Veteläisten itsenäisyyspäiväjuhlat

suolahtelaine

Olikohan veteläisten itsenäisyyspäiväjuhlat ossuuskaupan penkillä, rappaatlahessa vaiko suolahessa.

10

351

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköniin

Aina nämä samat fraasit ja kysymykset..nukkuisit, etkä vaivaisi yömyöhällä näitä asioita päässäsi.

• Brynebyläinen

Toivottavasti uni maistui sinulle suolahessa

• vetelaine

Olikohan veteläisellä vetelät housuissa suolahessa

• hiljaa-hyvä-tulee

• herradementia

Välttämättäasia ei ole näin. Kirjoittelulla saattaa ollamuukin merkitys kuin trollaus. Esim. vanhemmalla iällä kirjoittelu jo sinänsä estää tutkimusten mukaan dementoitumista. Sillä ei olemerkitystä .mitä kirjoittaa ja miksi. Pääasia on suoltaa tekstiä.

• ehkäonehkäei
        herradementia kirjoitti:

Välttämättäasia ei ole näin. Kirjoittelulla saattaa ollamuukin merkitys kuin trollaus. Esim. vanhemmalla iällä kirjoittelu jo sinänsä estää tutkimusten mukaan dementoitumista. Sillä ei olemerkitystä .mitä kirjoittaa ja miksi. Pääasia on suoltaa tekstiä.

Voihan se olla niinkin, kuka tietää. Mutta miksi silloin pitää kirjoituksen olla pelkästään alatyylistä panettelua? Lukeminen on ihan yhtä hyvä aivojumppaa tai vaikka parerille kirjoittaminen. Luulen että kyseessä on kuitenkin jostain syystä Konneveteen perinpohjin mielensä pahoittanut henkilö, joka haluaa kostaa lokaamalla koko kuntaa.
        Tai todennäkoisimmin vain syrjäytynyt luonteeltaan inhottava ihminen, jolla ei oikeaa elämää eikä ilmaisukykyä. Pakonomaisesta toistelusta päätellen saattaa olla myös ongelmia mielenterveyden kanssa?
        Törkykirjoitukset enemmän surettaa kuin mitä ärsyttää, koska niiden takana täytyy olla hyvin rikkinäinen ihminen, jonka ainoa yhteys ulkomaailmaan saattaa olla tämä palsta.

• plogisti
        ehkäonehkäei kirjoitti:

Voihan se olla niinkin, kuka tietää. Mutta miksi silloin pitää kirjoituksen olla pelkästään alatyylistä panettelua? Lukeminen on ihan yhtä hyvä aivojumppaa tai vaikka parerille kirjoittaminen. Luulen että kyseessä on kuitenkin jostain syystä Konneveteen perinpohjin mielensä pahoittanut henkilö, joka haluaa kostaa lokaamalla koko kuntaa.
        Tai todennäkoisimmin vain syrjäytynyt luonteeltaan inhottava ihminen, jolla ei oikeaa elämää eikä ilmaisukykyä. Pakonomaisesta toistelusta päätellen saattaa olla myös ongelmia mielenterveyden kanssa?
        Törkykirjoitukset enemmän surettaa kuin mitä ärsyttää, koska niiden takana täytyy olla hyvin rikkinäinen ihminen, jonka ainoa yhteys ulkomaailmaan saattaa olla tämä palsta.

Empä minä ole huomannut juurikaan alatyylistä panettelua, vaan kriittistä kirjoittelua tällä palstalla, mm. seurakunnan asioista. Kriittinen kirjoittelu ja provosointi on vanha hyvä keino lisätä kirjoittelua. Tätä harrastaa myös monet blogistit. Veikko Ennala sanoi aikoinaan, että pääasia ei ole se mitä kirjoittaa, vaan se, että kirjoittaa.

• suolahtelaine
        ehkäonehkäei kirjoitti:

Viisaita kirjoittelee ehkäonehkäei, niinkuin suolahessa oleskelevalla on tapanakin.

• suolahtelainen
        ehkäonehkäei kirjoitti:

Otan osaa mielenrauhan ja muihin ongelmiisi, toivottavsti hoitavat sinut terveeksi suolahdessa.

• Hehkuttaja

Satavuotisen Suomen juhlistaminen Konnevedellä onnistui oivallisesti kuten pitikin. Pitää kiittää kaikkia ihmisiä ja järjestöjä jotka rakentavalla asenteellaan olivat mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2756
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1194
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      999
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      62
      995
    5. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      82
      921
    6. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      917
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      102
      852
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      728
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      694
    Aihe