jotka suorimmin sanoit, antoi ymmärtää sellaista, ettet halunnut mitään.

        Sivusta tulen seuraamaan mielenkiinnosta. Tuttuja elementtejä niin tästähän voisi oppiakkin jotain. Ekassa "Mitä siis mun olis pitänyt tehdä ja ennenkaikkea miksi? " ja tokassa "Miten minun olisi pitänyt tehdä ja toimia" - Eikö kummasakin tapauksessa toinen osapuoli antanut mitään viitteitä haluista tai toiveista joista olisi voinut löytyä vastauksia kysymyksiinne, mitä tehdä tai miten toimia?


      • KiinnostavaaOn

        Tässä ollaan kyllä kiinnostavan aiheen äärellä. Voisi sopia omaankin tilanteeseen. Tämä ketju vain on jo pitkä ja tukkoinen, voisitteko aloittaa uuden tästä aiheesta?


      • NähkääVaivaa
        PaljonEpäselvyyksiä kirjoitti:

        Kenelleköhän tämä viesti on kirjoitettu? Luen nyt vasta ensimmäisen kerran tätä.

        Jos olisi minulle, niin en ole kirjoittanut missään, että olisit epäsopiva. Kirjoitus, jonka olet lukenut ja jossa on tuollaista sanottu, ei ole minun kirjoittamani. Asia kun on aivan täysin päinvastoin... Tämä on juuri se ongelma, jos luulet jotain yleismaailmallista kirjoitusta, jossa ei ole mitään tunnisteita ja joka voisi olla melkein keneltä vain melkein kenelle vain, minun kirjoittamakseni. Sitten luulet asioista aivan päinvastaista ja väärää.

        Tiesin kyllä koko ajan, mitä halusin, mutta koin, etten voi näyttää tunteitani sinun ristiriitaisen käytöksen vuoksi. Kamppailin jatkuvasti sen kanssa, mitä voin tehdä, näyttää ja sanoa, ja mitä en. Ja toisaalta taas en olisi halunnut antaa vaikutelmaa, ettei minua kiinnosta, koska minua kiinnosti erittäin paljon, ja halusinkin, että jotenkin kuitenkin tiedät sen. Minun ristiriitainen käytös oli enemmänkin epävarmuutta sinun tunteistasi ja siitä, mitä voin tai en voi tehdä. Sinun ristiriitainen käytös taas oli hieman erilaista, sitä ei voi laittaa ujouden tms. piikkiin, vaan annoit selvästi ymmärtää jotain muuta kuin että haluaisit jotakin. Tiedän toki, etten ole ollut helposti ymmärrettävä, mutta ei tilannekaan ole ollut minulle kovin helppo, etkä sinä ole kovinkaan paljoa tehnyt sen helpottamiseksi.

        Voisin myös kysyä sinulta kysymyksen. Miten minun olisi pitänyt tehdä ja toimia? Erityisesti sinun pamautustesi kanssa ja niiden jälkeen? Sinäkään et koskaan kertonut tai osoittanut suoraan, mitä halusit. Ne sanat, jotka suorimmin sanoit, antoi ymmärtää sellaista, ettet halunnut mitään.

        Voi hyvä ihminen avaa nyt hiukan enemmän. Omista vastaavankaltaisista tilanteista katsoen voisi sanoa yhtä ja toista mitä ois voinu tai pitäny tehä. Avainsana on kuitenkin kommunikointi. Olitko valmis keskustelemaan tai selvittämään jos sen tarvetta tai epäselvyyttä oli?


    • näinon--

      Tästä aloituksesta näkee että aloittaja katuu sitä mitä hän on tehnyt, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi?

    • hyvää_kannattaa_odottaa

      Miten nyt on liian myöhäistä. Itse näkisin näin että koskaan ei ole liian myöhäistä. Tätä juttua on joutunut sulattelemaan tovin. Mutta jos sun kärsivällisyys meni niin ei voi mitään, toisin en olisi pystynyt toimimaan silloin vaikka lievästi kaduttaa koska riutumisen määrä olisi ollut vähempää mutta mitä rakkaus ei olisi ilman pain and suffer. Ja isoissa asioissa pienet askeleet on hyvät. Älä ole mulle vihainen.

      • juurisamoinajattelen

        Olen 100% samaa mieltä. Hyvää kannattaa odottaa. Se on sen arvoista ja siitä tietää omien tunteiden olevan aitoja kun sattuu niin pirusti aina kun kaikki ei mene ns. putkeen.


      • Tänääntätä

        En ap, mutta olisin itsekin valmis odottamaan, jos tietäisin vaan mitä odottaa, tai siis onko turhaa odottaa mitään. Kaikki on ollut koko ajan täysin epäselvää ja viimeaikoina todella paljon ajatellut, että nää tunteet on vaan ykspuolisia. Viesti toiselta puolelta erittäin ristiriitaista, itse ihan paskana tämän takia. Ei kyllä yhtään ole sellainen olo, että toinen välittäisi.

        Omat tunteeni tiedän ja kaikki sen puoleen selvää. Enkä toiselta mitään ihmeellisyyksiä ole missään vaiheessa odottanutkaan. Epätietoisuus on kammottava ja raastava olotila, kun se jatkuu vaan.

        Olen ottanut etäisyyttä ja koitan elää tällain aika pikkuhiljaa ja olla armollinen itselleni. Kaikki suorittaminen on jäänyt, päivä kerrallaan menen, pienet tekemiset ja pienet ilot, turvalliset ihmissuhteet. Niistä koostuu tää meno nyt. Hänestä ajattelen lämpimästi kuitenkin.


      • myöställaista

        Niin pitkään ei ole myöhäistä kun tuntee toista kohtaan jotain. Sitten kun lakkaa tuntemasta niin sitten on tietenkin mahdotonta tulla mitään yhteistä. Mutta mutta.... siinähän se juuri on kun ei tiedä tunteeko toinen yhtään mitään vai ei?


      • hyvää_kannattaa_odottaa
        juurisamoinajattelen kirjoitti:

        Olen 100% samaa mieltä. Hyvää kannattaa odottaa. Se on sen arvoista ja siitä tietää omien tunteiden olevan aitoja kun sattuu niin pirusti aina kun kaikki ei mene ns. putkeen.

        Kiitos tästä kommentista. Välillä vaan sattuu todella paljon. Mutta joo tunteet on nähtävästi sitten aidot. Myöskin ajattelen että tämä kun aikaa o mennyt niin on hyvä testi molempien tunteille että how deep is your love. :) Mut siis ihmeellistä miten joku ihminen on muuttanut mua ihmisenä, parempaan suuntaan. Onko sulla käynyt samoin?


      • hyvää_kannattaa_odottaa
        myöställaista kirjoitti:

        Niin pitkään ei ole myöhäistä kun tuntee toista kohtaan jotain. Sitten kun lakkaa tuntemasta niin sitten on tietenkin mahdotonta tulla mitään yhteistä. Mutta mutta.... siinähän se juuri on kun ei tiedä tunteeko toinen yhtään mitään vai ei?

        Se on ihan hirveetä kun ei tiedä toisen tänhetkisistä tunteista. Ja tunteiden asteista.


      • juurisamoinajattelen
        hyvää_kannattaa_odottaa kirjoitti:

        Kiitos tästä kommentista. Välillä vaan sattuu todella paljon. Mutta joo tunteet on nähtävästi sitten aidot. Myöskin ajattelen että tämä kun aikaa o mennyt niin on hyvä testi molempien tunteille että how deep is your love. :) Mut siis ihmeellistä miten joku ihminen on muuttanut mua ihmisenä, parempaan suuntaan. Onko sulla käynyt samoin?

        On käynyt samoin minullekin. Tai siis omat tunteet ainakin tuli selviksi, että niitä on, ja paljon. Toisen tämänhetkisestä tunteiden olemassaolosta ei ole mitään tietoa.


      • hyvää_kannattaa_odottaa
        Tänääntätä kirjoitti:

        En ap, mutta olisin itsekin valmis odottamaan, jos tietäisin vaan mitä odottaa, tai siis onko turhaa odottaa mitään. Kaikki on ollut koko ajan täysin epäselvää ja viimeaikoina todella paljon ajatellut, että nää tunteet on vaan ykspuolisia. Viesti toiselta puolelta erittäin ristiriitaista, itse ihan paskana tämän takia. Ei kyllä yhtään ole sellainen olo, että toinen välittäisi.

        Omat tunteeni tiedän ja kaikki sen puoleen selvää. Enkä toiselta mitään ihmeellisyyksiä ole missään vaiheessa odottanutkaan. Epätietoisuus on kammottava ja raastava olotila, kun se jatkuu vaan.

        Olen ottanut etäisyyttä ja koitan elää tällain aika pikkuhiljaa ja olla armollinen itselleni. Kaikki suorittaminen on jäänyt, päivä kerrallaan menen, pienet tekemiset ja pienet ilot, turvalliset ihmissuhteet. Niistä koostuu tää meno nyt. Hänestä ajattelen lämpimästi kuitenkin.

        Eikö kannattaisi kuitenkin vähän odottaa jos ihminen on herättänyt sussa suuria tunteita, niin eikö olisi hyvä saada se selvitettyä että välittääkö hän sinusta vai ei. Meni syteen tai saveen, itse en vain pysty päästää irti niinkauan kun tilanne on epäselvä. Itse ajattelen että osaan tulkita ihmisiä jonkun verran ja kehottaisin muistelemaan hänen katseita, eleitä nekin voi kertoa yllättävän paljon. Sitä niin että antaa jotain osviittaa että onko niitä tunteita toisella edes vähän. Toivon että päästään kaikki pois tästä ahdistavasta epätietoisuudesta ja saataisiin selvitettyä asiat ja elämä jatkuisi, parempana.


      • myöhästelijä

        Jos toinen on ehtinyt nukkumaan pois niin silloin on mielestäni liian myöhäistä. Samoin kuin rakkaus niin elämän päätepistekin voi saapua täysin yllättäen. Minua ainakin kaduttaa. Ei sillä ole lopulta väliä että onko valmis tai ei ja pelottaako vai ei. Tärkeintä on että on olemassa toiselle. Tietysti jos katsoo laajemmin siinä mielessä että "toisessa elämässä", taivaassa tai jotakin vastaavaa. Toisessa elämässä sitten sama jahkailu uusiksi.


    • sivustaVaan

      Niin kuka, sinä vai joku muu?

      Eikö se oo parempi ettei tiedä, jos ei tiedä mitään muutakaan.

    • I_was_very_drunk

      Oliko se tarjous, josta ei olisi kannattanut kieltäytyä?

      Kuka ja missä on tarjonnut? Olinko hyvin hyvin hyvin paljon juovuksiissa silloin?

    • mennyttäon

      Kyllä se nyt tosiaankin on jo myöhäistä, olet näyttänyt täällä näiden pimeiden höpinöiden joukossa olevasi samanlainen kuin näiden kirjoittelijat. Ja se on paljon se. Olen pettynyt ja yllättynyt, olisin odottanut jotain muuta.

      • eräsnainensivusta

        ja minä olen pettynyt siihen että uskot minun kirjoittelevan niitä pimeitä ja pöllöjä juttuja!!!


    • HyvinPyyhkii

      En tiedä miten päin suhtautuisin tähän, taisin jäädä monesta riidasta paitsi ainakin? Arki huolet, nyt ei tarvetta olla varpaillaan kotosalla toisen tekemisistä, ei tarvetta olla mielin kielin, oletko hyvällä vai pahalla tuulella? Saan nauttia vapaudesta ainakin toistaiseksi? Hidastelun voi nähdä myös positiivisesti. Mitään en halua katua, mitä en ole saavuttanut. Joten, jonkinlainen kokemus tämäkin oli.

    • Funny_ha

      Aijjaa!

      Mulla ei tullut edes mieleen, että olisin jäänyt jostain paitsi.

      Jääköön ikuiseksi arvoitukseksi, kumpi tässä kaupassa hävisi?

    • Ja.rauha.maassa

      Istuin kaikessa rauhassa pytyllä kun mieleeni tuli elävästi sinun 'sisäfileesi'. Uskon että lähetit sen teleportaation avulla.
      Hyvä, hyvä jippo. Työt sujuivat hyvin, huolet linkosiit mäkee.

    • RauhaRintava

      Se elämäni ihmisen saaminen irti rinnaltani vasta olikin haastavaa:)

    • Liianpitkäkatse

      Aloitusjuttu on täyttä asiaa, joskus menee noin, elämää suurempaa... Sen aikaansaa tähdet...

    • Tirkistys

      Perjantai-ihmisillä on kaikesta kokoomisestaan huolimatta sama kysymys. Kuukaudesta toiseen.

    • etsiapua

      Sepäse ja kaiken loppu.

    • kuhansanon

      Ihan yleisesti.
      Vi*** että vihaan tälläsia veivareita kenestä pitäisi kilpailla tai ketä pitäisi suureellisesti tavoitella että he saavat päättää kohtalostasi. Normaalit tunteet eivät riitä, pitää olla aina jotain liekkiä suurempaa paloa. Ja sitä etsitään heti jos sitä ei ole. Se on sairasta toisten tunteilla leikkimistä ja naru jää yleensä vetäjän käteen jossain vaiheessa.

      • narsistejaneovat

        Joo, ne on alhaisimpia olentoja. Kilpailuttaa nyt kahta ihmistä, että näkee kumpi olisi enemmän valmis hyppimään hänen pillinsä tahtiin. Mitäs jos vaan keskittyisi omiin tunteisiinsa ja valitsisi itse sen jota kohtaan tuntee enemmän.


    • tosimyöhässäkö

      Anteeksi en huomannut missä vaiheessa se olis ollut mahdollista?

    • Rikkipoikki

      Tottakai kaduttaa ne käyttämättä jääneet tilaisuudet, kun olisi ollut johonkin mahdollisuus. Tosiaan en toiminut, olin rikki, epäkunnossa.

    • Naavaakaavaa

      Kaduttaa monikin ratkaisu ja käyttämättä jätetyt mahdollisuudet, jos minulta joskus kysyttäisiin että mitä muuttaisit elämässäsi niin kuin on tapana kun elämässä onnistuneilta kysytään elämän ehtoolla, niin jos päivät tietäisi että ne tilalle otettavat olisivat parempia kuin mitä joutunut elämään, niin sanoisin että ei montaakaan päivää ole 14. Ikävuoden jälkeen ollut etten vaihtaisi parempiin.

    • nuoruudenmuisto

      On kaduttanut ja vieläkin vuosien jälkeen ikävä hienoa ihmistä, jonka arvon tajusin vasta erottuani hänestä. Elän hyvää elämää puolisoni kanssa ja elämä kuljettaa eteenpäin, mutta tämän ensirakkauden muisto vihlaisee välillä kun jokin tuo hänet mieleen.
      Mielestäni on ihan normaalia ja osa elämää, että välillä tekee valintoja joita myöhemmin katuu ja osa muistoista tuo surua, osa iloa. Kaikesta oppii jotain jos suostuu työstämään asioita mielessään eikä juokse kipua karkuun. Tunteet saavat tulla, ei niitä tarvitse pelätä. Siunaan mielessäni ystävääni, joka jätti kipeän kauniita muistoja ja elää nyt omaa elämäänsä kaukana.

      • Enoletunteetonmyrskyssä

        Katumus tunne jolta kukaan ei säästy. Tapahtumat olivat hyvin kauan aikaa sitten nuoruudessa.
        Tunteita oli paljonkin aika-ajoin mutta, ne särkyivät mahdottomassa tilanteessa suurien paineiden alla. Muistoista jotka jätin ne ovat juuri muistoista kallisarvoisimmat, joita toivoisin sinun ohjailevan silkkisin hansikoin ja käyttävän myös älyäsi vaikeissa tilanteissa.
        Koskaan et eroon pääse, ainoastaan kuolema vapauttaa vastuusta sinutkin.
        Tunteita ei ole enään minkäänlaiseen yhteyteen, mahdotonta ei voi muuttaa mahdolliseksi.
        En rakasta enään, en kaipaa, en ikävöi, et voi kuulua elämääni millään tavoin enään.
        Yhteistä on vain ne muistot, jotka loimme rakkaudellisessa suhteessa.


    • ainaEiOsu

      Niin sitä ihastuneena joskus kuvittelee.

    • Sippe666

      Kaduttaa...

    • vietävä

      Niin vietävästi kaduttaa...

    • ihanturhaasoopaa

      Minun elämäni ihminen ei kyselisi moista soopaa.

      • turhapuro-tar

        Äänestän tätä puoluetta.


    • lämmölläsulle

      Päivittäin hän mielessä käy. Hän on jossain mutta ei vaan näy. Vaikka esteitä on tiellä kohtalon. Uskon että me vielä tavataan. Hyvää Joulua.

      • HyvääJouluaSinullekin

        Kannattaisi ehkä kerto hänellä että mielessäsi on :)


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe