Jos oot päässy opiskelemaan jotakin sote alaa tän syksyn haussa kerro mihin kouluun ja mitä alaa pääsit opiskelemaan ja mikä oli alin pisteraja. Oon yrittäny hirveesti hakijatilastoista löytää noita valintakokeen pisterajoja mutta en oo löytäny nii olis kiva kuulla millä pisteillä ihmiset on kouluihin päässyt :)
Valitut syksyn haussa 2017
19
772
Vastaukset
- Heuglijk
Lamk, sosionomi monimuoto. Alin hyväksytty tais olla 58 pistettä ja oma pistemäärä 61. Kiinnostaisi itseäkin tietää, että oliko muissakin koulussa ja koulutuksissa kovempi taso edellisiin hakuihin verrattuna. Ei taida vielä olla tilastoja julkistettu.
- Soteli
Mulla kans Lapin amk monimuoto sosionomi - 66p.
Soteli kirjoitti:
Mulla kans Lapin amk monimuoto sosionomi - 66p.
Lamk= Lahden amk, sama ala kuitenkin ☺️
- 69pts
Savonia SH monimuoto. Alin hyväksytty 55/70, itse sain 69pts.
- moikkur
Oho sait siis lähes täydet pisteet! Kerro salaisuutesi😂
- Eikeksimitäännimeä
Diak Oulu, sosionomi monimuoto, omat pisteet 65/70, alin hyväksytty 53 pistettä.
- fkkfkfkfkf
Tamk sairaanhoitaja monimuotototeutus. Alimmat hyväksytyt pisteet 46,75, itsellä 54,75. Mielestäni taso ei ollut kovinkaan korkea..
- fkkfkf
Kerrottakoon vielä että keväällä ko linjalle vähimmäistpisteet on ollut n 58 ja viime syksynä 50. Eli omalla tuloksella en olisi päässyt keväällä, mutta viime syksynä kyllä.
- Justsilleenniin
Saimian sosionomi monimuotoon alin hyväksytty 57 ja Xamkiin 60.
Xamkiin noin kova taso?! Oon jotenkin ollut käsityksessä, että siellä olis ollu aika matalat pisterajat edellisissä hauissa.
- Justsilleenniin
Heuglijk kirjoitti:
Xamkiin noin kova taso?! Oon jotenkin ollut käsityksessä, että siellä olis ollu aika matalat pisterajat edellisissä hauissa.
Joo, tuo siis Xamkiin Kotkaan. Yllättävän korkea pisteraja, luulin kanssa että olis ollut matalampi.
- Kfigiigoho
Mistä tietää mikä on ollut korkein mahdollinen pistemäärä kun oli kirjallinen osuus, josta 20 pistettä/kysymys. Kaksi kysymystä oli. Ja sitten oli ryhmähaastattelu. Niin mikähän mahtaa olla täydet pisteet, eli paljonko tuosta ryhmähaastattelusta saa?
Todistuksista ei hakemassani koulutuksesta laskettu pisteitö ollenkaan. - innokasopiskelija
Hakujärjestys oli
1. Karelia, Joensuu: omat pisteet 66 alin hyväksytty 52/70
2. Kajaani: omat pisteet 50 alin hyväksytty 32/50
3. Savonia, Kuopio: omat pisteet 66 alin hyväksytty 55/70
4. Savonia, Iisalmi: omat pisteet 66 alin hyväksytty 39/70 - hippulontti
Tamk sosionomi monimuoto, pisteraja 58p ja itse sain 63.
- Taishuonoatill
Mitä te tulevat sosionomi opiskelijat vastasitte huonoiksi puoleksenne?
Vastasin:
1. Kuvittelevani aina olevani oikeassa ja omien ideoideni olevan parhaita. Lisäsin tekeväni töitä sen eteen, että muistaisin muilla voivan olevan ihan yhtä hyvät (jopa paremmat 😅) ajatukset ja ideat, kuin itselläni.
2. Saatan tietyistä tilanteista ja asioista kiivastua turhan helposti. Eli tarvitsisin hieman lisää kärsivällisyyttä.
- ohohoh
Xamkiin pääsin ja pisteillä 70/70. Alinta pisterajaa en tiedä.
- tammikuussaalkaa
Xamk sosionomi monimuoto Kotka oli mulla ykkösenä pääsin pisteillä 70/70 alin oli Kotkassa 60 .
Lahteen oli mulla toisena sosionomi monimuoto ja sinne yhteispisteeni oli 92 alin hyväksytty 78 ,
pääsykoepisteeni tulos oli se 70 alin hyväksytty sinne 59
Lahti ja päivätoteutus oli kolmantena ja siellä alimmat sisäänpäässeet olivat kokopisteillä 77 ja koepisteissä 52 . - TuplaJoulu
Hienoja pistemääriä! Kotkan pisteraja oli yllättävän korkea tällä kertaa. Tällä kertaa minuakin onnisti. :) Nähdään Kotkassa tammikuussa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768