nyt ajavat EU:ssa läpi, meillä on kohta ilo olla maksamassa:
http://www.iltalehti.fi/blogit/
Lukekaa, hyvät lajitoverit, mitä suuret valkamaat
6
145
Vastaukset 6
- KORJAAN-edelliseen
Piti kirkpittamani: VELKAmaat
- intoisänmaalliset
Korjaa vielä linkki juttuun jota tarkotit. Se oli ilmeisesti ex-persun höpötystä......
- Valitan.en.persu
Miten niin ex-persun kun lähinnä persun hehän ovat vastaan eu:uta ja kehottamassa natsismiin.
- NoWayNoWay
Valitan.en.persu kirjoitti:
Miten niin ex-persun kun lähinnä persun hehän ovat vastaan eu:uta ja kehottamassa natsismiin.
"""kehottamassa natsismiin."""
Siis sosialismiin? Olethan vitsikkäällä päällä. Koetas rauhoittua. - intoisänmaalliset
Valitan.en.persu kirjoitti:
Uskomatonta mutta totta, ei tarkoitettu sinua......
Ei se mitään höpötystä ole.
Onhan tuon saksalaisen sossujohtajan puhe ollut jo monta päivää tapetilla, se vaan ei ole EU:n mielipide, vaan ihan hänen omansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493