Mulla on UHD TV ja kesken katselun ilmestyi ruudulle Screen Sharee PLK...numeroita.
Yrittikö joku kaapata telkkarini Apuva, mistä on kyse ja voiko joku nähdä minut tv kautta?
Tietääkö joku mistä tässä on kyse, kun en ymmärrä näitä nykypäivän teknologiaa... 😰
En tiedä miten saan suojattua telkkarin..
Mulla on kiinteä yhteys. Eikä ole netti yhteyttä.
UHD TV, katseleeko joku minua?
Kyttäköjoku
4
235
Vastaukset
- RobotinTelevisio
Clip Mulla on kiinteä yhteys. /Clip Mihin tarvitset kiinteän yhteyden? Onko palomuuria? Mihin tarvitset UHD TV:tä, eihän sellaisia lähetyksiä ole (vielä). Minkä merkkinen/mallinen tv? Katsotko antennia vai kaapelia?
- Kyttäköjoku
No enhän mä ymmärrä näitä nykypäivän tvitä, höh kaapeli.
Mikä palomuuri telkkariin tarvitaan kun en oo nettiyhteydessäkään 😁
- RobotinTelevisio
Mitä sitten takoittaa kiinteä yhteys...? Oletko ruuvannut television kiinni seinään?
- Kyttäköjoku
Siis ymmärrän että kiinteä yhteys tarkoittaa antenni kaapelia???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1002080Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2891886Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3361719Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041565Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht961337- 311237
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941113Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤661064- 511047
- 581038