Saako naapurille lainata talveksi autopaikkaa vai ottaako maksua? Naapurilla kaksi hlöautoa josta toinen iso auto ja vain yksi tolppapaikka. Olisi kaksi tolppapaikkaa, toinen talven tyhjänä koska kesällä siinä moottoripyörä.
Autopaikan lainaaminen
Mopedi55
4
383
Vastaukset
- EiIlmaista
Tuskin mikään estää lainaamasta/vuokraamasta paikkaasi edelleen. Kannattaa kyllä ottaa ainakin omat kulusi peittävä maksu paikasta.
- oletusoletus
"Tuskin mikään estää"
Jos kyseessä on oma osakepaikka, niin siitä vaan. Mutta jos kyseessä on taloyhtiön omistama vuokrapaikka, niin kannattaa ennen moisia oletuksia tarkistaa ainakin, mitä paikan vuokrasopimuksessa lukee. Joskus on ehto, että paikan lyhytaikainenkin eteenpäin vuokraus on kielletty ilman paikan omistajan, eli taloyhtiön lupaa. - Mopedi55
Taloyhtiöltä vuokrataan paikat.
- AimoMela
Olen homoseksuaali. Saanko vuokrata paikkani kaverille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23710232
- 1266841
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486404- 815056
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324650- 403944
- 613334
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253208On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283175Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263063