Ihastunut (?) hyvään ystävään

236

Olen tuntenut nyt erään naisen, kutsutaan häntä vaikka Veeraksi, parin vuoden ajan. Veera on ensimmäinen ihminen, jonka kanssa jaetaan tosi samanlaiset aatteet sekä mielenkiinnot, ja juuri tämän takia hänestä on tullut minulle todella läheinen ja tärkeä ihminen. Olemme viettäneet Veeran kanssa paljon aikaa yhdessä ja usein hän tulee lähelleni ja osittain nojautuu minuun (esimerkiksi elokuvissa). Ajattelen Veeraa usein ja olen iloinen nähdessäni hänet jälleen. Minulla on koko ajan kova halu vain tarttua häneen ja suudella häntä.
Tiedän Veeran olevan bi, mutta omat tunteeni ovat sekalaiset. Olen aikaisemmin halunnut harrastaa seksiä naisen kanssa, mutta näin ei ole vielä tapahtunut. Olen suudellut naisia ja pitänyt siitä. Ongelma on siinä, että haluan olla Veeran lähellä, kertoa tunteistani ja suudella häntä, mutta seksi ahdistaa ja mietityttää. Juuri tällä hetkellä en koe seksuaalista vetoa Veeraan, mutta haluaisin tuntea. Hän on upea ja kaunis nainen jonka kanssa haluaisin muodostaa suhteen. En ole aseksuaali, tai ainakaan koe olevani. Miten tämä tilanne on mahdollinen ja miten minun tulisi edetä? Kiitos jos joku osaisi auttaa minua avaamaan ajatuksiani ja näkemään selkeästi miten tulisi toimia.

2

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 375

Ota rauhallisesti ja kerro hänelle mitä tunnet tai toimi ja näytä se hänelle. Ei sitä heti tee mieli säätää, jos on jotain mitä menettää.

• äkljälkn

Ei sitä seksiä tarvitse heti miettiä. En ainakaan itse osaa haluta tai ajatella seksiä ihmisen kanssa, jota en ole vielä edes suudellut. Seksi ja halu siihen seuraa sitten luonnollisena jatkumona jos on seuratakseen. Kannattaa kuulostella tämän hetkisiä tuntoja ja mennä niiden mukaan.

En edes näe mitään mahdotonta tai outoa tilanteessasi. Tilanteesi vaikuttaa selkeältä romanttiselta ihastumiselta. Aluksi riittää että saa olla toisen seurassa, lähellä, tulee suuteluhimot ja haluaa lähemmäksi. Ei kannata hämmentyä jos ei seksihalut ole päällimmäisenä mielessä. Varsinkin jos ei naisten kanssa ole aiempia kokemuksia, voi se ajatuksena jopa ahdistaa.Tosiaan jos se läheisyys lisääntyy ja pääsette suuteluasteelle niin uskoisin että siinä kohtaa väkisinkin saattaa haluta kädet alkaa vaeltaa ja kyllä ne halutkin siitä herää jos toisen läheisyys tuntuu hyvältä. Mutta tosiaan asia kerrallaan.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      187
      6230
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      61
      4713
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      56
      4467
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      67
      4296
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      68
      2702
    6. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      62
      2215
    7. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      133
      1672
    8. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      139
      1604
    9. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      54
      1538
    10. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      34
      1348
    Aihe