Ihastunut (?) hyvään ystävään

236

Olen tuntenut nyt erään naisen, kutsutaan häntä vaikka Veeraksi, parin vuoden ajan. Veera on ensimmäinen ihminen, jonka kanssa jaetaan tosi samanlaiset aatteet sekä mielenkiinnot, ja juuri tämän takia hänestä on tullut minulle todella läheinen ja tärkeä ihminen. Olemme viettäneet Veeran kanssa paljon aikaa yhdessä ja usein hän tulee lähelleni ja osittain nojautuu minuun (esimerkiksi elokuvissa). Ajattelen Veeraa usein ja olen iloinen nähdessäni hänet jälleen. Minulla on koko ajan kova halu vain tarttua häneen ja suudella häntä.
Tiedän Veeran olevan bi, mutta omat tunteeni ovat sekalaiset. Olen aikaisemmin halunnut harrastaa seksiä naisen kanssa, mutta näin ei ole vielä tapahtunut. Olen suudellut naisia ja pitänyt siitä. Ongelma on siinä, että haluan olla Veeran lähellä, kertoa tunteistani ja suudella häntä, mutta seksi ahdistaa ja mietityttää. Juuri tällä hetkellä en koe seksuaalista vetoa Veeraan, mutta haluaisin tuntea. Hän on upea ja kaunis nainen jonka kanssa haluaisin muodostaa suhteen. En ole aseksuaali, tai ainakaan koe olevani. Miten tämä tilanne on mahdollinen ja miten minun tulisi edetä? Kiitos jos joku osaisi auttaa minua avaamaan ajatuksiani ja näkemään selkeästi miten tulisi toimia.

2

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 375

Ota rauhallisesti ja kerro hänelle mitä tunnet tai toimi ja näytä se hänelle. Ei sitä heti tee mieli säätää, jos on jotain mitä menettää.

• äkljälkn

Ei sitä seksiä tarvitse heti miettiä. En ainakaan itse osaa haluta tai ajatella seksiä ihmisen kanssa, jota en ole vielä edes suudellut. Seksi ja halu siihen seuraa sitten luonnollisena jatkumona jos on seuratakseen. Kannattaa kuulostella tämän hetkisiä tuntoja ja mennä niiden mukaan.

En edes näe mitään mahdotonta tai outoa tilanteessasi. Tilanteesi vaikuttaa selkeältä romanttiselta ihastumiselta. Aluksi riittää että saa olla toisen seurassa, lähellä, tulee suuteluhimot ja haluaa lähemmäksi. Ei kannata hämmentyä jos ei seksihalut ole päällimmäisenä mielessä. Varsinkin jos ei naisten kanssa ole aiempia kokemuksia, voi se ajatuksena jopa ahdistaa.Tosiaan jos se läheisyys lisääntyy ja pääsette suuteluasteelle niin uskoisin että siinä kohtaa väkisinkin saattaa haluta kädet alkaa vaeltaa ja kyllä ne halutkin siitä herää jos toisen läheisyys tuntuu hyvältä. Mutta tosiaan asia kerrallaan.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7840
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2019
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1950
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe