Tietääkö kukaan sitä hullua ukkoa joka liikkuu pitkin olavinkatua ahdistelemassa nuoria naisia? Semmonen ränsistyneen näkönen hoikka jätkä monesti kännykkä kädessä, aikoinaan oli paljon sokoksen luona.
Tärkeäkysymys
12
2117
Vastaukset
Ka empä tuota oo sattunna huommoommaan. Muutennii oovvat vähhiin käänneet kaekki laetapuolen kuleksijat kaapunnissa. Toesta seol muutama vuoskymmen sitte. Ykssii ukkel tul aena kirkkoon takapenkille messussa ja laalo oekkeen kovalla ja mörreellä passoiänellääsä:D
- Assfg
Åke todennäköisesti
- huolestunutsavolainen
Tämä mies josta kysyin ei vaikuta aggressiiviselta vaan on muuten vaan kiusallinen ja outo. Usein kuljeskelee pitkin olavinkatua ja yrittää vokotella nuoria naisia.
- Mikkeli_No_1
Savonlinnalaisten horinoita.... Savonlinnan kaupunki kun kuihtuu ja näivettyy niin ihmisillä ei ole muuta kuin mielikuvituksen luomat vokottelija sedät... Hoh-hoijaa... Muuttakaa Mikkeliin jossa on elämää!
- hahhhah
Sinähän vitsin murjaisit mikkelissä muka elämää kun siulla ei oo parempaa tekemistä kuin kyttäillä savonlinnan suomi24 palstaa.
- Duunari-Pellekö
hahhhah kirjoitti:
Sinähän vitsin murjaisit mikkelissä muka elämää kun siulla ei oo parempaa tekemistä kuin kyttäillä savonlinnan suomi24 palstaa.
Eipä tuota itelläsikään taida olla parempaa tekemistä? Ootko joku savonlinnan vaneritehtaan duunari tai joku muu vastaava väliinputoaja? HAHAHAHA
- palsipölsi
Mistäs tämä 'Tärkeäkysymys' kumpuaa? Teetkö jottai Paikalliset Pultsarit kirjaa?
- huolestunutsavolainen
Haha en sentään, kuhan mielenkiinnosta kysyin. Joskus aattelin mennä puhumaan kyseiselle sankarille mies miehelle, että mitä ihmettä hää touhuaa. Hyvä idea tuo kirja, Savonlinnasta löytysi varmasti monta kandidaattia.
- hjtjkt
huolestunutsavolainen kirjoitti:
Haha en sentään, kuhan mielenkiinnosta kysyin. Joskus aattelin mennä puhumaan kyseiselle sankarille mies miehelle, että mitä ihmettä hää touhuaa. Hyvä idea tuo kirja, Savonlinnasta löytysi varmasti monta kandidaattia.
Jospa jättäisit sen valkoritaroinnin vaikka viranomaisille.
- Tehhään_Nii_Ku_Halutaan
hjtjkt kirjoitti:
Jospa jättäisit sen valkoritaroinnin vaikka viranomaisille.
Vitut viranomaisista....
- Hjkååkohgicj
Vaikea sanoa kuka on kysymyksessä kun ääslinnassa on niin paljon hullua sakkia
- okghbnkjkhjxzv
Aamen! Muuttakaa Stadiin!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(51872