Kahdenhengen työpöytä

tuoreavopuoliso

Eikö oikeesti noita oo saatavilla ton enempää malleja, kun tuo yksi tuolla Ikean valikoimassa? xD Luulisi, että oisi kysyntää etenkin pieniin kaksiotalouksiin, kun kaksi aikuista tarvitsee molemmat työpöytää ja molemmilla oma kone, niin miksi ne kaikki (JYSK, SOTKA, ASKO; MASKU) tarjoavat pelkästään niitä helevetin pieniä 1,5m pitkiä pikkupöytiä? Jos on joku löytänyt sellaisia missä vasemmalla laatikosto, tyhjätila istumiselle, sitten taas laatikosto, ja taas tyhjäistuintila. Toisessa päässä vaikka ihan vain joku pääty hyllykkö, niin kertokaa mistä ootte löytäny? Ois huippua jos löytyis kiitoksia..
Hyvä liikeidea olisi varmasti jollekkin noita ruveta tekemään..hahah!

4

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuoreempiavopuoliso

      Nii pitäs olla siis suora pöytä ei kulmaa. Kun pistää Kuvahakuunkin kahdenistuttava työpötä, niin tasan yksi varteen otettava vaihtoehto, ja sekin vielä liian pieni. :(

    • sxsdc

      Eikö mahdu 2 tavallista kuvailemaasi työpöytää peräkkäin?

    • keskustelun_avaaja

      Vähän radikaaliratkaisu, mutta mikäli mieleisensä haluaa, niin on se sitten niin tehtävä. Jos ei tosiaan noita kahden istuttavia valmisteta missään. XD

    • Zirup

      Jos sen pitää olla uusi kirjoituspöytä, niin mikset teetä sellaista? Tilaa jostain oppilaitoksesta tai työttömien työpajasta - niistä saa halvemmalla. Tosin sen tekeminen saattaa kestää, mutta saisit sellaisen pitkän työpöydän kuin haluat. Tai koluat kirpparit, kierrätyskeskukset, tori.fi:n ja muut vastaavat ja ostat esim. kaksi 60-luvun kirjoituspöytää, joissa on laatikosto toisella puolella ja hyllyt toisella. Tai kokoat itse työpöydän laatikostoista, 3 metrin vaneri-tai liimapuulevystä ja hyllyköistä. Hyvä ihminen, mielikuvitusta peliin ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2821
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe