väliin sen yhden läskitynnyrin vuoksi,mutta s päätin,etä Linnan juhlia en jätä väliin. Ja heti aamusta 6.35 Alma sitä Alma tätä. Ja varmaan koko päivän Alma,miltä nyt tuntuu Alma,Alma. Menestynein popartisti maailmalla,eikö ne nyt tajua, että Alma sattu vaan olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan!
Meinasin jättää Linnan juhlat
33
689
Vastaukset
- Mitähähh
En miäkään mennyt tänä vuonna linnanjuhliin. Alma, kuka ..tun alma. Eiköhän joku Lauri Ylönen ole kuitenkin menestynein poppari
- VitustaHetiAamusta
Niin Alma onkin TÄLLÄ HETKELLÄ Suomen KANSAINVÄLISESTI menestynein poppari.
Ja Linnan juhliin oli kutsuttu joku Mansikka-niminen tubettaja,jolla on jotain 130 000 seuraajaa. Siis mitä ihmeellistä on tubettamisessa yleensäkkään.
siis WTF!! Koko Suomi Presidenttiä myöten ovat tulleet hulluiksi.
Siis mikä V:n ansio on 100 000 seuraajaaa omalla tube kanavalla???!!!
S..*na tää MAAILMA ON SAIRAS!
- Sanamuotoilija
"Niin Alma onkin TÄLLÄ HETKELLÄ Suomen KANSAINVÄLISESTI menestynein poppari"
Pitäisi siis sanoa: Niin Alma onkin TÄLLÄ HETKELLÄ Suomen KANSAINVÄLISESTI menestyvin poppari.
Menestynein on ihan eri juttu. - ALMASENAKKAA
Ei se toisten menestys ole sinulta itseltäsi pois vaan päin vastoin. Almakin takuulla tuo veroeuroja enempi nyt Suomeen kuin jos olisi työttömänä tai vaikka Itä-Hesalaisen Siwan kassana. Jos olet itseesi ja elämääsi pettynyt niin ei se ole toisen hyvin pärjäämisen syy.
- VitustaHetiAamusta
Ei se Alman menestys ole se pointti,eikä se ole minulta pois. Maksaakoot Alma veronsa vaikka kuuhun. Ja unohdetaan nyt Alma.
Eli siis pointti on siinä,että ei voi millään ymmärtää,että Suomen Tasavallan Presidentti pitää jotain tubettajaa jolla 100 000-300 000 seuraajaa, niin hyvänä esimerkkinä ja esikuvana Suomen nuorisolle,että hänet pitää sitten vartavasten kutsua Linnan juhliin.
Hyvänen aika,voihan kuka tahansa alkaa tubettemaan.Vaikka minä aamusta saakka kun muutun juuri heränneestä Matami Mimmistä Milla Magiaksi. -Noin,vähän eylineria. -Noin!Tekoripset vielä.RÄPYTI RÄPYTI! Noin!10 000 seuraajaa. Jes!Oma kanava ja tilaajia.Jes Jes. Helppoa rahaa ropisee tilille.
Mitä intoa tai mitä järkeä siinä on? Mitä hienoa siinä on? Aivan kuin tubettajista olisi tehty ainoa oikea esikuva Suomen nuorille ja ainoa oikea AMMATTI.
Suomessa on kymmeniä tuhansia nuoria,jotka tekee ihan oikeitakin töitä
On kaksinaismoralismia,ensin Presidentin kehua tätä Marjanpoimia Oskaria ja sitten jättää kutsumatta. (vaikkakin Presidentti kutsui monia muita ANSIOITUNEITA nuoria).
Onneksi kohta on Presidentin vaalit ja valta vaihtuu. Sauli Niinistö on aivan täysi huru-ukko,joutaisi kyllä jo isyyslomalle. - VitustaHetiAamusta
Mikä Alman menestys? Mitä Alma on tehnyt menestymisensä eteen?
