No nyt tuli susipelko karviaankin,oikein lehdessä kirjoitellaan. Lapset nyt neljän seinän sisällä pitäkää. On kai kaikille susille haettu kaatolupaa,syö kai metsästäjien pöydästä. Nää ns. metsästäjät pelkää metsään menoa, olen kuullut että marja/sienimetsälläkin on ase mukana. Näkevät painajaisia että isopahasusi puhaltaa ulkoovea pois sarannoiltaan.
sudetsyömeidät
3
269
Vastaukset
- Eipelota
Mettäkylän kakarat on peljännyt susia jo vuosia. Jostakin se susipelko aina viriää näin joulun alla.
Kait täälläkin nyt aletaan järjestämään susikyytejä niin kuin muuallakin. - SusiKäyRöyhkeämmäksi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005485895.html
Tutkikaa asiaa ensin, ennen kuin ivailette.- turhaapelkoa
Olisikohan ihmisessä itsessään nyt jotain vikaa? Ihminen on raiskannut luonnon.
Ihminen valloittaa suden ja muidenkin metsäneläinten normaalin elinpaikat. Metsät hakataan, mikä aiheuttaa, että eläimillä ei ole ruokaa eikä suojaa eikä luontaista elinympäristöä. Pakostakin, ne tulevat ihmisten lähettyville.
Oletteko koskaan ajatellut minne eläintarhoista laitetaan ylimääräiset petojen pennut ja vanhat "näyttely eläimet"?
Kyllä eläin, susi ja muut pakoon ihmistä lähtee.
Jossain niidenkin on oltava.
Sitäpaitsi liikenne tappaa enemmän ihmisiä Suomessa kuin susi.
https://www.kainuunsanomat.fi/kainuun-sanomat/kotimaa/miten-vaarallinen-susi-on-tutkija-vastaa/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339