On taas murheita.
Minä mökötän
7
388
Vastaukset
- hyväätoivoen
Toivottavasti ei mitään hyvin vakavaa. Toivottavasti pelkästään sitä peruspaskaa mitä elämä tarjoaa aina epäsäännöllisen säännöllisesti.
- mikäontullut
Mikä vikana?
No mutta miks sie möksääT?
- tarkennanjuttuani
Sanoin yhden asian väärin, elokuvan nimestä, missä oli jännittävä hahmo, tuo "El Papa", kokaiiniparoni, elokuvan nimi olikin "Valley of Bones" eikä tämä "Mother!".
Ajattelin että jos ei saa nukuttua, niin katselee joitain jännityselokuvia vaikka, sitten.... mutta jos sellainen sitten aiheuttaa että ei ainakaan saa nukuttua. - Jacocacolaa
Laitoin ylös, jos katsoisikin jännitystä eikä itseä miettisi ja jännittäisi omia juttuja... nojatuolissa vain katselisi ja söisi pizzaa..
- Suosikkiaina
Grandiosamerkin mozzarella on suosikki vuodesta toiseen, aina harmittaa jos muuta makua joutuu ostamaan...Tuon kanssa, hyvä elokuva
- Kumputienleipuri
Hmmm... oispa pizzaa... tulisko joku mun kaa leipoo?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429