Meidän ikioma valtuutettumme, kettusen pekka oli presidentin kutsumana juhlistamassa suomen itsenäisyyttä herran vuonna 2017! Ensivuona valtuutettu ja pienyrittäjä hiltusen mikan vuoro saapua linnan juhliin! Me teimme sen taas, nostimme kontiolahden universiunin pohjalta maailman kartalle. Onneksi kunnasamme on sinnikkäitä yrittäjiä enemmän kuin missään muussa osavaltiossa suomen maalla.
Linnanjuhlat
Linnanjuhla
8
203
Vastaukset
- Kateellinen69
Jaahas,siis kunnassamme on linnansankareita
- Sinne_vaan
Kyllä Pekan paikka on kiistatta linnassa.
- saakojokukutsun
apropoo... Mites se statioonin polliisitutkinta etenee? Tuli vaan noista kunnanpäättäjien linnaan kutsuista mieleen...
- eeaehetta
Tutkintaa ei ole käynnistetty, ei antanut aihetta, sehän oli selvää jo etukäteen.
- Hahhaaafg
Sauli niinistö tykkää pylsiä huomattavasti itseään nuorempia naisia, vaikuttaa sairaalta setämieheltä
- elähännaura
No kukapa ei...?
- mitä.sairasta.tuossa.on
Heh juu, kyllä minäkin tykkäisin. Ja sanoisin että joka muuta väittää, valehtelee.
- Niilo.Hiihto
Uutisten mukaan linnankutsut on peruttu kontiolahtelaisten osalta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264058- 453326
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323114- 512896
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432206
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722003Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt521958- 291816