Valitut syksyn haussa 2017

moikkur

Jos oot päässy opiskelemaan jotakin sote alaa tän syksyn haussa kerro mihin kouluun ja mitä alaa pääsit opiskelemaan ja mikä oli alin pisteraja. Oon yrittäny hirveesti hakijatilastoista löytää noita valintakokeen pisterajoja mutta en oo löytäny nii olis kiva kuulla millä pisteillä ihmiset on kouluihin päässyt :)

19

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heuglijk

      Lamk, sosionomi monimuoto. Alin hyväksytty tais olla 58 pistettä ja oma pistemäärä 61. Kiinnostaisi itseäkin tietää, että oliko muissakin koulussa ja koulutuksissa kovempi taso edellisiin hakuihin verrattuna. Ei taida vielä olla tilastoja julkistettu.

      • Soteli

        Mulla kans Lapin amk monimuoto sosionomi - 66p.


      • Soteli kirjoitti:

        Mulla kans Lapin amk monimuoto sosionomi - 66p.

        Lamk= Lahden amk, sama ala kuitenkin ☺️


    • 69pts

      Savonia SH monimuoto. Alin hyväksytty 55/70, itse sain 69pts.

      • moikkur

        Oho sait siis lähes täydet pisteet! Kerro salaisuutesi😂


    • Eikeksimitäännimeä

      Diak Oulu, sosionomi monimuoto, omat pisteet 65/70, alin hyväksytty 53 pistettä.

    • fkkfkfkfkf

      Tamk sairaanhoitaja monimuotototeutus. Alimmat hyväksytyt pisteet 46,75, itsellä 54,75. Mielestäni taso ei ollut kovinkaan korkea..

      • fkkfkf

        Kerrottakoon vielä että keväällä ko linjalle vähimmäistpisteet on ollut n 58 ja viime syksynä 50. Eli omalla tuloksella en olisi päässyt keväällä, mutta viime syksynä kyllä.


    • Justsilleenniin

      Saimian sosionomi monimuotoon alin hyväksytty 57 ja Xamkiin 60.

      • Xamkiin noin kova taso?! Oon jotenkin ollut käsityksessä, että siellä olis ollu aika matalat pisterajat edellisissä hauissa.


      • Justsilleenniin
        Heuglijk kirjoitti:

        Xamkiin noin kova taso?! Oon jotenkin ollut käsityksessä, että siellä olis ollu aika matalat pisterajat edellisissä hauissa.

        Joo, tuo siis Xamkiin Kotkaan. Yllättävän korkea pisteraja, luulin kanssa että olis ollut matalampi.


    • Kfigiigoho

      Mistä tietää mikä on ollut korkein mahdollinen pistemäärä kun oli kirjallinen osuus, josta 20 pistettä/kysymys. Kaksi kysymystä oli. Ja sitten oli ryhmähaastattelu. Niin mikähän mahtaa olla täydet pisteet, eli paljonko tuosta ryhmähaastattelusta saa?
      Todistuksista ei hakemassani koulutuksesta laskettu pisteitö ollenkaan.

    • innokasopiskelija

      Hakujärjestys oli
      1. Karelia, Joensuu: omat pisteet 66 alin hyväksytty 52/70
      2. Kajaani: omat pisteet 50 alin hyväksytty 32/50
      3. Savonia, Kuopio: omat pisteet 66 alin hyväksytty 55/70
      4. Savonia, Iisalmi: omat pisteet 66 alin hyväksytty 39/70

    • hippulontti

      Tamk sosionomi monimuoto, pisteraja 58p ja itse sain 63.

    • Taishuonoatill

      Mitä te tulevat sosionomi opiskelijat vastasitte huonoiksi puoleksenne?

      • Vastasin:
        1. Kuvittelevani aina olevani oikeassa ja omien ideoideni olevan parhaita. Lisäsin tekeväni töitä sen eteen, että muistaisin muilla voivan olevan ihan yhtä hyvät (jopa paremmat 😅) ajatukset ja ideat, kuin itselläni.

        2. Saatan tietyistä tilanteista ja asioista kiivastua turhan helposti. Eli tarvitsisin hieman lisää kärsivällisyyttä.


    • ohohoh

      Xamkiin pääsin ja pisteillä 70/70. Alinta pisterajaa en tiedä.

    • tammikuussaalkaa

      Xamk sosionomi monimuoto Kotka oli mulla ykkösenä pääsin pisteillä 70/70 alin oli Kotkassa 60 .
      Lahteen oli mulla toisena sosionomi monimuoto ja sinne yhteispisteeni oli 92 alin hyväksytty 78 ,
      pääsykoepisteeni tulos oli se 70 alin hyväksytty sinne 59
      Lahti ja päivätoteutus oli kolmantena ja siellä alimmat sisäänpäässeet olivat kokopisteillä 77 ja koepisteissä 52 .

    • TuplaJoulu

      Hienoja pistemääriä! Kotkan pisteraja oli yllättävän korkea tällä kertaa. Tällä kertaa minuakin onnisti. :) Nähdään Kotkassa tammikuussa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe