Heips.. Olen maaliskuussa muuttamassa jämijärvelle :) Mitä viihdykkeitä kylästä löytyy ja millaisia ihmiset ovat ja erityisesti nuoret? Mukanani kaksi teini ikäistä lasta.
Jämijärvelle muuttamassa
11
705
Vastaukset
- Lone-hunter
Tänne vaan jos teinit ovat plikkoja!
- Lone-hunter
👌👈
- ei.terroristeja
Eipä paljon löydy. Mut on taatusti rauhallinen ja turvallinen paikka !! Kankaanpäästä ja ikaalisista löytyy enemmän menoa. Eivät ole kaukana.
- Ratsumies1984
Juu jos tänne vaan jos mimmi on yh! 😍
- Ratsumies1984
Joo kepulaiset täälläki jyrää
- Juudaas
Onhan täälä konkurssin kypsä hiihtoputki, 2x baareja, kuntosali ja nuorisotilat on hyvät.
- Ylöjärven_mimmi
Hyvä et löytyy jotain hyvää :) kuinka julkiset liikkuu?
- Julkisetkulukee
Tampere-Kankaanpää-Pori linja-autot kulkee hyvin. Juna-asema Parkanossa.
- uygbih
Hyvä paikka, jämijärvi. Outoa huumoria, Älä ota tosissaan. Ja Kankaanpää lähellä, jos kaipaa ees vähän menoa.
- jaamäätaas
Totta joka sana.
- Mertiörantaan
Tulepas juhannusjuhlille Mertiörantaan.Katso netistä (Helluntaikansan toimintakeskus Mertiöranta.Olen ollut monena vuotena juhlilla ,vaikka matka minulle on pitkä sinne tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185516Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744401729- 2001203
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201179Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111173Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48975- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856