Tirkistelijä jää kiinni

Harrastelija

Olen 18-vuotias poika ja kerron traumaattisen tarinan, kun jäin kiinni tirkistelystä. Kaikki alkoi siitä kun huomasin, että poikien pukuhuoneen vessasta pystyy tirkistelemään reijän läpi tyttöjen puolelle. Aina kuin meillä oli liikuntaa, niin menin vessaan tirkistelemään. Näkymä oli erittäin hyvä, sillä näin suoraan suihkutilaan.

Oli upeaa nähdä lukiotyttöjä suihkussa. Heitä oli kaikenkokoisia ja näköisiä. Kaikista kiihottavinta oli nähdä sellaisia tyttöjä alasti, joista tiesi, että he eivät näyttäytyisi ikinä alasti. Usein runkkasin samalla kuin katselin heitä. Erityisesti kiihottavaa oli nähdä rintojen pesua. Erityisesti kiinnostui koulun kaunottaresta Annasta. Anna oli erittäin muodokas blondi. Hänen rintavarustuksensa oli todella hyvä.

Tirkistely sai minusta yliotteen, joten menin sinne myös muina aikoina katsomaan tyttöjä. Suosikki paikkani oli mennä kouluntyttöjen koripalloharjoituksien aikaan sinne. Sillä kaikki olivat todella muodokkaita ja lisäksi heidän opettajansa kävi myös suihkussa samaan aikaan. Oli normaali perjantaipäivä ja tytöt lopettelivat harjoituksia. Kello oli jo 17.00 ja muita ei ollut koululla paitsi minä ja tytöt.

Olin mennyt normaalille paikalle. Tyttöjä alkoi mennä suihkuun. Otin normaalin asennon eli housut alhaalla ja käsi munassa. Mutta sitten hätkähdin kun huomasin, että korisjoukkueessa oli uusi jäsen. Luokkamme todellinen tiukkapipo, Saara. Saara oli todella hyvännäköinen brunetti. Valitettavasti hän pukeutui yleensä niin löysiin vaatteisiin, niin että hänen muotojansa ei voi nähdä. Mutta nyt tulisin näkemään hänet alastomana. Munani muuttui samalla vieläkin kovemmaksi, jos se ylipäätänsä oli mahdollista. Näin Saaran, hänellä oli pyyhe päällä. Hän otti sen pois, mutta meni sellaiseen kulmaan, etten nähnyt häntä kuin vilauksen. Hänen tissinsä olivat aivan upeat, sillä vaikka niissä ei ollut kokoa paljoakaan, niin niiden muoto oli täydellinen.

Yritin nähdä Saaraa ja menin kokoajan pahempaa asentoon. Kun yhtäkkiä putosin ja kuului valtava tömähdys. Nielaisin nopeasti ja tajusin, että voisin jäädä kiinni. Laitoin äkkiä housut jalkaan ja olin lähdössä, mutta osa tytöistä oli jo ovella, joten piiloudun vessaan. Sydämmeni tykytti lähes 200. Tiesin, että jäisin kiinni. Niin kävikin ja he huomasivat myös reijän ja tajusivat mitä minä olin tehnyt. Tytöt olivat aivan raivossaan. Samoin heidän opettajansa. Tiesin, että tästä ei hyvää seuraa.

Opettaja sanoi, että tästä tulee sinulle rangaistus. Olin aivan häpeissäni ja mietin miten selviäisin tästä. Sitten opettaja sanoi, että hän tietäisi täydellisin rangaistuksen. Kysyin mikä se olisi. Hän totesi, että koska minä olin tirkistellyt tyttöjä suihkussa, niin nyt on tyttöjen vuoro katsoa minua suihkussa. Hän sanoi, että jos teen sen, niin tästä ei seuraa muita rangaistuksia.

Tein nopean tilannearvion ja ajattelin, että pakko kai suostua ehdotukseen. Joten kaikki tytöt kutsuttiin pukuhuoneeseen ja opettaja sanoi, että nyt voit aloittaa riisuitumisen. Olin aivan jäykkänä jännityksestä, koska en ennen ollut riisuitunut tuntemattomien seurassa. Lisäksi tytöt eivät tehneet tätä yhtään helpommaksi. Vaan riisuituneena he alkoivat vihellellä ja kommentoida kroppaani. Olin alushoususillani ja minua arvelutti, että pitäisikö tätä sittenkään tehdä. Opettaja huusi, että ollaan tässä ennenkin prinssinakkeja nähty, joten housut pois. Samalla kaikki tytöt alkoivat rytmikkäästi huutamaan housut pois!!! Käännyin selkäni tyttöihin päin ja otin pikkuhousut pois. Tytöt alkoivat vislaamaan ja sanoa, että ompa hyvä perse. Käännyin ympäri ja niin koko tyttöjen korisjengi ja opettaja näkivät minut alastomana.

Kävelin hermostuneena suihkuun ja avasin hanan. Tämän jälkeen laiton saippuaa itseeni ja aloin pestä itseäni. Minua alkoi rentoittaa ja en kokenut tilannetta enää pahana. Osa tytöistä oli jo lähtenyt. Sitten yksi tytöistä huusi, että sinun pitää pestä myös penikseni. En tiedä mikä minulle tuli, mutta kun aloin pestä penistäni, niin minua alkoi kiihottaa tyttöjen katselu. Yritin taistella tunnetta vastaan, mutta penikseni vain jäykkeni ja kasvoi kokoajan. Tytötkin huomasivat sen ja alkoivat nauraa.

Olin siis suihkussa ja penikseni stondasi. Huomasin kuinka tytöt katsoivat kaluani. Se kiihotti minua vielä enemmän. Lopulta se oli onneksi ohi. Kaikki tytöt olivat lähteneet ja siellä oli vain opettaja ja minä. Olin pukeutumassa, kun opettaja sanoi, että kai tajuat, että sinun pitää lopettaa tirkistely. Nyökkäsin ja näytin aika myrtsiä naamaa.

Opettaja tuli lähelleni ja kuiskasi korvaani, että älä ole noin surullinen, sinullahan on todella komea varustus. Tämä aiheutti uudestaan penikseni kovettumisen ja minua alkoi hymyilyttämään. Seuraavaksi olimme molemmat suutelemassa toisiamme. Riisuin nopeasti hänet. Olin tirkistellessäni unelmoinut noista meloneista. Nyt pystyin toteuttamaan haaveen. Nuolin hänen todella isoja meloonejaan. Menimme takaisin suihkutilaan ja aloimme pestä toisiamme.

Pesin häntä todella tarkasti eripaikoista. Samoin hän pesi penikseni erittäin hyvin. Olimme molemmat aivan märkiä ja todella kiimaisia. Opettaja otti minusta kiinni ja painoi minut seinää vasten ja ohjasi penikseni pilluunsa. Tunsin kuinka hänen voimakkaat lihaksensa supistelivat penikseni ympärillä. En ollut kokenut mitään vastaavaa. En siksi kestänyt kovin kauaa, vaan laukesin täydellä voimalla.

Näin päättyi tirkistely urani lukiossa, mutta seksisuhteeni naisten liikunnan opettajaan alkoi.

2

8161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin varma että joku tirkistelee metsän reunassa, sanoi veljelle että haluan riistakameran saan katsoa eläimiä jäniksiä lintuja ja joskus kauriskin käyskentelee ulkona.
      kun puhelin hälyytti näin tutun pojan istumassa kannon päällä, alkoi kiihottamaan riisuin hitaasti nostelin rintoja laskin housut ikkunaanpäin katsoi pojan luonnottoman isoa kalua tuon takia varmaan hakee katsottavaa poika runkkasi katsoen sisälle hieroin pillua ja lähennin kameraa, halusin nähdä kun runkkaa mietin miten on kiinnostunut 40v naisesta. Katsoin monena iltana kun kävi runkkaamassa, kerran päästin kultaisen noutajan ulos koira juoksi metsään katsoin kamerasta kun koira meni viereen poika antoi nuolla kalua ja kiveksiä käänsi koiran ajattelin että kutsun pois mutta kiihotuin niin että makoilin sängyllä jonka olin siirtänyt niin että näki sänkyyn kuvittelin että poika nai minua panin dildon sisään katsoin kameraa poika hyväili koiraa piti jalkojen välissä kalu oli lähellä koiraa peruutti koiraa ja pani sisään katsoin koiran ilmettä kuin olisi nauranut poika nai nopeaan tunsin että tulen nostin lantiota ja huusin hiljaa näin pojasta että ruiskii sisälle nousi ja poistui. Koira tuli ovelle ja haukkui päästin sisään kokeilin pillua sieltä valui spermaa olin pimeässä huoneessa katsoin nauhoitusta ja päätin haluan pojan sisälle. etsin sen nimeä ja laitoin viestin anonyyminä kerroin saat jos haluat tule käymään.
      Meni pari pivää ovikello soi katsoin poikaa pyysin sisälle, vein makkariin istu tuohon. Aloin riisuuntumaan pojan housut pullotti sanoin ota esiin nyt näin ison kalun vierestä kutsuin pojan lähelle otin kalusta ja imin että osasi olla kova poika laukesi ja spermaa lensi rinnoille kutsuin koiran koira nuoli rinnat ja pidin kalusta kiinni nuoli kalua se kasvoi uudestaan halusin hulluna avasin reidet kutsuin sisään poika nai kiihkeästi toppuuttelin nautitaan ajatuksissa mietin iso perseinen nainen ja nuori poika kun tulin tärisin ja huusin lisää poika laski sisään ja sitä tuli vieläkin paljon. Sovittin että soitta katsotaan voidaanko olla, siitä lähti meidän rakastelut.

    • Anonyymi

      Sinähän poika osaat kirjoittaa. Hyvä kertomus.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe