Miltä RS-kuskista tuntuu?

Ensin kun olet raivoisasti repinyt liikennevaloista toisiin itsesi kuninkaaksi tuntien jotakin vanhoja Toyotia ja Nissaneita jättäen ohituskaistaa ja sitten päädyt seuraavissa valoissa etuvetoisella ritsallasi jonkun takavetoisen viereen jossa osaava kuski ja vaikka vähemmän tehoja niin lopputulos on tämä, että takavalot paistavat punottavalle naamallesi 100km/h asti:

2017 Skoda Octavia RS 230hv DSG etuveto:
0-50 km/h: 3,0s
0-100 km/h: 6,9s

2015 M-B C220d A 170hv takaveto:
0-50 km/h: 2,6s
0-100 km/h: 7,7s

http://www.autobild.de/artikel/skoda-octavia-rs-combi-test-11854997.html

http://www.autobild.de/artikel/jaguar-xe-infiniti-q50-mercedes-c-klasse-test-5959673.html
1
Ilmoita

Tai siten joku BMW DRIVE NOW jannun ajelema BMW i3 jättää
2 VASTAUSTA:
Millon kiihytys videoo..
Millon kiihyttely videoo.
+Lisää kommentti
BMW:n imago on surkea. En kehtaisi ajaa uudellakaan BMW:llä.
4 VASTAUSTA:
Sama jätkä joka joskus kehui kuinka on ajokokemusta takavedosta jollakin puolimädällä 2003 BMW 525i?
automotives kirjoitti:
Sama jätkä joka joskus kehui kuinka on ajokokemusta takavedosta jollakin puolimädällä 2003 BMW 525i?
Sama jätkä. Se 525 oli mätä jo vuonna 2012. Ei sitä huolittu autoliikkeessä ihan helposti. Halvalla meni, mutta hyvä kun pääsin siitä eroon.
automotives kirjoitti:
Sama jätkä joka joskus kehui kuinka on ajokokemusta takavedosta jollakin puolimädällä 2003 BMW 525i?
Millon kiihytys videoo.
Ai imago on tärkeä, osta Iphone ja Skoda vtun idiootti!
+Lisää kommentti
jos sattuu omistamaan päästöhuijaus skodan öljysyöpöllä moottorilla,dsg laatikolla ja ruosteisilla ovilla,on talouden tuho varmaa..

Silloin voi olla skodistilla todella vaikeaa.

Jopa sadat skodistit käyneet itsemurhan partaalla - "Pelkoa, ahdistusta, itseinhoa ja katkeruutta"
Ilmoita
Jos ja jos..kummallista jossittelua. Jos sun talous on auton kestämisestä kiinni, niin aika heikoilla jäillä kuljet. Toivotaan, että joku sut pelastaa sieltä heikoilta jäiltä.
Ilmoita

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Kelpaanhan vielä? "Takavaloni" punoittaa kovin.
Ilmoita
Nyt ostamaan uusi "mahtava" korkea kippanen eli etuveto Karoq 1.5 TSI DSG Style 36 000 eurolla!

Autobild testasi:

2017 Skoda Karoq 1.5 TSI DSG (150hv) etuveto:
0-50 km/h: 3,7s
0-100 km/h: 9,5s

2014 Renault Twingo 0.9 takaveto (90hv):
0-50 km/h: 3,4s
0-100 km/h: 11,7s

Pääset 0-80 km/h mennessä juuri ja juuri reilun kymppitonnin maksavan takamoottori Rellun Twingon ohi.

http://www.autobild.de/artikel/renault-twingo-smart-forfour-test-5479400.html

www.autobild.de/artikel/peugeot-3008-seat-ateca-skoda-karoq-test-12767859.html
2 VASTAUSTA:
Millon videoo veholta..
Millon kiihytys videoo veholta automotives.
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

1
Ilmoita

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Vanhoihin takseihin on kuitenkin kustu ja paskannettu, joten siitä vaan livettämään..haha..
Ilmoita
Tai, Jos olet jo aikuinen ihminen, kiihdytä normaalisti etkä missään vaiheessa edes tajua että olet jonkinlaisessa kilpailussa sen viereen ajaneen lippispää kanssa ja kun katsot naapurikaistalle että mikä tuolla rämisee, olet jolpin mielestä "hyväksynyt haasteen".

Kerätkää ne kotteronne jonnekin radalle ja ajakaa siellä kilpaa keskenänne.
1 VASTAUS:
Näinhän se menee. Suomi24-palstalta voi sitten lukea, että kölvi on ollut "kyykyttämässä skoda-kääkkiä, jotka repivät raivoissaan itäkippasellaan ja katselevat takavetoisen perävaloja, kun jäävät".
+Lisää kommentti
Skoda kiihtyy viiteenkymppiin 3,0 sekunnissa. Mersu 2,6 sekunnissa. Mihin käytät sen 0,4 sekuntia? Eihän siinä ehdi edes nenää kaivaa seuraavissa liikennevaloissa?
2 VASTAUSTA:
Mersulla on todellisuudessa paljon helpompi päästä tuohon 0-50 aikaan kuin etuvetoisella Skoda rs joka jää käytännössä aina kaasu pohjassa kiihdytettäessäkin enemmän kuin 0,4.

Moni rs230 poika ei saa menemään alle 3,5s 0-50 tai alle 7,5s 0-100
juurinäinseonn kirjoitti:
Mersulla on todellisuudessa paljon helpompi päästä tuohon 0-50 aikaan kuin etuvetoisella Skoda rs joka jää käytännössä aina kaasu pohjassa kiihdytettäessäkin enemmän kuin 0,4.

Moni rs230 poika ei saa menemään alle 3,5s 0-50 tai alle 7,5s 0-100
Moni mersupappa ei saa menemään 0-50 alle 6 sekunnin.
+Lisää kommentti
Mitä ne tehot vaikuttaa, vain ja ainoastaan reaktiot, sillä vaikka 55- heppaisella dieselipololla nostat kytkimesi ennemmin ja autosi liikkuu heti kuin testoteronituuninkiturbopulkan kuski siinä vierelläsi, se jäätyäään kakkoseksi lähdössä (refleksissä, reaktiossa) paikkaa häpeäänsä painamalla kaasua tehorajojen tappiin ylisallitun maksimiin suoritustaan ja saa siitä siten syyn kirjoittaa kyykytyksestään, eikö?
1 VASTAUS:
Koska sillä ykkösvaihteella ei pääse kovin kauas, pitää osata vaihtaa nopeasti. Kunnon autoissa riittää tietenkin pelkkä jarrun nosto ja kaasun painaminen, mutta sepä ei kuulu tälle palstalle.
+Lisää kommentti
Mikään ei aiheuta yhtä mittavaa myötähäpeän aaltoa liikenteessä, kuin pienimunaisen tohvelisankarin ohjastama "urheilullinen" diesel Skoda.
7 VASTAUSTA:
Mutta kuitenkin. Se pienimunaisen tohvelisankarin ajama auto saa sinut rageamaan. Hakeudu hoitoon.
huomaa_mielenterveys kirjoitti:
Mutta kuitenkin. Se pienimunaisen tohvelisankarin ajama auto saa sinut rageamaan. Hakeudu hoitoon.
Eihän täällä kukaan "ragea" sinun lisäksesi. Ja huomaan tosiaan että mielenterveytesi on järkkynyt.
Moi_mikromuna kirjoitti:
Eihän täällä kukaan "ragea" sinun lisäksesi. Ja huomaan tosiaan että mielenterveytesi on järkkynyt.
Jos ei "kyykytys"-arvojen esittely perheauto-palstalla ole liikenne-raivoa tilastollisessa kusisukassa, niin mikä? Heebo ragee "ikkunan takana" ja toivoo, että joku huomaisi pienen eksyneen pojan. Sehän toki on trollausta, ei siinä autosta ole kysymys...
Moi_mikromuna kirjoitti:
Eihän täällä kukaan "ragea" sinun lisäksesi. Ja huomaan tosiaan että mielenterveytesi on järkkynyt.
Voi olla. Mutta sinä et huomaa, että itselläsi on paha luonnevika.
Kohderyhmä.pielessä kirjoitti:
Jos ei "kyykytys"-arvojen esittely perheauto-palstalla ole liikenne-raivoa tilastollisessa kusisukassa, niin mikä? Heebo ragee "ikkunan takana" ja toivoo, että joku huomaisi pienen eksyneen pojan. Sehän toki on trollausta, ei siinä autosta ole kysymys...
Kovasti tuntuu trollia harmittavan länsi-neliveto
260hvAWD_defa kirjoitti:
Kovasti tuntuu trollia harmittavan länsi-neliveto
Minä nukun öisin ja käyn päivisin töissä. Mitä sinä teet muuta kuin notkut suomi-palstalla?
dippityduppity kirjoitti:
Minä nukun öisin ja käyn päivisin töissä. Mitä sinä teet muuta kuin notkut suomi-palstalla?
Tuntuu sulla menevän "työpäivät" netissä päivystäessä

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

+Lisää kommentti
Miltä motiivimiehestä tuntuu?

Kun tavaratalon parkkipaikalla koettaa teippailla ostoksia jeesusteipillä kattoon kun Skoda-kuski napauttaa 110 litraa isomman takakontin kiinni ja lähtee ajelemaan? Onko ollenkaan kokemuksia siitä miten paljon tilaa 2010-luvun etuvetoisiin pystytään tekemään ja vieläpä kohtuullisella hinnalla?
1 VASTAUS:
Älä nyt sentään kaunistele, onko motivaattorin Mesessä 480 litraa "tehokasta pelitilaa"? Ankea takaluukku ja hyvä jos suksiluukku. Mutta hei, tehoja riittää vaikka kolmen kattoboksin ja peräkärryn kuskaamiseen! :)
+Lisää kommentti
Kyllä naiset nykyisin ymmärtävät autoista paljonkin. Kaverini osti Skodan. Vaimoni ihmetteli miksi osti moisen. Yritin, että kyllähän Skoda.. En kuulemma ymmärrä mistään mitään. Skoda on yhtä kehno kuin Mosse. Ne on tehtykin samassa maassa. Yritin höpistä jotakin Tsekeistä ja että Skoda kuuluu VW konserniin ja siinä on lähes kaikki osatkin samoja kun Volkkarissa. Sain säälin sekaisen katseen - on turha nyt luulla, että uskoisi moista soopaa. Volkkarissa on kaksi pakoputkea Skodassa on yksi. Volkkarin nokka kaartuu sillä lailla kauniisti kun Skoda näyttääkin aivan Mosselta.,
No kai sitten, Eihän naiset tuossa Skodaa kyllä äänestäneet.
Ilmoita
Tuntuu mukavalta. RS245 on tarpeeksi sujuvaliikkeinen että saa näytettyä marssijärjestyksen myös kusipäille bemarijannuille. Kovin on pettyneitä ilmeitä ja punaisia naamoja mustien wanna be-preemiumien rateissa. Noita tulee härnättyä, samoin psykopaatti-audisteja sekä etuilija-volvisteja tai läskimahamersukuskeja.

Skodalla totta vieköön menee hyvin!
1 VASTAUS:
Joo kyllä on mukava mersu ja bmw kuskit laitaa RUOTUUN.
+Lisää kommentti
Mersusta nousee aina pöhöttyny juoppo automotives.Nyk epätoivonen mersun myyjä veholla.Skodat viedään käsistä. haaaaaaaaaa.
Ilmoita
Eräs uuden Seat Leon Cupran kuski meinasi repiä pelihousunsa kun silloinen takavetoinen C250 CDI Mersuni meni vähän edellä Tuusulanväylän valoista lähdettäessä aina sinne 90 km/h asti. 90 km/h kohdilla Cupra alkoi olla jo tasoissa ja tietenkin kiihdytteli sinne 120-130 km/h asti kun itse nostin jalan kaasulta 90 km/h kohdalla. Olisipa ollut mukavaa kun tutkamiehet olisivat olleet siellä Oulunkylän rampin kohdalla.

Viime viikolla kun minulla oli ajossa E350e niin märällä asvaltilla tuli vierelle joku Octavia RS Keke. Hän katsahti minuun ja selvästi hämmästyi kun oletettua nuorempi kaveri Mersun ratissa. Töölössä oli vielä sellainen kohta Hesperiankadulla, että oikealle kaistalle kiivaasti kurvannut RS joutuu työmaan takia vaihtamaan kaistaa omalleni joten tiesin mikä on homman juoni ja valojen vaihtuessa etuvetoinen uuden korimallin Octavia RS jäi kuin tikku paskaan reilusti yli autonmitan verran 0-50 km/h vedossa ja nöyränä veti sitten taakseni. Tietenkin hirveällä kiihdytyksellä oikealle kaistalle sitten työmaan loputtua kun itse ajoin vasemmanpuoleisessa jonossa.

Olisihan se hauska juttu jos se olisikin sattunut olemaan tuo ylhäällä kovasti kehuskeleva "steel_grey" kun harmaa RS se oli joka katseli E350e takavaloja.
8 VASTAUSTA:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Sulla oli bmw viime viikolla. hups tuliko SAMMAKO SUUSTA.
Millon sammutus videoo mersut syttyy palaan.haaaaaaaaaaaaaaaaaa.Joko takasin kutsua.haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Kuulema se sinun hybridi bmw palo .haaaaaaaaaaa ei tarvii takasin kutsua.haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.Millon palo videooooooo.
Kylläpä nämä trollit ulisevat. Vastauksista on vaikea saada selvää, mutta ilmeisesti kaikki ovat sitä perinteistä bmw-kateutta.
Voi voi te mersumulkvistit todellakin katselette RS:n takavaloja, sorry. Ei mitään jakoja RS245:n kanssa romuillanne. Tässä sattuu katsokaas olemaan vielä etulukko joten ei juuri sudita vaan mennään. Uusi 7-vaihteinen märkä-dsg salamannopea vaihdoiltaan, perinteisellä uudellakaan mehumaijalla ei mahiksia yhtä nopeisiin vaihtoihin. RS etenee lisäksi eleettä vielä 260 mittarinopeudella joten kisaseuraa saatte tarvittaessa.
Märkää sulla on korvien välissä. Hankipa sirkuspelle ajokokemusta oikeasti sporttisilla peleillä tai edes tuollaisella E350e hybrid perheautolla niin palaat sen RS-himosi kanssa maan pinnalle
steel_grey kirjoitti:
Voi voi te mersumulkvistit todellakin katselette RS:n takavaloja, sorry. Ei mitään jakoja RS245:n kanssa romuillanne. Tässä sattuu katsokaas olemaan vielä etulukko joten ei juuri sudita vaan mennään. Uusi 7-vaihteinen märkä-dsg salamannopea vaihdoiltaan, perinteisellä uudellakaan mehumaijalla ei mahiksia yhtä nopeisiin vaihtoihin. RS etenee lisäksi eleettä vielä 260 mittarinopeudella joten kisaseuraa saatte tarvittaessa.
Ja silti tarvitaan V8-äänigeneraattori? Onko myös urheiluauto-nopeusmittari joka näyttää kaupunkinopeuksissa kyykätessä 2000 km/h. RS-skodisti voi kuola valuen päristellä suullaan samalla kun istuu siellä kabiinissa. Muulle liikenteellehän tuo näyttää todella nololta varsinkaan kun nuo ei kulje mihinkään.

Milloin muuten sait sen RS 245:n?
rs-pojun.logiikka kirjoitti:
Ja silti tarvitaan V8-äänigeneraattori? Onko myös urheiluauto-nopeusmittari joka näyttää kaupunkinopeuksissa kyykätessä 2000 km/h. RS-skodisti voi kuola valuen päristellä suullaan samalla kun istuu siellä kabiinissa. Muulle liikenteellehän tuo näyttää todella nololta varsinkaan kun nuo ei kulje mihinkään.

Milloin muuten sait sen RS 245:n?
Lokakuussa sain. Myyjä sai järjestettyä maahamme jo tilatusta pikkuerästä itselleni pitkän Skoda-asiakassuhteen ansiosta. Värikin hyvä. Sisäänajo tuli tehtyä viikonlopussa pohjoisen reissussa ja sitten onkin voinut antaa hanaa. Kyllä ne premiumimerkkikuskit itkee. >-D
+Lisää kommentti
Mitenpä "sporttisten" kaljamahaskodistien kokemukset 2010-luvun takavetoisista hybrideistä?
Miltä tuntuu kun tuollainen ekoauto jättää kelillä kuin kelillä sen Octavia RS:n katsomaan takavaloja?
Ilmoita
Räsässä voi pistää sen V8-äänigeneraattorin päälle samalla kun niiskuttaa ja nielee kyyneliään
Ilmoita
Muutaman päivän tässä joutunut ajamaan konsernin Rinkelikeulalla. Aito Neliveto lisää kyllä vetopitoa lumella takavetoisiin nähden, mutta on tämä niin tylsän tunnoton potta että kyllä sitä kaipaa jo takavetoisen ohjaksiin. Otinkin humoristisen kuvan profiilikuvaksi, jossa tämä rinkelikeula toimii paremmin pirtelöalustana kuin ajamisesta nauttivan ajopelinä.

Oletteko muuten jo hankkineet ensimetrien ajokokemukset 2010-luvun takavetoisella?
11 VASTAUSTA:
Voi kun sulla olis joskus varaa ja vastuuta omistaa jotain. Oot vaan tuollainen viherpiipertäjä, joka nokkii sinne tänne ja fiilistelee... :D
Todella syvällinen analyysi (siis arvaus) :)

Miten on ajokokemuksellisten asioiden laita kohdallasi näin autopalstalla?
automotives kirjoitti:
Todella syvällinen analyysi (siis arvaus) :)

Miten on ajokokemuksellisten asioiden laita kohdallasi näin autopalstalla?
Valistunut arvaus on "näin autopalstalla" jo suorastaan kiitettävän syvällistä. Huomaathan kuitenkin, että autopalstoja on erilaisia. Olet valinnut tietoisesti väärän "kohderyhmän", mutta tämän toki kaikki lukijat jo tietävät. "Yllätysarvoa" ei näillä kysymyksilläsi takavetoautojen testaamisesta ole enää aikoihin ollut.

Kiitos kysymästä, minulla on vuosikymmenien ajokokemus. Sinun ajokokemuksesi pituudesta minulla ei ole tietoa, mutta se on ilmeisen "nykivää ja katkonaista".
automotives kirjoitti:
Todella syvällinen analyysi (siis arvaus) :)

Miten on ajokokemuksellisten asioiden laita kohdallasi näin autopalstalla?
Kun keksii riittävän raflaavan nimimerkin, niin sen takaa voi tekeytyä vaikka Daimlerin suunnitteluinsinööriksi. Kirjoitustyyli paljastaa kuitenkin jotain ihan muuta.
Keskenkasvuinen luonnevikainen trollipoika.
Kehittele pääkopassasi ihan rauhassa eri toiveskenaarioita mahdollisesta työhistoriastani.
Päivitin profiilikuvaan Mercedeksen 2017 multimediajärjestelmästä ja tarkemmin Command Online profiilinvalinnasta johon valitsin kokemattomuutenne innoittaman "Automotives" profiilinimen E350e hybridillä ajaessani.