Ei minulle ole Almaa vastaan mitään sinällään,vaan se hype miten häntä ylistetään=ihmisten ***tyhmyys.
Alma "menestyminen">pääseminen kansainvälisille levymarkkinoille on sama
asia,kuin jos olisi vaikka Tokmannin miljoonas asiakas. Kummassakin tapauksessa ihminen sattui vain olemaan oikeaa oikeassa paikassa ja jos se on
sinun mielestäsi LAHJAHKUUTTA,niin olkoot niin.
- Puhusuomiea
Ketkä "ne" ?
- VitustaHetiAamusta
Toimittajat.
Linnun Juhlista kohta 1 viikko,silti linnan juhlia yhä ruoditaan:Kutsutut,puvut ja Alma Alma Alma. Alma sitä ja Alma tätä.
En vaan kertakaikkiaan jaksa yhtyä siihen hypeen jota hänen ympärillään käydään.
- Ei--kiinnosta
Itse heitin roskikseen linnasta tulleen kirjeen.
- Kakolan_kasvatti
Saitko muka muutettua lusimisesi jotenkin ehdonalaiseksi. Kerro muillekin, kuinka se tehdään.
- Kikkeliskokkelisss
Katsoin vahingossa linnanjuhlat koostetta. Selostaja sanoo selvällä suomenkielellä: Suomen KAIKKIEN AIKOJEN menestynein poppari..
Hohhoijjaa, ei palvoo tarvittu kuin yksi Euroopan listoille noussut kappale. Sallikaa mun hirnua!- VitustaHetiAamusta
Eikä Alman menestykseen ole tarvittu edes mitään erityistä lahjakkuutta,eikä edes tarvinnut tehdä töitäkään mitenkään hirveästi. Ja Alma on itse sanonut kesällä YleX:n haastattelussa."Että pitäs alkaa niitä töitäkin tekemään."
Todellakin,samaa mieltä. Itse aion kyllä hirnua myös sille älyttömälle hypelle,jota Alman ympärillä käydään. - ALMASENAKKAA
Yhteiskunta on nykyään niin monikerroksinen ja moni-ilmeinen. Kaikki eivät voi olla muurareita, timpureita, sairaanhoitajia, konepajayrittäjiä, sahureita jne. On myös pelaamalla, netti- ja somesisältöä tuottamalla ja ties sun millä menestyneitä, joita kuitenkin jopa maailman laajuisesti seurataan ja jotka tuottavat tekemisellään rahaa ja työllistävät. Tällaista se on nykyään.
Almalla on takuulla ollut paljon myös tuuria, mutta tuollakin saralla on nyk niin paljon pinnalle yrittäjiä, joten jotain erityistähän täytyy mimmin persoonassa ja karismassa olla koska on noin menestynyt. Itse en ole Alman nähnyt enkä kuullut esiintyvän, mutta tuntuu olevan nöyrä menestykselleen ja sanoikin jossain, että odottaa hetkenä minä hyvänsä putoavansa taas maan pinnalle. Virkistävä poikkeus kaikkien julkkishörhöjen joukossa :)
Ja edelleen, ilmiö Alma maksaa veroja ja työllistää, loistojuttu! Kun voisi olla se koulupudokas Itä- Hesasta monen muun joukossa... - 4yy3nniinä
ALMASENAKKAA kirjoitti:
Yhteiskunta on nykyään niin monikerroksinen ja moni-ilmeinen. Kaikki eivät voi olla muurareita, timpureita, sairaanhoitajia, konepajayrittäjiä, sahureita jne. On myös pelaamalla, netti- ja somesisältöä tuottamalla ja ties sun millä menestyneitä, joita kuitenkin jopa maailman laajuisesti seurataan ja jotka tuottavat tekemisellään rahaa ja työllistävät. Tällaista se on nykyään.
