Miltä RS-kuskista tuntuu?

Ensin kun olet raivoisasti repinyt liikennevaloista toisiin itsesi kuninkaaksi tuntien jotakin vanhoja Toyotia ja Nissaneita jättäen ohituskaistaa ja sitten päädyt seuraavissa valoissa etuvetoisella ritsallasi jonkun takavetoisen viereen jossa osaava kuski ja vaikka vähemmän tehoja niin lopputulos on tämä, että takavalot paistavat punottavalle naamallesi 100km/h asti:

2017 Skoda Octavia RS 230hv DSG etuveto:
0-50 km/h: 3,0s
0-100 km/h: 6,9s

2015 M-B C220d A 170hv takaveto:
0-50 km/h: 2,6s
0-100 km/h: 7,7s

http://www.autobild.de/artikel/skoda-octavia-rs-combi-test-11854997.html

http://www.autobild.de/artikel/jaguar-xe-infiniti-q50-mercedes-c-klasse-test-5959673.html
Ilmianna
Jaa

40 Vastausta


Tai siten joku BMW DRIVE NOW jannun ajelema BMW i3 jättää
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Millon kiihytys videoo..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Millon kiihyttely videoo.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
BMW:n imago on surkea. En kehtaisi ajaa uudellakaan BMW:llä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Sama jätkä joka joskus kehui kuinka on ajokokemusta takavedosta jollakin puolimädällä 2003 BMW 525i?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
automotives kirjoitti:
Sama jätkä joka joskus kehui kuinka on ajokokemusta takavedosta jollakin puolimädällä 2003 BMW 525i?
Sama jätkä. Se 525 oli mätä jo vuonna 2012. Ei sitä huolittu autoliikkeessä ihan helposti. Halvalla meni, mutta hyvä kun pääsin siitä eroon.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
automotives kirjoitti:
Sama jätkä joka joskus kehui kuinka on ajokokemusta takavedosta jollakin puolimädällä 2003 BMW 525i?
Millon kiihytys videoo.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
jos sattuu omistamaan päästöhuijaus skodan öljysyöpöllä moottorilla,dsg laatikolla ja ruosteisilla ovilla,on talouden tuho varmaa..

Silloin voi olla skodistilla todella vaikeaa.

Jopa sadat skodistit käyneet itsemurhan partaalla - "Pelkoa, ahdistusta, itseinhoa ja katkeruutta"
Ilmianna
Jaa
Jos ja jos..kummallista jossittelua. Jos sun talous on auton kestämisestä kiinni, niin aika heikoilla jäillä kuljet. Toivotaan, että joku sut pelastaa sieltä heikoilta jäiltä.
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Kelpaanhan vielä? "Takavaloni" punoittaa kovin.
Ilmianna
Jaa
Nyt ostamaan uusi "mahtava" korkea kippanen eli etuveto Karoq 1.5 TSI DSG Style 36 000 eurolla!

Autobild testasi:

2017 Skoda Karoq 1.5 TSI DSG (150hv) etuveto:
0-50 km/h: 3,7s
0-100 km/h: 9,5s

2014 Renault Twingo 0.9 takaveto (90hv):
0-50 km/h: 3,4s
0-100 km/h: 11,7s

Pääset 0-80 km/h mennessä juuri ja juuri reilun kymppitonnin maksavan takamoottori Rellun Twingon ohi.

http://www.autobild.de/artikel/renault-twingo-smart-forfour-test-5479400.html

www.autobild.de/artikel/peugeot-3008-seat-ateca-skoda-karoq-test-12767859.html
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Millon videoo veholta..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Millon kiihytys videoo veholta automotives.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Onko tämä Automotives ehkä Suomen pienimunaisin mies? Itse ajelen nykyisin tosi hitaalla perhe-Golfilla. Aikaisemmin olen ajanut c-sarjan Coupe meseillä ja monella muullakin takavetoisella autolla. Todennäköisesti ennenkuin tämä pienimunainen oli ede syntynyt.
Tämä pienimunainen pelle pilaa hienojen autojen maineen. Hanki oikeasti elämä, Oikea takaveto-mies ei alennu tuhlaamaan eläämänsä viikosta toiseen rähisemällä Skodakuskeille.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Pienimunainen ja pieniaivoinen. Sillä on Skodasta paha trauma ja fiksaatio. Häirikkökriitikko jo vuodesta 2015.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Vanhoihin takseihin on kuitenkin kustu ja paskannettu, joten siitä vaan livettämään..haha..
Ilmianna
Jaa
Tai, Jos olet jo aikuinen ihminen, kiihdytä normaalisti etkä missään vaiheessa edes tajua että olet jonkinlaisessa kilpailussa sen viereen ajaneen lippispää kanssa ja kun katsot naapurikaistalle että mikä tuolla rämisee, olet jolpin mielestä "hyväksynyt haasteen".

Kerätkää ne kotteronne jonnekin radalle ja ajakaa siellä kilpaa keskenänne.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Näinhän se menee. Suomi24-palstalta voi sitten lukea, että kölvi on ollut "kyykyttämässä skoda-kääkkiä, jotka repivät raivoissaan itäkippasellaan ja katselevat takavetoisen perävaloja, kun jäävät".
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Skoda kiihtyy viiteenkymppiin 3,0 sekunnissa. Mersu 2,6 sekunnissa. Mihin käytät sen 0,4 sekuntia? Eihän siinä ehdi edes nenää kaivaa seuraavissa liikennevaloissa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Mersulla on todellisuudessa paljon helpompi päästä tuohon 0-50 aikaan kuin etuvetoisella Skoda rs joka jää käytännössä aina kaasu pohjassa kiihdytettäessäkin enemmän kuin 0,4.

Moni rs230 poika ei saa menemään alle 3,5s 0-50 tai alle 7,5s 0-100
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
juurinäinseonn kirjoitti:
Mersulla on todellisuudessa paljon helpompi päästä tuohon 0-50 aikaan kuin etuvetoisella Skoda rs joka jää käytännössä aina kaasu pohjassa kiihdytettäessäkin enemmän kuin 0,4.

Moni rs230 poika ei saa menemään alle 3,5s 0-50 tai alle 7,5s 0-100
Moni mersupappa ei saa menemään 0-50 alle 6 sekunnin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mitä ne tehot vaikuttaa, vain ja ainoastaan reaktiot, sillä vaikka 55- heppaisella dieselipololla nostat kytkimesi ennemmin ja autosi liikkuu heti kuin testoteronituuninkiturbopulkan kuski siinä vierelläsi, se jäätyäään kakkoseksi lähdössä (refleksissä, reaktiossa) paikkaa häpeäänsä painamalla kaasua tehorajojen tappiin ylisallitun maksimiin suoritustaan ja saa siitä siten syyn kirjoittaa kyykytyksestään, eikö?
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Koska sillä ykkösvaihteella ei pääse kovin kauas, pitää osata vaihtaa nopeasti. Kunnon autoissa riittää tietenkin pelkkä jarrun nosto ja kaasun painaminen, mutta sepä ei kuulu tälle palstalle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mikään ei aiheuta yhtä mittavaa myötähäpeän aaltoa liikenteessä, kuin pienimunaisen tohvelisankarin ohjastama "urheilullinen" diesel Skoda.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
6 VASTAUSTA:
Mutta kuitenkin. Se pienimunaisen tohvelisankarin ajama auto saa sinut rageamaan. Hakeudu hoitoon.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
huomaa_mielenterveys kirjoitti:
Mutta kuitenkin. Se pienimunaisen tohvelisankarin ajama auto saa sinut rageamaan. Hakeudu hoitoon.
Eihän täällä kukaan "ragea" sinun lisäksesi. Ja huomaan tosiaan että mielenterveytesi on järkkynyt.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Moi_mikromuna kirjoitti:
Eihän täällä kukaan "ragea" sinun lisäksesi. Ja huomaan tosiaan että mielenterveytesi on järkkynyt.
Jos ei "kyykytys"-arvojen esittely perheauto-palstalla ole liikenne-raivoa tilastollisessa kusisukassa, niin mikä? Heebo ragee "ikkunan takana" ja toivoo, että joku huomaisi pienen eksyneen pojan. Sehän toki on trollausta, ei siinä autosta ole kysymys...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Moi_mikromuna kirjoitti:
Eihän täällä kukaan "ragea" sinun lisäksesi. Ja huomaan tosiaan että mielenterveytesi on järkkynyt.
Voi olla. Mutta sinä et huomaa, että itselläsi on paha luonnevika.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kohderyhmä.pielessä kirjoitti:
Jos ei "kyykytys"-arvojen esittely perheauto-palstalla ole liikenne-raivoa tilastollisessa kusisukassa, niin mikä? Heebo ragee "ikkunan takana" ja toivoo, että joku huomaisi pienen eksyneen pojan. Sehän toki on trollausta, ei siinä autosta ole kysymys...
Kovasti tuntuu trollia harmittavan länsi-neliveto
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
260hvAWD_defa kirjoitti:
Kovasti tuntuu trollia harmittavan länsi-neliveto
Minä nukun öisin ja käyn päivisin töissä. Mitä sinä teet muuta kuin notkut suomi-palstalla?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Miltä motiivimiehestä tuntuu?

Kun tavaratalon parkkipaikalla koettaa teippailla ostoksia jeesusteipillä kattoon kun Skoda-kuski napauttaa 110 litraa isomman takakontin kiinni ja lähtee ajelemaan? Onko ollenkaan kokemuksia siitä miten paljon tilaa 2010-luvun etuvetoisiin pystytään tekemään ja vieläpä kohtuullisella hinnalla?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Älä nyt sentään kaunistele, onko motivaattorin Mesessä 480 litraa "tehokasta pelitilaa"? Ankea takaluukku ja hyvä jos suksiluukku. Mutta hei, tehoja riittää vaikka kolmen kattoboksin ja peräkärryn kuskaamiseen! :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyllä naiset nykyisin ymmärtävät autoista paljonkin. Kaverini osti Skodan. Vaimoni ihmetteli miksi osti moisen. Yritin, että kyllähän Skoda.. En kuulemma ymmärrä mistään mitään. Skoda on yhtä kehno kuin Mosse. Ne on tehtykin samassa maassa. Yritin höpistä jotakin Tsekeistä ja että Skoda kuuluu VW konserniin ja siinä on lähes kaikki osatkin samoja kun Volkkarissa. Sain säälin sekaisen katseen - on turha nyt luulla, että uskoisi moista soopaa. Volkkarissa on kaksi pakoputkea Skodassa on yksi. Volkkarin nokka kaartuu sillä lailla kauniisti kun Skoda näyttääkin aivan Mosselta.,
No kai sitten, Eihän naiset tuossa Skodaa kyllä äänestäneet.
Ilmianna
Jaa
Tuntuu mukavalta. RS245 on tarpeeksi sujuvaliikkeinen että saa näytettyä marssijärjestyksen myös kusipäille bemarijannuille. Kovin on pettyneitä ilmeitä ja punaisia naamoja mustien wanna be-preemiumien rateissa. Noita tulee härnättyä, samoin psykopaatti-audisteja sekä etuilija-volvisteja tai läskimahamersukuskeja.

Skodalla totta vieköön menee hyvin!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Joo kyllä on mukava mersu ja bmw kuskit laitaa RUOTUUN.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mersusta nousee aina pöhöttyny juoppo automotives.Nyk epätoivonen mersun myyjä veholla.Skodat viedään käsistä. haaaaaaaaaa.
Ilmianna
Jaa
Eräs uuden Seat Leon Cupran kuski meinasi repiä pelihousunsa kun silloinen takavetoinen C250 CDI Mersuni meni vähän edellä Tuusulanväylän valoista lähdettäessä aina sinne 90 km/h asti. 90 km/h kohdilla Cupra alkoi olla jo tasoissa ja tietenkin kiihdytteli sinne 120-130 km/h asti kun itse nostin jalan kaasulta 90 km/h kohdalla. Olisipa ollut mukavaa kun tutkamiehet olisivat olleet siellä Oulunkylän rampin kohdalla.

Viime viikolla kun minulla oli ajossa E350e niin märällä asvaltilla tuli vierelle joku Octavia RS Keke. Hän katsahti minuun ja selvästi hämmästyi kun oletettua nuorempi kaveri Mersun ratissa. Töölössä oli vielä sellainen kohta Hesperiankadulla, että oikealle kaistalle kiivaasti kurvannut RS joutuu työmaan takia vaihtamaan kaistaa omalleni joten tiesin mikä on homman juoni ja valojen vaihtuessa etuvetoinen uuden korimallin Octavia RS jäi kuin tikku paskaan reilusti yli autonmitan verran 0-50 km/h vedossa ja nöyränä veti sitten taakseni. Tietenkin hirveällä kiihdytyksellä oikealle kaistalle sitten työmaan loputtua kun itse ajoin vasemmanpuoleisessa jonossa.

Olisihan se hauska juttu jos se olisikin sattunut olemaan tuo ylhäällä kovasti kehuskeleva "steel_grey" kun harmaa RS se oli joka katseli E350e takavaloja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sulla oli bmw viime viikolla. hups tuliko SAMMAKO SUUSTA.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Millon sammutus videoo mersut syttyy palaan.haaaaaaaaaaaaaaaaaa.Joko takasin kutsua.haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kuulema se sinun hybridi bmw palo .haaaaaaaaaaa ei tarvii takasin kutsua.haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.Millon palo videooooooo.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Miltä RS-kuskista tuntuu?

Ensin kun olet raivoisasti repinyt liikennevaloista toisiin itsesi kuninkaaksi tuntien jotakin vanhoja Toyotia ja Nissaneita jättäen ohituskaistaa ja sitten päädyt seuraavissa valoissa etuvetoisella ritsallasi jonkun takavetoisen viereen jossa osaava kuski ja vaikka vähemmän tehoja niin lopputulos on tämä, että takavalot paistavat punottavalle naamallesi 100km/h asti:

2017 Skoda Octavia RS 230hv DSG etuveto:
0-50 km/h: 3,0s
0-100 km/h: 6,9s

2015 M-B C220d A 170hv takaveto:
0-50 km/h: 2,6s
0-100 km/h: 7,7s

http://www.autobild.de/artikel/skoda-octavia-rs-combi-test-11854997.html

http://www.autobild.de/artikel/jaguar-xe-infiniti-q50-mercedes-c-klasse-test-5959673.html

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta