TSS Travelin Scandinaivia aloittaa

TSS Travel aloittaa Israelin matkat 10.2.2018. Joko olet varannut matkan. Hinta on halvimmillaan 649 euroa eli alle puolet tavanomaisista suomalaisten kokoamien matkojen hinnoista. Opastus tapahtuu englanniksi, mikä laskee täysin ummikoiden mahdollisuuksia. Itse olen varannut veljeni kanssa 3.11.-18 alkavan reissun.
Ilmianna
Jaa

8 Vastausta

TSS = Tollot Sionisti Saatanat

Jerusalemin kiertomatkat ovat tulevaisuudessa hieman jännempiä. Trumppi loi niihin dramaturgian. Myös Eilatissa saattaa tuulla uikkarin lahkeeseen srapnellia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Hyvin on mennyt kauppamatkustaja Juha Kärkkäisen hengenoppi perille!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Seuraava matka pitäisi alkaa 10.2. Oliko lähtijöitä tarpeeksi? Mihin aikaan lennot?
Ilmianna
Jaa
1349€ oli TSS sivuilla 8 päivän reissun hinta.

Finnairilla edestakaiset lennot alkaen 230€ ja airbnb:stä kämppä maksaa alk. 15€ vrk. Israelissa pärjää välttävällä englannilla omatoimisesti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tuota TSS:n sivuilla olevaa hintaa ei maksa kukaan. Ostimme 3.11. alkavan matkan hintaan 649 eur. Siihen kuuluu lennot, majoitus 4 -5 tähden hotelleissa buffetaamiaisella. Kysynkin onko Istanbulissa välilasku ja pitäääkö vaihtaa konetta?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
minä oon ollu monesti beetleheemissä ja aina muisti hukassa
Ilmianna
Jaa
Onko toteutunut yhtään matkaa? Jos on niin mitä kautta lennot kulkee? Tiedän että ilmojen halki mutta onko välilaskuja?
Ilmianna
Jaa
Tss:n toimistosta kerrottiin että kaikki kevään matkat ovat toteutuneet. Lukeeko kukaan siellä käyneistä näitä sivuja? Vai tyytyvätkö vain Kotimaahan ja Sana-lehteen. Olisi mukava lukea kommentteja
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

TSS Travelin Scandinaivia aloittaa

TSS Travel aloittaa Israelin matkat 10.2.2018. Joko olet varannut matkan. Hinta on halvimmillaan 649 euroa eli alle puolet tavanomaisista suomalaisten kokoamien matkojen hinnoista. Opastus tapahtuu englanniksi, mikä laskee täysin ummikoiden mahdollisuuksia. Itse olen varannut veljeni kanssa 3.11.-18 alkavan reissun.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta