Kokemukset Malagasta? Nähtävyydet, hintataso, hotellit, liikkuminen, yöelämä, rannat...
Eli siis se turistin peruspaketti. Mitä suosittelette, mitä moititte, mitä varoitatte...?
Malaga lomakohteena
4
1501
Vastaukset
- irma9
Monet sanovat menevänsä Malagaan, mutta menevätkin Aurinkorannikon eri kohteisiin: Benalmadenaan, Torremolinokseen ja Fuengirolaan. Malagassa olen käynyt vain kyseisistä kohteista päiväretkellä junalla ja bussilla. Malagassa ihana vanha kaupunki museoineen ja kauppoineen Ruokailu edullista varsinkin lounasaikaan. Menu del dia on kohtuuhintainen.
- Matkailija2018
Monet menevät Malagan lentoaseman kautta Torremolinokseen tai toisaalle ja tavallaan ovat Malagan maakunnassa.
Millainen yöelämä, jos sinkku haluaa kukkua aamuun? Millainen iltaelämä, jos haluaa vain hengailla kahviloissa. Kaupunkilomana. - Cardios
Olen käynyt useita kertoja Malagassa,upea merenrantakaupunki,suosikkipaikkani,niin ja Torremolinos myös.Siellä on edullista kuten muuallakin.
- Malagaa
Malagan vanhassa kaupungissa pieniä baareja paljon. Monissa iltaisin elävää musiikkia, ja nämä löytää oikeastaan parhaiten vain kävelemällä pitkin kujia.
Tunnetun aukion (en muista nimeä) laidalla on ns. teatteriravintola, jossa olemme käyneet katsomassa flamenco-esitystä ja nauttineet ohessa illallisen.
Rannalla kivoja ruokapaikkoja myös. Osassa iltaisin musiikkia ainakin joskus.
Tietoa tapahtumista saa kaupumgin Info-pisteestä. Siellä paljon esitteitä ja mainoksia saatavana.
Toukokuussa jälleen Malagan kaupunkiin mennään. Ollaan oltu pari kolme kertaa ennen tätä reissua Malagassa, ja myös Fuengirolassa ja Benalmadenassa, jotka ihan mukavia paikkoja myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle422850Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362601Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532574Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962144Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle432000Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3131752- 1501536
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281135