Milloin olet ajatellut laajentaa ajokokemuksiasi?` Ei kannata kauhistua profiilikuvaa, vaikka et ole ikinä nähnytkään uusimman sukupolven Mercedes Command Online järjestelmää uudesssa S-sarjassa tai E-sarjassa
automotives kirjoitti:
Kehittele pääkopassasi ihan rauhassa eri toiveskenaarioita mahdollisesta työhistoriastani.
Päivitin profiilikuvaan Mercedeksen 2017 multimediajärjestelmästä ja tarkemmin Command Online profiilinvalinnasta johon valitsin kokemattomuutenne innoittaman "Automotives" profiilinimen E350e hybridillä ajaessani.

Milloin olet ajatellut laajentaa ajokokemuksiasi?` Ei kannata kauhistua profiilikuvaa, vaikka et ole ikinä nähnytkään uusimman sukupolven Mercedes Command Online järjestelmää uudesssa S-sarjassa tai E-sarjassa
Hohhoijaa noita pojun juttuja. Tarkistapa pääkoppasi releistys.
automotives kirjoitti:
Kehittele pääkopassasi ihan rauhassa eri toiveskenaarioita mahdollisesta työhistoriastani.
Päivitin profiilikuvaan Mercedeksen 2017 multimediajärjestelmästä ja tarkemmin Command Online profiilinvalinnasta johon valitsin kokemattomuutenne innoittaman "Automotives" profiilinimen E350e hybridillä ajaessani.

Milloin olet ajatellut laajentaa ajokokemuksiasi?` Ei kannata kauhistua profiilikuvaa, vaikka et ole ikinä nähnytkään uusimman sukupolven Mercedes Command Online järjestelmää uudesssa S-sarjassa tai E-sarjassa
No niin, huomenna taas. Töihin.. ;)
Papparaatsii kirjoitti:
No niin, huomenna taas. Töihin.. ;)
Kunnan järjestämään korinpunontatyöpajaan? Sitten kotiin puolustamaan RS:n millisekunteja ja "täyttämään" tojopalstaa
kuka.maksaa.nettisi kirjoitti:
Kunnan järjestämään korinpunontatyöpajaan? Sitten kotiin puolustamaan RS:n millisekunteja ja "täyttämään" tojopalstaa
Hörppien alennuksella saatua virolaista verovapaata ööliä...Toisilla on velkaa ja toisilla ei.Velattomalla on helppoa kuten minulla.
ElämäOnJännää kirjoitti:
Hörppien alennuksella saatua virolaista verovapaata ööliä...Toisilla on velkaa ja toisilla ei.Velattomalla on helppoa kuten minulla.
Spuget ei saa lainaa, ei edes piikkiä lähiräkälään.
skodistit.on.alkkiksia kirjoitti:
Spuget ei saa lainaa, ei edes piikkiä lähiräkälään.
Velaton tilava Skoda vai "koeajokokemuksia sporttisilla takavetoisilla urheiluautoilla"? Kummasta minä ja perheeni hyödymme enemmän?

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

+Lisää kommentti
Jotenkin hupaisaa että tämä RS:n kehuja sanoi aikaisemmin tehneensä pieneen diesel-fabiaansa itse 170 tuhannen huollon eikä ole koskaan tullut "kyykytetyksi". Nyt on sitten yhtäkkiä ilmestynyt RS 245...
3 VASTAUSTA:
Hupaisa on väitteesi. Tiedät kuka kukin on. :D
arvaus.tämäkin kirjoitti:
Hupaisa on väitteesi. Tiedät kuka kukin on. :D
Ei "teitä" niin kovin montaa lopulta ole
Spete_Lasanen kirjoitti:
Ei "teitä" niin kovin montaa lopulta ole
Ei "teitäkään".

On todella merkittävä palsta. Pari jamppaa suuntaa ja toiseen. Suoranainen mielipidevaikuttaja. :D

Jos olisin Putin, en maksaisi "teille". Tyhjästä.
+Lisää kommentti
Nykyisen RS:n suurimmat nettotehot ovat maahantuojan Trafille tekemän ilmoituksen mukaan

RS 217 hv
RS 230 226 hv
RS 245 241 hv

Jotenkin tuntuu nololta maksaa tuhansia euroja että saa maksimitehoa lisää alle 4 % tai vielä enemmän että tuosta noustaan mahtavat reilu 6 %. Erityisen nolon tästä tekee se, että juuri kehuttiin miten 1.0 TSI kuljettaa Octaviaa aivan riittävästi. Mihin nyt tarvitaan niitä tuhansien eurojen kalliita parin hevosvoiman lisäyksiä?

Ajatteko räsäilijät aina kaasu pohjassa vai onko tämä sitä "reservivoimaa" jota ei ikinä käytetä, radallahan tuulipuvut eivät ole ikinä ajaneet.
10 VASTAUSTA:
Miksi Mersun 200D 60 hevosvoimaa ei ole edelleen tuotannossa. Kyllä sillä ehtii.

Miksi CDI sitä ja CDI tätä?

Eikö jo 300D ollut turha? Noloa!
Ei saa ostaa kallista autoa. Vain vakio Fiiatti käy ettei rölli suutu. Ei saa ostaa kallista lihaa, vain sian jauhelihaa, ettei rölli suutu. Ei saa ostaa kallista viskiä. Vain vodkaa, ettei rölli suutu. Ei saa ostaa kallista kelloa. Vain rantaroleksi käy. Ei saa ostaa Hugon vaatteita ettei rölli suutu. Vain Tokmannilta ostettua.
Ei saa ostaa premiumia kun RS-poju suuttuu
pojunhuuliväpättääjo kirjoitti:
Ei saa ostaa premiumia kun RS-poju suuttuu
Premiumilla ei saa itkuista RS-pojua.
pojunhuuliväpättääjo kirjoitti:
Ei saa ostaa premiumia kun RS-poju suuttuu
No höh. Premiumihan on juuri faktantarkastajan logiikan mukaan kielletty. Karvalakkimallit on vain sallittuja, muuten trolli tulee kateelliseksi.
äläpojuitke kirjoitti:
No höh. Premiumihan on juuri faktantarkastajan logiikan mukaan kielletty. Karvalakkimallit on vain sallittuja, muuten trolli tulee kateelliseksi.
Faktantarkastajan mukaan perusmallin hinnat alkaen Skoda on vähiten järjetön Skoda. Ja kaikilla herkuilla varustettu, kallein saatavilla oleva premium-auto on järkevin auto-sijoitus.

Jossain "sillä välillä" on Virheetön Auto, eli se jonka nimeä ei saa mainita, paitsi se on myydyin automerkki. Skodaa taas ei osta kukaan. Niin se vain on.
äläpojuitke kirjoitti:
No höh. Premiumihan on juuri faktantarkastajan logiikan mukaan kielletty. Karvalakkimallit on vain sallittuja, muuten trolli tulee kateelliseksi.
Onko taustapeili taas rikki? RS-väki on täällä saarnannut meille premiumvastaisuuden ilosanomaa vuosikaudet. Ilmeisesti argumentit ovat loppuneet ja uutena aseena on RS:n nostaminen "premiumiksi", joka on täysin naurettava väite.

Tässä vihjettä jolla pääsee alkuun tuon käsitteen tarkoituksesta
https://www.is.fi/autot/art-2000000680640.html
RS-logiikalla perusmalliin saa parilla satasella "täyden premium-konversion"

http://www.voimaa.com/fin-fin/lastutus/34/skoda/

Tuolla sivulla näkyy hyvin esimerkki siitä miten autotarvikkeiden ja palveluiden myyjät eivät pysty antamaan selvää listaa skodan eri malleista koska skodalla on liian monta versiota ja varianttia. Sen sijaan joudutaan esittämään mallit jonain 1.8 T tai 1.8 T SPORT. Skoda ja maahantuojansa ei osaa tehdä mitään asiaa kunnolla.
FactChecking kirjoitti:
Onko taustapeili taas rikki? RS-väki on täällä saarnannut meille premiumvastaisuuden ilosanomaa vuosikaudet. Ilmeisesti argumentit ovat loppuneet ja uutena aseena on RS:n nostaminen "premiumiksi", joka on täysin naurettava väite.

Tässä vihjettä jolla pääsee alkuun tuon käsitteen tarkoituksesta
https://www.is.fi/autot/art-2000000680640.html
Kenenkähän peruutuspeili tässä näyttää päin persettä? Edelläolevissa kirjoituksissahan ei missään sidota yhteen premiumia ja RS-Skodaa. Se on vain ajatushäiriöisen kriitikkotrollin oma vinoutunut päätelmä. Naura vaan ittelles.
Skoda_rulez kirjoitti:
Kenenkähän peruutuspeili tässä näyttää päin persettä? Edelläolevissa kirjoituksissahan ei missään sidota yhteen premiumia ja RS-Skodaa. Se on vain ajatushäiriöisen kriitikkotrollin oma vinoutunut päätelmä. Naura vaan ittelles.
Nimimerkit "kateutta" ja "äläpojuitke" ottivat puheeksi premiumin kieltämisen (=vastustamisen) kun esitin miten maksamalla useita tuhansia euroja lisää saa muutaman hassun hevosvoiman, siis käytännössä vähän lisää maksimitehoa. Samat kirjoittajat kuitenkin näkevät oikeat premium-autot mukavuuksineen suorastaan synniksi, ja ovat alvariinsa saarnaamassa näitä vastaan.

Ja trolli ei tietenkään näe postausten ja vastausten välillä mitään yhteistä, vaikka itse tehtailee niitä.

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

+Lisää kommentti
Skoda Fabia-99 1.2 jättää startissa molemmat seisomaan...
2 VASTAUSTA:
Costalla jäänyt taas ryyppy päälle?
FactChecking kirjoitti:
Costalla jäänyt taas ryyppy päälle?
Fabiassa on varmaan automattiryyppy.
+Lisää kommentti
Faktan tarkastajan on aika lähteä baariin ja koittaa onneaan. Lähesty premium kohdetta, kertoen premium faktaa.

Itkuinen RS-poika löytyy, jos on löytyäkseen.
Ilmoita
Haluaisin vielä muistuttaa:

Mittaustulokset:

2011 M-B C180 A farmari (156hv) takaveto:
0-50 km/h: 2,7s
0-100 km/h: 8,8s

2017 Skoda Karoq TSI DSG (150hv) etuveto:
0-50 km/h: 3,7s
0-100 km/h: 9,5s

www.autobild.de/artikel/peugeot-3008-seat-ateca-skoda-karoq-test-12767859.html

www.autobild.de/artikel/mercedes-c-klasse-t-modell-bmw-3er-touring-vergleich-1884180.html
1 VASTAUS:
Kiviäkin kiinnostaa.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Miltä RS-kuskista tuntuu?

Ensin kun olet raivoisasti repinyt liikennevaloista toisiin itsesi kuninkaaksi tuntien jotakin vanhoja Toyotia ja Nissaneita jättäen ohituskaistaa ja sitten päädyt seuraavissa valoissa etuvetoisella ritsallasi jonkun takavetoisen viereen jossa osaava kuski ja vaikka vähemmän tehoja niin lopputulos on tämä, että takavalot paistavat punottavalle naamallesi 100km/h asti:

2017 Skoda Octavia RS 230hv DSG etuveto:
0-50 km/h: 3,0s
0-100 km/h: 6,9s

2015 M-B C220d A 170hv takaveto:
0-50 km/h: 2,6s
0-100 km/h: 7,7s

http://www.autobild.de/artikel/skoda-octavia-rs-combi-test-11854997.html

http://www.autobild.de/artikel/jaguar-xe-infiniti-q50-mercedes-c-klasse-test-5959673.html

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta