Miehet kumisaappaissa

Kyssäri

Kumifetissi tuntuu olevan todella yleinen täällä mutta kiinnitetäänkö huomiota vain naisiin kumisaappaissa/sadevaatteissa/ jne?

Kiinnittääkö ketään muu huomiota vaikka nuoreen mieheen kumpparit jalassa?

52

2751

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bikumpparihullu21v

      Kyllä sitä tulee kiinnitettyä huomiota niin miehiin kuin naisiin kumppareissa!
      Melkeinpä pidempään tulee seurattua katseella miehiä kumppareissa kun on niin harvinainen näky.

      Jopa toisen miespuolisen kumisaapas fetarin tapaaminen on käynyt myös ajoittain mielessä? Onko porukalla kokemusta?

      • KontiotM28

        Joo kundit kumppareissa on aika harvinaista, joskus jotain Hai-saappaita näkyy. Itellä muutamat Kontiot, mutta ei oo pokkaa pitää julkisesti. Mutta jos kundilla Kontiot jalassa, niin pakko on vähän tsiigailla perään.


    • ISOero

      Kumisaappaat miehen jaloissa ei kyllä säväytä millään lailla.
      Mutta täysin eri asia, kun saappaat on naisen jaloissa.

    • Tulee oltua punaisissa tai mustissa kiiltävissä kumisaappaissa sisälläkin. Ja tähän saman värinen sadeasu lisänä.

      • moi niin minäkin mustissa saappaissa ja sadeasuissa sisällä ja eikun hommiin et paineet hellittää. sadeasut kumpparit on ihania ne ei ainakaan valita .


    • 34567890

      Voi, voi. Näkeehän miehiä paljon kumisaappaissa ja plussaa tulee etenkin siitä, jos ovat nuoria miehiä eikä mitään lihavia keski-ikäisiä ja kaljuuntuvia miehiä.

      • Ykssemmonen

        Mikäs vika lihavissa, keski-ikäisissä ja kaljuissa miehissä on, jos heillä on komeat, pitkävartiset kumisaappaat?


      • Paljon-parempi
        Ykssemmonen kirjoitti:

        Mikäs vika lihavissa, keski-ikäisissä ja kaljuissa miehissä on, jos heillä on komeat, pitkävartiset kumisaappaat?

        Paree persreikä heillä on ku nööseillä. Mulkkukin komiampi.


      • Tarviiko-edes-kysyä
        Ykssemmonen kirjoitti:

        Mikäs vika lihavissa, keski-ikäisissä ja kaljuissa miehissä on, jos heillä on komeat, pitkävartiset kumisaappaat?

        Lihava, keski-ikäinen ja kalju mies ei ole komea näky edes niissä komeissa pitkävartisissa kumisaappaissa.


      • Ykssemmonen
        Tarviiko-edes-kysyä kirjoitti:

        Lihava, keski-ikäinen ja kalju mies ei ole komea näky edes niissä komeissa pitkävartisissa kumisaappaissa.

        Oletko montakin nähnyt ja missä, että tietäisin hakeutua sinne?


      • HkiKontiot
        Ykssemmonen kirjoitti:

        Mikäs vika lihavissa, keski-ikäisissä ja kaljuissa miehissä on, jos heillä on komeat, pitkävartiset kumisaappaat?

        Ei mikään!!! Sellaisen juuri haluaisin... vielä kun olisi lisänä nahka- tai sadevarusteet...


      • HkiKontiot
        HkiKontiot kirjoitti:

        Ei mikään!!! Sellaisen juuri haluaisin... vielä kun olisi lisänä nahka- tai sadevarusteet...

        Mutta tuostakin kirjoituksesta kohta vuosi,joten ei löydy hesasta ainakaan : (


      • Sadehaalarissa
        HkiKontiot kirjoitti:

        Ei mikään!!! Sellaisen juuri haluaisin... vielä kun olisi lisänä nahka- tai sadevarusteet...

        Tänään on sellainen päivä, että musta muovinen sadeasu ja ohut joka kiiltää mustien kumisaappaiden kanssa. Se joka ymmärtää asujen sekä saappaiden päälle huomaa kyllä tämän näyn.


      • Kale66

        Löytyisikö täältä naista joka tykkää sadevaatteista ja saappaista niin sisällä kuin ulkonakin pääkaupunkiseudulta


      • Ukm53Hki
        Kale66 kirjoitti:

        Löytyisikö täältä naista joka tykkää sadevaatteista ja saappaista niin sisällä kuin ulkonakin pääkaupunkiseudulta

        En tiedä niin pitämisestä,mutta kyllä pullea 45v vaimoni suostunut niitä sänkykäyttöön pukemaan ; )
        Käytätkö itse? Sulla paljonkin vermeitä?


      • HkiKontiot
        Sadehaalarissa kirjoitti:

        Tänään on sellainen päivä, että musta muovinen sadeasu ja ohut joka kiiltää mustien kumisaappaiden kanssa. Se joka ymmärtää asujen sekä saappaiden päälle huomaa kyllä tämän näyn.

        Missäpäin niissä kuljeskelet???


      • Sadehaalarissa

        Pk-seudulla. Näyttää sadesää jatkuvan, joten kohta vesipisarat kiiltävät mustan asun päällä. Illalla täytyy pestä suihkun alla ulkona olleet tamineet. Voihan olla, että tapaa oikeaa seuraa, että joutuu olemaan muovi asussa ketjuun kytkettynä.


      • HkiKontiot
        Sadehaalarissa kirjoitti:

        Pk-seudulla. Näyttää sadesää jatkuvan, joten kohta vesipisarat kiiltävät mustan asun päällä. Illalla täytyy pestä suihkun alla ulkona olleet tamineet. Voihan olla, että tapaa oikeaa seuraa, että joutuu olemaan muovi asussa ketjuun kytkettynä.

        Onko asukin kiiltävä? Sun ikä?,itse 50v... Multa löytyisi nahka-kahleet... kaulapantakin... kutsu kylään...?


    • Redhunter36
      • Hunter_glossyt_jalassa

        Osta glossyt eli kiiltäväpintaiset ja pitkävartiset Hunterit, jos haluat saada enemmän ihailevia katseita.


      • KontiotHki
        Hunter_glossyt_jalassa kirjoitti:

        Osta glossyt eli kiiltäväpintaiset ja pitkävartiset Hunterit, jos haluat saada enemmän ihailevia katseita.

        Hunterin waderit/kahluut olisi upeaa edes nähdä joskus livenä😉Mutta ei varmaankaan kellään H:gissä sellaisia...?


    • Mulla ei ole itsellä kumisaapasfetissiä mutta kiinnostaisi tietää että mitä saapasfetissimiehet tekisivät jos olisivat vaikka tällaisen nuoremman miehen kanssa kahden kesken, ja jalassa olisi kiiltävät kumisaappaat? Runkata ja heittää lastit saappaille? Naida kiiltävän kumin peittämien pohkeiden väliin?

      Kiinnostaa muiden fetissit. Niissä on jotain jännää.

      • BootCampX

        Parasta kun seisokissa jyskyttävää kullia potkii ja hieroo
        kaveri suurilla saappailla. Aina siihen saakka että saa heittää
        lastit isoille saappaille.


    • Saapasfettari

      Katselisin. Ja jos saisin luvan, niin koskettelisin saappaitasi - ja ehkä myös sinua. Ehkä tekisin sinulle jotain muutakin kivaa myös, jos haluaisit.

      • EvitaKontio

        Kyllä nuorempikin kumisaapasmies virittää mielenkiinnon. Sinä "kumi!" taidat olla jo aikuisen miehen ikäluokkaa sinänsä kylläkin epätäydellisen muistini mukaan. Otan sinuun yhteyttä tuohon email-osoitteeseesi. Kevät keikkuen tulee ja kumisaapaskelit parhaimmillaan niin kuin aina vuoden ympäriinsä kesät talvet sisällä ja ulkosalla.


      • moi kyl oon aikusen miehen iässä no kukapa olis täydellinen täs elämässä . no nakkappa viestii niin ehkäpä saapastellaan kahdestaan


      • K-u-t-s-u-n-i-

        Minu saav tuas homenna iskälienolin makaraa perheeseeni. Eiku homenna edos ola sanapävä.

        SP. Haluvan homioo ko läkerin mokaan olun saras! Olenan onnilinun jopa nyyrikin iskosta namuliin.


      • K-u-t-s-u-n-i-

        Tas onohdi läket otaa. Läkeri sonu ettu halvan lika homiota ilta niitu. Olun kuulommo saras. Tänaki savin iskelienolin pipulii pepuliini. Sen tököilä mula ripuoli onkova?

        MINO EU SARAS! MINU VAUN HOMIOO HALULIN!!!


    • Voi-ku-kiva

      Voi-ku-kiva

    • vierailia

      Miehet kumisaappaissa ei saa mun vereäni lämpöiseksi. Mutta armeijassa näin miehiä kiiltävissä nahka saappaissa ja se oli nuorelle pojalle sitä jotain. Kalu kovana vain heidän ohi ja takas kasarmille.
      Lomalla näin prätkä jätkän nahka saappaissa ja taas mulla se koveni uudestaan. Sen luokse tuli nuori jätkä minua nuorempi ja tämä prätkän päällä istuva nykäs sen nuoren pojan lähemmäksi ja tarkisti sen
      munat. Sen jälkee ne meni sen pyörän päälle ja lähtivät jonnekkin sillä pyörällä. Siintä lähtien olen kiinostunut vain prätkä kundeista joilla on nahka saappaat koivissaan. Ja tekevät tälläselle nuorelle miehelle mitä vain heille mieleen tulee.

      • Vai ennakoitko kirjoituksellasi nyt eilen(24.3) tullutta Tom of Finland leffaa?
        Kyllä minua on pienen(53) ikäni himottaneet ’tomppamaiset’ miehet nahkasaappaissa!,ei kai ne kiiltävät kontiotkaan este toiminnalle olisi,kun vaan nahkat kohdallaan! 15/16 vuotiaana tällaisen itseäni 3/4kymmentä vuotta vanhemman nahkamiehen tapasin Kalle-lehden ilmoituksen kautta(oli mun eka seksikokemus),sen jälkeen olen aika ajoin kissojen ja koirien kanssa etsien,ilmoitellen tällaista vanhempaa ’tomppaa’ etsinyt,
        Ihan turhaan,vaikka luulisi Helsingistä nyt löytyvän...


      • KontiotHki
        M52Hki kirjoitti:

        Vai ennakoitko kirjoituksellasi nyt eilen(24.3) tullutta Tom of Finland leffaa?
        Kyllä minua on pienen(53) ikäni himottaneet ’tomppamaiset’ miehet nahkasaappaissa!,ei kai ne kiiltävät kontiotkaan este toiminnalle olisi,kun vaan nahkat kohdallaan! 15/16 vuotiaana tällaisen itseäni 3/4kymmentä vuotta vanhemman nahkamiehen tapasin Kalle-lehden ilmoituksen kautta(oli mun eka seksikokemus),sen jälkeen olen aika ajoin kissojen ja koirien kanssa etsien,ilmoitellen tällaista vanhempaa ’tomppaa’ etsinyt,
        Ihan turhaan,vaikka luulisi Helsingistä nyt löytyvän...

        Taitaa olla Tompat ja Kaket keskenään, kun ei kiinnostuneita/kommenttia☹️


      • Hiljastapitelee
        KontiotHki kirjoitti:

        Taitaa olla Tompat ja Kaket keskenään, kun ei kiinnostuneita/kommenttia☹️

        Kuulee ihan ruohon kasvun....


    • G456

      Se on ylipäätänsä miehen kunnia, että kengät, oli sitten saappaat tai nauhakangät, kiiltää. Junttia kulkea rapaisissa kengissä.

      • FanOfTom

        Mieluiten ne pitkävartiset
        nahkasaappaat ; )


    • Nakupoika

      Kun mun naapuri osti prätkän vain 1000 piikkiä ei isompaa. Ja ajeli sillä koti katuaan pari kertaa että sen naapuritkin näkevät sen pyörän. Ukolla ikää lähemmäksi 60 tai yli mutta se pyörä ja ne sen kuteet te nuoreen mieheen vaikutuksen heti. Ukko kiilotti nahka saappaitaan ja veti ne jalkaansa sekä muut mitkä siihen hommaan kuuluivat. Ja käveli pyöränsä luokse, Poika ja minä heti sen eteen oletkos sinä oikeesti poika se kyseli multa. Minä olisin halunnut että se nykäsee multa housuni alas sekä kopeloi
      runkkaa minua aivan sairaasti. Mutta kun ei. Selkäni takaa mun isäni vihelsi pelin heti poikki. Poika heti kotiisi ja sinä ukko jätät mun poikani rauhaa tai saat multa kunnolla selkääsi. Ja vei mut keittiöön sekä multa housuni alas ja mulle antoi selkää. Poika sinä et mene itseäsi niille tyrkyttämään. Ei tiedä mitä ne sulle tekevät vaikka piiskaisivat sut vain sen takia kun olet poika.

      • Mopoko

        1000 piikkiä?


      • Nakupoika
        Mopoko kirjoitti:

        1000 piikkiä?

        Sulle se on mopo mutta, kyllä se kulkee helposti 150km mittarin mukaa, Paljonko sun moposi kulkee varmaankiin 345km ekalla vaihteella vai. (ps. 1000 piikkiä tarkoittaa tietysti kuutijoita).


    • ropisee

      Aihetta sivuten,mistä kunnon sadeasu. Joskus oli jokin tekiäkin tiedossa.
      Vai tilaako porukat ulkomailta. Saisi olla paksua materiaalia. Alkaa ne ilmat kohta.

      • Outoukm53Hki

        Tuossa yhdessä keskustelussa tuli esiin ruotsalainen firma,olikohan farmerall?, kävin sivuilla,aivan uskomattoman upeita KIILTÄVÄpintaisia vermeitä😉 Itselle ainakin se kiilto on tärkeää! Pitäisikö tilailla/harrastaa yhdessä ; ) ?


      • ropisee
        Outoukm53Hki kirjoitti:

        Tuossa yhdessä keskustelussa tuli esiin ruotsalainen firma,olikohan farmerall?, kävin sivuilla,aivan uskomattoman upeita KIILTÄVÄpintaisia vermeitä😉 Itselle ainakin se kiilto on tärkeää! Pitäisikö tilailla/harrastaa yhdessä ; ) ?

        Varmaan joku on tilaillut. Mitkä mallit kiinnostaa. Paksusta tehdyt itselle mieleen. Takki tarjontaa ei kyl kovin paljoa. En ruvennut kurssia viel kääntämään. Laatu maksaa.


      • Outoukm53Hki

        Onko itselläsi paljon ’tamineita’? Mistäspäin olet,ikäsi ym...?


      • Outoukm53Hki
        ropisee kirjoitti:

        Varmaan joku on tilaillut. Mitkä mallit kiinnostaa. Paksusta tehdyt itselle mieleen. Takki tarjontaa ei kyl kovin paljoa. En ruvennut kurssia viel kääntämään. Laatu maksaa.

        Ilmeisesti kuitenkin kävit tutkimassa mallistoa? Itseä mietityttänyt,voisiko valmistajalle ehdottaa/kysyä mahdollisuutta crotch-vetoketjulla/
        alahalkiolla varustetuista housuista/
        haalareista ; )


      • ropisee

        Katselin kyllä,voisihan sitä yrittää. Vuosia sitten joku suomalainen pieni valmista tarjoili sadeasuja.
        Ymmärsin et tekisi mittojen mukaan. Ei ollut silloin varaa tilata.
        Toivotaan et jollain on linkkejä asiaan.


      • Outoukm53Hki
        ropisee kirjoitti:

        Katselin kyllä,voisihan sitä yrittää. Vuosia sitten joku suomalainen pieni valmista tarjoili sadeasuja.
        Ymmärsin et tekisi mittojen mukaan. Ei ollut silloin varaa tilata.
        Toivotaan et jollain on linkkejä asiaan.

        Missäpäin muuten vermetouhuja harrastat? Onko sulla paljonkin tamineita?


      • Outoukm53Hki
        Outoukm53Hki kirjoitti:

        Missäpäin muuten vermetouhuja harrastat? Onko sulla paljonkin tamineita?

        No,mihin katosit?


      • ropisee
        Outoukm53Hki kirjoitti:

        No,mihin katosit?

        En oikein osannut sanoa mitään,asun etelä-karjalassa joten matka on pitkä.
        Perus sadeasuja ja takkeja ulkoiluun. Sisäleikkeihin kumikäsineitä.
        Kahluuhousut mut ne on vähän kömpelöt.
        Tosiaan kunnon paksut asut kiinnostas.


      • Outoukm53Hki
        ropisee kirjoitti:

        En oikein osannut sanoa mitään,asun etelä-karjalassa joten matka on pitkä.
        Perus sadeasuja ja takkeja ulkoiluun. Sisäleikkeihin kumikäsineitä.
        Kahluuhousut mut ne on vähän kömpelöt.
        Tosiaan kunnon paksut asut kiinnostas.

        Kaukana oot tosiaan : (


    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe