Heips.. Olen maaliskuussa muuttamassa jämijärvelle :) Mitä viihdykkeitä kylästä löytyy ja millaisia ihmiset ovat ja erityisesti nuoret? Mukanani kaksi teini ikäistä lasta.
Jämijärvelle muuttamassa
11
733
Vastaukset
- Lone-hunter
Tänne vaan jos teinit ovat plikkoja!
- Lone-hunter
👌👈
- ei.terroristeja
Eipä paljon löydy. Mut on taatusti rauhallinen ja turvallinen paikka !! Kankaanpäästä ja ikaalisista löytyy enemmän menoa. Eivät ole kaukana.
- Ratsumies1984
Juu jos tänne vaan jos mimmi on yh! 😍
- Ratsumies1984
Joo kepulaiset täälläki jyrää
- Juudaas
Onhan täälä konkurssin kypsä hiihtoputki, 2x baareja, kuntosali ja nuorisotilat on hyvät.
- Ylöjärven_mimmi
Hyvä et löytyy jotain hyvää :) kuinka julkiset liikkuu?
- Julkisetkulukee
Tampere-Kankaanpää-Pori linja-autot kulkee hyvin. Juna-asema Parkanossa.
- uygbih
Hyvä paikka, jämijärvi. Outoa huumoria, Älä ota tosissaan. Ja Kankaanpää lähellä, jos kaipaa ees vähän menoa.
- jaamäätaas
Totta joka sana.
- Mertiörantaan
Tulepas juhannusjuhlille Mertiörantaan.Katso netistä (Helluntaikansan toimintakeskus Mertiöranta.Olen ollut monena vuotena juhlilla ,vaikka matka minulle on pitkä sinne tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026