Kokemuksia

EhkäBMW

Kiinostaisi vähän toi BMW 520d xdrive 2015.
Miten on kyseinen auto toiminut käyttäjillä onko ollu paljon vikoja.

12

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Köyhätoyohomo

      Ei sinulla ole bemariin varaa.

      • Eli_siis

        Lainarahalla ostettu bemari, hieman lisää vielä lainaa että saa sen jotenkuten pysymään toiminnassa. Ei siis ihme vaikka vetää mielen äreäksi ja katkeraksi.... ;)


      • Eli_siis

        Lainarahalla ostettu bemari, hieman lisää vielä lainaa että saa sen jotenkuten pysymään toiminnassa. Ei siis ihme vaikka vetää mielen äreäksi ja katkeraksi.... ;)


      • veetii

        BeeÄmVee on palas


      • veetii

        BeeÄmVee on palas


    • a.n.l.p.n

      Homouttahan ei lasketa viaksi, eli käyttäjillä ei välttämättä ole vikoja. Kuulemma bemu toimii hyvin jos bemukuski kaipailee miehistä "puuhailu"seuraa...

    • MällitValmiina

      Katselin itse samaa bilikaa mutta jätin väliin kun takapenkillä lojui käytetty kortsu täynnä eritettä...

      • Zippivie

        älä sönkötä oot vaa kateelline :D


    • rekathissuttelee

      Kannatti varmaan kysyä kun toyoterot ja amisantit vastailee.
      Itseänkin kiinnostai juuri ko. bemari nelivetohan se pitäisi olla, takavetoiset on hiukan nähty.

    • Rfufes

      Hemmetin hyvä vehje mulla oli 2015 malli taksissa pari vuotta. Muuten viaton mut lopussa meni vasen etuvetoakseli. Takuuseen vaihdettiin kumpikin puoli. Hieno pörssi.

    • Anonyymi

      Enpä olisi uskonut millään,kuinka susi vehkeitä nämä BMW autot ovat,ei tervettä päivää näillä vehkeillä ole.

    • Anonyymi

      Kysyt vielä onko Bemarissa vikoja, niitähän sataa taivaalta kun omistat sen, joka viikko syttyy moottorin vikavalo.
      Kyllä itse suosittelisin Mersua tai Audia mielummin, parempia ajaa ja voimaa enemmän.
      Bemaria kävin koeajamassa läheisessä liikkeessä enkä tykännyt ollenkaan, jopa Passat oli mielestäni parempi ajaa.
      Jumalaton rengasmelu sisällä, ''neliveto'' herää liian myöhään ja kun valoista lähtee niin autoa ei saa mitenkään pehmeästi liikkeelle vaan rykäisee aina liian kovaa ja se nolottaa.
      Lisäksi autossa käytetään vielä takavaloissa tavallisia polttimoita jotka muilla premium merkeillä hävisivät jo 15 vuotta sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      101
      1944
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1460
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      93
      1363
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1144
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      476
      1060
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      938
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      872
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      846
    Aihe