Olen menettänyt muistini

Koska muistinmenetys on tosiasia, niin voisitko kertoa olenko soittanut sinulle tai oletko vieraillut asunnossani ? Olenko itse vieraillut luonasi ? Lääkärit ihmettelevät muistinmenetystäni, niin minäkin teen. Rakkaudesta tietysti on kyse.
Ilmianna
Jaa

8 Vastausta

Eli kyseessä oli toinen nainen. Vpitko J päästää minut jo pois kun sulla uudet kuviot niinkuin ounastelinkin? Olet sairas ihminen. Toivon pelkkää kärsimystä sinulle ja horollesi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jep. Olet kokonaan toista mieltä kaikista asioista. Rakas vaimoni, kaikkihan on sinua varten tehtyä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olet, olen ja olet. Mutta mikään näistä ei ole tapahtunut nykyisten olosuhteiden (puhelin, asumus) aikana. Se mikään muistinmenetys oo, sulla on...
Ilmianna
Jaa
Oot sä ollu sähköhoidossa, jos et muista. No en oo ollu ja et oo ollu.
Ilmianna
Jaa
Tuohon vastauksen tietää aloittaja jos kohtaa sen toisen henkilön ja kysyy sitä ao, henkilöltä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Kertoisit nyt...jookostaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
taidat_ujostella kirjoitti:
Kertoisit nyt...jookostaan.
sulle mitään kerrota.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tämä mieheltä naiselle ei siis aloittajalle.
Kummista numeroista soittoja tullut, joskus vastanut joskus jäänyt vastaamatta ja jälkeenpäin ei enää yhteyttä saanutkaan. Mihin lie kilpailuihin osallistunut.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Olen menettänyt muistini

Koska muistinmenetys on tosiasia, niin voisitko kertoa olenko soittanut sinulle tai oletko vieraillut asunnossani ? Olenko itse vieraillut luonasi ? Lääkärit ihmettelevät muistinmenetystäni, niin minäkin teen. Rakkaudesta tietysti on kyse.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta