Annelle.......
<3
Vastaukset 11
- vai.nukkuun
Mee nuokkuun.......
- Otaotamallia
Minäkin avasin heerkullisen oluen :D Alkohoolittoman sellaiseen :D
- appelsiinikahvi
ei varmaan jaksa jos hän juuri heräsi... kammottava yö oli, kun jatkuva kipu tuossa eräässä polttamassani sormessa, nooh, parantunutkin jo, kipu lähtenyt :)
Hauskoja tyttöjen eli siis nuorten naisten kanssa juttuja ollut palstalla. - appelsiinikahvi
Palstan jutut kyllä ovat aika hauskoja, mutta itse olen aika iloinen, kysyjä ja pelityttöjen ja näiden kanssa.. kun tulossa hyvä peli, kunhan ehdin tehdä sitä kohta.
- tietäämissämennään
hmm yksi asia mihin kannattaa tutustua ovat Intelin uudet X-sarjan prosessorit, kun luen näitä dokumentteja, monestikin, jotta tiedän mitä on tulossa ja tuotannossa.
Intel Data Center -servulta löytyy dokumentit :D Anne...........
Juotko sinä tänään alkoholia....
<3- Elluhalloyb
Risto...
Mä olen mä...
Kiiru hemetin kiiru...ei ehi juomaan...😯😂🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061251
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94868Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93626- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466