Itäautoilun kustannukset

Minkä hintaista on tänäpäivänä itäautoilu? Itse ajelen mersulla vm2014 amg niin en näistä itäautoista tiedä. Ajattelin että olisi kuitenkin hyvä tietää.
1
Ilmianna
Jaa

15 Vastausta

Kaiken se vie. Ei riitäkään. Velkaa ja pikavippejä kulujen peittämiseen.
1
Ilmianna
Jaa
Kyllä naiset nykyisin ymmärtävät autoista paljonkin. Kaverini osti Skodan. Vaimoni ihmetteli miksi osti moisen. Yritin, että kyllähän Skoda.. En kuulemma ymmärrä mistään mitään. Skoda on yhtä kehno kuin Mosse. Ne on tehtykin samassa maassa. Yritin höpistä jotakin Tsekeistä ja että Skoda kuuluu VW konserniin ja siinä on lähes kaikki osatkin samoja kun Volkkarissa. Sain säälin sekaisen katseen - on turha nyt luulla, että uskoisi moista soopaa. Volkkarissa on kaksi pakoputkea Skodassa on yksi. Volkkarin nokka kaartuu sillä lailla kauniisti kun Skoda näyttääkin aivan Mosselta.,
No kai sitten, Eihän naiset tuossa Skodaa kyllä äänestäneet.
1
Ilmianna
Jaa
https://m.iltalehti.fi/autouutiset/201712072200586744_oa.shtml

Touon jutun lopusta löytyy hyviä kommentteja.
Ilmianna
Jaa
Naisraadin valitsema voittaja-auto on eniten kyrvän näköinen, punainen ja kiiltävä.

Aloittajalle: onko mesen jakopää hajalla ja jäähdytysnestettä vaihdelaatikossa, kun kyselet näin ovelan peitellysti edullisemman vaihtoehdon perään?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Itäautot itäautot juu...skoda on niitä itäautoja juu
1
Ilmianna
Jaa
Enimmillään vaihtoon tarjotun bensiiniturbolla varustetun TSI- tai TFSI-auton hinnasta on lähtenyt pois jopa 9000 euroa, ”kun autokauppias on kuullut, mistä moottorista on kysymys”, Tekniikan Maailma kirjoittaa. "

https://www.is.fi/autot/art-2000005419402.html

Autokauppias suostuu ottamaan tuollasen TSI skodan suunnilleen ilmaiseksi halliinsa.jos on dsg niin julli joutuu maksamaan tulevat korjauskulut..
1
Ilmianna
Jaa
Eikä noi vituilleen menneet pakokaasupäästö korjauksetkaan hyvää tee.
1
Ilmianna
Jaa
Eipä vigawaggineiden laatu vakuuta enää ketään.
1
Ilmianna
Jaa
Itse ajelen..... laadukkaalla länsiautolla, tietty!
1
Ilmianna
Jaa
Kysymys on tullut vahingossa Skoda-palstalle. Piti laittaa Isuzu-palstalle. Anteeksi.
Ilmianna
Jaa
Uusimmassa tekniikanmailmassa oli skoda fabia rs.nJa koeajo.
Dsg nykii ja hiipii edelleen
Alusta pompottaa pahemman kerran yms.
Taas tuttua laatupuutteista skeidaa.i

Miksi volkwagen syytää edelleenkin noita dsg laatikoita vaikka ne on täysin viturallaan kestävyydeltään ja käytettävyydeltään.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Hui olkoon. Älä ota enempää näin päiväsaikaan. On niin sekavaa kirjoitusta. Vai onko pää vielä sekaisin hoidossa annetun sähköshokin jäljiltä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
en minä naisista kyllä tiedä mitään, peräkammarin poika kun olen. harrastuksina tupakointi ja piereminen tuleen
Ilmianna
Jaa
minulla oli 2013vm skoda oktavia ja 43tkm ajettuna kaikki särkyi mikä särkyä voi ja kori mätäni. 74hinauskertaa 2vuodessa korjaamolle ajoon ja turvallisuuteen vaikuttavien vikojen takia, huh! 4l/1000km kulutti öljyä. moottori/vaihteistoyhdistelmä sekä taka-akseli putosivat tielle RUOSTEEN takia. takuu ei korvannut mitään vaikka esitin LUJUUSLASKELMAT jokaisella korjaamoreissulla. paaliin meni.
1
Ilmianna
Jaa
Uusi
Tulee ylihintainen pirkka vw käyttäjälleen kalliiksi.skeidojen jälleenmyyntiarvokin putoo kuin kivi..
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Itäautoilun kustannukset

Minkä hintaista on tänäpäivänä itäautoilu? Itse ajelen mersulla vm2014 amg niin en näistä itäautoista tiedä. Ajattelin että olisi kuitenkin hyvä tietää.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta