Te joilla on verenpaine- ja kolesteroli lääkitys

Kysymystä

Te joilla on verenpaine- ja kolesteroli lääkitys, niin käytättekö joitakin ravintolisiä?

8

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terve.vaanmenoa

      Miksi

    • Vastausta

      D-vitaminia ja omega 3 kalaöljyä säännöllisesti. Säännöllisen epäsäännöllisesti C-vitaminia berberiiniä.

    • eimuuta

      Ku viimo talavena puhkes sokeritauti kukkaan. Verikoe osoitti notta kolet on 6,8 johon lääkäri äkäisenä tyrkytti statiineita.. koska en usko oätkääkään sen tukkivan mun valtimoita niin kieltäydyin täysin .. vetosi siihen ku mulla on ollut tulppa kymmenen vuotta sitten.. . lupauduin kuhan proffa Huupponen saa sen kymmenen vuoden ja parin milijoonan tutkimuksessaan esille notta niistä on jotain hyötyä. Taitaa olla notta niitä ei tulekkaan koska ei saada mitään aikaiseksi.

      Verenpaine laski mukavasti ku jätin hiilarit mahdollisimman tarkkaan pois ja painokin laski.

      K2-vitamiinia koska se liuottaa tiettävästi valtimoiden kalkkeutumia... mangnesiumia... d3 100 mikroo... epa tabu jos muistan.. Sokeritautiin metukkaa ja berberiinii.

    • Löytyyhän_noita

      Onhan noita aikamoinen lajitelma. Lähinnä vitamiineja, joskin D-vitamiini järkevissä rajoissa (pilleri kesällä 25 mg ja talvella 50 mg) koska käyttämässäni monivitamiinissa sitä on vähän mukana. Metformiinia käyttävänä diabeetikkona on pakkorakona käytettävä B 12 vitamiinia ja kalaruokaa syömättömänä kalaöljykapselit. Kalkkilisäkin pitää olla kun käytän vähän maitotuotteita.

    • Alkuperäinen-kirjoittaja

      Alentaako tämä ruokavalio kolesteroli ja verenpaine arvoja?

      Aamulla puuro, jossa kaura leseitä ja kauraryyniä, banaani tai piltti luumusose.
      Kolme kertaa päivässä
      Paistettuja juureskuutioita tai kasvissuikaleita ,broilerin fileesuikaleita ,tonnikalaa tai lohta, oliiviöljy paistamiseen
      Välipalana rahkaa, omena ja banaani.

      • Vastausta

        Näyttää hyvältä. Vaan ei se aina ruokavalio auta, on se millainen tahansa. Jos maksa tuuppaa liikaa kolesterolia ja on perinnöllinen taipumus korkeaan verenpaineeseen, ainoa mikä auttaa on lääkitys.


    • LavikainenPekka
      • Toivoaonyhä

        Reipasta hikiliikunta 1/2-1 tunti 5x viikko


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4395
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      241
      2171
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1600
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      266
      1190
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1097
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      959
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      943
    Aihe