"Näin saat itsesi syttymään seksistä, vaikka juuri nyt ei siltä tunnu" tässä iltalehden otsikko!
Mikä nykyajan ihmisiä vaivaa, seksiä pitäisi harrastaa vaikka ei mieli sitä tee!
Ei kaikki miehet ja naiset halua / tarvitse seksiä, se on aivan yliarvostettua touhua. Olen seurannut näitä ns. seksijuttuja tulee mieleen että ihmiset on kuin riivattuja tuon seksielämän perään.
Todellisuudessa yliseksualisuus on merkki siitä että , ihminen on heikko ja primitiivinen olento.
Ihmisen heikon "lenkki" on nimenomaan seksi ja läheisyyden kaipuu.
Voi ihmistä; on kuin eläin; seksihaluineen ja laumasieluineen. Ihmiskunnan suurin syy
miksi se ns. valaistu tai pääse ylemmille tasoille kehityksessään on juurikin heikot seksiä / läheisyyttä tarvitsevat ihmiset. Primitiiviset halut tuhoaa hitaasti mutta varmasti ihmiskunnan.
Aina vain seksi!!
2
825
Vastaukset
- jumatsukka.asiaa
Peukku tälle!
- TotuusSattuuQC
"Mikä nykyajan ihmisiä vaivaa, seksiä pitäisi harrastaa vaikka ei mieli sitä tee!"
Olet nyt ymmärtänyt asian hieman väärin. Kyse ei ole siitä että ihmisten pitäisi jotenkin väkisin harrastaa seksiä vaan siitä että normaali kiireinen elämä aiheuttaa sen että halu ei usein ehdi kaiken kiireen keskellä tulla. Siltikin ihmiset kaipaavat seksiä ja sitä nautintoa ja yhteenkuuluvuuden tunnetta jota se antaa.
Silloin on hyvä välillä miettiä että olisiko syytä antaa seksille mahdollisuus vaikka ei jo valmiiksi olisikaan ehtinyt tehdä mieli. Hyvin monesti sen halun saa syttymään kun vain heittäytyy mukaan eikä ajattele sitä tekikö jo valmiiksi mieli vai ei. Ei seksi sitten ole mitään väkisin tekemistä jos sen halun saa heräteltyä.
"Ei kaikki miehet ja naiset halua / tarvitse seksiä, se on aivan yliarvostettua touhua."
Eivät kaikki halua mutta suurin osa kyllä. Ja heille voi olla todellinen ongelma että haluja ei ehdi oikein tulla vaikka seksistä pitäisikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 121860
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731425Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2551422Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311322Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973