Saksan TUV:n katsastusraportti ei kerro mitään Subarusta. Johtuneeko siitä ettei niitä Saksassa juuri ole joten otos olisi ollut tilastollisesti liian pieni. Tietääkö joku minkä verran Subbeja myydään Saksassa ?
TUV-raportti
9
419
Vastaukset
- Terveenpaperi
Taidanpa itse vastata kun Googlesta tuli vastaan yksi tilasto automerkkien osuuksista Saksassa.
Sen mukaan 1.1.2017 kaikista rekisteröidyistä ajoneuvoista 0.3 % oli Subbeja.- AikaYksinkertaista
No jos niitä valmistetaan vähän yli miljoona vuodessa, ja valtaosa menee sen suurimmalle markkina-alueelle, eli USA:han, niin eipä niitä silloin paljon riitä muualle päin maailmaa.
- AikaYksinkertaista
AikaYksinkertaista kirjoitti:
No jos niitä valmistetaan vähän yli miljoona vuodessa, ja valtaosa menee sen suurimmalle markkina-alueelle, eli USA:han, niin eipä niitä silloin paljon riitä muualle päin maailmaa.
Ja tässä vielä linkki kertomuksen pohjaksi...
http://www.mynewsdesk.com/fi/subaru/pressreleases/subaru-nousi-maailman-myydyimmaeksi-nelivetoautoksi-2022988 - Forforre
Kyllä niitä valmistettaisiin ja myytäisiin enemmänkin, mutta kovin vaikeaa on ollut tuon markkinaosuuden kasvattaminen.
Kun nyt katsoo vaikka uuden XVn hintoja, niin ei mikään halpa auto. Joten jää monelta ostamatta kun jonkun muun vastaavan kokoisen kulkupelin saa paljon halvemmalla. - AikaYksinkertaista
"Kyllä niitä valmistettaisiin ja myytäisiin enemmänkin, mutta kovin vaikeaa on ollut tuon markkinaosuuden kasvattaminen"
Niin...näin Suomessa, jonka automarkkinat ovat valmistajalle kuin valmistajalle pelkkä kärpäsen paska atlantilla.
Mitä Subarun myynnin kasvattamiseen taas tulee, niin kasvua syntyi edelliseen vuoteen verrattuna 9,2%, jos omaat lukutaitoa, ja satuit sitä vielä jopa käyttämään tuon linkin lukemiseen.
Itselleni toki on yhdentekevää, paljonko mitäkin automerkkiä myydään, koska en saa niiltä keneltäkään mitään provikoita lompsaani. Ei se tosin ole minulta poiskaan, vaikka niitä myytäisiin 1 000 000 päivässä. Itse ostan aina sellaisen auton, mikä minua kiinnostaa, en sellaista, mitä myydään eniten, tai mikä on TM testivoittaja, tai vuoden auto. - Forforre
"Kyllä niitä valmistettaisiin ja myytäisiin enemmänkin, mutta kovin vaikeaa on ollut tuon markkinaosuuden kasvattaminen"
Niin...näin Suomessa, jonka automarkkinat ovat valmistajalle kuin valmistajalle pelkkä kärpäsen paska atlantilla.
Mitä Subarun myynnin kasvattamiseen taas tulee, niin kasvua syntyi edelliseen vuoteen verrattuna 9,2%, jos omaat lukutaitoa, ja satuit sitä vielä jopa käyttämään tuon linkin lukemiseen.
Itselleni toki on yhdentekevää, paljonko mitäkin automerkkiä myydään, koska en saa niiltä keneltäkään mitään provikoita lompsaani. Ei se tosin ole minulta poiskaan, vaikka niitä myytäisiin 1 000 000 päivässä. Itse ostan aina sellaisen auton, mikä minua kiinnostaa, en sellaista, mitä myydään eniten, tai mikä on TM testivoittaja, tai vuoden auto.Kyse onkin kokonaismyynnistä.
Täällä meillä myynnin kasvattaminen on jäänyt lähinnä puheiksi.
Samoin koko Eurooppa.
Jenkkilässä kauppa käy ilmeisen hyvin.
- Subaruolutback
Jenkkien turvallisimmat autot mallivuosi -18 , neljä subarua kaikkein turvallisinta omissa luokissaan!
- Laskussa
Saksan Tüv-raportissa todettiin japanilaisten laadun laskeneen Mazdaa lukuun-ottamatta. Subaru on kuitenkin niin pieni tekijä että uskoisin tuon piikin tarkoittaneen enimmäkseen valtamerkkejä. Oman veikkaukseni mukaan Toyotaa enemmän kuin Nissania.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273465Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122639Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1172592Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1112261Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761713Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501638Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261576Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1371277
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151166