Elikkä, olen 16 vuotias poika, ja olen käynyt salilla nyt 3 kuukautta, mutta en ole huomannut tuloksia kehossani. Painan 64 Kiloa ja olen noin 182cm pitkä. Teen treenin kunnolla, ja treenaan koko kehoa. Käytän myös kreatiinia sekä proteiini jauhoa ja olen koittanut syödä riittävästi. Tuloksia on toki saattanut tulla ihan vähän, mutta kauanko menee, että alkaa tulokset näkymään kunnolla? Riittääkö vuosi?
Miten saada lihasta?
12
385
Vastaukset
- Timo387
Itse huomasin jo kotona painojen nostelua aloitellessani muutama vuosi sitten tuloksia ekan viikon jälkeen. Teetkö riittäviä sarjoja riittävillä painoilla? Muistaakseni aloitin noin 7 kilon käsipainoilla ja tein 4 x 10 sarjoja, suosittelen kokeilemaan samaa sopivilla painoilla siten, että ainakin jo tokan sarjan viimeinen on jaksamisen rajoilla.
Teen hauiksia 12 kilolla ja jaksan hyvin mutta en oikein nää tuloksia kehossani vaihka saan aina vaan enemmän rautaa
- etsaatuloksiiilmaduunii
alista sitä saatanan rautaa
- veeäm43
Aloitin saman ikäisenä punttitreenit. Kolme treeniä viikossa tavoitteena tulokset olumpianostoissa. Noin 1,5h/kerta.
Painonnoston perusharjoitteita eikä mitään pitkien sarjojen pienten painojen hitaita jumputuksia.
Alkulämmin ja loppuverryttely painimatolla.
Ensimmäisenä vuotena painoni nousi noin 10kg vyötärön paisumatta yhtään.
Mistään proskuista tai kreatiineista ei ollut tietoakaan.
Köyhän työläiskodin perussapuskaa kului rutosti.
Kirosin painon nousua koska se merkitsi myös sarjan nousua ja vastaavasti kovempaa tulosvaatimusta.
Ennen kisoja oli nesteestä vedettävä pois muutama kilo.
Sain nousun pysäytetyksi 85kg:n tietämiin. Pituutta silloin 176cm ja vyötärö 78cm. Puseron koko 54.
Tuolla tavoin pakosta kertynyt lihasmassa oli ihmeen pysyvää. Vielä 17 vuotta säännöllisen treenin lopettamisen jälkeen oli jopa katseltavassa kunnossa vaikka se ei ollut tavoitteena.
Taustallani oli poikapainivuodet ja muutenkin monipuolinen liikuntaharrastus. - massakausi_ensin
Laske kilokalorit saatko tarpeeksi energiaa hiilihydraateista ja rasvasta. Proteiinijauhoista ja kreatiinista ei ole mitään hyötyä, jos proteiini kuluu energian tuottoon eikä lihasten kasvuun. Siis laitat pari ruokalusikallista rypsiöljyä ruuan sekaan, voita leivän päälle ja sokeria tai maltoa tai tärkkelystä juoman sekaan. Ja kuusi kananmunaa päivässä vähintään. Olet niin laiha ruipelo että energiavarastot ei riitä mihinkään treeneihin.
- treenimies
Lihasta tulee noin 3-4 kg vuodessa aikuisella miehellä. Olet vielä liian nuori että tuloksia alkaisi näkyy äkkiä. Sun pitäisi syödä paljon kaikkea lisäproteiiniä että saisit kunnolla tuloksia ja sun pitäisi treenata kaksi tuntia joka päivä. Bull mentulakin sanoi ettei lihaksia tule kun se 3- 4 kg vuodessa joten saat treenata kauan vielä.
Et selvästikkään ymmärtänyt etten käytä mömöjä, ja 2h joka päivä ei auta sillä ilman mitään "lisä aineita" en ehtisi palautua treenistä ja menisin ylikuntoon.
- treenimies
Minulle tuli 5 vuodessa 10kg lisää painoa kun aloitin salilla 2011 vuonna. Salilla kävin 4-5 kertaa viikossa monta vuotta kun olin työtön silloin.
- Tyttö20-
Lihaksilla ei saa tyttöjä.
- Aaltonen-metod
Kokeile Vihreiden puheenjohtaja Touko Aallon menetelmää. 30 kiloa pelkkää lihasta lyhyessä ajassa.
Ensinnäkin puhtaasti et pysty saamaan ikinä 30 kiloa lihasmassaa edes 20 vuodessa ja toiseksi vaihka käyttäisit steroideja niin ei sitä 30 kiloa "lyhyessä ajassa" niin vaan tule
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976048Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442837- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771382
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3001378Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131307Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61236