TUV-raportti

Terveenpaperit

Saksan TUV:n katsastusraportti ei kerro mitään Subarusta. Johtuneeko siitä ettei niitä Saksassa juuri ole joten otos olisi ollut tilastollisesti liian pieni. Tietääkö joku minkä verran Subbeja myydään Saksassa ?

9

427

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terveenpaperi

Taidanpa itse vastata kun Googlesta tuli vastaan yksi tilasto automerkkien osuuksista Saksassa.
      Sen mukaan 1.1.2017 kaikista rekisteröidyistä ajoneuvoista 0.3 % oli Subbeja.

• AikaYksinkertaista

No jos niitä valmistetaan vähän yli miljoona vuodessa, ja valtaosa menee sen suurimmalle markkina-alueelle, eli USA:han, niin eipä niitä silloin paljon riitä muualle päin maailmaa.

• AikaYksinkertaista

• Forforre
        AikaYksinkertaista kirjoitti:

No jos niitä valmistetaan vähän yli miljoona vuodessa, ja valtaosa menee sen suurimmalle markkina-alueelle, eli USA:han, niin eipä niitä silloin paljon riitä muualle päin maailmaa.

Kyllä niitä valmistettaisiin ja myytäisiin enemmänkin, mutta kovin vaikeaa on ollut tuon markkinaosuuden kasvattaminen.
        Kun nyt katsoo vaikka uuden XVn hintoja, niin ei mikään halpa auto. Joten jää monelta ostamatta kun jonkun muun vastaavan kokoisen kulkupelin saa paljon halvemmalla.

• AikaYksinkertaista

"Kyllä niitä valmistettaisiin ja myytäisiin enemmänkin, mutta kovin vaikeaa on ollut tuon markkinaosuuden kasvattaminen"

Niin...näin Suomessa, jonka automarkkinat ovat valmistajalle kuin valmistajalle pelkkä kärpäsen paska atlantilla.
        Mitä Subarun myynnin kasvattamiseen taas tulee, niin kasvua syntyi edelliseen vuoteen verrattuna 9,2%, jos omaat lukutaitoa, ja satuit sitä vielä jopa käyttämään tuon linkin lukemiseen.
        Itselleni toki on yhdentekevää, paljonko mitäkin automerkkiä myydään, koska en saa niiltä keneltäkään mitään provikoita lompsaani. Ei se tosin ole minulta poiskaan, vaikka niitä myytäisiin 1 000 000 päivässä. Itse ostan aina sellaisen auton, mikä minua kiinnostaa, en sellaista, mitä myydään eniten, tai mikä on TM testivoittaja, tai vuoden auto.

• Forforre
        AikaYksinkertaista kirjoitti:

"Kyllä niitä valmistettaisiin ja myytäisiin enemmänkin, mutta kovin vaikeaa on ollut tuon markkinaosuuden kasvattaminen"

Niin...näin Suomessa, jonka automarkkinat ovat valmistajalle kuin valmistajalle pelkkä kärpäsen paska atlantilla.
        Mitä Subarun myynnin kasvattamiseen taas tulee, niin kasvua syntyi edelliseen vuoteen verrattuna 9,2%, jos omaat lukutaitoa, ja satuit sitä vielä jopa käyttämään tuon linkin lukemiseen.
        Itselleni toki on yhdentekevää, paljonko mitäkin automerkkiä myydään, koska en saa niiltä keneltäkään mitään provikoita lompsaani. Ei se tosin ole minulta poiskaan, vaikka niitä myytäisiin 1 000 000 päivässä. Itse ostan aina sellaisen auton, mikä minua kiinnostaa, en sellaista, mitä myydään eniten, tai mikä on TM testivoittaja, tai vuoden auto.

Kyse onkin kokonaismyynnistä.
        Täällä meillä myynnin kasvattaminen on jäänyt lähinnä puheiksi.
        Samoin koko Eurooppa.
        Jenkkilässä kauppa käy ilmeisen hyvin.

• Subaruolutback

Jenkkien turvallisimmat autot mallivuosi -18 , neljä subarua kaikkein turvallisinta omissa luokissaan!

• Laskussa

Saksan Tüv-raportissa todettiin japanilaisten laadun laskeneen Mazdaa lukuun-ottamatta. Subaru on kuitenkin niin pieni tekijä että uskoisin tuon piikin tarkoittaneen enimmäkseen valtamerkkejä. Oman veikkaukseni mukaan Toyotaa enemmän kuin Nissania.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      157
      1222
    2. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      112
      1009
    3. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      53
      726
    4. Tämä meidän välinen tilanne

Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen
      Ikävä
      35
      718
    5. Mitä Kärnässä tapahtui?

Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.
      Lappajärvi
      8
      679
    6. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      70
      668
    7. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      49
      617
    8. Kohtalo antoi

sinulle vielä mahdollisuuden valita oikein. Et siihen tarttunut.
      Ikävä
      65
      611
    9. Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä

Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle
      Ikävä
      23
      581
    10. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      67
      558
    Aihe