Hei. On putkahtanut uusi lämpöpumppuja tarjoava toimija. Onko mitään tietoa ko. yrityksestä?
Lämpötehdas oy seinäjoki
9
3336
Vastaukset
- Raksaaja
Eikö tämä ole konkurssin tehnyt entinen PENP.
- Vanhatalo_jo
Kyseessä mahtaa olla vuosi sitten konkurssiin ajetun yrityksen omistajan ns. uusi tuleminen. Eli aloittanut taas uuden maalämpöyrityksen. Nähtäväksi jää minkälaisella ajatuksella tällä kertaa.
- Kurikan_mies
Löytyykö keneltäkään kokemusta heidän asentamistaan maalämpölaitteistoista? Tässä itsellemme ollaan valitsemassa maalämpötoimittajaa uuteen tupaan.
- Tyytyväinen
Hyvin on toiminut heidän kanssaan asiointi ja koneet toimii niinkuin pitää sekä siistit asennukset.
Suosittelen lämpimästi. - LämmintäOn
Vaikka nimi vaihtuu niin taidot jää. Meillä thermia maalämpö ja asennuksineen sujui hyvin Kyöstin kanssa hommat. Iso Peukku tälle.
Ps. Ala on raaka kuten Lapuan miehet ovat myös joutuneet toteamaan... - IlmajoenSeppä
Iso Peukku Lämpötehtaalle! Soitto huoltoasioissa ja heti seuraavana aamuna tuli huoltomies ja vaihtoi uuden osan maalämpöpumppuun. Opasti myös lämpöpumpun käytössä ja nyt lämpö ollut tasainen.
Suosittelen maalämpö huolloissa! - Anonyymi
Mahtaa mennä pian nurin? Tilit piikissä?
- Anonyymi
No sitte avataan toinen piikki. Seinäjoen yrittäjien motto.
- Anonyymi
Pitkän odottelun jälkeen saatiin urakka valmiiksi. Kaikenlaista pientä ongelmaa oli yrityksen kanssa. Huolto ei toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223