Totuusesiin

Lexmex

Juukan pankkopoika näkee natseja joka puolella, blogissa puolusti häirikköä ja väitti poliisin ampuneen häntä vuosi sitte silmään, oikeasti kumiluoti ammuttiin maahan varoituksena josta se kimposi posken yläpäähän, jotta tällene totuuden puhuja, on kyllä mielenkiintoinen kunta tuo Juuka

16

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ammatinvalintapsykologi

      Pankolla taitaa suurin pelko olla jotta töihin joutuis. Natsihoureetkin johtuvat vain siis ergasiofobiasta eli työnpelosta.

      • Tri.zakharis

        Lääketieteessä me nimitämme ko. oireita hallusinaatioksi.


    • asdfasdfasdf2

      pankkopoika on pelkkä suvaitsevainen trolli joka purkaa itseään asiat eri tavalla näkeviin.

      • Kiljusakari

        Pankkopoika joi aikoinaan itsensä kiljulla pehmytpäiseksi ja ihmiset pitävät tätä feikkijuristia nyt jumalana! On sen sortin hörhö että ei oo toista!!


    • NäinOnKäynyt

      Minkäpä sitä pankkokaan sairaudelleen voi.

    • z369

      Pistäkää kateelliset pankkopoikaa paremmaksi jos osaatte, vähintään yksi perustellusti kirjoitettu asiajuttu päivässä julkaisuun.
      Monella jää tekemättä, itse kirjoitan paljon mutten pankkopojalle pärjää..

      • seuraajax

        Pankkopoika kirjoittaa nykyään asiaa mutta matujen jutuissa mopo karkasi käsistä kun koko lähi-itä oisi pitänyt saada tänne


    • Etkö osaa oikein kirjoitusta,?? juuan ei juukan!!! onko helsinki helsinkin???

      • Icempeak

        No nii... muualla asuva ei voi tietää miten juuka taivutetaan, liikkusit sinäkin enenpi maailmalla kuin se koti-abc-koti ja pankkopoika on suvakki joka haluaa suomen sekaisin, ottas nyt kymmenkunta ns. pakolaista kotiinsa ja näyttäis esimerkkiä... eikä haukkuis muita natseiksi


      • Korjaan

        Sanasta "oikeinkirjoitus"unohtui lainausmerkit.
        Valitan tapahtunutta.


      • Tämä_on_todettu
        Icempeak kirjoitti:

        No nii... muualla asuva ei voi tietää miten juuka taivutetaan, liikkusit sinäkin enenpi maailmalla kuin se koti-abc-koti ja pankkopoika on suvakki joka haluaa suomen sekaisin, ottas nyt kymmenkunta ns. pakolaista kotiinsa ja näyttäis esimerkkiä... eikä haukkuis muita natseiksi

        On se nyt perkelettä kun kaikki normaali keskustelu poistetaan!
        Suoli24 on todellakin sairas.


    • asun tällä hetkellä pohjois-savossa, olen asunut länsi-uudellamaalla ja etelä-savossa, olen käynyt atlantintakana, monet paikat kiertänyt ja nähnyt.

      • qghgrhyj

        mutta et p karjalaa


    • jetkasanastakyse

      Lieksa palstalta poistettiin välittömästi ohessa oleva kirjoitus sääntöjen vastaisena. Osaisiko joku kertoa mikä tässä nyt on niin sääntöjen vastaista.
      "En ole kyseistä sanaa koskaan käyttänyt, mutta asiayhteydestä päätellen se on joku uusi murresana. Se kuulostaa samaan kategoriaan kuuluvalta kuin esim. joikaaminen. Yhä harvempi taitaa näitä alkuperäiskansojen taitoja. Toisaalta se on harmillista. Jetkaaminen voisi tarkoittaa myös rahatanssia. Vertaa sadetanssiin, joka on tunnettu niin ikään lähinnä alkuperäiskansojen piirissä, kuten intiaanit.
      Itse sanan käyttäjä tällä palstalla voisi antaa asiaan lisäselvennystä."

    • qghgrhyj

      natsejahan ei ole ollut sitten 40 luvun,taitaa pankolla unelmoida omiaan.

      • Tämä_on_todettu

        Pankko kehittelee kieroutuneissa ajatuksissaan milloin mitäkin olematonta, kuten nyt vainoharhaiset sairaat yleensä tekevät. Sen jälkeen niistä onkin hyvä käydä kirjoittelemaan jos jonkinlaisia houreita.
        Näin ollen voimme olla varma ettei pankolta aiheet lopu ainakaan niin kauan, ennen kuin psykiatrinen osasto lääkityksineen sen lopettaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe