Kuinka paljon ulkonäöllä on merkitystä haettaessa esim. marketista myyjän työtä? Jos on muuten siisti, niin haittaako, jos miehellä on pitkät hiukset tai naisella siili? Entä lävistykset, haittaako ne? Siis jos niitä on yksi tai kaksi, eikä mitään poikkeuksellisen isoja tai muuten pelottavia.
myyntityö ja ulkonäkö
3
1266
Vastaukset
- Moppe*
Ensivaikutelma luodaan n 15 sekunnissa. Jos sen luomisessa epäonnistuu niin saa tehdä pitkään töitä sen paikatakseen. Niin pitkään ettei työhaastattelussa aika riitä.
Jos ulkonäkö huonontaa ensivaikutelmaa niin päättele itse onkosillä merkitystä. Pidemmän päällehän asia on toinen. - tosi on
Jos myyt kosmetiikka, varmasti on merkitystä.
Jos myyt paperikoneita, varmasti teknisellä tiedolla ja vakuuttavuudella on iso rooli.
Itselleni tavalliselle kuluttajalle hinta ja laatu on paras kriteeri, muista voi tinkiä - jeps
Kyllä sillä on väliä miltä näyttää vaikka olisit töissä marketissa.
Tiedän ainakin yhden tositapauksen että lävistyksen omaava nuorimies ei saanut pitää korua työaikana kaupassa, olisikohan se ollut kulmassa.
Tänä päivänä moniin marketteihin ja muihinkin kauppoihin haetaan työntekijöitä niin että hakemukseen pitää liittää valokuva. Ulkonäkö ei varmaankaan ole se tärkein asia, mutta kyllä sinun pitää näyttää siistiltä, hiukset puhtaat eikä liikaa meikkiä tytöillä.
Asiakaspalvelutehtävissä on väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813181
- 922895
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275