Totuusesiin

Lexmex

Juukan pankkopoika näkee natseja joka puolella, blogissa puolusti häirikköä ja väitti poliisin ampuneen häntä vuosi sitte silmään, oikeasti kumiluoti ammuttiin maahan varoituksena josta se kimposi posken yläpäähän, jotta tällene totuuden puhuja, on kyllä mielenkiintoinen kunta tuo Juuka

16

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ammatinvalintapsykologi

Pankolla taitaa suurin pelko olla jotta töihin joutuis. Natsihoureetkin johtuvat vain siis ergasiofobiasta eli työnpelosta.

• Tri.zakharis

Lääketieteessä me nimitämme ko. oireita hallusinaatioksi.

• asdfasdfasdf2

pankkopoika on pelkkä suvaitsevainen trolli joka purkaa itseään asiat eri tavalla näkeviin.

• Kiljusakari

Pankkopoika joi aikoinaan itsensä kiljulla pehmytpäiseksi ja ihmiset pitävät tätä feikkijuristia nyt jumalana! On sen sortin hörhö että ei oo toista!!

• NäinOnKäynyt

Minkäpä sitä pankkokaan sairaudelleen voi.

• z369

Pistäkää kateelliset pankkopoikaa paremmaksi jos osaatte, vähintään yksi perustellusti kirjoitettu asiajuttu päivässä julkaisuun.
      Monella jää tekemättä, itse kirjoitan paljon mutten pankkopojalle pärjää..

• seuraajax

Pankkopoika kirjoittaa nykyään asiaa mutta matujen jutuissa mopo karkasi käsistä kun koko lähi-itä oisi pitänyt saada tänne

• Etkö osaa oikein kirjoitusta,?? juuan ei juukan!!! onko helsinki helsinkin???

• Icempeak

No nii... muualla asuva ei voi tietää miten juuka taivutetaan, liikkusit sinäkin enenpi maailmalla kuin se koti-abc-koti ja pankkopoika on suvakki joka haluaa suomen sekaisin, ottas nyt kymmenkunta ns. pakolaista kotiinsa ja näyttäis esimerkkiä... eikä haukkuis muita natseiksi

• Korjaan

Sanasta "oikeinkirjoitus"unohtui lainausmerkit.
        Valitan tapahtunutta.

• Tämä_on_todettu
        Icempeak kirjoitti:

No nii... muualla asuva ei voi tietää miten juuka taivutetaan, liikkusit sinäkin enenpi maailmalla kuin se koti-abc-koti ja pankkopoika on suvakki joka haluaa suomen sekaisin, ottas nyt kymmenkunta ns. pakolaista kotiinsa ja näyttäis esimerkkiä... eikä haukkuis muita natseiksi

On se nyt perkelettä kun kaikki normaali keskustelu poistetaan!
        Suoli24 on todellakin sairas.

• asun tällä hetkellä pohjois-savossa, olen asunut länsi-uudellamaalla ja etelä-savossa, olen käynyt atlantintakana, monet paikat kiertänyt ja nähnyt.

• qghgrhyj

mutta et p karjalaa

• jetkasanastakyse

Lieksa palstalta poistettiin välittömästi ohessa oleva kirjoitus sääntöjen vastaisena. Osaisiko joku kertoa mikä tässä nyt on niin sääntöjen vastaista.
      "En ole kyseistä sanaa koskaan käyttänyt, mutta asiayhteydestä päätellen se on joku uusi murresana. Se kuulostaa samaan kategoriaan kuuluvalta kuin esim. joikaaminen. Yhä harvempi taitaa näitä alkuperäiskansojen taitoja. Toisaalta se on harmillista. Jetkaaminen voisi tarkoittaa myös rahatanssia. Vertaa sadetanssiin, joka on tunnettu niin ikään lähinnä alkuperäiskansojen piirissä, kuten intiaanit.
      Itse sanan käyttäjä tällä palstalla voisi antaa asiaan lisäselvennystä."

• qghgrhyj

natsejahan ei ole ollut sitten 40 luvun,taitaa pankolla unelmoida omiaan.

• Tämä_on_todettu

Pankko kehittelee kieroutuneissa ajatuksissaan milloin mitäkin olematonta, kuten nyt vainoharhaiset sairaat yleensä tekevät. Sen jälkeen niistä onkin hyvä käydä kirjoittelemaan jos jonkinlaisia houreita.
        Näin ollen voimme olla varma ettei pankolta aiheet lopu ainakaan niin kauan, ennen kuin psykiatrinen osasto lääkityksineen sen lopettaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      72
      4934
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3359
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      20
      2632
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1687
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1336
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1312
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      219
      1083
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      995
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      885
    Aihe