Almalla on takuulla ollut paljon myös tuuria, mutta tuollakin saralla on nyk niin paljon pinnalle yrittäjiä, joten jotain erityistähän täytyy mimmin persoonassa ja karismassa olla koska on noin menestynyt. Itse en ole Alman nähnyt enkä kuullut esiintyvän, mutta tuntuu olevan nöyrä menestykselleen ja sanoikin jossain, että odottaa hetkenä minä hyvänsä putoavansa taas maan pinnalle. Virkistävä poikkeus kaikkien julkkishörhöjen joukossa :)
Ja edelleen, ilmiö Alma maksaa veroja ja työllistää, loistojuttu! Kun voisi olla se koulupudokas Itä- Hesasta monen muun joukossa...Nyt en malta olla kommentoimatta. Miksi aina mainitaan Itä-Helsinki tässä yhteydessä eikä koskaan Länsi-Helsinkiä? Pitää olla tasapuolinen!
- ALMASENAKKAA
4yy3nniinä kirjoitti:
Nyt en malta olla kommentoimatta. Miksi aina mainitaan Itä-Helsinki tässä yhteydessä eikä koskaan Länsi-Helsinkiä? Pitää olla tasapuolinen!
No kun tässä ketjussa tuo Alma nyt on yhtenä pääteemana ja hän on siskonsa kanssa kotoisin Itä-Helsingistä ja on lehtitietojen mukaan ollut koulupudokas.. Kirjoitellaan Länsipuolesta sitten het, kun tähän jutusteluun lisätään joku henkilä Länsipuolelta.
- VitustaHetiAamusta
ALMASENAKKAA kirjoitti:
Ja edelleen, ilmiö Alma maksaa veroja ja työllistää, loistojuttu! Kun voisi olla se koulupudokas Itä- Hesasta monen muun joukossa...Oli kyllä Presidentiltä todella iso ylilyönti kutsua tubettaja Mansikka Linnan
juhliin,ikäänkuin esimerkkinä Suomen nuorisolle:"joo ei tarvii tehä töitä,voitte kaikki alkaa tubettamaan ja tuottamaan Some sisältöä."
- Eki69sixtynine
Ihan hirvee koko alma. Syö varmaan vaan hodareit suklaata ja pullaa ja pizaa ja juo kokista ja longeroo. Menis kuntosalille.
- Häsäsähää
Mitäs ite oot tänään vetäny??
- Äiskänpoika
Makkarakastiketta jauhoisten litsiperunoitten päällä. Äiskä kuori. Oli salaattia, puolukkhilloa, ruisleipää ja appelsmehuu. Puolukat äiskä keräs mökiltä viime syksynä. Nyt kattelen snokeria. Minkä biisin se alma on tehny???
- XbTcXz
Äiskänpoika kirjoitti:
Makkarakastiketta jauhoisten litsiperunoitten päällä. Äiskä kuori. Oli salaattia, puolukkhilloa, ruisleipää ja appelsmehuu. Puolukat äiskä keräs mökiltä viime syksynä. Nyt kattelen snokeria. Minkä biisin se alma on tehny???
Mitäs muuta äiskän kanssa hommailette?? Tai toisaalta.. älä vaan kerrokaan...
- jumbojätti
On täällä välillä ihan tyhmiä kirjoituksia. Pitäiskö kaikkien olla kauniita ,hoikkia ja ilmeettömiä barbeja? Erilaisuus on rikkautta..Ihmiselle voi tulla sairaus,eikä silloin ulkonäölle itse voi mitään,ehkä jollekkin ilkeälle kommentoijalle täällä? Alma on piristävä poikkeus pinnallisten bimbojen joukosta.
- tätähäntämäon
Sitä ei kyllä kukaan surisi vaikka ketjun aloittaja jättäidi väliin ihan mitä vaan. Tuollaiset toisten arvostelijat ovat yhteiskunnan mätäpaiseita ja heidän kannanoteistaan ei kannata välittää pätkän vertaa.
Jokainen tietää että tuollainen ihminen ei ole itseensä tyytyväinen eikä siksi onnellinen koskaan. Yrittää ressukka toisia arvostella ja nähdä heissä arvosteltavaa että unohtaisi oman surkeutensa tässä maailmassa. - VitustaHetiAamusta
Entäs jos näet kaupungilla jonkun todella erilaisen,erilaisesti käyttäytyvän,josta huomaa heti että hän on esimerkiksi vammainen? Mitä ajattelet juuri silloin?
Vastaa ensin mielessäsi tähän kysymykseen ja puhu sitten vasta erilaisuudesta.
- litlinkassa
Tää alotus taitaa olla taas niitä kaunasepon kaakatuksia.
- VitustaHetiAamusta
Joo,kaakata vaan,ihan rauhassa.Muuten kirjoitatko varpailla,räpylöillä vaiko ihan nokitko näppäimiä?
- litlinkassa
Osu ja uppos kaunaseppoon!
- kömpelöjätkä
minua ei jostain syystä edes tänä vuonna kutsuttu joten oli myös jätettävä väliin.
- Äiskänpoika
Äiskä käy vuorotöissä siinä sitä on hommaa ruuvanlaiton siivoomisen kaupassa käynnin jms kanssa. Iskää ei oo. Vois hommata semmosen rikkaan ukon jolta vois saaha vähän apurahaa naimista vastaan. Mitä se alma laulaa vai soittaaks se jotaon ukulelee vai oboeta vai nokkahuiluu vai beatboxii????
- KalmaAlmaFunClub
Kalma-Alma on beatbox taiteilija. Töräyttää välillä perseestä kunnon bassot ja hajut ihan hirveet.
- Ettämitävittua
Yhtä kaikki. MITEN voi olla Suomen KAIKKIEN AIKOJEN menestynein poppari yhdellä vitun biisillä.. Samu Haberi, Lauri Ylönen, Elliotin Iisakki..ym unohtaen ehkä.
- VitustaHetiAamusta
Kyllä Alman paikka olisi ollut Linnan Juhlissa vaikka 10 vuoden kuluttua
ikäänkuin "palkintona"kun on j ollut vuonna 1ja 2, 1-2 biisin ihme ja vienyt Suomea maailman kartalle.
- RagniFani
Mikä se alman biisi on??? Lauloihan se melko tukeva Malmstenin tyttökin Ragni Malmsten herkkujen syömisestä "mä laihdutan"-laulussa eikä päässy linnaan..
.....Mä laihdutan ja sen kai selvästi huomaa
vaikk tulokset ei vielä vaa'assa näy
en öisin unta saa kun taas vatsa parahtaa
jääkaapin ovi jälleen narahtaa...
......Yöllä kinkkua mässään
sitten maksamakkaraa
vaikka sen toki kässään
ei liikaa nautiskella saa....
Ton vois vetää almakin seuraavaks.- VitustaHetiAamusta
Ragni Malmstenin aikana Linnan juhliin ei pääsytkään ketään "turhiksia."
Pääsikö edes isänsä Jori Malmsten? Kekkonen taisi olla silloin pressana.
Toi biisi sopisi kyllä Almalle ja vielä englannin kielisenä. Vielä kun olis Nicki Minjaj vierailevana tähtenä heristämässa sormea.i Vähän sellainen Katy Berry-Swish Swish-tyylinen biisi.
Alma vetäis kinkkua ja maksamakkaraa ym
yöllä pyjmamssa ja tuskailis kun en laihdu ja Nicky Minjaj tulisi siihen ensin heristään sormea,mutta auttaisi sittten almaa laihduttamaan.
Ei Alman tarvii laihduttaa,eikä Almassa ole vikaa muuten.
On liian päässyt liian helpolla. Onni tsm EI OLE =LAHJAKKUUS.
Tätähän Alma fanit eivät ymmärrä.
Niinistö jo isyyslomalle,pliis.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733