Te joilla on verenpaine- ja kolesteroli lääkitys, niin käytättekö joitakin ravintolisiä?
Te joilla on verenpaine- ja kolesteroli lääkitys
8
205
Vastaukset
- Terve.vaanmenoa
Miksi
- Vastausta
D-vitaminia ja omega 3 kalaöljyä säännöllisesti. Säännöllisen epäsäännöllisesti C-vitaminia berberiiniä.
- eimuuta
Ku viimo talavena puhkes sokeritauti kukkaan. Verikoe osoitti notta kolet on 6,8 johon lääkäri äkäisenä tyrkytti statiineita.. koska en usko oätkääkään sen tukkivan mun valtimoita niin kieltäydyin täysin .. vetosi siihen ku mulla on ollut tulppa kymmenen vuotta sitten.. . lupauduin kuhan proffa Huupponen saa sen kymmenen vuoden ja parin milijoonan tutkimuksessaan esille notta niistä on jotain hyötyä. Taitaa olla notta niitä ei tulekkaan koska ei saada mitään aikaiseksi.
Verenpaine laski mukavasti ku jätin hiilarit mahdollisimman tarkkaan pois ja painokin laski.
K2-vitamiinia koska se liuottaa tiettävästi valtimoiden kalkkeutumia... mangnesiumia... d3 100 mikroo... epa tabu jos muistan.. Sokeritautiin metukkaa ja berberiinii. - Löytyyhän_noita
Onhan noita aikamoinen lajitelma. Lähinnä vitamiineja, joskin D-vitamiini järkevissä rajoissa (pilleri kesällä 25 mg ja talvella 50 mg) koska käyttämässäni monivitamiinissa sitä on vähän mukana. Metformiinia käyttävänä diabeetikkona on pakkorakona käytettävä B 12 vitamiinia ja kalaruokaa syömättömänä kalaöljykapselit. Kalkkilisäkin pitää olla kun käytän vähän maitotuotteita.
- Alkuperäinen-kirjoittaja
Alentaako tämä ruokavalio kolesteroli ja verenpaine arvoja?
Aamulla puuro, jossa kaura leseitä ja kauraryyniä, banaani tai piltti luumusose.
Kolme kertaa päivässä
Paistettuja juureskuutioita tai kasvissuikaleita ,broilerin fileesuikaleita ,tonnikalaa tai lohta, oliiviöljy paistamiseen
Välipalana rahkaa, omena ja banaani.- Vastausta
Näyttää hyvältä. Vaan ei se aina ruokavalio auta, on se millainen tahansa. Jos maksa tuuppaa liikaa kolesterolia ja on perinnöllinen taipumus korkeaan verenpaineeseen, ainoa mikä auttaa on lääkitys.
- LavikainenPekka
Minulle verenpaine ei ole ollut suurempi harmi. Tää kolesteroli oli joskus paniikin aiheuttaja, mutta onko kolesteroli sitten syy joihinkin seurauksiin? Ei ainakaan tuolla kirjoittajalla eikä minulle enään.
http://wainanjutut.blogspot.fi/2015/04/kovatrasvat-ja-kolesteroli-ystavamme.html- Toivoaonyhä
Reipasta hikiliikunta 1/2-1 tunti 5x viikko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446