puhallin lakkasi toimimasta, tunnettu osaava korjaamo vaihtoi moottorin, sen jälkeen moottori kyllä pöyrii vaikka täysillä, mutta puhallusta ei tule hyttiin yhtään. olisko kellään vinkkiä, voiko itse tehdä mitään?
honda civic 2006 hb lämmityslaite
tiitpena
4
291
Vastaukset
- tonttuuu
Ei voi kuin ihmetellä tumput suorina, asennus virhettä? Jäänyt joku töpseli irtonaiseksi?
- HontaMiäs
Ihan sama ongelma täällä. Kaikki osat releistä ilmastoinnin kompuraan vaihdettu, mutta mitään ei kabiiniin tule, vaikka puhallin huutaa täysillä. Vika tulee aina puolen tunnin ajon jälkeen.
Jos vika löytyy, laita viestiä palstalle. Neljä vuotta jo ollut vika päällä ja yksikään korjaamo ei osaa tehdä mitään enää asialle.- hondaa
Olisko läppävika niinku sydän potilailla kovan rasvan takkii?
- Anonyymi
Onko vika löytynyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1481997Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041691- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001180Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761162- 671120
- 221027
- 48987
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73936Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23907