Olen 14-vuotis 171cm pitkä tyttö ja painan 90.3 kg. Syön suht terveellisestija liikun. Seronil lääke käytössä 20mg päivittäin. Miten saisin painoni putoamaan ja miksi se edes on noin korkea?
Mitä teen?
5
758
Vastaukset
Seronil saattaa kuulua ruokahalua lisääviin lääkkeisiin. Parasta on vain syödä vähän vähemmän ja liikkua enemmän, vaikka se voi tuntuakin vaikealta.
- 1232
Moi. Oon ite 13 poika, mulla vuos sit 75kg painoo, (Nyt 49kg 163cm) omasta kokemuksesta sanon että liiku, aluksi vaikka ota kolmasosa annoksesta pois. Ite vuos sit kesäloma meni koneella istuessa koko päivät..
- SomeoneGirl13
Moi oon 13v tyttö painan 37.4 kg ennen (44.6kg 154cm) mut paino lähti ku juoksin lennkei ja söin vähemmän
Nyt on jo vähän six packkiiki
Nii vähemmän ruokaa ja enemmän liikuntaa :)- lisäämammonaa
Vhou, kyllä sun pitäis enemmän painaa, luokitellaan vakavaksi alipainoksi. Kyllä sun pitäs paina ainaki kymmenen kiloo enemmän.
- choco019
kannattaa kokeilla syödä todella todella paljon hedelmiä ja kasviksia ja todella vähän lihaa... ja liikkua ei välttämättä tarvii juosta vaa joku kävelylenkki ja kuulokkeet korvaan. Ja jos sekään ei niin voihan käydä lääkärissä, että mikä tämä nyt on.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759